dit heb ik zelf ook wel eens ja, en er dan zelf van binnen ook nog om moeten lachenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef KaBuf het volgende:
Soms, als ik iets van bijvoorbeeld ¤450 zie in het "echte" leven, wil ik nog wel eens denken dat dat "fantastisch" is.
Ja preciesquote:Op maandag 8 juni 2015 15:31 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dit heb ik zelf ook wel eens ja, en er dan zelf van binnen ook nog om moeten lachen
In de bloei van je levenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef Fylax het volgende:
Ik FOK! thuis, op school, op de fiets, in de auto. overal
Ja en dan zegtie daarna; maar ik heb het toch gekocht whehehehequote:Op maandag 8 juni 2015 15:33 schreef Juup© het volgende:
Als ik iemand iets kapot zie stampen wat hij/zij net gekocht heeft, dan denk ik aan Fok!.
quote:Op maandag 8 juni 2015 18:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja en dan zegtie daarna; maar ik heb het toch gekocht whehehehe
Zulke kom ik op de rommelmarkt wel eens tegen
Herkenbaarquote:Op maandag 8 juni 2015 15:31 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dit heb ik zelf ook wel eens ja, en er dan zelf van binnen ook nog om moeten lachen
Dit jaquote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef KaBuf het volgende:
Soms, als ik iets van bijvoorbeeld ¤450 zie in het "echte" leven, wil ik nog wel eens denken dat dat "fantastisch" is.
Ik zie dit apart (heb zelf ook meermalen mensen ontmoet via fok).quote:Op maandag 8 juni 2015 19:09 schreef LuDann het volgende:
Hmm, lastig te zeggen. Ik ben getrouwd met een Fok!ker, maar ben ik dan met Fok! bezig als ik met hem bezig ben? Zelfde geldt voor vrienden die ik via Fok! ken, en bij een meet.
Ja true, zo denk ik er ook over. Ik snap dan ook niet zo goed hoe ik de vraag voor me moet zien, of ik aan topics moet denken als ik met andere dingen bezig ben? Dat heb ik zelden namelijk, want dan ben ik bezig met andere dingen.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie dit apart (heb zelf ook meermalen mensen ontmoet via fok).
Je kunt het ook een beetje zo zien: Stel je ontmoet een vriend(in) via school. Als je na 20 jaar vriendschap weer met die bewuste vriend(in) afspreekt, dan ben je op dat moment toch ook niet met school bezig?
Das ook een beetje waar ik mee zit wat die vraag betreft. Als ik met andere dingen bezig ben, ben ik dus met andere dingen bezig (duhquote:Op maandag 8 juni 2015 19:15 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja true, zo denk ik er ook over. Ik snap dan ook niet zo goed hoe ik de vraag voor me moet zien, of ik aan topics moet denken als ik met andere dingen bezig ben? Dat heb ik zelden namelijk, want dan ben ik bezig met andere dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |