Done.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan een mod dit topic ff reeksen, bitte?
Zou een prima aankoop zijn, Rafinha. Jammer dat hij al zo oud is.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:48 schreef jarti66 het volgende:
Haags_kwartiertje ik heb een bod gedaan op Rafinha zou je der naar kunnen kijken?
En is er nog iemand die een fatsoenlijke vleugelaanvallen(boven 20 verdediging) in de aanbieding heeft?
Helaas pindakaas.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:48 schreef jarti66 het volgende:
Haags_kwartiertje ik heb een bod gedaan op Rafinha zou je der naar kunnen kijken?
En is er nog iemand die een fatsoenlijke vleugelaanvallen(boven 20 verdediging) in de aanbieding heeft?
Dat is mooi, dan zou ik Dante en Benatia voor een hoog bedrag aan hem verkopen, en wellicht Boateng ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gast van Wolfsburg (een niet fokker) heeft geboden op zo'n beetje mijn hele verdediging.. Die gast heeft ziekelijk veel geld volgens mij.
Hij wilde eerst 17 miljoen voor Dante betalen en nu tweede bod 9.6 miljoenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan zou ik Dante en Benatia voor een hoog bedrag aan hem verkopen, en wellicht Boateng ook.
Gooi er een tegenbod van 18.5 miljoen tegenaan. Als je een goed team wilt bouwen heb jij echt niks aan Dante en de andere namen die ik net noemde.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij wilde eerst 17 miljoen voor Dante betalen en nu tweede bod 9.6 miljoen
Jij bent de eigenaar van Wolfsburg?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gooi er een tegenbod van 18.5 miljoen tegenaan. Als je een goed team wilt bouwen heb jij echt niks aan Dante en de andere namen die ik net noemde.
Haha nee, anders zou ik het niet slim aanpakken en zeggen dat je 18.5 miljoen voor hem moet vragen. En ik zou Dante dan al helemaaaaal niet willen kopen. Dat is namelijk een speler waar je heel weinig aan hebt als je probeert een sterk team te bouwen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent de eigenaar van Wolfsburg?
Die gozer heeft een vet matige middenvelder van me gekocht. Wou hem op de transferlijst zetten als ik ruimte maar hij bood 5 miljoen terwijl hij 3miljoen waard is. Snap er niks van maarja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gast van Wolfsburg (een niet fokker) heeft geboden op zo'n beetje mijn hele verdediging.. Die gast heeft ziekelijk veel geld volgens mij.
Ik heb er een voor je. 27 verdediging en 70 aanval. 4miljoen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:48 schreef jarti66 het volgende:
Hij deed een bod van 19 miljoen op boateng, KoeKoeK!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Die gozer heeft een vet matige middenvelder van me gekocht. Wou hem op de transferlijst zetten als ik ruimte maar hij bood 5 miljoen terwijl hij 3miljoen waard is. Snap er niks van maarja.
Als ik wist dat hij dat geld had, had ik ff 8miljoen gevraagd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij deed een bod van 19 miljoen op boateng, KoeKoeK!
Ik vraag mij af hoe hij aan dat geld komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Als ik wist dat hij dat geld had, had ik ff 8miljoen gevraagd.
Je kan geld kopen. Voor 50 euro heb je 250.000.000 en voor een tientje heb je 25.000.000quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij aan dat geld komt.
Dat is waar, maar dan ben je ook niet helemaal goed als je dat doet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Je kan geld kopen. Voor 50 euro heb je 250.000.000 en voor een tientje heb je 25.000.000
Nee klopt haha dan spoor je echt nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan ben je ook niet helemaal goed als je dat doet.
Ik ben over het algemeen wel iemand die in het begin van de competitie vrij snel casht en dan wat leuke spelers koopt waarmee ik mijn doelstelling behaal. En verder jonge spelers trainen en die ook weer doorverkopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nee klopt haha dan spoor je echt niet
Nee, vind het ook belachelijk dat dit is toegestaan in dit spel. Maar het is wel realistisch aan de andere kant en goed voor OSM zelf. Maar, waarom heb je dit niet uitgezet toen je de competitie aanmaakte? Dit hoef je helemaal niet toe te staan in je eigen competitie, hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan ben je ook niet helemaal goed als je dat doet.
Ben geen dictatorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, vind het ook belachelijk dat dit is toegestaan in dit spel. Maar het is wel realistisch aan de andere kant en goed voor OSM zelf. Maar, waarom heb je dit niet uitgezet toen je de competitie aanmaakte? Dit hoef je helemaal niet toe te staan in je eigen competitie, hoor.
O, dacht even dat dit jouw competitie was. Tja, diegene die de competitie aanmaakt had dit iig vooraf uit kunnen schakelen.quote:
Ik heb deze competitie aangemaakt ja. Maar heb geen zin om alles te gaan verbieden etc. Kijk volgende keer wel naar de opties e.d.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O, dacht even dat dit jouw competitie was. Tja, diegene die de competitie aanmaakt had dit iig vooraf uit kunnen schakelen.
Ja, zou ik wel doen. Je hoeft ook niet alles te verbieden, maar het is heel logisch als je niet wilt dat 1 speler alles kan kopen wat hij wilt en de andere spelers moeten ploeteren om wat te kopen. Is een soort competitie vervalsing. Maarja zo werkt het de echte wereld natuurlijk ook. Zijn een aantal hele rijke clubs door hun eigenaren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb deze competitie aangemaakt ja. Maar heb geen zin om alles te gaan verbieden etc. Kijk volgende keer wel naar de opties e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |