Mijn vriendin is hier laatst geweest, ze was erg enthousiast. Haar zoontje is net 2 en ondanks dat hij eigenlijk de thema's nog niet echt begrijpt natuurlijk heeft hij genoten! Zij vond de voorzieningen ook erg goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:25 schreef Burdie het volgende:
Iemand hier ervaring met de sprookjescamping?
Vrienden van mij zijn laaiend enthousiast. We hebben het zelf ook overwogen, maar schrok erg van de prijzen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:25 schreef Burdie het volgende:
Die vallen wel mee tochquote:Op maandag 22 juni 2015 12:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn laaiend enthousiast. We hebben het zelf ook overwogen, maar schrok erg van de prijzen.
Vijftig euro per nacht voor een camping? Ik kampeer daar normaal vier of vijf nachten voor.quote:
Oh geen idee, ik kijk alleen naar de huisjes, die zijn heel normaal geprijsd.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vijftig euro per nacht voor een camping? Ik kampeer daar normaal vier of vijf nachten voor.
Het is maar ook net wat je het waard vind, natuurlijk. Ik heb het er alleen niet voor over (kampeerplek voor een week in juli is 406 euro, slapen in een caravan is 578), maar van wat ik begrepen heb ik krijg je wel waar voor je geld. De sprookjescamping is ook wel een soort van begrip hier in de regio.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik kijk alleen naar de huisjes, die zijn heel normaal geprijsd.
Naar het WK? Zou best met de oudste naar een wedstrijd willenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:11 schreef Nielsch het volgende:
In september lekker zonder kinderen naar Engeland, ook erg veel zin in!
Ja, eerst een paar dagen in Londen beetje feesten en sightseeing en dan naar de wedstrijden in Brighton! Superveel zin in.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Naar het WK? Zou best met de oudste naar een wedstrijd willen
Pelagos Suites Hotel op Kos, Family Suite.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:59 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt allebei best chill. Welk resort was dat in Griekenland (mag ook in DM)?
Ik wou dit net tikken! Klinkt goed Nielsch!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:59 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt allebei best chill. Welk resort was dat in Griekenland (mag ook in DM)?
Tievallig was ik daar toen ook en idd wat SQ zegt. Ook met slecht weer veel vermaak. Vond het een fijn park.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij waren vorige week bij Landall Rabbit Hill en huisje was erg mooi en schoon, veel voorzieningen voor honden, veel ruimte!
Over overdekt vertier kan ik helaas weinig zeggen, daar ben ik niet zo van
Nu ben ik vaak in vakantieparken geweest maar mijn ervaring is dat die van Landal qua hygiėne / schoonmaak en algemene indruk beter scoren dan de Centerparcs en Roompot - parken. De katjeskelder viel mij zwaar tegen. Veel Poolse bouwvakkers, het zwembad (en dan met name de kleedhokjes en sanitair) lag vol met haren, papiertjes, kauwgum, toiletpapier en andere zooi. En met heel weinig extra inspanning kan dat allemaal zo veel beter. Maar er zijn binnen de ketens wel uitzonderingen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:10 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij zijn al die parken wel goed. Roompot vaak ook, wij zijn wel eens op de katjeskelder en klein vink geweest en dat waren nette parken.
https://www.buitenlevenvakanties.nl/woningen?view=mapquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:10 schreef Mineola het volgende:
Ik zoek voor het najaar een leuk (particulier?) huisje/accommodatie in NL/Belgie/Luxemburg/Duitsland. Bij voorkeur in de natuur, geschikt voor peuter en minibaby, open haard is fijn.
We houden niet zo van Centerparks, maar een kleinschalig park is niet direct een no go, wantspeeltuin
![]()
Iemand aanraders? Natuurhuisje ken ik.
Ben er vorig jaar een weekend geweest. Zwembad is lachwekkend, was ook nog eens een dag dicht vanwege een chloorprobleem. Geen overdekte speeltuin alleen iedere avond weer die sprookjesmusical. Vond het 10 keer niets.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:25 schreef Burdie het volgende:
zwemvestje..had je bij de aldi kunnen kopenquote:Op donderdag 16 juli 2015 04:30 schreef xaban06 het volgende:
Wij gaan dit jaar naar een all-in resort. Wij zullen iedere dag te vinden zijn bij de zwembad van het hotel. Ons zoon is 3½ jaar oud en weegt 16kg. Normaal maken we gebruik van zwembandjes wat om de armen gaat, maar ik wil dit keer gebruik maken van een 'zwemtrainer' en/of ' drijfband'. Dus waar hij in kan zitten.
Wat zijn de ervaringen? Welke raden jullie aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |