Nee, vind het ook belachelijk dat dit is toegestaan in dit spel. Maar het is wel realistisch aan de andere kant en goed voor OSM zelf. Maar, waarom heb je dit niet uitgezet toen je de competitie aanmaakte? Dit hoef je helemaal niet toe te staan in je eigen competitie, hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan ben je ook niet helemaal goed als je dat doet.
Ben geen dictatorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, vind het ook belachelijk dat dit is toegestaan in dit spel. Maar het is wel realistisch aan de andere kant en goed voor OSM zelf. Maar, waarom heb je dit niet uitgezet toen je de competitie aanmaakte? Dit hoef je helemaal niet toe te staan in je eigen competitie, hoor.
O, dacht even dat dit jouw competitie was. Tja, diegene die de competitie aanmaakt had dit iig vooraf uit kunnen schakelen.quote:
Ik heb deze competitie aangemaakt ja. Maar heb geen zin om alles te gaan verbieden etc. Kijk volgende keer wel naar de opties e.d.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O, dacht even dat dit jouw competitie was. Tja, diegene die de competitie aanmaakt had dit iig vooraf uit kunnen schakelen.
Ja, zou ik wel doen. Je hoeft ook niet alles te verbieden, maar het is heel logisch als je niet wilt dat 1 speler alles kan kopen wat hij wilt en de andere spelers moeten ploeteren om wat te kopen. Is een soort competitie vervalsing. Maarja zo werkt het de echte wereld natuurlijk ook. Zijn een aantal hele rijke clubs door hun eigenaren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb deze competitie aangemaakt ja. Maar heb geen zin om alles te gaan verbieden etc. Kijk volgende keer wel naar de opties e.d.
#wangbeleidquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1,8 miljoen voor zo'n matige speler
~ 22/23quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:54 schreef Funel het volgende:
Tot welk leeftijd is het nog nuttig om spelers te laten trainen?
Wat schuift het?quote:
Wilfried Kanon?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdorie, heb een speler op het oog die ik al heel lang wil toevoegen aan mijn selectie. Maar krijg hem maar niet losgeweekt
Manolevquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdorie, heb een speler op het oog die ik al heel lang wil toevoegen aan mijn selectie. Maar krijg hem maar niet losgeweekt
Lex Immers?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon geen enkele speler beter geworden met trainen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |