True thatquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:11 schreef Juup© het volgende:
Heej muts, geef mij de volgende even de tijd om een nieuw topic aan te maken aub
¤1100,- bruto p/w dus. Van mij mogen ze, zoiets is niet aan mij besteed. Ik ben vanmorgen naar een voorstelling bij mijn dochter op school geweest, ben nu nog overprikkeldquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:02 schreef Renesite het volgende:
Wauw..
op zo'n vacaturebank op Facebook: '55 uur per week, vier kinderen, 5 euro bruto per uur per kind'
Whajoo
Ja klopt, heel lastig, want ze hoeven geen reden op te geven om niet te verlengen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijdelijk contract aan het topic te zien?
Lastig verhaal
Precies. Ook als je ziek bent stopt het contract gewoon.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt, heel lastig, want ze hoeven geen reden op te geven om niet te verlengen.
Maar goed, als je via de juridische weg niet je gelijk kan halen, is er altijd nog de pers.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Ook als je ziek bent stopt het contract gewoon.
Tja, die zullen ook bewijs willen zien. Als je dat hebt dan komt je er juridisch ook wel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, als je via de juridische weg niet je gelijk kan halen, is er altijd nog de pers.
Komt wel goed, ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, die zullen ook bewijs willen zien. Als je dat hebt dan komt je er juridisch ook wel.
Smaad aanklacht wil de krant ook niet.
Was dit al overgekomen!quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:11 schreef Juup© het volgende:
Heej muts, geef mij de volgende even de tijd om een nieuw topic aan te maken aub
Ik vrijdag ook vrij, maar we gaan beginnen met het Pieterspad aan de verkeerde kant, dus lange reis voor de boeg (Zwolle - Maastricht), en daarvoor moet de auto nog naar de garage gebracht worden en wil ik nog zwemmen. Dus dat laatste zal om 7:00 gebeuren. Dus donderdag maar niet zuipenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:28 schreef DrMarten het volgende:
Zo, besluit genomen om vrijdag een dagje vrij te nemen. Dus morgen relaxed bargangen zonder in mijn achterhoofd te hebben dat de wekker weer vroeg gaat
Verbaas me dat een particulier dat kan betalen voor zijn/haar kinderenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:12 schreef Juup© het volgende:
De laatste post van het vorige topic:
[..]
¤1100,- bruto p/w dus. Van mij mogen ze, zoiets is niet aan mij besteed. Ik ben vanmorgen naar een voorstelling bij mijn dochter op school geweest, ben nu nog overprikkeld
Aiiiii..quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:04 schreef stbabylon het volgende:
kut biblebelt
Vriendin haar contract niet verlengd omdat ze een vrouw heeft.
Gedeeld door 4 want het zijn 4 kinderen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verbaas me dat een particulier dat kan betalen voor zijn/haar kinderen!
[..]
Aiiiii..
Ik ben blij dat ik werk heb dus. Net iets noorderlijker dan de bibblebelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er niet eens op geklikt, de e-mail doorgestuurd naar ING.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Legitiem adres, http://x2.mcclellan.org/ing/?
heul niet, gewoon witlof, ongezond kan altijd nogquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:12 schreef Juup© het volgende:
Het is weer zover, ik weet niet wat ik zal gaan eten (eigenlijk heb ik ook helemaal geen trek).
Ik kan kiezen uit: witlof in ham en kaas, shoarma, of brood.
Hmmmm, lastig
Ja maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
heul niet, gewoon witlof, ongezond kan altijd nog
En dat maak jij zelf klaar?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:19 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga voor forel met gele rijst en wat groente
De groente nietquote:
Dus zelf koken, en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik ben geestelijk uitgeput door o.a. "wat" drukte vanmorgen, dus ik doe even rustig aan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De groente nietalthans, ik warm het op.Gele rijst is heel simpel. Gewoon rijst koken met een beetje kurkuma door het water. De forel is een diepvriesding van de Lidl, heb ik nog niet eerder gehad, dus dat wordt even testen. Denk gewoon met beetje zout en peper uit de oven.
Niks ingewikkelds dus.
Wees niet getreurd, morgen gaat er gewoon zo'n diepvriesmaaltijd van Aviko in de panquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus zelf koken, en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik ben geestelijk uitgeput door o.a. "wat" drukte vanmorgen, dus ik doe even rustig aan.
Ik hou zelf enorm graag van koken en vooral van "niet standaard Nederlandse gerechten" bereiden, maar soms moet ik even kiezen wat beter voor mij is
En bij mij dan vlees of witlofquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, morgen gaat er gewoon zo'n diepvriesmaaltijd van Aviko in de pan
Juist als ik druk ben in mijn hoofd of geestelijk uitgeput ben ga ik koken of bakken. Dat kalmeert me dan zo dat ik er weer tegen kan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus zelf koken, en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik ben geestelijk uitgeput door o.a. "wat" drukte vanmorgen, dus ik doe even rustig aan.
Ik hou zelf enorm graag van koken en vooral van "niet standaard Nederlandse gerechten" bereiden, maar soms moet ik even kiezen wat beter voor mij is
Ik juist nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist als ik druk ben in mijn hoofd of geestelijk uitgeput ben ga ik koken of bakken. Dat kalmeert me dan zo dat ik er weer tegen kan.
Wind is minderquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:37 schreef Samzz het volgende:
Zo, thuis. Straks maar lekker naar het strand met doggy.
Klopt. En het zonnetje schijnt heerlijk.quote:
De gehele dag alquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En het zonnetje schijnt heerlijk.
Klopt. Ga er zo van genieten. Eerst even m'n wijntje opdrinken.quote:
Het lijkt me vandaag een prima dag om weer eens langs de afhaalwok te gaan en het lekker buiten ergens op te eten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik juist nietIk kan dan al de handelingen en het opruimen na het koken niet hanteren, maar zo is ieder mens anders gelukkig
Dan moet ik de stad in, ben ik nu te moe voorquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het lijkt me vandaag een prima dag om weer eens langs de afhaalwok te gaan en het lekker buiten ergens op te eten.
Pijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:46 schreef Juup© het volgende:
Hmmm, ook een paar biertjes helpen niet tegen de pijn. Dan maar weer wat medicatie innemen
Als in, hoe komt hetquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het "no pain, no gain" maar fijn is anders.
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het invullen van een formulier wereldinkomen en zo?
Geen idee of ik het goed gedaan hebquote:
Mijn wereld komt momenteel helaas niet verder dan de stad en omstrekenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het invullen van een formulier wereldinkomen en zo?
Ik heb je bericht gelezen, kan alleen niks terug sturenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn wereld komt momenteel helaas niet verder dan de stad en omstreken
Opgaaf wereldinkomen moet je je complete inkomen uit binnen- en buitenland op invullen. Als je enkel inkomen uit buitenland hebt gehad, dan moet je dat invullen, ook al is het weinig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee of ik het goed gedaan heb. Heb enkel salaris uit het buitenland gehad... Dat heb ik ingevuld. Maar het ziet er zo weinig uit.
Kan wel, alleen moet je dan handmatig Juup© invullen. Is een tekortkoming in het PM systeem van Fok! wat (voor zover ik ooit gelezen heb) niet aangepast gaat worden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je bericht gelezen, kan alleen niks terug sturen. Maar, sterkte
.
Grensarbeiderquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Opgaaf wereldinkomen moet je je complete inkomen uit binnen- en buitenland op invullen. Als je enkel inkomen uit buitenland hebt gehad, dan moet je dat invullen, ook al is het weinig.
Heb je ook in het buitenland gewoond dan? Anders zou ik het raar vinden dat je uberhaupt dat formulier krijgt.
Oh, teveel werkquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan wel, alleen moet je dan handmatig Juup© invullen. Is een tekortkoming in het DM systeem van Fok! wat (voor zover ik ooit gelezen heb) niet aangepast gaat worden.
Dank uquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, teveel werk. Dan maar zo, sterkte
.
Nee, alleen inkomen uit werk en/of uitkering. Heeft te maken met toeslagen voor mensen die in het buitenland hebben gewoond of wonen. Kennelijk ook voor grensarbeiders. Hebben ze je totale wereldinkomen voor nodig om te kijken of je terecht bedrag x hebt gehad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grensarbeider. Maar, tellen toeslagen als zorgverzekering ook als inkomen? Die staan niet op het formulier vermeld, namelijk.
Ah, ja. Zal wel te maken hebben met de zorgtoeslag dan. Denk dat het komt door een foutje van de gemeente, die hebben mij onterecht uitgeschreven toen ik voor een nieuwe ID-kaart kwam. Lang verhaal, maar ze hebben me dus uitgeschreven en op mijn ex-werkplek in België ingeschreven. Terwijl dat dus onterecht was, want ik was 3 van de 7 dagen thuis in Enschede.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, alleen inkomen uit werk en/of uitkering. Heeft te maken met toeslagen voor mensen die in het buitenland hebben gewoond of wonen. Kennelijk ook voor grensarbeiders. Hebben ze je totale wereldinkomen voor nodig om te kijken of je terecht bedrag x hebt gehad.
Enschede? Cue_ land?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja. Zal wel te maken hebben met de zorgtoeslag dan. Denk dat het komt door een foutje van de gemeente, die hebben mij onterecht uitgeschreven toen ik voor een nieuwe ID-kaart kwam. Lang verhaal, maar ze hebben me dus uitgeschreven en op mijn ex-werkplek in België ingeschreven. Terwijl dat dus onterecht was, want ik was 3 van de 7 dagen thuis in Enschede.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:16 schreef DrMarten het volgende:
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede.
De burchten van de nijverheid
staan er nog her en der verspreid:
spelonken, hol en afgeleefd,
waar nu de wind vrij spel in heeft.
Textielbaronnen van weleer,
hun jachtgebied bestaat niet meer.
Waar zouden ze gebleven zijn,
Van Heek, Ter Kuile, Blijdenstein?
Hebben ze kinderen voortgebracht,
hebben ze hier nog nageslacht,
of koos dat snel een betere stee
dan Enschede?
Krim, Berkenkamp, Sebastopol,
het is voorbij. De maat is vol.
Bijna geen heeft hier nog weet
van uw gelatenheid, uw leed.
Dwars door het uitgeteerde hart
loopt nu de kale boelevart
met postkantoor en V&D.
O, Enschede, Enschede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef Cue_ het volgende:
Net GoT afgekeken..[spoiler]ze willen dat ze hun leven kunnen leiden zoals ze dat zelf willen, dus ze hoeft niet per se dood, maar ze moet wel haar plaats aan de top inleveren. Ik vond het ook wat raar gedaan, in het boek zijn het meer een klein groepje assassins, niet zo'n hele meute. Overigens proberen ze haar daar te vergiftigen, niet zo'n veldslag. De draak komt wel, dus dat klopte welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:02 schreef stbabylon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Statig dier hoorquote:
quote:
Lijkt me toch ook zeg. Avonden werken, overuren draaien en dan niet even naar een fysio mogen? Klinkt niet heel redelijk.quote:
Oww meer omdat er dan iets werd ingepland (Sollicitatiegesprekken)quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:32 schreef DrMarten het volgende:
Lijkt me toch ook zeg. Avonden werken, overuren draaien en dan niet even naar een fysio mogen? Klinkt niet heel redelijk.
plannen ze die gesprekken wat laterquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww meer omdat er dan iets werd ingepland (Sollicitatiegesprekken)
En wel zo fijn als ik erbij ben, maar "dan ben je er gewoon niet bij, als het niet kan" werd het uiteindelijk, dus geen probleem
Julius-K9 borsttuigquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Statig dier hoor
Bijzondere band/riem trouwens.
Sinds wanneer staat dit boven aan de topics?quote:Relaties & Psychologie [R&P]
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Ze waren al half gepland, maar ik was nog niet op de hoogte gesteldquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef DrMarten het volgende:
plannen ze die gesprekken wat later
Ik probeer ondertussen nog wakker te worden
Ik zag het gister voor het eerstquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat dit boven aan de topics?
Staat in ieder subfora sinds een paar dagenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fucking lelijk vind ik het.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de mobiele versie geen last vanquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gisterenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
custom css ftwquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fucking lelijk vind ik het.
Verandering hùùù!
Geen jankerige autist zijn FTW zal je bedoelen?quote:
Nee, scrollen is voor hommo's. Dus dat wil ik minimaliseren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen jankerige autist zijn FTW zal je bedoelen?.
Dit jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het er niet zo netjes uitzien eigenlijk. Het wordt allemaal een beetje rommelig daarboven
Ik heb het weg gehaald.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het er niet zo netjes uitzien eigenlijk. Het wordt allemaal een beetje rommelig daarboven
I know right, maar dr zit ook niet FF een unieke class of zo op, en ik was oom weer te lui om een moeilijke manier te zoeken om m te selecten.quote:
Hij heeft wel een unieke class hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I know right, maar dr zit ook niet FF een unieke class of zo op, en ik was oom weer te lui om een moeilijke manier te zoeken om m te selecten.
1 2 3 | #voormensendieoverallesmenentemoetenzeikstralenzodathetuitkanmaarbedenkdathetuitgeschakeldhebbennietbetekentdatjehetnietzienervanalsargumentvoorwatdanookkuntgebruiken{ display:none!important } |
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een unieke class
[ code verwijderd ]
Het werktquote:
En aan de naam te zien zit de grote leider vandaag weer uit te blazen in de Efteling met de kids.quote:
Ook een huis dat daadwerkelijk te koop staat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
O jongens ik ben net bij mijn nieuwe stulpje wezen kijkenWat was het mooi
Oe welk?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
Nee het huis staat nog niet officieel te koop. We waren de eerste die mochten komen kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook een huis dat daadwerkelijk te koop staat?
leuk is dat he, je verlekkeren aan mooie huizen. Alleen altijd balen als ze dan verkocht worden voordat je zelf de mogelijkheid hebt om een bod te doen
Ik kan het je niet laten zien want staat niet onlinequote:
Maps. Vergelijkbaar. DOEEEquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan het je niet laten zien want staat niet online
ah joh, plemp gewoon het adres in het topic, slingeren we zelf wel google maps aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan het je niet laten zien want staat niet online
Wauw, gaat echt snel zo bij julliequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:08 schreef Tally het volgende:
50 euro per jaar kun je niet missen?quote:
Nee. Dat vindt mijn bewindvoerder ook niet goedquote:
Ja super hequote:
Hier hoeft echt weinig aan gedaan te worden. Vloertje op de slaapkamer. Kwastje verf op de muren door het hele huis en klaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:24 schreef Renesite het volgende:
Bij mij duurde het van mei tot februari! Verbouwing van oktober tot februari.
[..]
Nee. Dat vindt mijn bewindvoerder ook niet goed![]()
Wel even anders dan je vooraf had gedachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja super he
Dan zouden we over anderhalve maand al gaan verhuizen
Ja best welquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel even anders dan je vooraf had gedacht
Vandaag?quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:35 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik 'even' mijn verjaardag vieren in Drievliet
Safari en IE op het werkquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig kost het geen geld om je browser styles aan te passen.
Oeh tof!quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week dagje achter de schermen bij Ouwehand
Ik hoop dat het leuk wordt, het was duur zatquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oeh tof!
Ik wil ook weer eens naar een dierentuin. Veels te lang geleden... Nu nog iemand vinden die mee wil
Ouwehand ben ik nog nooit geweest, wil ik nog wel een keer naartoe. Arnhem is ook meer dan 20 jaar geleden, Emmen idemdito... Heb wat in te halen. Vorig jaar naar Nordhorn geweest, maar die is klein, en naar de Apenheul maar daar vind ik geen ruk aan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat het leuk wordt, het was duur zatEr zijn laatst capibara's geboren dus hopelijk krijg je die goed te zien
En dit weekend misschien naar Jurassic World
Wil best eens mee hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oeh tof!
Ik wil ook weer eens naar een dierentuin. Veels te lang geleden... Nu nog iemand vinden die mee wil
Gefeliciflapsteerd!quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:35 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik 'even' mijn verjaardag vieren in Drievliet
Apenheul is een paar jaar geleden veranderd en een stuk uitgebreidquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ouwehand ben ik nog nooit geweest, wil ik nog wel een keer naartoe. Arnhem is ook meer dan 20 jaar geleden, Emmen idemdito... Heb wat in te halen. Vorig jaar naar Nordhorn geweest, maar die is klein, en naar de Apenheul maar daar vind ik geen ruk aan.
ja weet ik, afgelopen september nog geweest. Maar alleen het eerste deel met die doodshoofdaapjes vind ik wel geinig, verder vind ik er niet veel aan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apenheul is een paar jaar geleden veranderd en een stuk uitgebreid
Ik vind het er wel tofquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ja weet ik, afgelopen september nog geweest. Maar alleen het eerste deel met die doodshoofdaapjes vind ik wel geinig, verder vind ik er niet veel aan.
ik werd ondergepist door zo'n aapje dat op mijn schouder sprongquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het er wel tofAlleen meurt die gorilla zo.
ik woon opzich ook wel redelijk centraal, Rhenen, Arnhem, Emmen, Apeldoorn, Munster... Alleen wel allemaal 1a1,5 uur rijdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat dierentuinen betreft woon ik hier wel lekker centraal
Goed!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik rij wel geregeld met de trein door Diergaarde blijdorp. Telt dat ook?
Ik wil het niet zeggen maar ha!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
De trein is soms ook een dierentuin.
moet je wel oppassen wie je voor aap uitmaakt, kun je problemen mee krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Misschien in de pauperklasse.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
ik heb ook vaak genoeg moeten staan in de eerst klas tussen Utrecht en Amersfoort/Apeldoorn. Ik vind het vooral fijn dat ik dan niet tussen de schreeuwende scholieren zit die hier een groot deel van de totale treinreizigerspopulatie uitmaken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:01 schreef KomtTijd... het volgende:
ik vind 1e klas zwaar overrated. Alleen in de spits op trajecten waar je anders geen zitplaats zou hebben, is het nuttig.
wel buiten het weekend en buiten de vakantie bdus misschien nog ietwat rustig. Toen wij er vorig jaar waren was het eigenlijk te druk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:29 schreef Renesite het volgende:
Geopperd om morgen niet te gaan. Apenheul met 28graden. pfff
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het er wel tofAlleen meurt die gorilla zo.
Wat adviseer je, zaterdag/zondag/maandagquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
wel buiten het weekend en buiten de vakantie bdus misschien nog ietwat rustig. Toen wij er vorig jaar waren was het eigenlijk te druk.
perpaalde?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Facebook, dierenhoekje, iemand vraagt om ervaring met het voeren van vers vlees aan katten.
Antwoord van iemand:
Nou denk dat ze dat niet lusten aangesien die perpaalde dieren voeding meer in .. En als ze wel etem heb je geluk onse katten etenn niet
Omdat dieren perpaalde voeding stoven Info
...
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
perpaalde?
Google says no: http://www.bing.com/searc(...)NTTR&conversationid=
Het is ook juffrou van beroep.quote:Je kan het gaat proberen ! Maar denk niet dat alle katten er in mee knikken ! Onse eten namelijk echt niet alleen katten vleea van supermaakt willen ze wel vers niet je kan proberen zal net zo iets eerst als Hanke doen voor dat vollen dingen gaat doen
Het antwoord op dit topic is: Neequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Facebook, dierenhoekje, iemand vraagt om ervaring met het voeren van vers vlees aan katten.
Antwoord van iemand:
Nou denk dat ze dat niet lusten aangesien die perpaalde dieren voeding meer in .. En als ze wel etem heb je geluk onse katten etenn niet
Omdat dieren perpaalde voeding stoven Info
...
En niet door hebben dat hij een topic verstorend persoon is. Zo een plaat voor de kop.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Lol, In dat FB topic de hele discussie weer met magnetron. Hij voert het ook overal
Mooiste vind ik nog dat hij een ander beschuldigd van bepaald gedrag, terwijl hij zich daarzelf ook schuldig aan maakt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:14 schreef Godtje het volgende:
En niet door hebben dat hij een topic verstorend persoon is. Zo een plaat voor de kop.
Abnormaal.
Vermoedelijk zo autistisch als de pest
Precies waar het topic over gaat dus. Ik zou die complete 'lijn' helemaal wegmodden. Weg met het onkruid. Uitroeien met wortel en alquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En niet door hebben dat hij een topic verstorend persoon is. Zo een plaat voor de kop.
Abnormaal.
Precies. Maar dat strookt niet met er is ruimte voor iedereen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies waar het topic over gaat dus. Ik zou die complete 'lijn' helemaal wegmodden. Weg met het onkruid. Uitroeien met wortel en al
"Ruimte genoeg, maar niet in dit topic."quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Maar dat strookt niet met er is ruimte voor iedereen.
Je wist het misschien nog niet, maar dat is nieuwe spelling. Wij zijn te oud om die nieuwe spelling nog te kunnen leren, daarom hebben ze dat voor ons stil gehouden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het is ook juffrou van beroep.
Goddomme.
Wie? Ik volg dat topic nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Abnormaal.
Dat is toch wel het meest bedroevende stuk software ooit ontwikkeld. Ik wil ook weer andere muziek op de telefoon, maar doe het niet vanwege de gegarandeerde agressie als gevolg van dat slecht werkende kutprogramma. Alsof de duivel het zelf heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:16 schreef CherryLips het volgende:
iTunes moet ook eventjes keihard dood. Het was vroeger zo'n simpel programma
Dat hele schijtprogramma is gecrasht en wil niet eens meer aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest bedroevende stuk software ooit ontwikkeld. Ik wil ook weer andere muziek op de telefoon, maar doe het niet vanwege de gegarandeerde agressie als gevolg van dat slecht werkende kutprogramma. Alsof de duivel het zelf heeft ontwikkeld.
Ja dat heb ik met alle nummers die ik ooit in iTunes heb gedownloadquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik krijg het met geen migelijkheid voor elkaar om volledig van die kutplaat van u2 af te komen. Heb hem niet meer in itunes staan, maar hij blijft zichtbaar op mijn telefoon. Moet dan wel weer downloaden om te kunnen luisteren, maar ik wil gewoon helemaal niks met die plaat te maken hebben. Laat ze oprotten met die onzin.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Weet u zeker dat u iTunes wilt verwijderen?
Yup, de ballen.
Nee hoor. I blame you. Kutamsterdammerquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Onkunde, EN de software de schuld geven, classic.
Ook dat doet me vrij weinigquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor. I blame you. Kutamsterdammer
Nou, ik heb aangegeven dat ik de muziek handmatig op de iPod wil zetten, programma vertikt het, crasht, synchroniseert en gooit de iPod leeg terwijl het nergens op reageert. Ik weet het niet hoor, maar ik heb op één knopje geklikt en dat was het nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:59 schreef HeatWave het volgende:
ik heb een iphone 6. Daar gaat het ook mis. Geeft ie eerst aan sat ie te weinig ruimte heeft. Flikker je een halve gig weg, kan ie uiteindelijk synchroniseren om vervolgens aan te geven dat er nog 2 gig vrij is. Op zulke momenten ben ik blij dat ik geen christelijke buren heb.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Misschien komt het doordat het de iPod mini van 2006 is
Genieten van hem zien rantenquote:
Koop dan ook een Mac i.p.v.een pc om met die andere appel meuk te kunnen communicerenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:33 schreef CherryLips het volgende:
O, na twee keer m'n pc opnieuw opstarten opent iTunes weer
quote:
Fossiel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Of Walkman. Met het enige bandje dat ik nog heb.
Niets mis met altijd dezelfde muziek draaien
Ik was gisteravond niet eens de oudste joh. Valt dus reuze meequote:
Gisteravond?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was gisteravond niet eens de oudste joh. Valt dus reuze mee
Wat gaat het worden?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:40 schreef Juup© het volgende:
Zo, groente gekookt. Vanavond eens gezond eten
Groente, kan je niet lezen?quote:
Body Count concertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik heb nog cassettebandjes van Bert & Ernie, sprookjes en Suske en Wiske. En een singeltje van Marky Markquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef MissMSX het volgende:
Of Walkman. Met het enige bandje dat ik nog heb.
Niets mis met altijd dezelfde muziek draaien
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Body Count concertWaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was volgens mij de wel de oudste bij Testament![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog cassettebandjes van Bert & Ernie, sprookjes en Suske en Wiske. En een singeltje van Marky Mark
Ik eet niet meequote:
Melkwegquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar?
Ik was volgens mij de wel de oudste bij Testament
Het Nieuwe of het Oude?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar?
Ik was volgens mij de wel de oudste bij Testament
Goede vraagquote:
Yep, al vanaf 1983quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Melkweg
Testament is toch ook zo'n fossielenband?
Dan moeten er toch wel oudere bezoekers zijn dan jij? Of zouden die allemaal al doot zijn?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Body Count concertWhaha die toiletopmerking zag ik gisteravond op Facebook ook al voorbij komen. Hoe was het concert verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Heel. Erg. Gaaf.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Whaha die toiletopmerking zag ik gisteravond op Facebook ook al voorbij komen. Hoe was het concert verder?
Heel soms in een chago bui komt Born Dead nog wel eens voorbij bij mij thuis en dan loeihardquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel. Erg. Gaaf.
Strak en hard en humor her en der
Of ik was te beneveld door de Jupiler om ze waar te nemenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moeten er toch wel oudere bezoekers zijn dan jij? Of zouden die allemaal al doot zijn?
Het was wel ultiem jeugdsentimentquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heel soms in een chago bui komt Born Dead nog wel eens voorbij bij mij thuis en dan loeihard
Of je staar speelde je partenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of ik was te beneveld door de Jupiler om ze waar te nemen
Blijkbaar welquote:
Winamp, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was wel ultiem jeugdsentiment
Ben absoluut geen concertganger, maar ben wel echt heel blij dat ik dit meegemaakt heb
Lekker mis van oud en nieuw. Zo nog maar ff Wat in de Winamp gooien van ze. Evil Dick denk ik, want die hebben ze niet gespeeld
#bucketlist
Fossielenmetal!quote:
Daar gebruik ik het het meeste voor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens downloaden dan
Was altijd wel fijn met lijstjes samenstellen enzo
dan eindelijk naar huis. Weekendquote:
Dat laatste is het bestequote:Op donderdag 11 juni 2015 16:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dan eindelijk naar huis. Weekend
Aviko komt om half 7 ofzo wel. En daarna richting cafe
Spotify is 3 seconde werkquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Zo, het heeft me een uur van m'n leven gekost maar er staat weer muziek van na 2011 op m'n iPod
Voor hoelang?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Zo, het heeft me een uur van m'n leven gekost maar er staat weer muziek van na 2011 op m'n iPod
In het avondzonnetje een biertje drinken, potje biljarten kijken, misschien zelf nog een porje spelen en niet druk hoeven maken dat er weer een wekker gaat de volgende ochtendquote:
Strak plan. Ik was ook van plan om nu ongeveer naar de stad te gaan, maar ik blijf toch maar thuisquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het avondzonnetje een biertje drinken, potje biljarten kijken, misschien zelf nog een porje spelen en niet druk hoeven maken dat er weer een wekker gaat de volgende ochtend
Geslaagd? Die fase ben ik nog niet in belandt al ben ik al een fossiel, het "geslaagd of niet" gedeelte ligt nog wel wat jaren in de toekomst voor mijn dochterquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:42 schreef DrMarten het volgende:
Lol Facebook helemaal vol met nerveuze ouders.
Vanavond zal #geslaagt wel weer trending zijn
Oude doosquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:47 schreef CherryLips het volgende:
14 en 16 jaar geleden. Potverdorie wat oud.
18 en 16 jaar geledenquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:47 schreef CherryLips het volgende:
14 en 16 jaar geleden. Potverdorie wat oud.
Geslaagd voor wat? Middelbare school niet meegerekend heb ik nadien nog 5 x examen moeten doen (auto en motorexamen niet meegerekendquote:
Hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Rijbewijs is pas vijf jaar geleden
14 juni zie ikDat gaan we herdenken vieren.
17 jaar geleden, nondeju.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat dus. Rijbewijs was 17 jaar geleden op 1 juli
Jij was laat? Ik was eeh 28quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Autorijbewijs was voor mij (ik was laat) 26 jaar geleden voor zover ik mezelf kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |