Die stap met het potje slaan we hier altijd over. Het staat me zo tegen dat je het niet meteen kan doortrekkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn dochter ging van weer voor het eerst sinds dat ze 9 maanden was op het potje zitten. En toen hard rennen naar achter het zwembadje om 5 minuten later keihard: IEUW!!!!! POEP!!!!! te roepen
Iew!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:43 schreef Olf het volgende:
Wat goed zeg, peuters op de wc! Mijne vindt de wc supereng, echt de horror! Potje daarentegen is prima, gaat ook vaak goed, maar we zijn er nog niet heel actief mee bezig. Wel pas in bad gepoept toen ik er met haar inzat. Ik dacht dat er iets van die verkrummelde lush voorbij kwam, ik hing net lekker onderuit met m'n haren onder water en toen...OVERAL KAK. Echt overal. Op mij. In m'n haar. Kind hysterisch omdat ik niet dolenthousiast was. Gillen naar de man des huizes dat ie me moest redden. Manmanman dat zijn toch de momenten waar je het voor doet he.
1 keer echt torpedo kots over mijn arm gehad. Leek wel the excorsist. Toen was Aiden amper een jaar. Echt smerig.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard het laatste. Die eerste stellen natuurlijk niks voor. Brokjes in je haar
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:43 schreef Olf het volgende:
Wat goed zeg, peuters op de wc! Mijne vindt de wc supereng, echt de horror! Potje daarentegen is prima, gaat ook vaak goed, maar we zijn er nog niet heel actief mee bezig. Wel pas in bad gepoept toen ik er met haar inzat. Ik dacht dat er iets van die verkrummelde lush voorbij kwam, ik hing net lekker onderuit met m'n haren onder water en toen...OVERAL KAK. Echt overal. Op mij. In m'n haar. Kind hysterisch omdat ik niet dolenthousiast was. Gillen naar de man des huizes dat ie me moest redden. Manmanman dat zijn toch de momenten waar je het voor doet he.
Iets beschilderen? Stenen spaarpotje ofzo? Om met foamclay beplakkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoi, kom ik weer even binnenvallen.
Ik breek m'n hoofd over een origineel en leuk knutselwerkje wat ik samen met Billy kan maken voor z'n vader.
Niet te persoonlijk en niet te creatief (twee linker handen hier)
Op het kdv heeft hij een zakdoek gemaakt, het was al ingepakt dus geen idee hoe dat er verder uit ziet.
Hebben jullie leuke ideeën?
Oh mijn god!!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:43 schreef Olf het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:05 schreef danic het volgende:
Ik lees mee hoor, maar heb gewoon niet zoveel te vertellen.
Mja, Rosalie zit in de grenzen-zoeken-fase.
Dus alles is "nee" en je dan uitdagend aankijken of met watten in dr oren stoïcijns doorgaan.
Wat vaak wel helpt (en grappig blijft) is wanneer we vragen of haar oren wel aanstaan? "Waarschijnlijk niet, zet ze maar even aan"
De drukt dan haar oortjes in en zegt 'piep' 'piep'
(Je moet erbij zijn I know, maar het is echt grappig)
Of de dubbele ontkenning: "dat ga je zeker niet meer opeten? Dat lukt je nooit!" "Ho hey niet doen, niet opeten!" En dan heel geamuseerd dr hele bord leegeten.
En de grootste lol omdat ze ons voor de gek (denkt te) houden.
Win/win
Dat ken ik ja. Dat lukte bij de oudste ook om iets naar binnen te krijgen. De jongste denkt dan idd je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:05 schreef danic het volgende:
Ik lees mee hoor, maar heb gewoon niet zoveel te vertellen.
Mja, Rosalie zit in de grenzen-zoeken-fase.
Dus alles is "nee" en je dan uitdagend aankijken of met watten in dr oren stoïcijns doorgaan.
Wat vaak wel helpt (en grappig blijft) is wanneer we vragen of haar oren wel aanstaan? "Waarschijnlijk niet, zet ze maar even aan"
De drukt dan haar oortjes in en zegt 'piep' 'piep'
(Je moet erbij zijn I know, maar het is echt grappig)
Of de dubbele ontkenning: "dat ga je zeker niet meer opeten? Dat lukt je nooit!" "Ho hey niet doen, niet opeten!" En dan heel geamuseerd dr hele bord leegeten.
En de grootste lol omdat ze ons voor de gek (denkt te) houden.
Win/win
Nee, Dentinox ook niet. Enige wat er in ieder geval voor zorgt dat ze ipv overstuur raakt na het wakker schrikken is dichtbij mij of man zijn. Dan valt ze redelijk snel in slaap.quote:
Neehee, het is volgende week vaderdag mensen! NOG EEN HELE WEEK OM KNUTSELS VAN KOTS EN POEP TE MAKEN VOOR PAPAquote:Op zondag 14 juni 2015 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
Oh piep vaderdag! Ben ik even blij dat ik hier lees! Plan is rest van de dag weg, maar dan kan ik mooi voor vanavond nog wat ritselen
Ja fuck dit lees ik nu pasquote:Op zondag 14 juni 2015 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, het is volgende week vaderdag mensen! NOG EEN HELE WEEK OM KNUTSELS VAN KOTS EN POEP TE MAKEN VOOR PAPA
quote:Op zondag 14 juni 2015 19:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja fuck dit lees ik nu pasMan zei het ook al tijdens het eten: euh, das toch pas volgende week?? Maar toen had ie zijn kadootjes al open
Dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |