Ik ben na paar bladzijden gestopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:40 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
op de een of andere manier krijgt het me maar niet in de greep om door te lezen...
Die ook aan het lezen. Net begonnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:40 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
op de een of andere manier krijgt het me maar niet in de greep om door te lezen...
Ik ben er door, en het is het niet voor mij.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ook aan het lezen. Net begonnen.
Ziet er uit als een toffe versie.quote:
Mag ook wel voor ¤1,50quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ziet er uit als een toffe versie.
quote:
Zitten ook kaarten enzo inquote:
Je leest niet veel over de gesprekken an sich tussen de 2 .quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Is het wat?
Boek ziet er mooi uit. Veder vind ik heel het lord of the rings gebeuren een grote verschrikking.quote:
Misschien is De nazi en de Kapper van Edgar Hilsenrath iets voor jou.quote:
Mooie uitgave ja, zeker voor die prijs. Echter, het is niet helemaal mijn ding, de schrijfstijl van Tolkien. Ik luister nu het luisterboek en dat is geweldig! Zijn stijl vind ik niet fijn om te lezen maar wel om te horen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Boek ziet er mooi uit. Veder vind ik heel het lord of the rings gebeuren een grote verschrikking.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zitten ook kaarten enzo inhij kwam net binnen bij de kringloop, vroeg meteen wat ze ervoor wilden hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |