Waren dat broer en zus? Ik dacht dat zij met elkaar gingen als stel?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen broer en zus uit Dorne met die roodharige gingen spelen
Dat ook, volgens mij net als Cersei en Jaime.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waren dat broer en zus? Ik dacht dat zij met elkaar gingen als stel?
Neen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ook, volgens mij net als Cersei en Jaime.
Oh dan heb ik dat gemist.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ook, volgens mij net als Cersei en Jaime.
Nee dat dacht ik dus ook, die zus is toch juist die met die krullen, die nu in Dorne is?quote:
Dan zit ik dus mis.quote:
De enige zus die Oberyn had is geraped en gekilled door de mountain, zoals hij maar al te graag mensen wilde herinneren in seizoen 4quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik dus ook, die zus is toch juist die met die krullen, die nu in Dorne is?
Ok wat is die krullenbol dan van Oberyn? Zijn vrouw dus?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:37 schreef ems. het volgende:
[..]
De enige zus die Oberyn had is geraped en gekilled door de mountain, zoals hij maar al te graag mensen wilde herinneren in seizoen 4
Ja gewoon zijn vriendin/vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok wat is die krullenbol dan van Oberyn? Zijn vrouw dus?
Gevonden, thxquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:24 schreef avotar het volgende:
[..]
Van vorige seizoenen wel.... check pwnicorn.
Ja. Ik geloof niet dat ze getrouwd waren verder maar ze waren wel samen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ellaria was zijn minnares. Zij is een bastaard en daarom werd hun relatie niet geaccepteerd door onder andere Cersei en Tywin. Daarom begon ze er tegen Jamie ook over dat hun relaties over het algemeen niet geaccepteerd worden maar in Dorne wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Trieste mods hier, Fappen op de Stark zusjes kan niet als TT maar dit dan weer wel.
Wat zeur je? Fappen op de Stark zusjes is zo'n beetje een jaar lang de TT geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Trieste mods hier, Fappen op de Stark zusjes kan niet als TT maar dit dan weer wel.
Rtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Stark zusjes zijn ook gewoon fapwaardig
Gewoon geweren maken met dragonglass kogelsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:41 schreef Mr.Major het volgende:
Volgens mij kan je van dragonglass trouwens het beste pijlpunten maken. Bij het minste of geringste verpulveren die walkers al. Veel efficienter en veiliger dan in de buurt komen met één dagger
Zag wat beeldmateriaal van Cercei die door de stad liep.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:13 schreef TywinLannister het volgende:
• Als Arya op het punt staat om Trant te vermoorden komt h'ghar en houdt haar tegen
[*]Cersei mag met haar zoon praten, meer krijgen we niet te zien
• Dany keert terug naar Mereen en ontdekt dat haar 2 draken weg/vermoord zijn
• Ramsey heeft voor ‘the battle’ een gevecht met Sansa omdat ze hem wil vermoorden. Sansa wordt vermoord door Ramsey.
• Jon heeft problemen met Alliser
• Brienne’s saaie verhaallijn wordt alleen maar saaier
• Stannis wint ‘the battle’ en neemt Ramsey gevangen
Dit wordt de aflevering zondag
Ze willen elk jaar wel 13 eps draaien , maar daar is gewoon geen tijd voor. Post-production van het ene seizoen loopt gelijk met pre-production van het volgende seizoen. (zeiden D&D op de comic-con 2014)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee, het zou best zo maar eens kunnen. Wellicht dat seizoen 7 wat langer is dan 10 eps, zoals bij de Sopranos ook het geval was.
Dat lijkt me ook de reden dat "the internet will explode" en dat een acteur het script op de grond heeft gegooid; Cersei dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:55 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zag wat beeldmateriaal van Cercei die door de stad liep.
Cersei dood zou wel leuk zijn opzich.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de reden dat "the internet will explode" en dat een acteur het script op de grond heeft gegooid; Cersei dus.
Hopelijk naaktquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:55 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zag wat beeldmateriaal van Cercei die door de stad liep.
Het is een kutwijf die het verdient afgeslacht te worden, maar laat haar nog maar wat kronkelen en proberen weer macht te krijgen enzo. Haar kortzichtigheid is wel vermakelijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cersei dood zou wel leuk zijn opzich.
Al is het zonde dat we Lena Headey dan moeten missen
En zij maar denken dat ze slim isquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een kutwijf die het verdient afgeslacht te worden, maar laat haar nog maar wat kronkelen en proberen weer macht te krijgen enzo. Haar kortzichtigheid is wel vermakelijk!
Bohhhhquote:
Dat is geen feest hoor, kleine tietjes met tepels als antennesquote:
Er werd sowieso aardig wat afgebarbecued deze aflevering.quote:
Ik zeur omdat er altijd mensen moeten zeuren om verdomme een TT waar je verder geen kloten aan hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat zeur je? Fappen op de Stark zusjes is zo'n beetje een jaar lang de TT geweest.
Ik mis Tywin en Joffrey en die familie bijeenkomstenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:03 schreef ToT het volgende:
Vanaf 2 minuten; blijft epic!
Joffrey die naar bedje toe gestuurd wordt!
Misschien gaat zij alle Faceless Men aanvoeren tegen de WWquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef Forbry het volgende:
Ik vraag mij af of Arya en dan met name haar "facelessness" nog een rol gaat spelen in het grotere geheel, in de strijd tegen de WW's.
Ik denk niet tegen de WW's, maar wel in haar privé-oorlogje.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef Forbry het volgende:
Ik vraag mij af of Arya en dan met name haar "facelessness" nog een rol gaat spelen in het grotere geheel, in de strijd tegen de WW's.
Misschien gaat Arya Ramsay wel omleggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk niet tegen de WW's, maar wel in haar privé-oorlogje.
Hoewel...dat is te voorspelbaar!
...en scheurt ze zijn gezicht er af en neemt ze die over!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:41 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Misschien gaat Arya Ramsay wel omleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |