SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Mooi!quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:30 schreef MarSuSt het volgende:
Ik heb ook wat af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een monsterproject opgeronden dat heeft me serieus lang gekost
bijna twee jaar...
Zag hem net op FB voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow!
bijna twee jaar...
Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ben ook met een deken van 200 x 200 cm bezig, mijn eerste haakproject, ik denk dat hij over een maand af is en dan heb ik er 10 maanden over gedaan. Gaandeweg kom je inderdaad achter dingetjes die je beter anders had kunnen doen, maar je mag trots op je deken zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Thanks dames! Met terugzoeken kom ik er achter dat ik er ruim 2 jaar over gedaan heb![]()
![]()
En met de kennis van nu zou ik een paar dingen anders gedaan hebben, zo was ik in het begin nog niet zo handig met aanhechten van nieuwe draden en kleuren. Hier en daar moet ik dus nog een beetje wegwerken. Maar dat mag de pret niet drukken!
Deze is 220x220cm, dat moest, want anders was ie te klein voor het bed. Ik heb het op zich wel sneller willen doen, maar ik heb last van een beknelde zenuw in m'n elleboog, dus ik kan niet te lang achter elkaar haken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook met een deken van 200 x 200 cm bezig, mijn eerste haakproject, ik denk dat hij over een maand af is en dan heb ik er 10 maanden over gedaan. Gaandeweg kom je inderdaad achter dingetjes die je beter anders had kunnen doen, maar je mag trots op je deken zijn.
Al een volgend project op het oog?
Dat is wel lastig met zo'n elleboog, maar hij is wel af. Deze deken wordt voor mijn dochter, ze heeft gelukkig maar een 140 bed.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Deze is 220x220cm, dat moest, want anders was ie te klein voor het bed. Ik heb het op zich wel sneller willen doen, maar ik heb last van een beknelde zenuw in m'n elleboog, dus ik kan niet te lang achter elkaar haken.
M'n volgende project... ik weet het nog niet. Ik moet nog een nieuwe orka-sleutelhanger maken, want m'n oude is aan het verslijten. Nog wat kleine dingetjes tussendoor ook, denk ik.
Maar ik heb nog geen nieuw monsterproject gekozen
Ik ben benieuwd hoe die van jou gaat worden!!quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lastig met zo'n elleboog, maar hij is wel af. Deze deken wordt voor mijn dochter, ze heeft gelukkig maar een 140 bed.
Ik ben al op zoek naar een patroon voor een niet te moeilijke poncho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe die van jou gaat worden!!
Dit is overigens de orka-sleutelhangerWat een leuke sleutelhanger! En zo klaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom trots mijn deken posten als hij af is.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
bijna twee jaar...
Guppy wat is ie mooi geworden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de haak.
het lusje naar het volgende stokje inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Er was sws wel 1 dingetje waar ik heel erg over twijfel. 2 lossen, dan 3 stokjes. En bij de volgende rij moet je dan in de drie stokjes haken... wat is dan het eerste stokje, het lusje net voor het stokje of het lusje naar het volgende stokje?
bijna twee jaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!
Wat mooi zeg! En wat een leuke kleuren!quote:Op zondag 21 juni 2015 20:58 schreef janeway het volgende:
Zo let je even een week niet op en is er weer een nieuw topic.. Mooie dekens in deze gezien.. Ik vind dat altijd zo knap dat je door kan zetten om het af te maken.. Ik heb hier een granny square liggen. Nou ja de squares dan hahaha.. De deken dus niet. En een cal 2014..
Ik heb een sjaal af.
2 meter lang geworden en 60 breed. Dochter van 10 showt hem dus dan valt het helemaal ruim..
Verkocht aan een nicht. Maar wil hem zelf ook nog wel.
Ik ben nu een zelfde aan het maken met Fenna van de wibra. Wordt ook wel mooi..
[ afbeelding ]
Wauw!! Dat is een mooiequote:Op zondag 21 juni 2015 20:58 schreef janeway het volgende:
Zo let je even een week niet op en is er weer een nieuw topic.. Mooie dekens in deze gezien.. Ik vind dat altijd zo knap dat je door kan zetten om het af te maken.. Ik heb hier een granny square liggen. Nou ja de squares dan hahaha.. De deken dus niet. En een cal 2014..
Ik heb een sjaal af.
2 meter lang geworden en 60 breed. Dochter van 10 showt hem dus dan valt het helemaal ruim..
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 21 juni 2015 20:58 schreef janeway het volgende:
Ik heb een sjaal af.
[ afbeelding ]
Tnx en ja dat klopt..quote:Op zondag 21 juni 2015 21:36 schreef Serinde het volgende:
[..]
Mooi!
Volgens mij heb ik je in de southbay FB groep voorbij zien komen, klopt dat?
Haha, wat slecht. Ik zou dat wel even melden denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:34 schreef trui het volgende:
Altijd leuk, een nieuwe webshop. Wat me wel meteen opvalt: ik zie dat ze ook eucalan verkopen met daarbij de volgende tekst. "Eucalan is een natuurlijk, milieuvriendelijk wolwasmiddel gebaseerd op lanoline voor fijne was en wolwas. Eucalan Naturel heeft geen toegevoegd extract en is geurloos.". En wat verkopen ze? alleen varianten met toegevoegde geurtjes, je kunt kiezen uit Eucalyptus en Lavendel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |