Vermandequote:
Haha.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een hele beschaafde welopgevoede, eloquente jongeman was?
Ansu post eigenlijk niet meer sinds ik haar in persoon onder het genot van een biertje aansprak met Ansu en zij geen idee had wie ik was. Geloof dat ze schrok.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:06 schreef Etsu het volgende:
Jammer dat Ansu nooit meer post, ze was met me eens.
Moet je altijd schermreinigingsdoekjes meenemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit als mijn UI
Pax kan jij dat maken
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil dit als mijn UI
Pax kan jij dat maken
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ansu post eigenlijk niet meer sinds ik haar in persoon onder het genot van een biertje aansprak met Ansu en zij geen idee had wie ik was. Geloof dat ze schrok.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ansu post eigenlijk niet meer sinds ik haar in persoon onder het genot van een biertje aansprak met Ansu en zij geen idee had wie ik was. Geloof dat ze schrok.
Doe eens even tips hoe je dat zo snel gefixed hebt.quote:
Ze was rustig en aardig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe was het innerlijk van de dame die je wilde verwijzen naar de friendzone?
http://ezgif.com/resizequote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe eens even tips hoe je dat zo snel gefixed hebt.
Hoe wist je wie ze was?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Buitengewoon correcte link. Ik dank je hartelijk.quote:
Of ze schrok van je uiterlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen dankquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Buitengewoon correcte link. Ik dank je hartelijk.
Nou ja, alsof ik volle zalen trek.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfvertrouwen in m'n donder om hier niet op te hoeven reageren.
En toch is het de enige reactie waar je op reageert.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb genoeg zelfvertrouwen in m'n donder om hier niet op te hoeven reageren.
Lag het in ieder geval niet aan jou dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben selectief aan het posten terwijl ik een memo tik. Moet goed opletten wat ik waar tikquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:12 schreef Valid het volgende:
[..]
En toch is het de enige reactie waar je op reageert.
Ik stond overigens enige weken geleden ook naast jou. Heb je die beschamende confrontatie bespaard.
Oeeeeh, het komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:12 schreef Valid het volgende:
[..]
En toch is het de enige reactie waar je op reageert.
Ik stond overigens enige weken geleden ook naast jou. Heb je die beschamende confrontatie bespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |