s1 was leuk, maar daarna vond ik weinig aan eerlijk gezegd. een beetje het omgekeerde van strike back, dat na s1 pas lekker liepquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef HarveySpecter het volgende:
Shit, hoe kon ik deze nou vergeten: HOMELAND
Suits uiteraard. Ik vond Homeland leuk tot en met seizoen 3. Seizoen 4 was nogal overbodig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef wipes66 het volgende:
[..]
s1 was leuk, maar daarna vond ik weinig aan eerlijk gezegd. een beetje het omgekeerde van strike back, dat na s1 pas lekker liepoverigens mag suits natuurlijk ook niet ontbreken
Helemaal vergeten! Erg goede serie inderdaad. Eén van mijn favorieten van dit moment.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:30 schreef Gambetta het volgende:
The Americans past prima in dat eerste rijtje
Ik heb veel series gezien, maar je hebt gelijk. Iemand MOET eigenlijk Game Of Thrones gezien hebben. Iedereen die ik ken en eerst twijfelde en het nu gezien heeft, heeft er geen spijt van gehad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:52 schreef Odaiba het volgende:
Ik zou je bijna gewoon verplicht Game of Thrones willen laten zien, want in die seriess die je gezien hebt, komt ook wel de nodige fantasie voor. Game of Thrones bevat juist uitzonderlijk weinig fantasie en veel drama en goed acteerwerk. Dus probeer het gewoon.
Verder is the vampire diaries ook nog wel geinig om te volgen, maar zwakt op een gegeven moment wel flink af.
Ik weet niet hoor. Ik vond True Blood ook steeds kutter worden en ik hou helemaal niet van dingen zoals Lord of the Rings, the Hobbit enz.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:49 schreef genster het volgende:
[..]
Ik heb veel series gezien, maar je hebt gelijk. Iemand MOET eigenlijk Game Of Thrones gezien hebben. Iedereen die ik ken en eerst twijfelde en het nu gezien heeft, heeft er geen spijt van gehad.
ik hou ook niet van dat soort films, maar got is echt wat anders. aan de oppervlakte lijkt het misschien op elkaar, maar de dynamiek van het verhaal lijkt bv meer op die van house of cardsquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:58 schreef consumer_whore het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Ik vond True Blood ook steeds kutter worden en ik hou helemaal niet van dingen zoals Lord of the Rings, the Hobbit enz.
Dat klopt (helaas) ook wel een beetje...quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:23 schreef consumer_whore het volgende:
Ik heb nu staan: Bates Motel, Homeland, The Killing, Carnivale, The Bridge, OZ, rectify, Hell On Wheels, Longmire, Magic City, Broad Church, Peaky Blinders, Suits, Orange is the New Black, Boss...
Toch bekruipt mij het gevoel dat veel van deze series een stuk minder zijn dan de series die ik al heb gezien. Niet terecht natuurlijk. En ik vond Dexter en True Blood ook maar middelmatig.
Mwah, de fantasy-elementen komen steeds meer naar voren...quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:12 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ik hou ook niet van dat soort films, maar got is echt wat anders. aan de oppervlakte lijkt het misschien op elkaar, maar de dynamiek van het verhaal lijkt bv meer op die van house of cards
quote:
Heel ander soort fantasy...quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:15 schreef Vanillekwark het volgende:
True Blood en The Walking Dead kijken en dan haten op fantasy
Overigens is GoT zoals aangegeven inderdaad gewoon een drama, in een fantasy-setting. De fantasy voert de hoofdtoon niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |