Ik wil niet rellen jongens , maar ik lees hier tussen de regel, dat de Famkes van de mannen die hij net wel opnoemde............quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snap je nou nog niet dat ik gewoon jaloers ben dat jij zo'n fraai kippetje heb? Als ik daar een heel weekend naar moet kijken word ik bronstig zonder dat ik het kan afreageren![]()
![]()
![]()
![]()
bean there done thatquote:
Die kunnen meestal ook niets zien toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik keek laatst baanwielrennen op de tandem, die 2e heeft echt een waardeloos uitzicht![]()
Die zijn veilig voor kano?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:15 schreef dop het volgende:
[..]
Ik wil niet rellen jongens , maar ik lees hier tussen de regel, dat de Famkes van de mannen die hij net wel opnoemde............![]()
![]()
Van die 2x 40 ¤ die we uitsparen kunnen we dan toch weer 1 extra daggast uitnodigenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat trouwen met gripper en dat jullie volgend jaar als huwelijksreis de sportful willen fietsen
Zou ook niets willen ruiken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:23 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Die kunnen meestal ook niets zien toch?
toch is het best cool. mevrouw dop kan ook heel aardig fietsen, en dan kun je echt flink snelheid maken op z'n tandem.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik keek laatst baanwielrennen op de tandem, die 2e heeft echt een waardeloos uitzicht![]()
Ik ken Marco en mevrouwmarco nu net effe korter dan 2 jaar en "toevallig" is z'n kleine bijna een jaar oud. Toeval?quote:
Misschien zijn jullie net als in ontdekking van de hemel wel gezamenlijk vader, dan moet het wel een toekomstig toerwinnaar worden. Of met een beetje pech heel goede kano-polo'er.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken Marco en mevrouwmarco nu net effe korter dan 2 jaar en "toevallig" is z'n kleine bijna een jaar oud. Toeval?
Beide zal lastig worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie net als in ontdekking van de hemel wel gezamenlijk vader, dan moet het wel een toekomstig toerwinnaar worden. Of met een beetje pech heel goede kano-polo'er.
hahahahahahhahahaha, en die van critic ook toch/quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken Marco en mevrouwmarco nu net effe korter dan 2 jaar en "toevallig" is z'n kleine bijna een jaar oud. Toeval?
Blijft geen feestquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
hahahahahahhahahaha, en die van critic ook toch/
Pssst, in de aanbieding bij Mantel voor 515 euro incl crankquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
609 euro. Misschien iets voor volgend jaar. Dit jaar al die nieuwe wielen gekocht.
Maar dan staan er ook weer andere grote uitgaven op de planning.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijft geen feest
Als je dit tegen je vriendin verteld sta ik zodra ik d'r zie en ze er een opmerking over maakt met een rooie harses#alleenstoervanachtereentoetsenbord
Hahaha held!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijft geen feest
Als je dit tegen je vriendin verteld sta ik zodra ik d'r zie en ze er een opmerking over maakt met een rooie harses#alleenstoervanachtereentoetsenbord
Bij die dozenschuivert tientje duurderquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Pssst, in de aanbieding bij Mantel voor 515 euro incl crank
http://www.mantel.com/shi(...)-groupset-incl-crank
als het een autokoerier is gelijk in de fik stekenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zat een scheurtje in mn rapha broek, komen ze per koerier ophalen![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
als het een autokoerier is gelijk in de fik steken
Kan jij dat niet voor ze doen in roffa en omstreken. Wat is er nou hipperderpipster dan je raphabroekje door een fietskoerier laten ophalen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kaas in full rapha door de stad zien shinenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij dat niet voor ze doen in roffa en omstreken. Wat is er nou hipperderpipster dan je raphabroekje door een fietskoerier laten ophalen?
En dan hoef je mij maar 10% commissie te betalen voor dit goede idee
58 op je linkerkuit en 14 op de rechter #burnforwigginsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
brandmerken met een gloeiende 11 krans
Ja, met cassette combinaties die ik niet wil hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Pssst, in de aanbieding bij Mantel voor 515 euro incl crank
http://www.mantel.com/shi(...)-groupset-incl-crank
Jij zoekt een groep uit op de cassette jaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, met cassette combinaties die ik niet wil hebben.
Als je hier iets van zegt krijg je ban van een week dus ik ben stil.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:59 schreef kaasplankje het volgende:
heel irritant dat marktplaats steeds blauw wordt als je marktplaats tikt
ik bedoel marktplaats
marktplaats
he nu weer niet
psst kano is ook een vuile blauwe ik whatsapp je wel ffquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je hier iets van zegt krijg je ban van een week dus ik ben stil.
Doe effe niet zo triest.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een zeker persoon in de top van fok zo dik is dat hij wandelende intervaltraining moet doen.
HAHAHAHAHA
Straks moet je weer PM'en om te reagerenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wisten jullie trouwens dat een zeker persoon in de top van fok zo dik is dat hij wandelende intervaltraining moet doen.
HAHAHAHAHA
Serieus? Heb ik dat altijd al verkeerd begrepen...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij zoekt een groep uit op de cassette ja
Voor 100 euro kun je er zelfs 2 kopen. En nog geld over voor een ketting.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
Nou voor die 100 euro koop je wel een andere, zeker als je deze cassette verkoopt via marktplaats.
Zou sowieso niet snel groep vervangen op een giant tcr. Je zit dan al snel op een bedrag dat je net zo goed een nieuwe kan kopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor 100 euro kun je er zelfs 2 kopen. En nog geld over voor een ketting.
Dan heb je 3 cassettes en heb je dus direct voor alle omstandigheden iets: vlak, heuvels en berg.
Dan wordt het wel een mooie deal ja. Maar helaas is mijn fietsuitgeefbudget toch echt op voor dit jaar.
Afgezien van losse onderdelen en niet duurder dan 50 euro.![]()
Pas nou op Knut de trollbeerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HAHAHAHAHA
hangt er wel vanaf of je een TCR-0 van alu hebt of een TCR advanced SL hequote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou sowieso niet snel groep vervangen op een giant tcr. Je zit dan al snel op een bedrag dat je net zo goed een nieuwe kan kopen.
Het belachelijk maken van de viesdikke kantoorkrijger is niet de algemene tendens in dit topicquote:
iteejer?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HAHAHAHAHA
Opzich wel, toch vind ik dat je over Danny wel met iets meer respect kan praten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het belachelijk maken van de viesdikke kantoorkrijger is niet de algemene tendens in dit topic
Neuh Dannyquote:
danny lang niet gezien , maar zo dik is hij toch ook weer niet ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Opzich wel, toch vind ik dat je over Danny wel met iets meer respect kan praten.
[..]
Neuh Danny
LIF / [hardlopen 0-10km] Waar we beginnen met hardlopen!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:30 schreef dop het volgende:
[..]
danny lang niet gezien , maar zo dik is hij toch ook weer niet ?
Mwah, vedergewicht is het momenteel zeer zeker niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |