Ze zeggen ook steeds dat het winter wordt, maar daar merk je ook maar weinig van.quote:
Seizoenen 1 en 2 waren best wel aardig hoor. Daarna ging het bergafwaarts met seizoen 5 als absolute dieptepunt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:31 schreef stinkie het volgende:
Aangezien ik gestopt ben met de boeken volg ik wellicht de serie maar. En zelfs dat is elke seizoen twijfelachtig geweest tot nu toe
Net als de boeken dusquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Seizoenen 1 en 2 waren best wel aardig hoor. Daarna ging het bergafwaarts met seizoen 5 als absolute dieptepunt.
Eensch, maar goedgemaakt door die ene met mooie tettenquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:16 schreef ems. het volgende:
Sand snakesIk kan er nog niet bij dat de makers hun eerste scenes bekeken en dachten "ja, dat is een goed idee". GoT veranderde opeens in Xena warrior princess.
nope. martin had nooit de toezegging moeten doen om het eind vorig jaar af te ronden, kennelijk kan hij niet tegen een deadlinequote:Op donderdag 17 maart 2016 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er uberhaupt alweer een schatting van wanneer het volgende boek uitkomt?
zou je willen!quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:41 schreef Poesopstokje het volgende:
''In de boeken gáát het vast anders!''
welk boek je gestopt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:31 schreef stinkie het volgende:
Aangezien ik gestopt ben met de boeken volg ik wellicht de serie maar. En zelfs dat is elke seizoen twijfelachtig geweest tot nu toe
vond het ook verdomd lastig om te volgen. opeens stannis/renly/balon erbij, danyvond ik ook gaaaap, black water wasquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:16 schreef ems. het volgende:
Ik was juist niet zo te spreken over seizoen 2. Ook een lastig boek om te vertalen naar het scherm want de wereld en karakters breiden zich opeens gigantisch uit en ik kan me voorstellen dat het best lastig is om te beslissen wat je wel of niet eruit haalt. Vooral Dany vond ik niet goed uitgewerkt daar.
met xena is niks mis maar das xenaquote:Sand snakesIk kan er nog niet bij dat de makers hun eerste scenes bekeken en dachten "ja, dat is een goed idee". GoT veranderde opeens in Xena warrior princess.
hear hear, asosquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vond boek 3 (seizoen 3&4) het mooist
in de boeken vond ik het gaap en de serie vond ik het gaap. het complot van de snadsnakes in de boeken was wel okay, maar voor de restquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alleen heel veel sexy liefkozing tussen Myrcella en Trystane had Dorne nog kunnen redden van de sand snek-kanker.
Areo Hotah en Doran Martell waren ook wel goed gecast. Het had iets kunnen worden dat Dorne. Zelfs in de boeken was het een beetje een onzinnig uitstapje, maar het had verdomme iets meer kunnen worden dan 'baaaad pooosey'.
Van dit verhaal lijn snap ik dus helemaal niks, net zoals die hele faceless cult.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:00 schreef Slayage het volgende:
interessante kijk op the children en the others
misschien is dat ook de bedoelingquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:12 schreef Sodomist het volgende:
[..]
Van dit verhaal lijn snap ik dus helemaal niks, net zoals die hele faceless cult.
ik vroeg me al af wanneer de boeklezers hier zouden huilen over dornequote:Op maandag 25 april 2016 22:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het is theoretisch mogelijk om Dorne meer te verneuken.
Maar ja, het is ook theoretisch mogelijk een Nederlandse actrice in te huren zonder blootscene's , dus...
een na laatste eigenlijk al. Maar had de laatste toch gekocht en gelezen. Direct alles op marktplaats. Kwam pas nog eed van trouw tegen op zolder. Vergeeld en alquote:
theorieen theorieenquote:
dat hele deel voelde alsof het er met de haren bij gesleept was. Had ik overigens ook met de iron islandsquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
in de boeken vond ik het gaap en de serie vond ik het gaap. het complot van de snadsnakes in de boeken was wel okay, maar voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |