iron islands vond ik juist uber goed man. euron/victarionquote:Op maandag 25 april 2016 23:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat hele deel voelde alsof het er met de haren bij gesleept was. Had ik overigens ook met de iron islands
Olly is stiekem een Targaryen!quote:
ik hoop dat olly verkracht wordt door wunwunquote:Op maandag 25 april 2016 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Olly is stiekem een Targaryen!
En ze heette Melanie. Theorie dat ze de dochter van Shiera en BR is is een stuk beter imo.quote:Op maandag 25 april 2016 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Olly is stiekem een Targaryen!
Melisandre heeft in haar POV's laten weten dat ze een kindslaaf was, dat rijmt niet met wat we van Shiera weten.
Wat op zich prima is. Asha is, in tegenstelling tot zekere andere 'stoere' vrouwen uit dorne, ook daadwerkelijk enigszins stoer.quote:Op maandag 25 april 2016 23:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
iron islands vond ik juist uber goed man. euron/victarionhet ziet er alleen naar uit dat victarion voor serie wel geknipt is en er wordt gespeculeerd dat zijn verhaallijn mogelijk wordt overgnomen door asha
zus en lover van Bloodraven. Komt meer terug in Dunk&Eggquote:Op zondag 1 mei 2016 11:58 schreef Funzel het volgende:
Ik heb de boeken gelezen en echt geen idee wie die Shiera is.
Ik heb ze allemaal twee keer gelezen, en kom nog steeds af en toe dingen tegen waarvan ik geen idéé heb waar het over gaatquote:Op zondag 1 mei 2016 11:58 schreef Funzel het volgende:
Ik heb de boeken gelezen en echt geen idee wie die Shiera is.
hear, hearquote:Op zondag 1 mei 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Asha is, in tegenstelling tot zekere andere 'stoere' vrouwen uit dorne, ook daadwerkelijk enigszins stoer.
Ah oke, dat zegt mij inderdaad nog steeds niks/quote:Op zondag 1 mei 2016 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zus en lover van Bloodraven. Komt meer terug in Dunk&Egg
In de boeken is niet helemaal zeker hoe Balon aan zijn eind komt toch? Als ik het me goed herinner vond Victarion de timing van Euron's terugkeer verdacht en twijfelde hij daardoor of Balon wel door de storm omkwam.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Euron haalt een tussenschakel weg en vermoord Balon zelf
Niet zeker zeker, maar behoorlijk zeker. Of hij werkelijk een faceless man heeft ingehuurd is meer een vraag, maar ook meer dan waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de boeken is niet helemaal zeker hoe Balon aan zijn eind komt toch? Als ik het me goed herinner vond Victarion de timing van Euron's terugkeer verdacht en twijfelde hij daardoor of Balon wel door de storm omkwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt mij ook op. Maar goed....stoort me niet heel erg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:12 schreef Young_David het volgende:
Nu de serie de boeken voorbij is kijk ik ineens heel anders en is de dood van figuren als Roose en de Martels ineens een stuk onverwachter. Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben.
Ik snap dat karakters het einde van hun verhaallijn bereiken, maar de enige afronding lijkt nu een gruwelijke dood te zijn. De dood van Doran, Roose en Balon ... het is exact hetzelfde verhaal toch? Het begint een cliche te worden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:50 schreef Roypsv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:50 schreef Roypsv het volgende:
LS zou nu raar zijn, aangezien alles zich focust rond Winterfell.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, maar dat roep ik al vanaf boek 5 ofzo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Ah, ok. Voor mij was de speculatie vooral over of hij het zelf had gedaan of niet. Ik vind dit dus meer een bevestiging dan een afwijking van de boeken. Maar ik weet niet of we in de boeken daar nog een keer duidelijkheid over krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet zeker zeker, maar behoorlijk zeker. Of hij werkelijk een faceless man heeft ingehuurd is meer een vraag, maar ook meer dan waarschijnlijk ja.
speculatie op basis van season trailerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
LS zou nu raar zijn, aangezien alles zich focust rond Winterfell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
speculatie op basis van season trailerGaat het niet juist samen in het boek??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom praten we hier inspoilers trouwens?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
vanwege speculaties op basis van trailersquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gaat het niet juist samen in het boek??
Waarom praten we hier inspoilers trouwens?
Zover ik weet komen Brienne en Lady Stoneheart toch juist samen in boek 4, waarna we er niks meer over hoorden? Ik zie het wel gebeuren dit seizoen. Sowieso kan Thoros dan ook weer eens terugkomenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
vanwege speculaties op basis van trailers![]()
gaat het samen? ik moet het laatste boek nog uitlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |