Dat lijkt me ook de reden dat "the internet will explode" en dat een acteur het script op de grond heeft gegooid; Cersei dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:55 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zag wat beeldmateriaal van Cercei die door de stad liep.
Cersei dood zou wel leuk zijn opzich.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de reden dat "the internet will explode" en dat een acteur het script op de grond heeft gegooid; Cersei dus.
Hopelijk naaktquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:55 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zag wat beeldmateriaal van Cercei die door de stad liep.
Het is een kutwijf die het verdient afgeslacht te worden, maar laat haar nog maar wat kronkelen en proberen weer macht te krijgen enzo. Haar kortzichtigheid is wel vermakelijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cersei dood zou wel leuk zijn opzich.
Al is het zonde dat we Lena Headey dan moeten missen
En zij maar denken dat ze slim isquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een kutwijf die het verdient afgeslacht te worden, maar laat haar nog maar wat kronkelen en proberen weer macht te krijgen enzo. Haar kortzichtigheid is wel vermakelijk!
Bohhhhquote:
Dat is geen feest hoor, kleine tietjes met tepels als antennesquote:
Er werd sowieso aardig wat afgebarbecued deze aflevering.quote:
Ik zeur omdat er altijd mensen moeten zeuren om verdomme een TT waar je verder geen kloten aan hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat zeur je? Fappen op de Stark zusjes is zo'n beetje een jaar lang de TT geweest.
Ik mis Tywin en Joffrey en die familie bijeenkomstenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:03 schreef ToT het volgende:
Vanaf 2 minuten; blijft epic!
Joffrey die naar bedje toe gestuurd wordt!
Misschien gaat zij alle Faceless Men aanvoeren tegen de WWquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef Forbry het volgende:
Ik vraag mij af of Arya en dan met name haar "facelessness" nog een rol gaat spelen in het grotere geheel, in de strijd tegen de WW's.
Ik denk niet tegen de WW's, maar wel in haar privé-oorlogje.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef Forbry het volgende:
Ik vraag mij af of Arya en dan met name haar "facelessness" nog een rol gaat spelen in het grotere geheel, in de strijd tegen de WW's.
Misschien gaat Arya Ramsay wel omleggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk niet tegen de WW's, maar wel in haar privé-oorlogje.
Hoewel...dat is te voorspelbaar!
...en scheurt ze zijn gezicht er af en neemt ze die over!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:41 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Misschien gaat Arya Ramsay wel omleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |