Okeee ff denken want was een drukke dag.quote:
op zich niet slecht maar afhankelijk van de hoeveelheden inderdaad wel veel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:17 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Okeee ff denken want was een drukke dag.
Ochtend: Havermout met aardbeien
Tussendoor: Mandarijn
Middag: 3 volkorenbroodjes met achterham. Daarna nog 1 appel
Tussendoor: Kruidkoek
Tussendoor: Volkorenbroodje met gekookte worst, 2 volkorenbeschuit met pindakaas en kaas
Even denken.
Tussendoor: Schijfje watermeloen en gekookt ei
Avond: Gekookte aardappelen, bloemkool, runderrollade
Tussendoor: Mueslireep
Dus conclusie als je wilt afvallen, iets minderenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
op zich niet slecht maar afhankelijk van de hoeveelheden inderdaad wel veel.
Je blijft op gewicht toch dus dan zal het goed zijn!
ze wilde niet meer afvallen toch :pquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:22 schreef sanger het volgende:
#putin
[..]
Dus conclusie als je wilt afvallen, iets minderen
Dan gaat het dus goed zo.quote:
Ik kom inderdaad niet echt aan, blijf wel schommelen tussen 53-54. Ik wil niet meer afvallen. Ben dus echt zoekende naar wat ik kan eten om op gewicht te blijven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
op zich niet slecht maar afhankelijk van de hoeveelheden inderdaad wel veel.
Je blijft op gewicht toch dus dan zal het goed zijn!
Beetje schommelen is toch niet erg? Als je nu rond hetzelfde gewicht blijft met wat je nu eet, wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:33 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad niet echt aan, blijf wel schommelen tussen 53-54. Ik wil niet meer afvallen. Ben dus echt zoekende naar wat ik kan eten om op gewicht te blijven.
Dat is geen schommelenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:33 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad niet echt aan, blijf wel schommelen tussen 53-54. Ik wil niet meer afvallen. Ben dus echt zoekende naar wat ik kan eten om op gewicht te blijven.
Er is niet echt een probleem hoor, behalve dat ik niet echt bijhoud/tel wat ik eet waardoor ik niet weet hoeveel ik eigenlijk kan eten om op gewicht te blijven. Soms eet ik nl. nog veel meer dan vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Beetje schommelen is toch niet erg? Als je nu rond hetzelfde gewicht blijft met wat je nu eet, wat is dan het probleem?
Nou dan is er een simpele oplossing: een week bijhouden en kijken wat je gemiddeld eet. Dat dan zo ongeveer aanhouden, klaarquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Er is niet echt een probleem hoor, behalve dat ik niet echt bijhoud/tel wat ik eet waardoor ik niet weet hoeveel ik eigenlijk kan eten om op gewicht te blijven. Soms eet ik nl. nog veel meer dan vandaag.
En dit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef W.White het volgende:
[..]
Dat is geen schommelen![]()
Schommelen is variëren tussen 50 en 55 kg. Als je 54 kg weegt en je gaat één keer goed naar de wc, weeg je al 53 kg.
Ah dacht dat ik ook schommelde met 53-54.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef W.White het volgende:
[..]
Dat is geen schommelen![]()
Schommelen is variëren tussen 50 en 55 kg. Als je 54 kg weegt en je gaat één keer goed naar de wc, weeg je al 53 kg.
Nah. 1kg is zķ makkelijk om te schommelen. Beetje extra zout, nog niet gepoept hebben of de dag ervoor gesport hebben et voilá.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ah dacht dat ik ook schommelde met 53-54.
Hoi!quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war van twee topiques maar dit werd mij geadviseerd en deze lijkt langzamer te lopen (meer mijn tempo), dus ik probeer het eerst hier even.
Stand van zaken: meer dan een halfjaar niet kunnen sporten en m'n eetpatroon niet aangepast. Joy. Ik kan inmiddels weer sporten en ben nu weer een week begonnen met hardlopen. Daarnaast wil ik nog wat losse uren gaan pakken bij de sportvereniging hier, maar nog geen idee wat. Voedsel even goed bijhouden, weer wat strenger zijn voor mezelf (geen quuqskes meer bij de thee) en gewoon weer wat beter in m'n vel zitten. Ik ga inmiddels wel heel dicht richting 60kg en dat gaat me absoluut te ver.
Dus er mag wel weer wat af. Lager dan 48kg moet het ook niet worden, maar zo'n 50-52kg zou ik wel prettig vinden.
Hoiquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war van twee topiques maar dit werd mij geadviseerd en deze lijkt langzamer te lopen (meer mijn tempo), dus ik probeer het eerst hier even.
Stand van zaken: meer dan een halfjaar niet kunnen sporten en m'n eetpatroon niet aangepast. Joy. Ik kan inmiddels weer sporten en ben nu weer een week begonnen met hardlopen. Daarnaast wil ik nog wat losse uren gaan pakken bij de sportvereniging hier, maar nog geen idee wat. Voedsel even goed bijhouden, weer wat strenger zijn voor mezelf (geen quuqskes meer bij de thee) en gewoon weer wat beter in m'n vel zitten. Ik ga inmiddels wel heel dicht richting 60kg en dat gaat me absoluut te ver.
Dus er mag wel weer wat af. Lager dan 48kg moet het ook niet worden, maar zo'n 50-52kg zou ik wel prettig vinden.
1m61 inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoi!
Klinkt als een goeie start.Je bent niet zo lang zeker?
Meestal gaat het hier wel sneller maar er zijn wat mensen met een ban en we mogen ineens geen grapjes meet maken enzo.. Dus ja het is minder leuk om te posten voor de meesten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef Sarasi het volgende:
wel flink laag in calorieën, maar je bent ook niet zo lang dus lastig in te schatten voor mij (zelf 1.80 en zou doodgaan op dit lijstjequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
1m61 inderdaad.Geen anorexia ofzo hoor.
Doel ligt op de 1200-1400kcal per dag. Mijn rustbehoefte is wel al behoorlijk laag (1500-1700 ofzo geloof ik), maar minder eten vind ik niet prettig en ik heb dan het idee dat ik voedingsstoffen mis. Dus maar gewoon lekker actief sporten ernaast.
Vandaag:
O: Twee volkoren crackers met olijfolie boter en bieslook kipfilet, kopje Nesquick (zware ochtend)
T: Banaan
L: Bosbesspeltmuffin (lunch vergetenwel heel lekker)
T: Festini perenijsje
D: Sushi
Totaal: 1335kcal
Winst: lunch, Nesquick
In principe wil ik ontbijt doorschuiven naar lunch (zonder chocomel) en dan 's ochtends beginnen met yoghurt en cereal, maar vandaag liep het even anders, moest ook onderweg lunchen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wel flink laag in calorieën, maar je bent ook niet zo lang dus lastig in te schatten voor mij (zelf 1.80 en zou doodgaan op dit lijstje)
Ik plan sowieso iedere dag iets lekkers hoor dus zou nooit wat zeggen van chocomel ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
In principe wil ik ontbijt doorschuiven naar lunch (zonder chocomel) en dan 's ochtends beginnen met yoghurt en cereal, maar vandaag liep het even anders, moest ook onderweg lunchen.
Ik zit echt fiks vol nu trouwens. Sushi omnom.![]()
Nouja die ene muffin bevatte meer kcal dan mijn ontbijt inclusief chocomel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik plan sowieso iedere dag iets lekkers hoor dus zou nooit wat zeggen van chocomel ofzo
Haha herkenbaar, misschien zelf dingen voorbereiden een meenemen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nouja die ene muffin bevatte meer kcal dan mijn ontbijt inclusief chocomel.En er zit natuurlijk echt nul aan zinvolle voedingsstoffen in. Dus dat was wel een beetje zonde. Maar ik heb dat probleem altijd als ik onderweg wat moet eten. Ik sta met mijn werk vaak op stations, maar ja. Wat moet je dan? De kaasbroodjes en croissants komen je tegemoet walmen, maar echt iets gezonds wat ook nog vult moet ik nog tegen komen. Als er al salades staan zijn het van die smerige (ja sorry ik ben echt geen gezondheidshippie
) quinoasalades ofzo. Of kikkererwten, zodat je de rest van de treincoupe dood kunt ruften.
Dus daar moet ik nog even iets voor verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |