Gebeurt vrij weinig in Arnhemquote:Op maandag 11 april 2016 19:33 schreef Joosterd het volgende:
Stad leeft weer meer met de zomer in de stad! Hopelijk deze topicreeks ook :p
Ja, vrijdag 6 mei in Apeldoorn, zaterdag 7 mei in Arnhem - Nijmegen en zondag 8 mei in Nijmegen - Arnhem.quote:Op maandag 11 april 2016 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Gebeurt vrij weinig in Arnhem
Over een maand wel twee dagen de hele stad plat ivm Giro, wordt leuk
Dat zou ik maar wel doen jaquote:Op maandag 11 april 2016 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, vrijdag 6 mei in Apeldoorn, zaterdag 7 mei in Arnhem - Nijmegen en zondag 8 mei in Nijmegen - Arnhem.
Ik werk in Apeldoorn, misschien dat ik vrijdag maar gewoon thuis werk
Neuh, en al helemaal niet op vrijdagquote:Op maandag 11 april 2016 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou ik maar wel doen ja
Tenzij je zin hebt om 's middags urenlang in de file te staan natuurlijk
Dan is het wel een erg kleine moeitequote:Op maandag 11 april 2016 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Neuh, en al helemaal niet op vrijdag![]()
Ik zie wel dat ze zondag vlak langs ons huis komen. Misschien toch maar even gaan kijken, is toch ook wel geinig.
Ja. Veel meer moeite moet het ook niet kosten, want het is toch wel een beetje *zoef* voorbijquote:
Ben er ook even wezen kijken, behoorlijk duur ja, allemaal merk(sport)kleding.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:57 schreef voodoolady het volgende:
Topshelf was vandaag al open. Best een dure winkel, ik ben benieuwd of het wel loopt straks.
Gebeurt er eindelijk is wat in Arnhem, is het weer niet goed. Ik vind het wel grappig en zoveel overlast geeft het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:07 schreef Crimyclown het volgende:
Moet gudumme 2 uur op werk morgen koffie drinken door de Giro. Anders kom ik m'n eigen straat niet eens meer uit.
Is het nu giro op de Postbank?quote:Op zondag 8 mei 2016 11:29 schreef Brembo het volgende:
[..]
Gebeurt er eindelijk is wat in Arnhem, is het weer niet goed. Ik vind het wel grappig en zoveel overlast geeft het niet.
Hoe laat? Misschien ga ik er heen met mijn (stads)fiets.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De etappe van vandaag gaat over de Posbank ja
Iets voor vieren denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoe laat? Misschien ga ik er heen met mijn (stads)fiets.
Ze doen maar wat ze willen maar ik moet wel naar werk kunnen komen. Nu heb ik er last van.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:29 schreef Brembo het volgende:
[..]
Gebeurt er eindelijk is wat in Arnhem, is het weer niet goed. Ik vind het wel grappig en zoveel overlast geeft het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |