Die Wim Dankbaar is toch een idioot van de hoogste orde?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:33 schreef Lutalo het volgende:
[ afbeelding ]
De inhoud van het boek is me (grotendeels) al bekend van de internetartikelen, maar het is ook wel eens prettig om onderuitgezakt op de bank of buiten een echt boek in handen te hebben.
Vanwege het maatschappelijk belang en de stille hoop dat er ooit nog eens volledige openheid gegeven wordt door de betrokken personen en instanties, heb ik het boek gekocht.
Nee hoor, maar het is geloof ik wel 'in' om dat te zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die Wim Dankbaar is toch een idioot van de hoogste orde?
origineelquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:55 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Origineel of e-book? Ik heb recent de film gezien en ik vond die érg goed!
Vond seveneves ook doodbloeden aan het einde.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:58 schreef HaveMercy het volgende:
[ afbeelding ]
Net uit. Eerste twee delen lezen razendsnel weg. Zeer boeiend verhaal. Helaas is het laatste en het einde langdradig en niet helemaal naar mijn zin. Maar je kan niet alles hebben!
[ afbeelding ]
Deze staat al een paar jaar in de kast en nu ga ik hem daadwerkelijk lezen.
Ik las dat dit boek binnenkort verfilmd gaat worden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:12 schreef Gala6183 het volgende:
Na De Idioot van Dostojevski begonnen in iets luchtigers:
[ afbeelding ]
Vind je? Ik ging er zo doorheen, echt een treurig en vreselijk verhaalquote:Op maandag 29 juni 2015 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk om te lezen omdat het onderwerp zo pijnlijk is.
Ik moet hem iedere keer even neerleggen. Enorm deprimerend.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vind je? Ik ging er zo doorheen, echt een treurig en vreselijk verhaal
Dan hoop ik dat de film beter wordt dan het boekquote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik las dat dit boek binnenkort verfilmd gaat worden.
Longbourn (2016) - IMDb
Goed boekquote:
Hij was onlangs overleden en toen bleek ik hem niet meer in de kast hebben staan. Was nog aardig lastig om een tweedehands exemplaar te vinden en hij is blijkbaar niet meer in druk. Tegen mijn gewoonte in ben ik het maar eens gaan herlezen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:20 schreef friskvind het volgende:
[ afbeelding ]
Het boek (rond 1000 bladzijden) gaat onder andere over zijn wederwaardigheden in Belgisch Congo.
Hij (als hij het zelf heeft meegemaakt) heeft zich daar zeer onbehouwen gedragen. Hoewel ik met het lezen van schrijvers als Celine en Bukowski wel wat gewend ben is dit boek me te gortig en hou ik het na 150 pagina's voor gezien.
Salutekes Jef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |