abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153528159
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:57 schreef Olf het volgende:

[..]

:+ :') nu moet je volgende week weer wat bedenken! :+
Nouja, krijgt ie in elk geval fatsoenlijk ontbijt op bed :P
Sarcasme. Herken het.
  zondag 14 juni 2015 @ 19:58:06 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153528169
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja fuck dit lees ik nu pas :') Man zei het ook al tijdens het eten: euh, das toch pas volgende week?? Maar toen had ie zijn kadootjes al open :+

Dus :')
_O-
pi_153528208
OMG kind ligt 'olifantje in het bos te zingen' in haar bed O+ Wel met Eigen brabbeltext, maar ubercute! Misschien moet ik iets zachter doen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_153528708
In Belgie was het vandaag vaderdag, dus zo fout was het ook weer niet. ;)

Otje ligt "klein paars autootje" te zingen in bed. O+
  zondag 14 juni 2015 @ 20:23:57 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153529009
Bram is gister met oma boodschappen wezen doen in de hoogvliet. Daar staan van die zingende poppen bij het fruit / zuivel en brood. Dus nu hoor ik de hele dag het liedje van de apen : "bananen bananen"
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 14 juni 2015 @ 21:03:20 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153530745
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:29 schreef mousemicky het volgende:
J. wil het liefst blote armen shirts en blote benen broeken aan, en blote tenen schoenen...

Hier was het 24 graden vandaag, dus ik liep zelf ook in een shirtje zonder mouwen, was het bij jullie zo veel kouder LB :?
Graad of 17 :D Hoge noorden hier he....

En er was ook geen zon, dus t was echt best fris. Ik zit nu ook met mn dikke vest aan :')
  zondag 14 juni 2015 @ 21:04:34 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153530793
Spirit _O-

Oh en zingende kindjes in bed O+ O+ O+ E is de laatste avonden blijkbaar helemaal toe aan dr bedje, want die gaat ineens al vanzelf in slaaphouding liggen en is vrijwel direct helemaal stil als ik naar beneden ga :o We gaan hier echt weer een heel relaxte periode in volgens mij O+
pi_153530872
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Spirit _O-

Oh en zingende kindjes in bed O+ O+ O+ E is de laatste avonden blijkbaar helemaal toe aan dr bedje, want die gaat ineens al vanzelf in slaaphouding liggen en is vrijwel direct helemaal stil als ik naar beneden ga :o We gaan hier echt weer een heel relaxte periode in volgens mij O+
Dat laatste moet je dus NOOIT HARDOP ZEGGEN he. :o Jij leeft ook on the edge.

Mijne zingt serieus wel 6 uur per dag fulltime denk ik :') de ene hit gaat ook in de ander over zonder ook maar enige pauze.
pi_153530917
Spirit! _O- volgens mij zijn er wel meer mensen die zich vergissen. De gastouder gaf mij vrijdag ook een pakje voor vaderdag omdat ze dacht dat het zondag was :D

Zingende kindjes, geweldig O+ Eva verzint in bed nu zelf liedjes, allemaal dingen die ze heeft meegemaakt worden gezongen. Fantastisch om te horen, ze verwerkt haar dag in een liedje volgens mij.
En ik dacht vanmiddag aan 1 kant twee mini puntjes te zien bij een kies *O* ze ging weer niet slapen vanavond dus we zijn er nog niet maar er is wel iets te zien.
E.
  zondag 14 juni 2015 @ 21:14:48 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153531289
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:06 schreef Olf het volgende:

[..]

Dat laatste moet je dus NOOIT HARDOP ZEGGEN he. :o Jij leeft ook on the edge.

Mijne zingt serieus wel 6 uur per dag fulltime denk ik :') de ene hit gaat ook in de ander over zonder ook maar enige pauze.
Beetje vertrouwen in mijn kind jonguh :{w
Opzich kom ik uit een nacht waarin ik het 4u, 5u, 6u en half7 heb zien worden, dus wat zeg ik eigenlijk :')

Spark, ik hoop dat dat goed voorbeeld goed doet volgen voor de andere kiezen!
  zondag 14 juni 2015 @ 21:15:02 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153531301
Hopelijk zijn ze snel door Spark!

En zingende kindjes O+ O+

Fijn dat het zo goed gaat LB!

Hier wordt in bed de dag doorgesproken. En de avond voor we op vakantie gingen, vingen we flarden op over lang in de auto zitten, en dat M ook mee ging en dat we naar Frankrijk gingen, naar opa en oma. O+

M zette vanavond zijn voet aan zijn oor omdat hij met zijn voet ging bellen :')

J was op vakantie ook erg bijdehand. Opa was haar hamburger aan het doorsnijden voor haar. "opa, mag ik mijn hamburger terug?"

En het gevoel voor humor van mijn grote wordt niet gewaardeerd. In de auto een gesprekje over auto/s en wielen. Zegt M ineens dat auto's vleugels hebben. Vervolgens 2 kleine peuters over de zeik omdat auto's geen vleugels hebben maar wielen :') (en voor een gesprekje over aerodynamica leek het me iets te vroeg ;) )
  zondag 14 juni 2015 @ 21:17:11 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153531392
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:15 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk zijn ze snel door Spark!
Hier wordt in bed de dag doorgesproken. En de avond voor we op vakantie gingen, vingen we flarden op over lang in de auto zitten, en dat M ook mee ging en dat we naar Frankrijk gingen, naar opa en oma. O+

M zette vanavond zijn voet aan zijn oor omdat hij met zijn voet ging bellen :')
Geweldig!! O+!
pi_153531790
Zingende peuters O+

Die M en zijn zusjes. Ik moest lachen dat de meisjes O er de zeik waren over die vleugels O+

LB, dat zijn de mindere nachten
pi_153532938
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Beetje vertrouwen in mijn kind jonguh :{w
Opzich kom ik uit een nacht waarin ik het 4u, 5u, 6u en half7 heb zien worden, dus wat zeg ik eigenlijk :')

Oh man, dat soort nachten mis ik echt niet.

quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:15 schreef Kyara het volgende:

Dat lijkt me zo leuk aan een setje O+ (al zijn gesprekken met een knuffelkonijn ook cute om te volgen)
Otje heeft het er ook alweer weken over dat opa en oma heel ver weg wonen en dat we dan met de auto moeten en dat het daar erg lekker weer is. O+
pi_153533174
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja fuck dit lees ik nu pas :') Man zei het ook al tijdens het eten: euh, das toch pas volgende week?? Maar toen had ie zijn kadootjes al open :+

Dus :')
In België was het wel vandaag :Y ^O^. Oh spuiten 11 zie ik :D.

Bedankt nog voor de felicitaties! Misschien morgen wat foto's plaatsen :).

[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 14-06-2015 22:11:23 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_153533240
Oh ja, nog gefeliciteerd Phaidra!
pi_153533329
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Bram is gister met oma boodschappen wezen doen in de hoogvliet. Daar staan van die zingende poppen bij het fruit / zuivel en brood. Dus nu hoor ik de hele dag het liedje van de apen : "bananen bananen"
Nee!!!! Ow ook en ik haat haat haat dat lied!
Hij is vooral fan van de helahelahelahoogvliet en de wij zijn de ijsberen van Hoogvliet :(
Ik krijg er serieus moordneigingen van :( ;)

Ohja gefeliciteerd Phaidra!
  maandag 15 juni 2015 @ 06:45:09 #168
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_153540773
Hier worden veel liedjes door elkaar gehaald en het abc-liedje wordt ook wel eens in het Engels gezongen (met de letters door elkaar uiteraard :P ).

Ik heb zo een kennismakingsgesprek met de directrice van de basisschool :X Iemand nog suggesties wat ik zou kunnen vragen en wat ik moet weten? Het lijkt nog zo ver weg oktober....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_153540821
Spannend hè Susie!

- Hoe groot zijn de klassen
- Hoe groot is de school
- tijdens de rondleiding om je heen kijken hoe je de algemene sfeer vindt (gezellig, rommelig)
- werken ze volgens een bepaald lessysteem
- Hoe wordt er omgegaan met geloofsovertuiging (ook op een openbare school moet er ruimte voor zijn als een kind vragen heeft. Vind ik. En basisinformatie waar het nou allemaal om gaat kan nooit kwaad. Maar dat is mijn mening :+ )
- beleid
- lestijden (niet exact, maar hebben ze een continurooster, vrijdag(middag) vrij of niet
- staan ze onder verscherpt toezicht en zo ja waarom dan (kun je volgens mij ook opvragen via de site van gemeente. Als je er meer over wilt weten moet ik het even navragen voor je)
- Hoe worden de wenochtenden geregeld
  maandag 15 juni 2015 @ 07:14:54 #170
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_153540852
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:03 schreef danic het volgende:
Spannend hè Susie!

- Hoe groot zijn de klassen
- Hoe groot is de school
- tijdens de rondleiding om je heen kijken hoe je de algemene sfeer vindt (gezellig, rommelig)
- werken ze volgens een bepaald lessysteem
- Hoe wordt er omgegaan met geloofsovertuiging (ook op een openbare school moet er ruimte voor zijn als een kind vragen heeft. Vind ik. En basisinformatie waar het nou allemaal om gaat kan nooit kwaad. Maar dat is mijn mening :+ )
- beleid
- lestijden (niet exact, maar hebben ze een continurooster, vrijdag(middag) vrij of niet
- staan ze onder verscherpt toezicht en zo ja waarom dan (kun je volgens mij ook opvragen via de site van gemeente. Als je er meer over wilt weten moet ik het even navragen voor je)
- Hoe worden de wenochtenden geregeld
Onwijs spannend! :D
Veel van je vragen weet ik al, vorig jaar al op open dag geweest. Sfeer is fijn, geen grote school, 2 groepen voor de kleuters (goede vraag wel hoeveel kleuters er in de klas zitten). Het is Daltononderwijs in ieder geval en geen continu rooster. Dus ik wil wel weten hoe het gaat tussen de middag, Anouk zal 4 dagen overblijven. Vrijdagmiddag vrij idd, maar dan gaat ze dus naar BSO. Die zit bij de school.
Die wenochtenden stond inderdaad ook al op mijn lijstje.

Dat toezicht, daar heb ik vorig jaar eens rapporten over gelezen, kan dat? In ieder geval was er niets aan de hand, scoort de school goed.

Anouk is er zelf ook al best mee bezig."wanneer mag ik naar de basisschool? Ik wil naar school" Ben benieuwd of ze dat ook nog zegt als ze 14 is :P
pi_153540863
Hoeveel instroom er nog is in de kleuterklas. Anouk is (uit mn hoofd) van oktober toch? Sofie is van eind oktober en alle kindjes die na 1 november begonnen gingen naar een aparte instroom groep. Zij was dus de laatste die in de klas er bij kwam.
*poef* nu is het weg
  maandag 15 juni 2015 @ 08:00:06 #172
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_153541093
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Hoeveel instroom er nog is in de kleuterklas. Anouk is (uit mn hoofd) van oktober toch? Sofie is van eind oktober en alle kindjes die na 1 november begonnen gingen naar een aparte instroom groep. Zij was dus de laatste die in de klas er bij kwam.
Goed onthouden, 24 oktober. Goede vraag ja.
pi_153541686
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier stromen ze gewoon het hele jaar door bij in de gewone klassen, dus geen losse instroomgroep/groep0..

En ook: hoe gaan ze om met de najaarskinderen. Dingen als testen van groep 1 meedoen, werkjes van de groep 1 meedoen, of is de doorsnee insteek dat deze groep lang kleutert.
pi_153542005
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 07:03 schreef danic het volgende:

Op de site van de onderwijsinspectie kun je de scores van de afgelopen jaren per school bekijken.

Verder is het echt gewoon gevoel. En dan nog, dat moet je toch ieder jaar maar weer afwachten wat voor leraar je treft. Dat is bijna alles bepalend.

Bij onze school stroomt iedereen gedurende het schooljaar in in groep 1. Geen speciale instroomgroepen. En bij ons op school hebben ze groep 1, en daarna 2/3. Ik zou daar zelf niet voor gekozen hebben, maar wij hebben maar 1 school in ons dorp.

En wen ochtenden heb ik met mijn kinderen niet gedaan. Ze gingen gewoon meteen. Bij ons op school kun je (standaard) twee ochtenden komen wennen. Maar als je het idee hebt dat je dat voor je kind anders in moet vullen lijkt mij dat alles bespreekbaar is. Ze zijn niet leerplichtig tot hun 5e.

Spannend hoor Susie. En super leuk ook weer.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cathmar op 15-06-2015 09:34:15 ]
Met een meidenkwartet
  maandag 15 juni 2015 @ 10:36:36 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153543133
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:06 schreef Loj het volgende:

[..]

Nee!!!! Ow ook en ik haat haat haat dat lied!
Hij is vooral fan van de helahelahelahoogvliet en de wij zijn de ijsberen van Hoogvliet :(
Ik krijg er serieus moordneigingen van :( ;)

Ohja gefeliciteerd Phaidra!
:D

Bananen bananen! Weet je wel waarom? Zijn de bananen krom?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')