Giel Beelen naar Afrika verbannen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet Serious Request dan gaan doen?
Ja, wel een beetje een harteloze gedachte van mequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof ze het al niet zwaar genoeg hebben?
Das beter ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje een harteloze gedachte van meAntarctica dan?
Al zou hij met zijn zuurheid wel de poolkap laten smeltenquote:
Dit vind ik wel een mooie voor in de OP. Met glitterplaatjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ik lig in een deuk.
Dacht altijd dat dit de serieuze SC van FOK! was. Geweldig
Niks mis mee.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
De enige manier om iets op te bouwen in Afrika is als de witte mensen het komen bouwen, anders komt er niks van terecht.
Wat doen Westerse hulporganisaties dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
Ontwikkelingshulp is totaal zinloos. Iedere euro die je geeft is weggegooid geld. Nederland en alle andere westerse landen maken al 50 jaar miljarden per jaar over en dat heeft totaal niets geholpen , 10 jaar hulp van China en in heel afrika gaat het ietwat beter
Die hulp komt wél aan
China bouwt een weg en in ruil voor die weg, nemen ze alle grondstoffen mee naar china
Vervolgens beginnen de Afrikanen zelf bedrijven langs die weg op te zetten en dergelijke
Met het briefgeld uit de collectebussen coke naar binnen snuiven en negers uitlachen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat doen Westerse hulporganisaties dan?
Nou Mani ga je gang jongen. Hup huizen bouwen en wegen aanleggen daar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
De enige manier om iets op te bouwen in Afrika is als de witte mensen het komen bouwen, anders komt er niks van terecht.
Ik geef helemaal geen ene fuck om Afrika.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Mani ga je gang jongen. Hup huizen bouwen en wegen aanleggen daar.
Dan mag je hier in huis komen klussen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen ene fuck om Afrika.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op met je solidaire ondervoeding.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |