Oh oke.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:13 schreef Mike het volgende:
Kap eens met die slowchat, JR-Style-93 en Typisch...er is gewoon niet meer door dit topic heen te komen.
Seizoen 4 vind ik persoonlijk het bestequote:Op woensdag 10 juni 2015 18:14 schreef Joosie200 het volgende:
Eerst de serie en dan de boeken vind ik een prima combo, erger ik me niet aan de verschillen. Maarja, zelfs dan nog blijf ik GoT seizoen 1 en 4 beter vinden dan seizoenen 2, 3 en 5. Je merkt duidelijk verschil
Hoezo mogen we niet praten over Game of Thrones?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:13 schreef Mike het volgende:
Kap eens met die slowchat, JR-Style-93 en Typisch...er is gewoon niet meer door dit topic heen te komen.
Wie?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Dagonet het volgende:
Was ik trouwens de enige die in de arena zat te wachten op Yoda en Clone Troopers?
quote:
quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Dagonet het volgende:
Was ik trouwens de enige die in de arena zat te wachten op Yoda en Clone Troopers?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja duh
Alle kinderen van Cersei komen van Jaime
Die was gewoon doodgeboren toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]Haar eerste kind niet, maar die heeft ze dan ook om het leven gebracht.
Ze ging altijd eventjes langs Pycelle nadat Robert zijn ding had gedaan voor de Westerosi tegenhanger van de morning after pill.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was gewoon doodgeboren toch?
Die tel ik niet mee
Nee die leefde nog wel. Toen Bran van de toren viel, had Cersei het nog met Cat over dat dat zoontje in haar armen stierf aan koorts of zo, maar ik ben ff vergeten hoe of wat, maar de suggestie was sterk dat ze hem zelf gedood had omdat ze alleen kinderen van Jaime wilde hebben. Ook omdat ze toen al een grafhekel aan king Robert had.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was gewoon doodgeboren toch?
Die tel ik niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |