Ach so... Ik was laatst nog wel bijna in de buurt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet meer... Maar als ik naar Enschede ga ga ik over Roosendaal, 's Hertogenbosch, Nijmegen, Deventer.
Dat zou kunnen... In VLC e.d. opent ie wel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Bestandstype wordt niet ondersteund?
Niemand is ooit bijna in de buurt als het om Zeeuws-Vlaanderen gaatquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach so... Ik was laatst nog wel bijna in de buurt.
Faxie?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand is ooit bijna in de buurt als het om Zeeuws-Vlaanderen gaat.
Middelburg?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand is ooit bijna in de buurt als het om Zeeuws-Vlaanderen gaat.
Ik vind nederlandse literatuur levensgevaarlijk voor middelbare scholieren met hun kneedbare zieltjes.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
De meest fucked up boeken zijn de boeken die je langzaam kapot eenzaam maken.
Volgens mij gaat Faxie nooit naar Zeeuws-Vlaanderen... Walcheren dacht ik. Of Schouwe-Duivenland of zo?quote:
Het kan zijn dat je het nog ergens kan instellen, maar ik heb WMP altijd al een rotprogramma gevondenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... In VLC e.d. opent ie wel.
Die hele hoek is toch al in de buurt?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Faxie nooit naar Zeeuws-Vlaanderen... Walcheren dacht ik. Of Schouwe-Duivenland of zo?
Dat zag ik ook op Facebook voorbij komenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je het nog ergens kan instellen, maar ik heb WMP altijd al een rotprogramma gevonden
----
Wat is dit nou weer
http://www.dumpert.nl/med(...)er_het_water_in.html
quote:Zeker Weten Goed!
Deze boekverslagen zijn gemaakt door de boekenredactie van Scholieren.com. In deze superverslagen staat alles wat jij moet weten voor je boekbespreking of mondeling literatuur. De quiz kun je gebruiken om je kennis van het boek te testen. Met deze verslagen zit je dus Zeker Weten Goed!
2 jaar oud is het.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je het nog ergens kan instellen, maar ik heb WMP altijd al een rotprogramma gevonden
----
Wat is dit nou weer
http://www.dumpert.nl/med(...)er_het_water_in.html
Ik hoor ook wekelijks over hoe weer een scholier dood is gegaan door het lezen van een roman.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:44 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind nederlandse literatuur levensgevaarlijk voor middelbare scholieren met hun kneedbare zieltjes.
Gelukkig kunnen die van mij niet lezen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor ook wekelijks over hoe weer een scholier dood is gegaan door het lezen van een roman.
Oh, hebben ze die gasten toentertijd wel gevonden?quote:
Ik ongeveer eens per 1-2 weken.quote:
Niet over seks. Over lewdness.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:48 schreef netchip het volgende:
Ik heb 1 keer gedroomd over seks. En dat voor een tiener.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik droom meer over seks als ik recent seks heb gehad.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:47 schreef pluff het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds niet genoeg seks.
Geloof het niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, hebben ze die gasten toentertijd wel gevonden?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Is het niet veel logischer dat je vaker gaat dromen over iets als je er overdag mee bezig bent?quote:
Mannen lokken mij niet vaak het bed in, overdag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het niet veel logischer dat je vaker gaat dromen over iets als je er overdag mee bezig bent?
Oeeh dat is balenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:43 schreef aeque het volgende:
Dit had ik kunnen zijn...
http://www.dumpert.nl/med(...)rhand_des_doods.html
Dat dusquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik droom meer over seks als ik recent seks heb gehad.
Ik kon vroeger als tiener lucide dromen. En toen had ik dat 1 keer aangestuurd op seks en toen geslachtgemeenschap al wist ik niet hoe dat voelde. En toen schrok ik wakker, en lag ik helemaal in het zweet en schrok ik daar zo van dat ik nooit meer lucide ben gaan dromen. En nu kan ik het niet meerquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:48 schreef netchip het volgende:
Ik heb 1 keer gedroomd over seks. En dat voor een tiener.
Valt mee, ik denk ik 1 a 2 keer per week. Dromen kunnen je gewoon goed upfucken, zo is hetquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ongeveer eens per 1-2 weken.
Maar ze blijven altijd zo door mijn hoofd spoken gedurende de rest van de dag.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijn_pakt_lawine.html
Dit filmpje is wel nice.
Haha. Lucide dromen lijken me vet!quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik kon vroeger als tiener lucide dromen. En toen had ik dat 1 keer aangestuurd op seks en toen geslachtgemeenschap al wist ik niet hoe dat voelde. En toen schrok ik wakker, en lag ik helemaal in het zweet en schrok ik daar zo van dat ik nooit meer lucide ben gaan dromen. En nu kan ik het niet meer
Oh ja dat wel ja, wist ik niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het niet veel logischer dat je vaker gaat dromen over iets als je er overdag mee bezig bent?
Aah oke, ja af en toe, te weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Dromen over hete bois in je slaapkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |