SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt wel duidelijk dat Alex en Bennett zeer beperkte acteerskills hebben.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bij aflevering 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]Ah ok, thanks! Vroeg het mij paar afleveringen terug al af haha. Maar moet zeggen heb nog niet heel aflevering 7 gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aflevering 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:35 schreef Fascination het volgende:
Aflevering 3 was geweldig.Boordevol humor en de drama werkte ook.
Ook gisteren gezien!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:35 schreef Fascination het volgende:
Aflevering 3 was geweldig.Boordevol humor en de drama werkte ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That dude there. I need his prosthetic leg.
En ze kan wel zingen, zoals we al eerder hebben gezien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ok, thanks! Vroeg het mij paar afleveringen terug al af haha. Maar moet zeggen heb nog niet heel aflevering 7 gezien
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]SPOILER: Aflevering 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aflevering 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
Gekeken. Dat hele seizoen was natuurlijk geen kut aan
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig.Dus dat. En dat ook echt al drie seizoenen lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grensgevalletje of spoilertags nodog zijn. Bij twijfel maar gwn doenLaffe huichelaar
quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:49 schreef ems. het volgende:
Eerste 4 afleveringen gezien.Precies dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Oneens in de vorige seizoenen ging er wel eens een aflevering met flashbacks over een persoon nu pakken ze een thema zo als moederdag en doen daar flashbacks over bij meerdere personages.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:21 schreef SunChaser het volgende:
Het is al drie seizoenen zo, juist lekker de losse flashbacks
quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oneens in de vorige seizoenen ging er wel eens een aflevering met flashbacks over een persoon nu pakken ze een thema zo als moederdag en doen daar flashbacks over bij meerdere personages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels bij aflevering 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Mehh, ben nu klaar maar vond het echt veruit het minste seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik kende die acteur al van The Wire, maar bij seizoen 1 duurde het juist door die snor vrij lang voor ik hem kon plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aflevering 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig duurt 'ie anderhalf uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mag niet eens in zijn schaduw staanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Rijst het volgende:
Oh en Piper wordt wel een beetje Heisenberg ja
Ben bij aflevering 7 en dacht dat ook al ja trouwensquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Rijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ah gelukkig. Dacht al dat ik de enige was met deze mening.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef voederbietel het volgende:
Bijzonder hoe ze met een paar aflevering een geloofwaardige serie met humor en zware drama weten om te toveren tot een ongeloofwaardig misbaksel met zo'n ongelooflijk zoetsappig eind scene/I can't even.
laten we een club oprichtenquote:Op maandag 22 juni 2015 00:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Dacht al dat ik de enige was met deze mening.
Ik heb precies hetzelfde. De eerste 2 seizoenen vond ik steengoed, maar seizoen 4 ga ik niet eens meer kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef voederbietel het volgende:
Bijzonder hoe ze met een paar aflevering een geloofwaardige serie met humor en zware drama weten om te toveren tot een ongeloofwaardig misbaksel met zo'n ongelooflijk zoetsappig eind scene/I can't even.
ja, mee eens, en Flaca bijvoorbeeld. Penn was wel mijn favo dit seizoen denk ik, dat vond ik best intens, prachtig geacteerd en haar dialogen, humor/drama, precies wat deze serie isquote:Op maandag 22 juni 2015 08:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond seizoen drie echt het beste. Ja geen badguy zoals Alex in s1 of vee seizoen 2 maar juist fijne leuke backstorys van mensen op de achtergrnd zoals chang en tasty en Caputo
Ja ik ook!quote:Op maandag 22 juni 2015 08:48 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben wel n beetje van Dogget gaan houden
Nee, Piper is een Tobias Beecher uit Oz.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:35 schreef Rijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt seizoen 4?
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:49 schreef Smash-it het volgende:
Heb net de laatste aflevering gezien! Ik vond Pensatucky altijd heel stom, maar nu niet meer. Alle backstories waren indrukwekkend. Die van Black Cindy bijvoorbeeld, getsie wat een enge vader. En soso, met zo'n strenge tigermom.Volgend jaar juni denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt seizoen 4?SPOILER: spoiler op je spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2015 09:49 schreef Smash-it het volgende:
Heb net de laatste aflevering gezien! Ik vond Pensatucky altijd heel stom, maar nu niet meer. Alle backstories waren indrukwekkend. Die van Black Cindy bijvoorbeeld, getsie wat een enge vader. En soso, met zo'n strenge tigermom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt seizoen 4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Maar als je dit seizoen echt het beste vond, waarom in godsnaam heb je dan s1 en s2 gekeken? Die verschillen echt fundamenteel van s3 imho.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond seizoen drie echt het beste. Ja geen badguy zoals Alex in s1 of vee seizoen 2 maar juist fijne leuke backstorys van mensen op de achtergrnd zoals chang en tasty en Caputo
Wat is dat nou weer voor een rare gedachtegang, je kan een serie goed vinden en de ontwikkeling fantastisch. Ben blij dat ze niet voortborduren op iets.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar als je dit seizoen echt het beste vond, waarom in godsnaam heb je dan s1 en s2 gekeken? Die verschillen echt fundamenteel van s3 imho.
Omdat s1 en s2 veel duisterder waren. s3 is verandert in een zoet sprookje met allemaal onrealistische leuke grappige gebeurtenissen enquote:Op maandag 22 juni 2015 10:08 schreef Stefan het volgende:
Wat is dat nou weer voor een rare gedachtegang, je kan een serie goed vinden en de ontwikkeling fantastisch. Ben blij dat ze niet voortborduren op iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom kan ik me niet zo goed voorstellen dat als je s3 echt het allerbeste vond je je ook echt hebt kunnen genieten van s1 en s2. Vooral s2 met dat hele Vee verhaal was hard afentoe.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Same. Ik vond Vee echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:31 schreef Stefan het volgende:
De verhaallijn met Vee was vooral vervelend, ik vond dat karakter geen moer aan
Maar in dat karakter zat wel daadwerkelijk een geloofwaardige ontwikkeling in. Niet zoals Chapman in s3quote:Op maandag 22 juni 2015 10:31 schreef Stefan het volgende:
De verhaallijn met Vee was vooral vervelend, ik vond dat karakter geen moer aan
chapman is dan ook de zwakste schakel van de serie, ze mag er vandaag nog uitquote:Op maandag 22 juni 2015 10:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar in dat karakter zat wel daadwerkelijk een geloofwaardige ontwikkeling in. Niet zoals Chapman in s3.
Dan zit er helemaal geen rode draad meer in de serie maar goedquote:Op maandag 22 juni 2015 10:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
chapman is dan ook de zwakste schakel van de serie, ze mag er vandaag nog uit
Gelukkig is de verhaallijn rond haar nog minder dan in S2
Jawel hoor, iedereen vormt een rode draadquote:Op maandag 22 juni 2015 10:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zit er helemaal geen rode draad meer in de serie maar goed.
ik denk dat ik een andere serie gekeken hebquote:Op maandag 22 juni 2015 10:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jawel hoor, iedereen vormt een rode draad
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik denk dat ik een andere serie gekeken heb
Ja waarschijnlijkquote:Op maandag 22 juni 2015 10:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik denk dat ik een andere serie gekeken heb
Neequote:Op maandag 22 juni 2015 12:20 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Ben ik de enige die dit seizoen saai vond?
Als je de rest van de reacties nou eerst eens leest..quote:Op maandag 22 juni 2015 12:20 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Ben ik de enige die dit seizoen saai vond?
quote:Op maandag 22 juni 2015 10:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zit er helemaal geen rode draad meer in de serie maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik miste haar al in OITNBquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu weet ik waar mijn favoriete cipier is gebleven.
Ze is van baan gewisseld en werkt nu in Jurassic world.
She has a boyfriend.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik miste haar al in OITNB. Wat is er met haar gebeurd eigenlijk?
quote:Fischer and the other CO's grew unhappy with the new shot quota. Fischer complained to Caputo that the quota bred distrust between the guards and the inmates, and resulted in inmates being punished unfairly. Caputo told her to drop the matter and comply with his directives, but she continued to argue until Caputo fired her on the spot.
Succes waarom zou je een Blueray willen kopen van iets dat op Netflix staat?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:34 schreef µ het volgende:
V&A / [TK] Orange is the new black bluray S1 in seal
ter info
Misschien wil hij niet vastzitten aan een Netflix abo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes waarom zou je een Blueray willen kopen van iets dat op Netflix staat?
S3>S2>S1quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet nog 1 aflevering, maar ik vond het eigenlijk wel een prima seizoen! Kwam wat trager op gang, maar dat stoorde me niet. Boeiender dan bepaalde verhaallijnen in S2.
Ik vond Piper wel extra onuitstaanbaar dit seizoen.quote:
Dit seizoen zijn ze daar vrij vaag in. Boo en Meth meisje kregen beide wel wat achtergrond maar je ziet niet waarom ze de gevangenis ingaan Chang twijfel ik ook over want je ziet het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Lovechild het volgende:
Het lijstje met wie waarvoor heeft gezeten kan wel op een paar punten aangevuld worden nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:14 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ben al een tijdje klaar maar toch weer een paar afleveringen bekeken. Einde was wel schattig, verder heb ik toch zoiets van "Meeeeh". Zoals eerder gezegd zijn bepaalde flashbacks wel leuk, maar er miste iets. I cant quite put my finger on it....
En dan nog dit...![]()
![]()
dat laatste idd zo van ... jammer jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Maar dat van Chang wordtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn ze daar vrij vaag in. Boo en Meth meisje kregen beide wel wat achtergrond maar je ziet niet waarom ze de gevangenis ingaan Chang twijfel ik ook over want je ziet het niet gebeuren.
Maar er is misschien nog hoop want...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:14 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ben al een tijdje klaar maar toch weer een paar afleveringen bekeken. Einde was wel schattig, verder heb ik toch zoiets van "Meeeeh". Zoals eerder gezegd zijn bepaalde flashbacks wel leuk, maar er miste iets. I cant quite put my finger on it....
En dan nog dit...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer man.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
Meest memorabel: Madison McKinley - IMDbquote:
Draco Malfoy uit Harry Potter? Geoffrey uit Game of Thrones?quote:Op maandag 22 juni 2015 09:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, Piper is een Tobias Beecher uit Oz.
Neah, onschuldig burgerlijk persoon waar de kijker het makkelijkst mee kan identificeren die dan compleet gecorrumpeerd raakt door de omgeving.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:55 schreef shiznuts het volgende:
Draco Malfoy uit Harry Potter? Geoffrey uit Game of Thrones?(blonde meest gehate persoon in de serie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Nee t nieuwe seizoen begint dat ze overcrowded zijn. daar eindigde de serie mee, stapelbedden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:20 schreef DonnaRush het volgende:
Zou het trouwens wel leuk vinden als het nieuwe seizoen begint met een beetje drama in dat meer.
I know, maar daarom kan er tussendoor nog wel iemand verzuipen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee t nieuwe seizoen begint dat ze overcrowded zijn. daar eindigde de serie mee, stapelbedden.
Van mij mag Piper vrij worden gelaten, volgen we haar daarbuiten wel
Ze waren allang allemaal dood en de gevangenis was het vagevuur. Het meer staat symbool voor het schoon van alle zonden gewassen zijn en nu mogen ze door naar de hemel.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:18 schreef Stefan het volgende:
JAAA ZE GAAN ALLEMAAL DOOD
Ze verdrinken in dat meer en Caputo pleegt zelfmoord
Het nadeel van die verhaallijn is volgens mij wel dat je de karakters die daar aan mee doen kwijt raakt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ikzelf zou graag een ontsnapping willen. Dus een bepaald groepje die ontsnappen. Met de voorbereidingen kun je al een mooi aantal afleveringen vullen en vervolgens de ontsna[[ing zelf is alleen maar nice.
Ja dat snapte ik ook niet, Ze krijgen normaal gezien toch al straf verhoging voor naar het meer gaan waarom dan niet gelijk proberen te ontsnappen ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het nadeel van die verhaallijn is volgens mij wel dat je de karakters die daar aan mee doen kwijt raakt.
Lukt de ontsnapping dan zijn ze weg, mislukt de ontsnapping dan gaan ze naar maximum.
Het viel mij wel op dat ze zo braaf allemaal bij in dat meer gingen zwemmen. De wereld aan je voeten, geen bewaker te zien, dan moeten toch een paar er wel aan gedacht hebben om te vluchten.
Dat kan niet he. Zo'n meer zwem je neit even over, dat weten zij ook. Ik dacht nl hetzelfde maar ergens zei iemand ook iets van "nee het grenst nergens aan" oid.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het nadeel van die verhaallijn is volgens mij wel dat je de karakters die daar aan mee doen kwijt raakt.
Lukt de ontsnapping dan zijn ze weg, mislukt de ontsnapping dan gaan ze naar maximum.
Het viel mij wel op dat ze zo braaf allemaal bij in dat meer gingen zwemmen. De wereld aan je voeten, geen bewaker te zien, dan moeten toch een paar er wel aan gedacht hebben om te vluchten.
Misschien heb ik het niet goed meer in mijn hoofd zitten maar volgens mij gingen eerdere flashbacks vooral over haar situatie met school/sport/vrienden. In de flashbacks dit seizoen leken vooral haar ouders zo gelovig te zijn. Zelf had ze daar naar mijn idee een stuk minder mee. Dat je daar buiten haar ouders om dus minder van merkt is niet zo gek.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vonden jullie het ook zo gek dat Janae opeens moslims was ?
In het vorige seizoen waarin ze flashbacks kreeg was daar helemaal niks over gezegd en nu opeens was ze vroeger moslim beetje apart wel.
Zo zit het denk ik ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Misschien heb ik het niet goed meer in mijn hoofd zitten maar volgens mij gingen eerdere flashbacks vooral over haar situatie met school/sport/vrienden. In de flashbacks dit seizoen leken vooral haar ouders zo gelovig te zijn. Zelf had ze daar naar mijn idee een stuk minder mee. Dat je daar buiten haar ouders om dus minder van merkt is niet zo gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |