Graag heen gewild maar was niks voor de dreumes!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probeer ook www.glyptoteket.dk mee te pakken, ligt er vlakbij.
Gewoon jong leren joh. De jongste van mij zat ook nog in een kinderwagen toen we daar waren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Graag heen gewild maar was niks voor de dreumes!
wel een leuke disney winkel gevonden
Maar wel een lekkere high toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:37 schreef MotherFoker het volgende:
Laatste keer dat ik met lijm werk. Ik zit altijd onder.
Wacht, watquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Als je kramp in je ene hand hebt en lijm in je andere. Ja dus
Nee hoor, heb zelfgemaakte vip passen gemaakt op de ouderwetse manier. Voor mn 18e verjaardag ik denk doe ff gek.quote:
Ohh loikquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee hoor, heb zelfgemaakte vip passen gemaakt op de ouderwetse manier. Voor mn 18e verjaardag ik denk doe ff gek.
Oei, lap tekst. Nu niet scherp genoeg meer voorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:51 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou xD heb in het R&P subforum wat anders staan.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Oei, lap tekst. Nu niet scherp genoeg meer voor
En moet slapendus dat ga ik maar eens doen..
Slaap lekker
Nou, wat let je?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef Perrin het volgende:
De Bilderberg-conferentie begint vandaag en er is nog niet eens een topic over
Goed bezigquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
BNW / Bilderberg-conferentie 2015 van start
FIFA dito.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef Perrin het volgende:
De Bilderberg-conferentie begint vandaag en er is nog niet eens een topic over
zwaar kut ik mag niks meerquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welkom thuis! Hoe hebben jullie het gehad?
En hoe voelt het nu? Getrouwd man ?
Ben al úren wakker! Maar een kop koffie sla ik niet af hoor. Met een boterham met oude kaas erbijquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:13 schreef Divje het volgende:
Hoii
* Divje Geeft Lav een lekkere kop koffie omdat ze nog niet helemaal wakker lijkt
Ooohh je quote jezelf wel vaker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben al úren wakker! Maar een kop koffie sla ik niet af hoor. Met een boterham met oude kaas erbij
Oh! Nu zie ik het . Ik dacht dat ik Scrum quottequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooohh je quote jezelf wel vaker?![]()
Ik ga een broodje smeren! Maar heb alleen een pittige geitenkaas in huisook goed?
Haha kan gebeuren toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Nu zie ik het . Ik dacht dat ik Scrum quottestom zeg .
Nou doe dan maar pindakaas, alhoewel ik daar tegenwoordig enorm van ga niezen![]()
En wat een jetsers heb jij in je UI staan zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha kan gebeuren toch?
Niezen van pindakaas? Hoe komt datmss helpt een mespuntje sambal erbij
Mooi heDat niezen is iets van het laatste half jaar. Maar ik vind het zo lekker dus ik nies me gewoon door mijn boterham met pindakaas heen tot vermaak van mijn collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat niezen is iets van het laatste half jaar. Maar ik vind het zo lekker dus ik nies me gewoon door mijn boterham met pindakaas heen tot vermaak van mijn collega's
Zou deze panda ook pindakaas gegeten hebben?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Hoop niet dat het een soort allergische reactie is
100%quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou deze panda ook pindakaas gegeten hebben?
Yes! 13:00 daar zijn. Na de tijd horen jullie vast wel of het wat is geweestquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Scrum! Morgen huis bekijken he? Leuk!
Zo leukquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Die kleine niest he, die moeder schrikt zich rot
Spannend he? Ben zo benieuwd hoe ruim het daar boven is. Duimen maar om 13.00 uquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes! 13:00 daar zijn. Na de tijd horen jullie vast wel of het wat is geweest.
Wat een geluid komt er uit dat kleine ding he?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo leuk
Die kleine moet ook nog groot & sterk worden, dus die kan heel wat pindakaas gebruiken
Ja best spannendquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend he? Ben zo benieuwd hoe ruim het daar boven is. Duimen maar om 13.00 u
Onvoorstelbaar jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een geluid komt er uit dat kleine ding he?
en en en en en?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja best spannend. Ben heel benieuwd haha.. ben bang dat het heel erg tegen valt dus probeer constant met het slechtste rekening te houden zodat het mee gaat vallen
.
quote:
Wow dat klinkt fantastisch!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ga er nog een nachtje over slapen, maar ik geloof dat ik per 1 augustus Duitser word.
. Het viel me dus niet tegen! Qua indeling was het wel wat apart, maar daar valt wel wat aan te passen. Mooie is; alles word nieuw, keuken, badkamer, vloer, etc; alles word nieuw gemaakt.
Snap. Het moet ook goed vóelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Maar even afwachten wat het gevoel morgen zegt. Gevoelsmens dit dat enzo.
1 cent ! Had 29 euro overgemaakt dan Tjack.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:40 schreef Tjacka het volgende:
kut amazon.de
heb een bestelling van 28,99 en bij 29 euro gratis verzendkosten
kon nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1 cent ! Had 29 euro overgemaakt dan Tjack.
Ja, dan heb je de verzendkosten er weer uit. Al met al goede deal toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kon niet
het was bij sommige producten zag ik net
maja had koptelefoon van sony voor 16 euro nu
koopje lijkt mij
prima deal jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan heb je de verzendkosten er weer uit. Al met al goede deal toch?
Bofkont .quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
prima deal ja
dezelfde koptelefoon staat hier voor 35 euro bij bol.com![]()
![]()
niet waarquote:
Jij koopt ook vaak dingen uit China he?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet waar
gewoon een kwestie van over de grens durven kijken
heb deze ook gewoon binnen twee dagen binnen uit duitsland
veel mensen staren zich altijd maar dood op de nederlandse bedrijven
vind ik echt zonde van je geld
eerst was het een verslavingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij koopt ook vaak dingen uit China he?
Voor jou?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:02 schreef Fogel het volgende:
MED / Sollicitatieronde BNW/TRU
Iets voor jou lav?
Nah, voorlopig niet. Eerst weer 100% in mijn armen zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor jou?
Ik ben lekker aan het luieren
Gaat het wel wat beter?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, voorlopig niet. Eerst weer 100% in mijn armen zijn.
Dat wel, maar niet voldoende.quote:
en en en en en?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Maar even afwachten wat het gevoel morgen zegt. Gevoelsmens dit dat enzo.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha. 99% zeker dat ik ga verhuizen
Yeahquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:33 schreef Divje het volgende:
[..]Tof!
Erg fijn ook dat alles nieuw wordtkriebels!
Nog dik anderhalve maand voorpret, en tijd genoeg om na te denken over je woonkamerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah. Eigenlijk kan ik niet wachten, maar ja, 1 augustus is al snel. Moet wel heel creatief worden hoe ik de woonkamer ga indelen. Maar komt goed, komt goed.
Eindelijk
Haha, vast wel, ergens. Maar ik ben niet zo van de vlaggen ofzo. Weet nog nietquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog dik anderhalve maand voorpret, en tijd genoeg om na te denken over je woonkamerCreatief zijn is leuk als je iets helemaal eigen kan maken
Neem aan dat er ook wel ergens een Feyenoord-attribuut komt te hangen? Buiten aan de vlaggenstok ofzo?![]()
Shirtjes voor de ramenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, vast wel, ergens. Maar ik ben niet zo van de vlaggen ofzo. Weet nog niet. Realiseerde me wel dat ze geen Fox NL hebben daar
. Dus dat word elke wedstrijd naar het ouderlijk huis crossen om wedstrijdjes te kunnen zien. Da's wel minder
Zonder internet kan ik niet leven, dus jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:44 schreef Divje het volgende:
Oh god, kan me dood lachen hier
Vannacht om 4 uur kwam de boven-boven-buurvrouw thuis, hard muziek aan, zingen met alle deuren openin de wijde omtrek te horen dus.. Rond half 6 werd het stil daar.
Net een half uur geleden worden de mensen onder haar (en boven mij) met luid kabaal wakker, ze hebben een korte nachtrust gehad en gaan dat nu botvieren op elkaar. Waar de mevrouw erboven wel weer last van zal hebben
En ik? Heb de hele nacht wakker op de bank gezeten
[..]
Shirtjes voor de ramen
Je hebt daar straks wel internet toch?Lekker streampje pakken, ook niks mis mee
Wou al zeggenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonder internet kan ik niet leven, dus ja. En yep, dat zou dan idd kunnen, streamen. We zien wel
.
En de tyfus, wat een verhaal haha. Gezellige buren heb je. Lekker chillen vandaag dan Div. Word 't volgens mij ook prima weer voor met regen. Filmpje op, regen tikt tegen 't raam.. dommelen.
beetje vermaak in de buurt is alleen maar leukquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Wou al zeggendan zou FB hier ook minder leuk zijn
Zijn hele gezellige mensen hoor, denk ikHet klinkt wel altijd gezellig, op de ruzies na
Ga zeker chillen vandaag, met een controller in de ene en een groene vriend in de andere hand
En jij? Nog ff die 1% over de streep trekken he
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
beetje vermaak in de buurt is alleen maar leuk.
En klinkt goed. Ga straks ook nog even gamen (The Witcher), later vandaag verjaardag van opa, 80 jaar geworden die ouwe reus. En dan als ik daar van thuis ben is het de hoogste tijd voor Orange Is The New Black
(incl groene vriend
)
Hahaha ja, en het mooie: heel seizoen 3quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Mooie leeftijd
En omg omg omg. Heulemaal vergeten dat Orange is the new Black weer begonnen iswaah
Heerlijk is dat met die Netflix series. Nog ff wachten op een goede kwaliteit downloadquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, en het mooie: heel seizoen 3Dus als je je verveeld: OITNB marathon
En dank!
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha. 99% zeker dat ik ga verhuizen
Guyv! Bevalt het nog?quote:
Hoezie luitjes, sorry dat ik zo weinig online was!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Guyv! Bevalt het nog?
Of begin je er steeds meer van te genieten
Tof, kan je mooi wonen, veel vrienden van mij wonen al een stukje over de grens, in bepaalde opzichten is het gewoon wat voordeliger!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:13 schreef Scrummie het volgende:
Lav dank, guyvie dank
Jep guyvie, verhuizen naar Duitsland!
Dat betekent dat het een erg mooi en goed feest is geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:12 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik heb geloof ik nog steeds een kater van vorige week haha!
Samen wonen is voor mij erg spannend, getrouwd zijn, ja is niet veel anders!
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat betekent dat het een erg mooi en goed feest is geweest
WAT?!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:16 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mijn feestjes zijn altijd tof!
Normaal zou je een restaurant af huren, in dit geval hebben we een andere oplossing bedacht.
Een vriend van me had een mooie schuur met er naast een grasveldje en mooi buitenaf.
Dj's (pendulum / Knife Party) en Band ( Stageline ) er in, genoeg drank mooi weer en mooie locatie in plaats van een suf restaurant!![]()
Herrie kon mooi vol uit! drank in overvloed en een bbq er bij, beter kon gewoon niet haha
Alleen de Dj set hoor hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
WAT?!Pendulum & Knife Party?!
moehoee. Zó jaloers
Klinkt episch
Errug vetquote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alleen de Dj set hoor haha
hebben bijna de hele nacht door gedraaid, niet alleen hun shizzle maar ook andere meuk, en ken veel DJ's die optreden bij atak dus die draaiden om en om![]()
Jawel, Neuenhaus. Werk in Den Ham hier natuurlijk, dat geef ik niet zomaar op natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tof, kan je mooi wonen, veel vrienden van mij wonen al een stukje over de grens, in bepaalde opzichten is het gewoon wat voordeliger!
Ik neem aan dat jij niet net over de grens gaat wonen of wel?
kijk dat valt goed te doen, zie het al ligt net boven Nordhorn!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, Neuenhaus. Werk in Den Ham hier natuurlijk, dat geef ik niet zomaar op natuurlijk
Aw ligt net aan de verkeerde kant van Nordhorn om elke avond ladder uit Index te komenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, Neuenhaus. Werk in Den Ham hier natuurlijk, dat geef ik niet zomaar op natuurlijk
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Aw ligt net aan de verkeerde kant van Nordhorn om elke avond ladder uit Index te komen
Toevallig stond er vandaag een bericht in de krant dat een politierechter uit Almelo een vrouw een boete heeft gegeven omdat haar hond een wild konijntje had gevangen. Dit kan verregaande gevolgen hebben voor mensen met huisdieren. De vrijheid kan aan banden gelegd worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:06 schreef Vance het volgende:
Mijn katten zijn beide nu buitenDeur staat open! Keukenraam ook... Heerlijk!
Echt zo fijn dat alle open kan en ik en de katten buiten kunnen zijn zonder stress en angst!
Iceage met de mammoetquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:10 schreef Vance het volgende:
Ik kan niet goed wennen aan de Nickname Vance.. ( Genoemd naar Jack Vance een van de beste SF schrijvers ooit met Tschai, Durdane, de duivelsprinsen etc) mijn echte chat naam was altijd Iceage.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:23 schreef Blaadjes het volgende:
Zo de 1e werkdag van mn nieuwe baan zit erop.
Damn wat heerlijk. Daar ging B in zn golfkarretje over de camping/bungalowpark. Klusje hier klusje daar.
Hallo. Gutentag. Hallo goedemorgen.
Wat een sfeer om in te werken. Heel de dag bezig zijn mensen het naar het zin te maken. Nieuwe roeping gevonden denk ik.
Renesse is net volgelopen met touristen dus daar zit ik nu van te genieten op terras met een grote pot bier wachten tot ze me eten komen brengen.
Tnx.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:25 schreef Vance het volgende:
Blaadjes wat leuk! en hoe is het met de kwartels? Ik wilde ook kwartels maar toen las ik dat ze zeker 3 maal per dag verzorgd moesten worden.. en dat kan ik ze niet geven.
Tnx Lquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Nu is het dus tijd dat jíj op je wenken bediend wordt. Enjoy
klinkt als een top baan, en geniet ze van je pilsjequote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:23 schreef Blaadjes het volgende:
Damn wat heerlijk. Daar ging B in zn golfkarretje over de camping/bungalowpark. Klusje hier klusje daar.
Wat een sfeer om in te werken. Heel de dag bezig zijn mensen het naar het zin te maken. Nieuwe roeping gevonden denk ik.
Renesse is net volgelopen met touristen dus daar zit ik nu van te genieten op terras met een grote pot bier wachten tot ze me eten komen brengen.
quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:23 schreef Blaadjes het volgende:
Ja dat klopt. De volière staat tegen de schuur.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:51 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
Doeg Vance!
btw Ik meen dat Blaadjes een winter verblijf heeft voor die diertjes
ja dat had je ons meen ik al een keer verteld, plus werd al redelijk duidelijk door de foto's die je poste..quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat klopt. De volière staat tegen de schuur.
Alle vogels kunnen naar binnen. Sterker nog...in de winter jaag ik ze elke avond naar binnen. Klein kacheltje zit erin zodat het niet vriest.
Hoeft niet voor mijn kwartels maar is toch prettig als ze ergens kunnen schuilen. Bij slecht weer of kou.
En ze houden van zand bad
quote:Op zondag 14 juni 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deze post was op 4:20
killuminati confirmed
Allerlaatste omdat je niet meer hebt of ga je echt stoppen Div?quote:Op zondag 14 juni 2015 14:27 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Goeiemorgenmiddag!
Vandaag m'n allerlaatste blowtje roken..
Heb nog wat restjes verspreid over 4 zakjesquote:Op zondag 14 juni 2015 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allerlaatste omdat je niet meer hebt of ga je echt stoppen Div?
En hoi luitjes.
Nee, dat wordt dan te duur he?quote:Op zondag 14 juni 2015 14:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nog wat restjes verspreid over 4 zakjes, die ga ik fijn oproken. En daarna stop ik er helemaal mee
Het kon al niet uit, maar straks met 30-40 euro in de week kan het helemaal niet meerstoppen met roken zal ik ook maar proberen. Al zal dat makkelijker zijn dan die blowtjes laten liggen
Hoi
quote:
Jaquote:Op zondag 14 juni 2015 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat wordt dan te duur he?
Als je maar wel doet wat in de TT staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 14 juni 2015 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]
I know that feel tho. Ooit eens in een periode waarin ik heel veel blowde, kwam thuis van de shop, leegde m'n zakken en ging zitten voor zo'n lekkere groene knaap. Wiet weg. Nergens te vinden, dus weer naar buiten en zoeken he2x heen & weer gelopen tussen de shop, en toen maar weer naar huis om geld te halen.
Kom thuis, zie ik die groene sluitstrip gedeeltelijk tussen 2 kussens uitsteken, en warempel, m'n wiet!
Had 'm dus al uit de zak gehaald en op de bank gegooid, en ben er vervolgens bovenop gaan zitten.
The life of a stoner.
[..]
Javeel te duur.
En dat eten moét goed gaan. Zit weer op m'n gewicht van ~2 jaar terug.Tijd voor een change dan Div. Gewoon meerdere keren op de dag wat eten, is dat een idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juni 2015 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]
I know that feel tho. Ooit eens in een periode waarin ik heel veel blowde, kwam thuis van de shop, leegde m'n zakken en ging zitten voor zo'n lekkere groene knaap. Wiet weg. Nergens te vinden, dus weer naar buiten en zoeken he2x heen & weer gelopen tussen de shop, en toen maar weer naar huis om geld te halen.
Kom thuis, zie ik die groene sluitstrip gedeeltelijk tussen 2 kussens uitsteken, en warempel, m'n wiet!
Had 'm dus al uit de zak gehaald en op de bank gegooid, en ben er vervolgens bovenop gaan zitten.
The life of a stoner.
[..]
Javeel te duur.
En dat eten moét goed gaan. Zit weer op m'n gewicht van ~2 jaar terug.vooral de laatste tijd heel veel zin in wiet hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt toch een beetje doordat vrienden allemaal aan de harddrugs zitten ofzo
maar dat vind ik zelf niet helemaal mijn dingGroot fan van User Wotte
Volgende week naar de diëtistequote:Op zondag 14 juni 2015 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tijd voor een change dan Div. Gewoon meerdere keren op de dag wat eten, is dat een idee?
Harddrugsquote:Op zondag 14 juni 2015 15:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vooral de laatste tijd heel veel zin in wiet haha
komt toch een beetje doordat vrienden allemaal aan de harddrugs zitten ofzo
maar dat vind ik zelf niet helemaal mijn ding
ik vind hasj maar niks trouwensquote:Op zondag 14 juni 2015 15:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgende week naar de diëtisteschema's opstellen, weekmenu's voor zo weinig mogelijk geld enzo.
Meerdere keren per dag een kleinere maaltijd moet wel kunnen ja. Eerst de maag weer groter krijgen, die zal behoorlijk geslonken zijn
[..]
Harddrugsmjah, af en toe kan wel.
Dan is een wietje beter ja(als je er mee om kan gaan
)
Ligt eraan welke hasj. Van de 'gewone coffeeshop' is meestal niks. Maar heb wel eens zelfgemaakte hasj gerookt wat die man met Afghaan had gemaakt. Kolere wat waren m'n vriendin en ik toen van de wereldquote:Op zondag 14 juni 2015 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind hasj maar niks trouwens
heb ik altijd dat net niet gevoel
quote:Op zondag 14 juni 2015 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ligt eraan welke hasj. Van de 'gewone coffeeshop' is meestal niks. Maar heb wel eens zelfgemaakte hasj gerookt wat die man met Afghaan had gemaakt. Kolere wat waren m'n vriendin en ik toen van de wereldEcht héél vreemd
Maar wiet geeft wel een lekkerder gevoe ja
Mooi zeg.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Zag net een haka waar ik kippenvel van kreeg. Vind het sowieso al indrukwekkend maar deze vind ik ontroerend
Gewoon hier doen, wij helpen je welquote:Op zondag 14 juni 2015 15:24 schreef Divje het volgende:
Trouwens, ik melde 'n tijd terug een R&P topic te openen, maar omdat die ook in WGR, LIF & SEX/KPD kon heb ik er maar vanaf gezien
ja.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus je gaat gewoon weer elke wedstrijd? Tof voor je
Wow. Kippenvel.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Zag net een haka waar ik kippenvel van kreeg. Vind het sowieso al indrukwekkend maar deze vind ik ontroerend
Liefquote:
wow reunie bijnaquote:Op zondag 14 juni 2015 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds VBL hier kwam buurten. Ik denk al gauw drie jaar terug?
Nou, vanwege het geld misschien? Maar ik heb inmiddels verder gelezen en het brengt dus te weinig op.quote:
Dan beter stoppen jaquote:Op zondag 14 juni 2015 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja.
heb nu weer wat geld
zou patat tot augustus kunnen blijven doen maar het brengt zo weinig op dat ik er klaar mee ben
sorry hoorquote:Op zondag 14 juni 2015 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, vanwege het geld misschien? Maar ik heb inmiddels verder gelezen en het brengt dus te weinig op.
ah zoquote:Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh. Maar ging rottig met de smileys op tablet .
Doe het ook wel eens af en toe. Moet kunnen maar ja je moet het wel bij af en toe houden.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgende week naar de diëtisteschema's opstellen, weekmenu's voor zo weinig mogelijk geld enzo.
Meerdere keren per dag een kleinere maaltijd moet wel kunnen ja. Eerst de maag weer groter krijgen, die zal behoorlijk geslonken zijn
[..]
Harddrugsmjah, af en toe kan wel.
Dan is een wietje beter ja(als je er mee om kan gaan
)
jaquote:Op zondag 14 juni 2015 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onze liefde kan wel tegen een stootje he
iewlquote:Op zondag 14 juni 2015 16:25 schreef sararaats het volgende:
er zat gisterenavond een vieze worm in mijn nieuwe bandana
Voor hoe lang huur je 'm dan?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:43 schreef Tjacka het volgende:
scootertje huren in texel is 35 euro
dat is niet duur toch
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Doe het ook wel eens af en toe. Moet kunnen maar ja je moet het wel bij af en toe houden.
Dan zul je vanavond wel niet veel soeps zijn.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:49 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo is 't bij wiet ook. Vanaf morgen nuchter GTA online spelen. Ben benieuwd
Wat dan? Heb nog wiet tot ik slapen gaquote:Op zondag 14 juni 2015 16:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dan zul je vanavond wel niet veel soeps zijn.
quote:Op zondag 14 juni 2015 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb FOK! wel beetje gemist gelukkig krijg ik vervroegd vrij
ja had eigenlijk 2 maanden maar ben weer terugquote:Op zondag 14 juni 2015 17:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Soort van vastzitten dus.
Heb je weer wat uitgespookt jongeman
Welkomquote:Op zondag 14 juni 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja had eigenlijk 2 maanden maar ben weer terug
Ah, oja. ff in de warres.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is over 3 maanden
laatste 2 weken 1,3kg
Netjes 80kg nu weer.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, oja. ff in de warres.
Doe je alsnog goed.
Dat wil ik ook.quote:
Niets speciaals eigenlijkquote:Op zondag 14 juni 2015 17:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.
Nog een speciaal iets gedaan of gewoon je normale eetpatroon aangehouden?
Ahh gewoon de TT gevolgd dusquote:
Ik zit weer in m'n goede gym ritme 5 dagen per weekquote:Op zondag 14 juni 2015 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh gewoon de TT gevolgd dus+ shakes.
Ga ik ook eens doenen toch maar weer de sportschool oppakken over een maandje of 2.
Nicequote:Op zondag 14 juni 2015 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zit weer in m'n goede gym ritme 5 dagen per week
Wil weer naar m'n oude topgewicht
We zien het wel over 2 jaarquote:Op zondag 14 juni 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Niceheb je ook nog n ideaal body-fat percentage wat je wil ?
MAATquote:Op zondag 14 juni 2015 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach ja, straks toch geen groente boer meer in duitsland
mis je niks aanquote:Op zondag 14 juni 2015 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach ja, straks toch geen groente boer meer in duitsland
Je gaat stoppen of minderen vanaf morgen. Dat kan maar 1 ding betekenen voor vanavond.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat dan? Heb nog wiet tot ik slapen ga
Vloei is een ander verhaal
Ik snap je nog steeds nietquote:Op zondag 14 juni 2015 17:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je gaat stoppen of minderen vanaf morgen. Dat kan maar 1 ding betekenen voor vanavond.
Ah oke, dan elke avond. Doe het voor 't slapen gaan.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
MAAT
hier ook hoor. alleen nuchter als ik slaap
Elke avond een jointje, dat kan nog wel vind ik. Er zit nog verschil in 'elke dag' en 'elke avond' vind ik persoonlijk.
Elke dag = 's ochtends opstaan en na je eerste koffie en sigaretje een jointje draaien, om daarna elk uur een nieuwe te maken. Of vaker. Tot je naar bed gaat of niet meer op je benen kan staan.
kwam uit de stadquote:Op zondag 14 juni 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deze post was op 4:20
killuminati confirmed
Niks mis mee tochquote:Op zondag 14 juni 2015 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, dan elke avond. Doe het voor 't slapen gaan.
Goeie vraag.quote:
Extra veel blowen omdat laatste avond.quote:
Ahzo. Nouja, blow net zoveel vanavond als dat ik andere dagen doe. Mss juist minder omdat het opraaktquote:Op zondag 14 juni 2015 17:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Extra veel blowen omdat laatste avond.
Vooraf compenseren net als achteraf compenseren vaak voorkomt. Bij wat voor verslaving dan ook.
Je kan ook het blowen verruilen voor eten. Win-win.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahzo. Nouja, blow net zoveel vanavond als dat ik andere dagen doe. Mss juist minder omdat het opraakt
Uh, in zo'n buisje was ie nog best te roken na een weekquote:Op zondag 14 juni 2015 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
Weten jullie hoe lang je een jointje kunt bewaren?
Dat gebeurt sowiesoquote:Op zondag 14 juni 2015 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan ook het blowen verruilen voor eten. Win-win.
Als je met shag rookt droogt dat inderdaad zo uitquote:Op zondag 14 juni 2015 18:03 schreef Divje het volgende:
Gewoon, zo op tafel laten liggen is het een paar uur later al een stuk droger/scherper over de keel..
Oh dan kunnen ze weg. Liggen er al twee maandenquote:Op zondag 14 juni 2015 18:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Uh, in zo'n buisje was ie nog best te roken na een week
Gewoon, zo op tafel laten liggen is het een paar uur later al een stuk droger/scherper over de keel..
[..]
Dat gebeurt sowieso
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je met shag rookt droogt dat inderdaad zo uit
Niet weggooien johquote:Op zondag 14 juni 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dan kunnen ze weg. Liggen er al twee maanden
Lang. Wiet verliesd op den duur wel kracht en hij zal heel droog zijn.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
Weten jullie hoe lang je een jointje kunt bewaren?
Puur is bestequote:Op zondag 14 juni 2015 18:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Met dat droge spul wat er uit een sigaret komt vind ik het helemaal niet te rokengadver.
Like a bossquote:Op zondag 14 juni 2015 18:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lang. Wiet verliesd op den duur wel kracht en hij zal heel droog zijn.
Maar gewoon oproken.
4/10 omdat het er zo dik op ligtquote:Op zondag 14 juni 2015 18:38 schreef Blaadjes het volgende:
Terecht. Die man is een zegen voor het voetbal.
Ze kunnen beter hun pijlen richten op het omkopen van wedstrijden ipv in welk land het wk gehouden wordt.
Feliquote:Op zondag 14 juni 2015 18:35 schreef MotherFoker het volgende:
Net het geweldige nieuws gekregen dat ik mijn eigen cd op mag gaan nemen!
Vriendquote:Op zondag 14 juni 2015 18:52 schreef Tjacka het volgende:
Ben het met Blaadjes eens.
Je wordt niet zo maar herkozen.
Hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:35 schreef MotherFoker het volgende:
Zie het nu pas. Wat super! Welk genre zing je?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:35 schreef MotherFoker het volgende:
Popquote:Op zondag 14 juni 2015 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie het nu pas. Wat super! Welk genre zing je?
Kunnen we je stem vergelijken met Amy Whinehouse, of Katy Perry of Anouk? Of bv Ariana Grande?quote:
Geen Ariana Grande xD Ik heb een eigen stemgeluid xDquote:Op zondag 14 juni 2015 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Kunnen we je stem vergelijken met Amy Whinehouse, of Katy Perry of Anouk? Of bv Ariana Grande?
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Geen Ariana Grande xD Ik heb een eigen stemgeluid xD
Nouuuu xD Een zangeres die de ramen breekt.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar lijkt het ook op een bekende zangeres ?
Vanaf morgen ben jij legaal toch? Wil je stemgeluid wel eens horen.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:28 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nouuuu xD Een zangeres die de ramen breekt.
Cutequote:Op zondag 14 juni 2015 20:28 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nouuuu xD Een zangeres die de ramen breekt.
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Vanaf morgen ben jij legaal toch? Wil je stemgeluid wel eens horen.Ja ik ben vanaf morgen legaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop dat je dag leuk & goed verloopt en je leuke cadeautjes krijgt enzoquote:
Heb al een cadeau eerder gehad onder andere een studio microfoon en een koptelefoon.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop dat je dag leuk & goed verloopt en je leuke cadeautjes krijgt enzo
Nice nicequote:Op zondag 14 juni 2015 20:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb al een cadeau eerder gehad onder andere een studio microfoon en een koptelefoon.
Ja alleen daar gebruik ik audacity en geen duur programma xDquote:Op zondag 14 juni 2015 21:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice nice
Kan je thuis ook opnemen enzo?
de Bofquote:Op zondag 14 juni 2015 20:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Van welke aandoening?
Ahh, audacity is ook wel goed opzichquote:Op zondag 14 juni 2015 21:02 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja alleen daar gebruik ik audacity en geen duur programma xD
Haha, mijn moeder nam eergister wat op, laten we zeggen ik kwam niet meer bij van het lachen.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, audacity is ook wel goed opzich
Gebruik zelf Cubase icm Audacitymaar ik zing niet. Ga ik niemand aan doen
Gemenerikquote:Op zondag 14 juni 2015 21:06 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, mijn moeder nam eergister wat op, laten we zeggen ik kwam niet meer bij van het lachen.
Ah ook wel eens gehad 30 jaar geleden.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:35 schreef MotherFoker het volgende:
Dan te bedenken dat ik nu 36 ben.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah ook wel eens gehad 30 jaar geleden.
Hoefde ik niet naar school dus dat was best boffen.
Vind het geen leuke SC meer, teveel negativiteitquote:Op maandag 15 juni 2015 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hey etsu waarom post je niet meer in grtd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |