Gestopt. Wat een mallotigheid, na 300 pagina's hoofdpersoon dood, sprong naar 100 jaar in de toekomst. Andere personages, andere schrijfstijl, andere setting. 10 uur die ik niet meer terugkrijgquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:36 schreef Verbal het volgende:
Net
[ afbeelding ]
uitgelezen. Viel me niet tegen, ondanks dat ik met enige scepsis was begonnen.
Deze week begonnen in:
[ afbeelding ]
Lag al een tijdje op de stapel backlog. Eerste gedeelte niet onaardig, ben nu in het tweede deel van het boek, wat een heel andere kant op gaat een een heel andere verteltrant heeft. Kan niet zeggen dat ik daar heel erg blij mee ben, maar ik geef het nog even een kans. Niet te lang.
V.
Lang geleden gelezen, erg grappig! Veel plezier!quote:Op zondag 19 juli 2015 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Het klinkt wel grappig.
Idd een goed boek. Als je dit thema intereseertquote:Op maandag 20 juli 2015 15:24 schreef Bramito het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk boek, goed uitgelegd en makkelijk te begrijpen.
Zijn optredens in literair cafe eik & linde voor de vpro radio waren legendarischquote:
Dank je. Het was wel leuk geschreven. Ik denk alleen niet dat ik hem nog eens ga lezen, dus hij gaat op de aflegstapel.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:52 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Lang geleden gelezen, erg grappig! Veel plezier!
ik heb er wel eens wat van teruggeluisterd - ben te jong om dat goed en wel mee te hebben gekregenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn optredens in literair cafe eik & linde voor de vpro radio waren legendarisch
Gaat op de lijstquote:Op maandag 20 juli 2015 15:24 schreef Bramito het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk boek, goed uitgelegd en makkelijk te begrijpen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Begonnen aan de boeken van Terry Pratchet. Zieletonen.
Tot nu toe![]()
De optredens van J van Doorn zijn ook geweldig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:04 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
ik heb er wel eens wat van teruggeluisterd - ben te jong om dat goed en wel mee te hebben gekregen.
het boek is wel indrukwekkend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |