dit heb ik zelf ook wel eens ja, en er dan zelf van binnen ook nog om moeten lachenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef KaBuf het volgende:
Soms, als ik iets van bijvoorbeeld ¤450 zie in het "echte" leven, wil ik nog wel eens denken dat dat "fantastisch" is.
Ja preciesquote:Op maandag 8 juni 2015 15:31 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dit heb ik zelf ook wel eens ja, en er dan zelf van binnen ook nog om moeten lachen
In de bloei van je levenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef Fylax het volgende:
Ik FOK! thuis, op school, op de fiets, in de auto. overal
Ja en dan zegtie daarna; maar ik heb het toch gekocht whehehehequote:Op maandag 8 juni 2015 15:33 schreef Juup© het volgende:
Als ik iemand iets kapot zie stampen wat hij/zij net gekocht heeft, dan denk ik aan Fok!.
quote:Op maandag 8 juni 2015 18:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja en dan zegtie daarna; maar ik heb het toch gekocht whehehehe
Zulke kom ik op de rommelmarkt wel eens tegen
Herkenbaarquote:Op maandag 8 juni 2015 15:31 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dit heb ik zelf ook wel eens ja, en er dan zelf van binnen ook nog om moeten lachen
Dit jaquote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef KaBuf het volgende:
Soms, als ik iets van bijvoorbeeld ¤450 zie in het "echte" leven, wil ik nog wel eens denken dat dat "fantastisch" is.
Ik zie dit apart (heb zelf ook meermalen mensen ontmoet via fok).quote:Op maandag 8 juni 2015 19:09 schreef LuDann het volgende:
Hmm, lastig te zeggen. Ik ben getrouwd met een Fok!ker, maar ben ik dan met Fok! bezig als ik met hem bezig ben? Zelfde geldt voor vrienden die ik via Fok! ken, en bij een meet.
Ja true, zo denk ik er ook over. Ik snap dan ook niet zo goed hoe ik de vraag voor me moet zien, of ik aan topics moet denken als ik met andere dingen bezig ben? Dat heb ik zelden namelijk, want dan ben ik bezig met andere dingen.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie dit apart (heb zelf ook meermalen mensen ontmoet via fok).
Je kunt het ook een beetje zo zien: Stel je ontmoet een vriend(in) via school. Als je na 20 jaar vriendschap weer met die bewuste vriend(in) afspreekt, dan ben je op dat moment toch ook niet met school bezig?
Das ook een beetje waar ik mee zit wat die vraag betreft. Als ik met andere dingen bezig ben, ben ik dus met andere dingen bezig (duhquote:Op maandag 8 juni 2015 19:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja true, zo denk ik er ook over. Ik snap dan ook niet zo goed hoe ik de vraag voor me moet zien, of ik aan topics moet denken als ik met andere dingen bezig ben? Dat heb ik zelden namelijk, want dan ben ik bezig met andere dingen.
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja true, zo denk ik er ook over. Ik snap dan ook niet zo goed hoe ik de vraag voor me moet zien, of ik aan topics moet denken als ik met andere dingen bezig ben? Dat heb ik zelden namelijk, want dan ben ik bezig met andere dingen.
Ik bedoelde de vraag idd of je bijvoorbeeld in je hoofd met topics bezig ben of dat je dit forum van je af kan zetten zodra je de pc uitdoet.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das ook een beetje waar ik mee zit wat die vraag betreft. Als ik met andere dingen bezig ben, ben ik dus met andere dingen bezig (duh)
Ik moet nog steeds iemand tegenkomen die die smiley kan nadoen hehe.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:14 schreef Elvi het volgende:
Ik probeer soms in het echte leven de huillach na te doenals iets echt heel erg
is. Wat zo'n 10 keer per dag is
wow, haha.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk eigenlijk alleen maar aan Fok
Zo van zouden hier Fokkers zijn enzo.
Iddquote:Op maandag 8 juni 2015 19:04 schreef Trebo het volgende:
450 inderdaad. Dan moet ik altijd aan FOK! denken.
Ik betrap me er ook wel eens op dat ik tegen iemand zeg "goed verhaal, lekker kort ook"
Je moet ook al wel speciaal zijn om er lol in te hebben om langdurig een typetje te kunnen spelen zeg maar. Ik zou niet direct denken dat dat nou bepaald beter is dan het alternatief zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:52 schreef ZarB het volgende:
Ik woon samen met een Fokker, maar dat vergeet ik meestal (dat hij een Fokker is dus). Komt voornamelijk omdat we hier op Fok meer een typetje speelden (toentertijd op KLB) en totaal niet zijn zoals in het echt. Verder post ik hier zelf nog zelden dus Fok is voor mij af en toe leuk tijdverdrijf maar in het dagelijks leven Speelt het geen rol.
ik bedoel meer dat ik op KLB rondhing en niet echt serieus was daar. Niet dat ik hele dagen energie stak in een echt typetjE. Gewoon anders dan in het echt. beetje kutten vooral.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:05 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je moet ook al wel speciaal zijn om er lol in te hebben om langdurig een typetje te kunnen spelen zeg maar. Ik zou niet direct denken dat dat nou bepaald beter is dan het alternatief zeg maar.
Ow oke. Dan is het goedquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat ik op KLB rondhing en niet echt serieus was daar. Niet dat ik hele dagen energie stak in een echt typetjE. Gewoon anders dan in het echt. beetje kutten vooral.
Dat vraag ik mij soms ook wel eens afquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:53 schreef xcachie het volgende:
[..]
wow, haha.
ik dacht laatst wel: "hoeveel Fok!ers zou ik op een dag onbewust tegenkomen (meeten)?"![]()
Door het "werk" en tijdens het werk altijd de mogelijkheid hebben om te fokken, blijf ik altijd wel in een typetje.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:05 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je moet ook al wel speciaal zijn om er lol in te hebben om langdurig een typetje te kunnen spelen zeg maar. Ik zou niet direct denken dat dat nou bepaald beter is dan het alternatief zeg maar.
Precies dit.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:31 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ben je m'n zus?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:30 schreef MotherFoker het volgende:
Heb een broertje typisch een BNWer met zn theoriëen, en een Rusland lover dus yep ik denk meer aan fok omdat hij perfect bij de alu-hoedjes past.
Mijn broer welquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Neh, mijn broertje kan zulke zinnen niet zo goed zonder typfouten typen.
Ken je 50 blessings? En haha yeeepquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn broer wel![]()
Als je 'Monsanto', of 'Rockefeller' tegen hem zegt, dan mag je wel wat tijd vrijmaken voor de waterval aan woorden die daarna komt
Nee. Is dat een film/boek/docu?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ken je 50 blessings? En haha yeeep
Wat moet dat voorstellen? Een soort bloedende oogbalquote:
Geen idee, mijn oma zag de foto en dacht een pizza oven xD Maar dat logo wil hij dus op zn rugquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen? Een soort bloedende oogbal
Zus van corehype gespot!quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:30 schreef MotherFoker het volgende:
Heb een broertje typisch een BNWer met zn theoriëen, en een Rusland lover dus yep ik denk meer aan fok omdat hij perfect bij de alu-hoedjes past.
Als hij dat wilquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:20 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Geen idee, mijn oma zag de foto en dacht een pizza oven xD Maar dat logo wil hij dus op zn rug
Klopt! Paar jaar geleden was ik ook meer met fok bezig dan nu (mn afnemende postcount per jaar toont dit ook aan), maar wel is fok een oké manier om mensen te leren kennen en ben wat dat betrreft wel heel tevreden met wat fok me tot nu toe gebracht heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2015 05:29 schreef Rodulf het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde de vraag idd of je bijvoorbeeld in je hoofd met topics bezig ben of dat je dit forum van je af kan zetten zodra je de pc uitdoet.
Paar jaar geleden was ik in ieder geval veel meer bezig met dit forum en kon me serieus druk maken om bepaalde reacties. Nu niet echt meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |