quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:48 schreef junkiexp het volgende:
Jeroen Bakt Brood stuurde al zijn goud naar De Nieuwe Band en ontving 450kg meel, dat was echt fantastisch!
Fluit JunkieXPquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:33 schreef Isegrim het volgende:
We snappen echt geen ruk van de ophanging van de afzuigkap. Er zitten allerlei onderdeeltjes bij, maar geen echte gebruiksaanwijzing. Alleen een onduidelijk papiertje dat niet overeen lijkt te komen met de werkelijke situatie...
Mailtje gestuurd aan leverancier, hoop dat ze wat nadere toelichting willen geven...
Curiculum Vitea's en rioleringen, een vreemde combiquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:13 schreef Isegrim het volgende:
Die is meer van de CV's en riolering enzulks.
Als het een beetje kan!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef Pietverdriet het volgende:
450 kilo meel, das een slordige 1000 broden? Moet dus binnen nu en een jaar een wekelijkse bestelling zijn
Je moest eens weten wat er op mijn c.v. staatquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Curiculum Vitea's en rioleringen, een vreemde combi
Ik gun het jullie van harte, ook 1000 kilo meel in de weekquote:
Het topic zal vast nog wel een poosje doorlopen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:53 schreef Duufje het volgende:
20 juni komt heeeel snel dichtbij. Jullie blijven na de opening nog wel gewoon posten hier toch? Want mee lezen is in dit topic zo leeeeuk
We willen met de GoPro een timelapse maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Komen er pics van de opening?
Had er echt graag bij willen zijn!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gun het jullie van harte, ook 1000 kilo meel in de week
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:00 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag voor het aller-aller-allerlaatst thuis bakken!!!![]()
![]()
Vier op een rij!
Ik verwacht dat dit nu voor ongeveer een maand zal zijn, het is voor 750 grote of 1500 kleine broden aan meel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef Pietverdriet het volgende:
450 kilo meel, das een slordige 1000 broden? Moet dus binnen nu en een jaar een wekelijkse bestelling zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |