abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161718017
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 23:31 schreef stinkie het volgende:

[..]

dat hele deel voelde alsof het er met de haren bij gesleept was. Had ik overigens ook met de iron islands
iron islands vond ik juist uber goed man. euron/victarion _O_ het ziet er alleen naar uit dat victarion voor serie wel geknipt is en er wordt gespeculeerd dat zijn verhaallijn mogelijk wordt overgnomen door asha
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 23:40:27 #277
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161718058
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
Mel = Shiera confirmed
Olly is stiekem een Targaryen!

Melisandre heeft in haar POV's laten weten dat ze een kindslaaf was, dat rijmt niet met wat we van Shiera weten.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161718184
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

ik hoop dat olly verkracht wordt door wunwun })
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161718520
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Melisandre heeft in haar POV's laten weten dat ze een kindslaaf was, dat rijmt niet met wat we van Shiera weten.
En ze heette Melanie. Theorie dat ze de dochter van Shiera en BR is is een stuk beter imo.
pi_161842706
Ik heb de boeken gelezen en echt geen idee wie die Shiera is.
pi_161842795
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2016 23:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

iron islands vond ik juist uber goed man. euron/victarion _O_ het ziet er alleen naar uit dat victarion voor serie wel geknipt is en er wordt gespeculeerd dat zijn verhaallijn mogelijk wordt overgnomen door asha
Wat op zich prima is. Asha is, in tegenstelling tot zekere andere 'stoere' vrouwen uit dorne, ook daadwerkelijk enigszins stoer.

Alleen de scene dat ze Theon gaat 'redden' vergeten we.
Conscience do cost.
  zondag 1 mei 2016 @ 12:11:29 #282
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161842905
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:58 schreef Funzel het volgende:
zus en lover van Bloodraven. Komt meer terug in Dunk&Egg ;)
Deathlift or Die.
pi_161842976
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:58 schreef Funzel het volgende:
Ik heb ze allemaal twee keer gelezen, en kom nog steeds af en toe dingen tegen waarvan ik geen idéé heb waar het over gaat :')
pi_161844823
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:03 schreef ems. het volgende:

[..]
Asha is, in tegenstelling tot zekere andere 'stoere' vrouwen uit dorne, ook daadwerkelijk enigszins stoer.
hear, hear
-Rabia Al-Basri
pi_161849900
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:11 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

zus en lover van Bloodraven. Komt meer terug in Dunk&Egg ;)
Ah oke, dat zegt mij inderdaad nog steeds niks/
pi_161890021
Gave aflevering.

-Euron haalt een tussenschakel weg en vermoord Balon zelf.
-Ramsay's coup. Is denk een serie alleen dingetje, want in de complexere wereld van ASOIAF zie ik hem daar niet mee wegkomen. Voorzie een Sansa - Ramsay tweestrijd. De voornaamste huizen zijn al genoemt.
- Robert Strong is gaaf gedaan. Jaime versus High Sparrow ook.
- Begin van R+L = J. Brandon senior is geschrapt? Ja, Meera, je bent belangrijker als kompaan voor superwarg/greenseer dan als crannogman ten zuiden van de wall. Hodor? Willas? Hodor?
- Een klein beetje komisch hoe slecht doordacht Thorne's plan blijkt te zijn, maar ja. Wun wun. :P
-Tyrion doet een Quentyn, maar draken houden van matige stand up comedy, dus hij wordt niet geroosterd.
-Jon geresurrect door Mel. :o Zagen dit natuurlijk wel aankomen, maar ik denk dat het wat gestroomlijnd is voor op tv. Wat ook precies de deal met Ghost is in deze set up is me onduidelijk, maar ik gok minder dan in het boek.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 08:51:25 #287
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161890990
Jammer dat Euron zijn speech is ingekort. Alsnog hyped. :P
Deathlift or Die.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 08:56:27 #288
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_161891033
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 02:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Euron haalt een tussenschakel weg en vermoord Balon zelf
In de boeken is niet helemaal zeker hoe Balon aan zijn eind komt toch? Als ik het me goed herinner vond Victarion de timing van Euron's terugkeer verdacht en twijfelde hij daardoor of Balon wel door de storm omkwam.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_161892039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 08:56 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

In de boeken is niet helemaal zeker hoe Balon aan zijn eind komt toch? Als ik het me goed herinner vond Victarion de timing van Euron's terugkeer verdacht en twijfelde hij daardoor of Balon wel door de storm omkwam.
Niet zeker zeker, maar behoorlijk zeker. Of hij werkelijk een faceless man heeft ingehuurd is meer een vraag, maar ook meer dan waarschijnlijk ja.
pi_161892469
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161892762
Nu de serie de boeken voorbij is kijk ik ineens heel anders en is de dood van figuren als Roose en de Martels ineens een stuk onverwachter. Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.

Ik snap dat karakters het einde van hun verhaallijn bereiken, maar de enige afronding lijkt nu een gruwelijke dood te zijn. De dood van Doran, Roose en Balon ... het is exact hetzelfde verhaal toch? Het begint een cliche te worden.
pi_161892809
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:12 schreef Young_David het volgende:
Nu de serie de boeken voorbij is kijk ik ineens heel anders en is de dood van figuren als Roose en de Martels ineens een stuk onverwachter. Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.

Ik snap dat karakters het einde van hun verhaallijn bereiken, maar de enige afronding lijkt nu een gruwelijke dood te zijn. De dood van Doran, Roose en Balon ... het is exact hetzelfde verhaal toch? Het begint een cliche te worden.
Valt mij ook op. Maar goed....stoort me niet heel erg.

quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:50 schreef Roypsv het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:16:55 #293
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161892842
Ze moesten de Dorne verhaallijn wel 'schrappen'.

Ze hebben geen Quentyn, geen Aegon, geen zuidelijke invasie, geen Gryffin's Roost.
Geen Doran die een 'long game' voor wraak speelt.

Zonder al die elementen heeft Dorne geen functie.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:19:06 #294
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_161892887
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:50 schreef Roypsv het volgende:
SPOILER
LS zou nu raar zijn, aangezien alles zich focust rond Winterfell.
En ja, maar dat roep ik al vanaf boek 5 ofzo:
SPOILER
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:38:24 #295
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_161893237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Niet zeker zeker, maar behoorlijk zeker. Of hij werkelijk een faceless man heeft ingehuurd is meer een vraag, maar ook meer dan waarschijnlijk ja.
Ah, ok. Voor mij was de speculatie vooral over of hij het zelf had gedaan of niet. Ik vind dit dus meer een bevestiging dan een afwijking van de boeken. Maar ik weet niet of we in de boeken daar nog een keer duidelijkheid over krijgen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_161893382
Er zijn een paar hints over faceless men en Euron/Balon. Het idee dat hij zelf op die brug stond heb ik niet eerder voorbij zien komen en lijkt me heel onwaarschijnlijk.
pi_161893465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

LS zou nu raar zijn, aangezien alles zich focust rond Winterfell.

speculatie op basis van season trailer

SPOILER
-Rabia Al-Basri
pi_161893506
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

speculatie op basis van season trailer

SPOILER
Gaat het niet juist samen in het boek?? :?
Waarom praten we hier inspoilers trouwens?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_161893553
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Gaat het niet juist samen in het boek?? :?
Waarom praten we hier inspoilers trouwens?
vanwege speculaties op basis van trailers :P

gaat het samen? ik moet het laatste boek nog uitlezen :P
-Rabia Al-Basri
pi_161893656
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

vanwege speculaties op basis van trailers :P

gaat het samen? ik moet het laatste boek nog uitlezen :P
Zover ik weet komen Brienne en Lady Stoneheart toch juist samen in boek 4, waarna we er niks meer over hoorden? Ik zie het wel gebeuren dit seizoen. Sowieso kan Thoros dan ook weer eens terugkomen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')