Mag niet van m'n maten zo te lezen; "Jonguh kappen nou, ik zit hier met hartkloppingen, het is mijn allergrootste vrees dat ik je tegenkom in zo'n filmpje en dat ik daarna nooit meer een harde kan krijgen"quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wil je nou carrière maken or what?
Ja klopt, viel mij ook al op.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:15 schreef aeque het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dit zag ik eerder vandaag niet.
[ afbeelding ]
Ik vroeg met mij ook al af, is sinds dit topic pas volgens mij en totaal irritant/overbodig/onnozel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:15 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
En daar laat jij je door weerhouden?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag niet van m'n maten zo te lezen; "Jonguh kappen nou, ik zit hier met hartkloppingen, het is mijn allergrootste vrees dat ik je tegenkom in zo'n filmpje en dat ik daarna nooit meer een harde kan krijgen"
goed verhaal man.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag niet van m'n maten zo te lezen; "Jonguh kappen nou, ik zit hier met hartkloppingen, het is mijn allergrootste vrees dat ik je tegenkom in zo'n filmpje en dat ik daarna nooit meer een harde kan krijgen"
Heb steunquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:15 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sowieso ja. Net alsof je niet weet waar het subforum voor is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vroeg met mij ook al af, is sinds dit topic pas volgens mij en totaal irritant/overbodig/onnozel.
Ik zou 't bijna voor de reacties doen maar ik ben niet wanhopig genoeg om op zo iemand te kruipenquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En daar laat jij je door weerhouden?
Gewoon een filmpje maken als uitnodiging voor je volgende feestje en je gezicht op zo een scene laten monteren. Dat zal ze leren!
En de ondertitel nodigt ook nog eens extra uit tot klagen. Kreeg er ineens gewoon zin in.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Net alsof je niet weet waar het subforum voor is.
Hier prima. Ben curry aan het maken maar had geen zin in kip of vis dus ben nu maar ei aan het overwegenquote:
Bobbiquote:
Vandaar ook het laten monteren schat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou 't bijna voor de reacties doen maar ik ben niet wanhopig genoeg om op zo iemand te kruipen
Of een masker opzetten. Wij weten toch niet hoe hij eruit ziet en het lijkt me sterk dat zijn maten zijn piemel herkennen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vandaar ook het laten monteren schat.
Die bij klaagbaak is mooi: "Klagen, klagen, klagen..."quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En de ondertitel nodigt ook nog eens extra uit tot klagen. Kreeg er ineens gewoon zin in.
Wat is daar dan de grap van? Dat UitStraling in z'n vuistje kan lachen dat ze hem allemaal toch hebben gezien? Lijkt me link als een van die scharrels daar lucht van krijgt trouwens..quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of een masker opzetten. Wij weten toch niet hoe hij eruit ziet en het lijkt me sterk dat zijn maten zijn piemel herkennen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vandaar ook het laten monteren schat.
Ik ben druk en goed bezig. Voor het eerst sinds tijden D:quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En de ondertitel nodigt ook nog eens extra uit tot klagen. Kreeg er ineens gewoon zin in.
[..]
Hier prima. Ben curry aan het maken maar had geen zin in kip of vis dus ben nu maar ei aan het overwegenEn bij jou daar?
Nou, gewoon El_Thijs is ook prima hoorquote:
Alsof die scharrels zo braaf zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat is daar dan de grap van? Dat UitStraling in z'n vuistje kan lachen dat ze hem allemaal toch hebben gezien? Lijkt me link als een van die scharrels daar lucht van krijgt trouwens..
Dus die groepschat zou best kunnen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die scharrels zo braaf zijn
Hoe is het met je laptop?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even gegeten en geslapen. Hoofdpijn eindelijk weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |