Graag heen gewild maar was niks voor de dreumes!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probeer ook www.glyptoteket.dk mee te pakken, ligt er vlakbij.
Gewoon jong leren joh. De jongste van mij zat ook nog in een kinderwagen toen we daar waren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Graag heen gewild maar was niks voor de dreumes!
wel een leuke disney winkel gevonden
Maar wel een lekkere high toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:37 schreef MotherFoker het volgende:
Laatste keer dat ik met lijm werk. Ik zit altijd onder.
Wacht, watquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Als je kramp in je ene hand hebt en lijm in je andere. Ja dus
Nee hoor, heb zelfgemaakte vip passen gemaakt op de ouderwetse manier. Voor mn 18e verjaardag ik denk doe ff gek.quote:
Ohh loikquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee hoor, heb zelfgemaakte vip passen gemaakt op de ouderwetse manier. Voor mn 18e verjaardag ik denk doe ff gek.
Oei, lap tekst. Nu niet scherp genoeg meer voorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:51 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou xD heb in het R&P subforum wat anders staan.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Oei, lap tekst. Nu niet scherp genoeg meer voor
En moet slapendus dat ga ik maar eens doen..
Slaap lekker
Nou, wat let je?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef Perrin het volgende:
De Bilderberg-conferentie begint vandaag en er is nog niet eens een topic over
Goed bezigquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
BNW / Bilderberg-conferentie 2015 van start
FIFA dito.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:00 schreef Perrin het volgende:
De Bilderberg-conferentie begint vandaag en er is nog niet eens een topic over
zwaar kut ik mag niks meerquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welkom thuis! Hoe hebben jullie het gehad?
En hoe voelt het nu? Getrouwd man ?
Ben al úren wakker! Maar een kop koffie sla ik niet af hoor. Met een boterham met oude kaas erbijquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:13 schreef Divje het volgende:
Hoii
* Divje Geeft Lav een lekkere kop koffie omdat ze nog niet helemaal wakker lijkt
Ooohh je quote jezelf wel vaker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben al úren wakker! Maar een kop koffie sla ik niet af hoor. Met een boterham met oude kaas erbij
Oh! Nu zie ik het . Ik dacht dat ik Scrum quottequote:Op donderdag 11 juni 2015 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooohh je quote jezelf wel vaker?![]()
Ik ga een broodje smeren! Maar heb alleen een pittige geitenkaas in huisook goed?
Haha kan gebeuren toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Nu zie ik het . Ik dacht dat ik Scrum quottestom zeg .
Nou doe dan maar pindakaas, alhoewel ik daar tegenwoordig enorm van ga niezen![]()
En wat een jetsers heb jij in je UI staan zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha kan gebeuren toch?
Niezen van pindakaas? Hoe komt datmss helpt een mespuntje sambal erbij
Mooi heDat niezen is iets van het laatste half jaar. Maar ik vind het zo lekker dus ik nies me gewoon door mijn boterham met pindakaas heen tot vermaak van mijn collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat niezen is iets van het laatste half jaar. Maar ik vind het zo lekker dus ik nies me gewoon door mijn boterham met pindakaas heen tot vermaak van mijn collega's
Zou deze panda ook pindakaas gegeten hebben?quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Hoop niet dat het een soort allergische reactie is
100%quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou deze panda ook pindakaas gegeten hebben?
Yes! 13:00 daar zijn. Na de tijd horen jullie vast wel of het wat is geweestquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Scrum! Morgen huis bekijken he? Leuk!
Zo leukquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Die kleine niest he, die moeder schrikt zich rot
Spannend he? Ben zo benieuwd hoe ruim het daar boven is. Duimen maar om 13.00 uquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes! 13:00 daar zijn. Na de tijd horen jullie vast wel of het wat is geweest.
Wat een geluid komt er uit dat kleine ding he?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo leuk
Die kleine moet ook nog groot & sterk worden, dus die kan heel wat pindakaas gebruiken
Ja best spannendquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spannend he? Ben zo benieuwd hoe ruim het daar boven is. Duimen maar om 13.00 u
Onvoorstelbaar jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een geluid komt er uit dat kleine ding he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |