Ik ga gelijk als ik thuis ben de seizoensfinale afkijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:07 schreef yosander het volgende:
Moet nog twee afleveringen, kan er maar een kijken vandaag
Jaloersquote:Op maandag 15 juni 2015 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga gelijk als ik thuis ben de seizoensfinale afkijken.
Sowiesoquote:Op maandag 15 juni 2015 13:36 schreef SunChaser het volgende:
Klaar
Wat n geweldig seizoen
Laatste 20 min zijn magisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
geher is dubbelop tochquote:Op maandag 15 juni 2015 21:03 schreef moemoe het volgende:
Netflix weer geheractiveerd voor het nieuwe seizoen.
Ik activeer het opnieuw, nadat ik het had opgezegd. Als ik het niet eerder gehad zou hebben zou 't wel 'geactiveerd' zijnquote:
*geheractiveerD.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:48 schreef remlof het volgende:
'Geheractiveert' is correct in deze context
Bij mij niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt wel duidelijk dat Alex en Bennett zeer beperkte acteerskills hebben.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bij aflevering 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]Ah ok, thanks! Vroeg het mij paar afleveringen terug al af haha. Maar moet zeggen heb nog niet heel aflevering 7 gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aflevering 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:35 schreef Fascination het volgende:
Aflevering 3 was geweldig.Boordevol humor en de drama werkte ook.
Ook gisteren gezien!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:35 schreef Fascination het volgende:
Aflevering 3 was geweldig.Boordevol humor en de drama werkte ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That dude there. I need his prosthetic leg.
En ze kan wel zingen, zoals we al eerder hebben gezien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ok, thanks! Vroeg het mij paar afleveringen terug al af haha. Maar moet zeggen heb nog niet heel aflevering 7 gezien
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]SPOILER: Aflevering 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aflevering 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Gekeken. Dat hele seizoen was natuurlijk geen kut aan
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig.Dus dat. En dat ook echt al drie seizoenen lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grensgevalletje of spoilertags nodog zijn. Bij twijfel maar gwn doenLaffe huichelaar
quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:49 schreef ems. het volgende:
Eerste 4 afleveringen gezien.Precies dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Oneens in de vorige seizoenen ging er wel eens een aflevering met flashbacks over een persoon nu pakken ze een thema zo als moederdag en doen daar flashbacks over bij meerdere personages.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:21 schreef SunChaser het volgende:
Het is al drie seizoenen zo, juist lekker de losse flashbacks
quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oneens in de vorige seizoenen ging er wel eens een aflevering met flashbacks over een persoon nu pakken ze een thema zo als moederdag en doen daar flashbacks over bij meerdere personages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels bij aflevering 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Mehh, ben nu klaar maar vond het echt veruit het minste seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |