abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:31:54 #251
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_160736934
Aangezien ik gestopt ben met de boeken volg ik wellicht de serie maar. En zelfs dat is elke seizoen twijfelachtig geweest tot nu toe
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_160740295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:07 schreef avotar het volgende:
"Soon"
Ze zeggen ook steeds dat het winter wordt, maar daar merk je ook maar weinig van.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:31 schreef stinkie het volgende:
Aangezien ik gestopt ben met de boeken volg ik wellicht de serie maar. En zelfs dat is elke seizoen twijfelachtig geweest tot nu toe
Seizoenen 1 en 2 waren best wel aardig hoor. Daarna ging het bergafwaarts met seizoen 5 als absolute dieptepunt.
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:07:37 #253
28033 Pek
je moet wat
pi_160740382
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Seizoenen 1 en 2 waren best wel aardig hoor. Daarna ging het bergafwaarts met seizoen 5 als absolute dieptepunt.
Net als de boeken dus :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_160740534
Ik was juist niet zo te spreken over seizoen 2. Ook een lastig boek om te vertalen naar het scherm want de wereld en karakters breiden zich opeens gigantisch uit en ik kan me voorstellen dat het best lastig is om te beslissen wat je wel of niet eruit haalt. Vooral Dany vond ik niet goed uitgewerkt daar.

Laatste seizoen vond ik ook het zwakst. Ondanks dat er toch wel een paar hele toffe afleveringen en scenes tussen zaten.

Sand snakes :'( Ik kan er nog niet bij dat de makers hun eerste scenes bekeken en dachten "ja, dat is een goed idee". GoT veranderde opeens in Xena warrior princess.
Conscience do cost.
pi_160741089
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:07 schreef Pek het volgende:

[..]

Net als de boeken dus :P
Ik vond boek 3 (seizoen 3&4) het mooist O+
  donderdag 17 maart 2016 @ 17:30:35 #256
28033 Pek
je moet wat
pi_160741788
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:16 schreef ems. het volgende:
Sand snakes :'( Ik kan er nog niet bij dat de makers hun eerste scenes bekeken en dachten "ja, dat is een goed idee". GoT veranderde opeens in Xena warrior princess.
Eensch, maar goedgemaakt door die ene met mooie tetten ^O^ :9~
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_160742423
Alleen heel veel sexy liefkozing tussen Myrcella en Trystane had Dorne nog kunnen redden van de sand snek-kanker.

Areo Hotah en Doran Martell waren ook wel goed gecast. Het had iets kunnen worden dat Dorne. Zelfs in de boeken was het een beetje een onzinnig uitstapje, maar het had verdomme iets meer kunnen worden dan 'baaaad pooosey'.
pi_160751742
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er uberhaupt alweer een schatting van wanneer het volgende boek uitkomt?
nope. martin had nooit de toezegging moeten doen om het eind vorig jaar af te ronden, kennelijk kan hij niet tegen een deadline
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160751757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 08:41 schreef Poesopstokje het volgende:
''In de boeken gáát het vast anders!'' })
zou je willen! })
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160751770
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:31 schreef stinkie het volgende:
welk boek je gestopt?
-Rabia Al-Basri
pi_160751864
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:16 schreef ems. het volgende:
Ik was juist niet zo te spreken over seizoen 2. Ook een lastig boek om te vertalen naar het scherm want de wereld en karakters breiden zich opeens gigantisch uit en ik kan me voorstellen dat het best lastig is om te beslissen wat je wel of niet eruit haalt. Vooral Dany vond ik niet goed uitgewerkt daar.
vond het ook verdomd lastig om te volgen. opeens stannis/renly/balon erbij, danyvond ik ook gaaaap, black water was _O_

quote:
met xena is niks mis maar das xena

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:50 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik vond boek 3 (seizoen 3&4) het mooist O+
hear hear, asos _O_
-Rabia Al-Basri
pi_160751919
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alleen heel veel sexy liefkozing tussen Myrcella en Trystane had Dorne nog kunnen redden van de sand snek-kanker.

Areo Hotah en Doran Martell waren ook wel goed gecast. Het had iets kunnen worden dat Dorne. Zelfs in de boeken was het een beetje een onzinnig uitstapje, maar het had verdomme iets meer kunnen worden dan 'baaaad pooosey'.
in de boeken vond ik het gaap en de serie vond ik het gaap. het complot van de snadsnakes in de boeken was wel okay, maar voor de rest
-Rabia Al-Basri
pi_160752015
Als jij de serie segmenten hebt kunnen aanzien zonder weerzin dan ben je mijn meerdere.

(Al moet ik toegeven dat ik een paar Dorne hoofdstukken overgeslagen heb om ze een paar weken nadat ik het boek 'uit' had toch maar even door te lezen.)
  vrijdag 18 maart 2016 @ 06:50:48 #264
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_160754466
Ik moet bekennen dat ik bij de eerste ronde van het lezen van de boeken Dorne ook heel losjes en snel doorgebladerd heb.
Dus toen de eerste afleveringen voorbij kwamen, voelde het wel alsof anderen het met me eens waren :')

Maar goed, Hotah was precies zoals ik had gedacht dat hij zou kunnen zijn. Met de prins heb ik dat minder, maar ik had net voor GoT weer begon flink wat Star Trek: DS9 gekeken. En dan is het jammer.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_161550479
interessante kijk op the children en the others

-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:12:26 #266
456285 Sodomist
Azijnzeiker
pi_161550734
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:00 schreef Slayage het volgende:
interessante kijk op the children en the others

Van dit verhaal lijn snap ik dus helemaal niks, net zoals die hele faceless cult.
Alles of niets
pi_161551724
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:12 schreef Sodomist het volgende:

[..]

Van dit verhaal lijn snap ik dus helemaal niks, net zoals die hele faceless cult.
misschien is dat ook de bedoeling :P
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:12:08 #268
456285 Sodomist
Azijnzeiker
pi_161552170
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

misschien is dat ook de bedoeling :P
Ik vind het maar niks :'(

The Hound :'(
Stannis :'(
Ser Barristan :'(
Alles of niets
pi_161715959
Het is theoretisch mogelijk om Dorne meer te verneuken.

Maar ja, het is ook theoretisch mogelijk een Nederlandse actrice in te huren zonder blootscene's , dus...
pi_161716256
quote:
15s.gif Op maandag 25 april 2016 22:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het is theoretisch mogelijk om Dorne meer te verneuken.

Maar ja, het is ook theoretisch mogelijk een Nederlandse actrice in te huren zonder blootscene's , dus...
ik vroeg me al af wanneer de boeklezers hier zouden huilen over dorne :P
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 23:00:17 #271
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_161716952
Mel = Shiera confirmed
Deathlift or Die.
pi_161717370
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
Mel = Shiera confirmed
Hoezo?
We wisten al dat ze oud was....
  maandag 25 april 2016 @ 23:28:47 #273
19297 stinkie
pi_161717730
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

welk boek je gestopt?
een na laatste eigenlijk al. Maar had de laatste toch gekocht en gelezen. Direct alles op marktplaats. Kwam pas nog eed van trouw tegen op zolder. Vergeeld en al :')

Serie keek ik niet meer na s3 maar iedereen was lyrisch over s4. Dat wasook prima, maar s5 viel toch weer tegen.
pi_161717822
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
Mel = Shiera confirmed
theorieen theorieen
-Rabia Al-Basri
  maandag 25 april 2016 @ 23:31:47 #275
19297 stinkie
pi_161717830
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

in de boeken vond ik het gaap en de serie vond ik het gaap. het complot van de snadsnakes in de boeken was wel okay, maar voor de rest
dat hele deel voelde alsof het er met de haren bij gesleept was. Had ik overigens ook met de iron islands
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')