SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En dat doet hij nietquote:Op maandag 8 juni 2015 15:05 schreef yaba het volgende:
[..]
oh dacht dat blaaskaak een bluffer, opschepper is
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
maar bluffer opscheppers praten toch ook graag over zichzelfquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ik moet altijd aan die reclame denken met die vent die selfies zit te maken terwijl zn vriendin naast hem zitquote:Op maandag 8 juni 2015 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gozer is zó blij met zichzelf. Ik krijg er kots neigingen van.![]()
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Dat ja!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik moet altijd aan die reclame denken met die vent die selfies zit te maken terwijl zn vriendin naast hem zit![]()
Gio, de assistent van Noom.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gio; als je in de camera kijkt krijg je te horen "kijk GVD niet in de camera"
Model: het lijkt net de Hunger Games met die stem (was na een audiolock)![]()
Strike a pose, Rosie.
― Mark Twain
Bedankt voor de waarschuwing. Ik wilde net van stream wisselen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ja!
Gio, de assistent van Noom.
[ afbeelding ]![]()
Tja geef hem eens ongelijk
![]()
Ik lig in een deuk hier.quote:
― Mark Twain
Dan moeten ze nadenken. Maar ze laten hem los en dan moet Naomi vliegensvlug knippen, zodat het nog wat wappertquote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef a_b het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet op een andere plek gaan zitten? Zodat de wind wel goed waait
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Het moet voor het krotwoodhouse, én het zijn pro's hè?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef a_b het volgende:
Kunnen ze dan niet op een andere plek gaan zitten? Zodat de wind wel goed waait
Noom heeft het licht goed onder controle vandaag. Gelukkig maar.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zeggen ze dat?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
LauB en Gabri... de regie haat ons echt.![]()
Gabberwijfie.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:26 schreef wwwever het volgende:
[ afbeelding ]
Echt... wat is er mis met normale kapsels...![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
besser kundest du fan von jemand anders werdenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:26 schreef mar378 het volgende:
[..]
omdat ze uit gaat word haar lach mij fehlen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je eiwit moet stijf zijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LauBquote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
besser kundest du fan von jemand anders werden
of je laat iedereen zelf kiezenquote:![]()
maar laub is wel
quote:
je hebt teveel gestreamd je bent gehersenspoeldquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
niet in momentje! leoni heeft kunnen blijven of vriendin van naomiquote:Op maandag 8 juni 2015 15:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
besser kundest du fan von jemand anders werdenLove Utopia Meisjes![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:32 schreef mar378 het volgende:
[..]
niet in momentje! leoni heeft kunnen blijven of vriendin van naomi
lau b '' oo daar hou ik van limonchelloooo''
ja natuurlijk een dranksmaakje
La B vindt limoncello macarons het lekkerst. Goh.......“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
smaak heeft ze ook nog, limoncello is moeilijk lekkerquote:Op maandag 8 juni 2015 15:34 schreef LLgetikt het volgende:
ja natuurlijk een dranksmaakje
FF rent nu naar de koelkast.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
smaak heeft ze ook nog, limoncello is moeilijk lekker
Draaien ze de stream weg van de workshop. Wat een debielen.
Keuze tussen Noom of dit.
― Mark Twain
Ik drink nu nooit meer Limoncelloquote:Op maandag 8 juni 2015 15:34 schreef LLgetikt het volgende:
ja natuurlijk een dranksmaakje![]()
als het maar gezellig isquote:Op maandag 8 juni 2015 15:38 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen , mat wat voor een kleuren houd zij.
ik ook, goede ideeën heeft die laubquote:There's a virus in my system
Is dat een koningpoedel of een labradoodle? Die laatste vind ik echt leuk, maar dan lichtbruin van kleur.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
herkennen als wat?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:39 schreef DKUp het volgende:
De honden zullen de geur van het haar van LauB herkennenLoopse teef?
Intentionally left blank.![]()
Jij doet boos.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:39 schreef DKUp het volgende:
De honden zullen de geur van het haar van LauB herkennen
beidequote:Op maandag 8 juni 2015 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat een koningpoedel of een labradoodle? Die laatste vind ik echt leuk, maar dan lichtbruin van kleur.![]()
Wat bedoel je?quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:43 schreef spapaars het volgende:
Hebben de modellen en de honden iets met elkaar te maken?![]()
![]()
dit zou lau b ook kunnen overkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
Het schijnt een shoot te zijn voor hulphonden of zoiets.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:43 schreef spapaars het volgende:
Hebben de modellen en de honden iets met elkaar te maken?
You could have fooled me.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hondje heet Bikkel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankjewel.quote:
Wie is dit nu weer?
― Mark Twain
Die jurk is echt mooi.
GaBi heeft geen parasolletje nodig.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ergens zit een puppy verstopt.
― Mark Twain
Kan aan mij liggen, ik vind Gina maar een kreng!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik heb geen hekel aan Gio...
Maar ben hem zòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòòò zat
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Rechts onder?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:53 schreef beequeen het volgende:
Ergens zit een puppy verstopt.
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sjerieus? De borsten van LauB zijn veel mooier.quote:
Het blijft een plork. Wat mij betreft dan, hè?quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:39 schreef DKUp het volgende:
De honden zullen de geur van het haar van LauB herkennen![]()
![]()
![]()
![]()
Oh? Die wil ik ook best zien hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 15:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sjerieus? De borsten van LauB zijn veel mooier.
Ivan shirtloos met puppy's
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Yaba is te snel.quote:
Ivan wil graag op zó op de foto en de puppy onder de hamer. Wat een humor heeft die man toch.![]()
― Mark Twain
Er was van de week een foto van.En sindsdien ben ik verliefd.Toptepels.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh? Die wil ik ook best zien hoor
Ivan shirtloos met puppy's
Waarom geen streams op het maken van de macarons? Ben die modellen en hihihihi meer dan zat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ah, gezien. Prachtig inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2015 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was van de week een foto van.En sindsdien ben ik verliefd.Toptepels.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bas heeft het goed geregeld.![]()
― Mark Twain
nou de rest van haar corpus zag er gewoon hot as fuck toch, beetje te dun maar zou geven 10/10quote:Op maandag 8 juni 2015 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was van de week een foto van.En sindsdien ben ik verliefd.Toptepels.There's a virus in my system
Die zou zelfs jaloers op de hond zijnquote:Op maandag 8 juni 2015 16:10 schreef Enah het volgende:
[..]
Zou ik ook doen
Ivan![]()
![]()
![]()
Is maar goed dat waaif druk bezig is![]()
![]()
Het is geen Billyboy, die jaloers was op T-rex of de koeien.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Waaif doet niet veel onder aan Billy hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is geen Billyboy, die jaloers was op T-rex.
Ze hadden ruzie een dag voor de nieuwe (Gina) binnenkwam, Gina kwam binnen 2 tellen later stond Waaif het goed te maken.![]()
Ik vind dat wel meevallen. Billyboy was echt ziekelijk jaloers.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:14 schreef Cheszy het volgende:
Waaif doet niet veel onder aan Billy hoor
Ze hadden ruzie een dag voor de nieuwe (Gina) binnenkwam, Gina kwam binnen 2 tellen later stond Waaif het goed te maken.
Puppy love.
― Mark Twain
How rude,een model flikkeren.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
Ze zouden ook gewoon een model erin kunnen flikkeren
Zelfde niv een beetje een grote blaatmuilquote:Op maandag 8 juni 2015 16:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Waaif doet niet veel onder aan Billy hoor
Ze hadden ruzie een dag voor de nieuwe (Gina) binnenkwam, Gina kwam binnen 2 tellen later stond Waaif het goed te maken.![]()
Ze moeten een shot van een opwaaiende jurk hebben en wat doet Naomi? 2 keer klikken ipv 40 keer achter elkaar.![]()
Ik vraag mij echt af of Naomi wel papieren heeft als fotografequote:Op maandag 8 juni 2015 16:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ze moeten een shot van een opwaaiende jurk hebben en wat doet Naomi? 2 keer klikken ipv 40 keer achter elkaar.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:18 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Zelfde niv een beetje een grote blaatmuilook wel een beetje qua uiterlijk, kledingstijl en gedrag
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:18 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af of Naomi wel papieren heeft als fotografe
Hoi krullenbol,is je moeder ook thuis?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee,bitte bleib .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Middag cos![]()
Naomi heeft weer begeleiding die aangeeft hoe de modellen moeten staan/kijken etc?
Wie is nu de fotograaf gij of ik !!!![]()
![]()
zo dom is de Febo!quote:Op maandag 8 juni 2015 16:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoekspelletje, vind Gaby:
[ afbeelding ]Love Utopia Meisjes![]()
Je moet blijven.Weet je nog dat ze een kast gingen bouwen? Lieve Formule,we kunnen niet zonder jou.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:23 schreef formule het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams meer,dus niets te melden
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:28 schreef Urb het volgende:
Hoor ik nou een hond keffen of is dat Mark die apporteert voor Gina?![]()
![]()
![]()
Denk ook niet dat het een echt handig beroep is met haar spieren gedoe . Vaak lange dagen staan .quote:Op maandag 8 juni 2015 16:24 schreef Urb het volgende:
Middag cos![]()
Naomi heeft weer begeleiding die aangeeft hoe de modellen moeten staan/kijken etc?
Wie is nu de fotograaf gij of ik !!!
Maar ze is wel enthousiast nu wel leuk om te zien.![]()
Ik vind die Lisa het leukst... denk ik.
Elenoortje heeft ook wel wat klassieks moois.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik las beffen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:28 schreef Urb het volgende:
Hoor ik nou een hond keffen of is dat Mark die apporteert voor Gina?
Ah , eens komt de dag ,dat ik dat ook kan zeggenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:23 schreef formule het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams meer,dus niets te melden![]()
![]()
Ik begreep dat ze het juist gekozen had omdat het een van de weinige dingen is die ze zegt te kunnen doen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:29 schreef yaba het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het een echt handig beroep is met haar spieren gedoe . Vaak lange dagen staan .
Maar ze is wel enthousiast nu wel leuk om te zien.![]()
![]()
Janike.![]()
![]()
Dat is Janike.quote:
Wel mooi die jurken![]()
Tis hier wel stil, hele dag dingen te daoen daar en maar een paar cossen vol. Wel makkelijk bijlezen.![]()
![]()
Noom weer iedere keer 1 foto en dan kijken of die goed is, 'n goeie fotograaf schiet er bv 10
en haalt daar 1 foto uit.....![]()
Tjee....zijn die modellen er nog steeds?
Ik wil iets anders zien. Dit heeft weer lang genoeg geduurd.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Heeft een mannenkop vind ik. De rest die ik gezien heb tot nu toe ziet er wel ok uitquote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Kijken naar de foto, en lachen word er telekens geroepen door die begeleidster
Snappen ze dat zelf niet of wat?![]()
![]()
Dani is nice.quote:
begeleidster "dames hier is de foto, armen in de zij!"
Naomi heeft het ondertussen druk met Gio die aan haar toestel heeft zitten rommelen, had de flitser aangezet.![]()
Bas
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik vind de jurken lelijk
hahaha douiana werd meegetrokken door die hond op haar hakken en in jurkje "nee neee help die honttttt!"![]()
![]()
Vanaf hoe laat is dit aan de gang? 12:00-13:00?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Je doet boos.quote:
quote:
Waar?quote:Ze zijn echt niet zo mooi.
Na-apersquote:Op maandag 8 juni 2015 16:40 schreef mazaru het volgende:
Wilco is weer aan het 'werk'
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
eensquote:There's a virus in my system
Er moeten andere Utopianen met de missen op de foto, alleen GIo is beschikbaar lijkt het, de rest wil niet en/of druk met de workshop. Neem aan macarons maken? Val net binnen.![]()
Jemig zijn die meiden er nog? Nog iets spannends gebeurd behalve vanmiddag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mark Gina weer aan het beïnvloeden: Niet doen, niet doen, niet doen.
Geen idee wat.. maar tochIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nicole gaf aan niet op te foto te willen. Weet alleen niet waarom.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:43 schreef Urb het volgende:
Er moeten andere Utopianen met de missen op de foto, alleen GIo is beschikbaar lijkt het, de rest wil niet en/of druk met de workshop. Neem aan macarons maken? Val net binnen.![]()
Ik zag haar eerder,en Laub is toch mooier.quote:
Ze lijkt me onder die stoere huls heel onzeker.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:44 schreef yaba het volgende:
[..]
Nicole gaf aan niet op te foto te willen. Weet alleen niet waarom.
Hoe ze ook zei toen het uit was dat als er een lekker wijf in zou komen ze direct naar huis zou gaan en toen GIna er in kwam het meteen weer goedmaken met Ivan.![]()
neeeeeeei hahahaquote:Op maandag 8 juni 2015 16:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag haar eerder,en Laub is toch mooier.Love Utopia Meisjes![]()
Ze vraagt dus eigenlijk gewoon of het hondje Evert heet?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Naomi; Heet dat hondje Evurrrrrt?Met een aardappel in de keel.![]()
Bjorn stalked nog wat modellen met plannen, emails en datums. .Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Voel je maar een flamingo danseres.......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misselijkheid wekt die mij vooral opquote:Op maandag 8 juni 2015 16:47 schreef spapaars het volgende:
Die gozer heeft iets gluiperigs wat we nog niet gezien hebben.
[ afbeelding ]Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
vanmiddag had ze ook een mooie .quote:Op maandag 8 juni 2015 16:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Voel je maar een flamingo danseres.......
Doe maar een beetje of je een cowboy bent in zo'n film![]()
Mootie.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vraagt dus eigenlijk gewoon of het hondje Evert heet?![]()
![]()
Waar was je nou?
Ha ha, ha ha, ha ha , ha ha , ha ha , stelletje giebels
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder die begeleiding had dit wss helemaal in het honderd gelopen, die houd de wind eronder bij de dames![]()
Het gaat toch goed...quote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef Urb het volgende:
Zonder die begeleiding had dit wss helemaal in het honderd gelopen, die houd de wind eronder bij de dames
Ouwe zeur!
en nomie vraagt heel veel..quote:Op maandag 8 juni 2015 16:53 schreef Urb het volgende:
Zonder die begeleiding had dit wss helemaal in het honderd gelopen, die houd de wind eronder bij de dames'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
je hebt wel een typequote:Op maandag 8 juni 2015 16:45 schreef mar378 het volgende:
deze kan blijven en Dani ,Rosie
[ afbeelding ]
blond dus'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En Bjorn zit nog steeds in de personal space van alle medewerkers...
En maar lullen....lullen...lullen...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
En ze stuurt doodleuk bewoners weg die perongeluk in het shot lopen, doet me denken aan die geluidsman die tijdens opname single isa en wolter Vanes uit haar keuken stuurde omdat ze zo'n herrie maakte met pannengekletter.![]()
![]()
Bjorn: Mij valt op bij Miss verkiezingen, dat de voruwen niet alleen mooi zijn, maar ook leuk !
Wat een droplul zeg...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Hondjes vinden het fijn bij mij, ze voelen zich op hun gemak. Mieren vinden het ook fijn bij mij zegt Mark
Ik ben een rooie mier en vindt het ook fijn bij je, alleen ik steek af en toe, zegt Gina
Wat een kinderachtig gegiebel zeg van Mark en GinaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat is ook niet zo raar .quote:
Ze heeft 6 foto's gemaakt voor utopia die ze in haar portfolio durft te zetten . En ze is nog niet echt lang bezig misschien wordt het nog wel wat.![]()
dat is waar.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:56 schreef yaba het volgende:
[..]
ja dat is ook niet zo raar .
Ze heeft 6 foto's gemaakt voor utopia die ze in haar portfolio durft te zetten . En ze is nog niet echt lang bezig misschien wordt het nog wel wat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Stiekem tietje voelenquote:
Gina: Ohhhh waarom doe je dat? Hihihihihihihihihi
Mark: huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die gozer hoort zichzelf heel graag praten.. en zingenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bjorn: Mij valt op bij Miss verkiezingen, dat de voruwen niet alleen mooi zijn, maar ook leuk !
Wat een droplul zeg...![]()
![]()
ik voor beidequote:Op maandag 8 juni 2015 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een Marallergie sinds zaterdag..
En vooral dom lullen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Bjorn zit nog steeds in de personal space van alle medewerkers...
En maar lullen....lullen...lullen...![]()
Bjorn gaat nu ook tegen iedereen zeggen dat hij al fotomodel is geweest in Utopia en hij ook bezig is met zingen.Echt bizarrr.![]()
Al vanaf vanmorgen vroeg stuitert, kwijlt en vooral lult hij de dames daar helemaal suf..quote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een Marallergie sinds zaterdag..![]()
Als die twee maar geen hondje gaan nemen. Dan zit het dier binnen 2 weken in een asiel.quote:
die hond word als speelkameraad gebruikt danquote:Op maandag 8 juni 2015 16:58 schreef Urb het volgende:
Naomi "Wij moeten... ik bedoel ik zou hier ook wel een hond willen"
Dat is toch al eerder geprobeerd? Of besproken iig.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:58 schreef Urb het volgende:
Naomi "Wij moeten... ik bedoel ik zou hier ook wel een hond willen"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gabrielle wil geen hond, dan gaat ze wegquote:Op maandag 8 juni 2015 16:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
die hond word als speelkameraad gebruikt dan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nooooceaaan.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gozer hoort zichzelf heel graag praten.. en zingen![]()
Ja en? Heb jij een hond om konijnen te vangen?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
die hond word als speelkameraad gebruikt danIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat arme beestje rent dan zelf richting Crailoo om asiel aan te vragen....quote:Op maandag 8 juni 2015 16:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als die twee maar geen hondje gaan nemen. Dan zit het dier binnen 2 weken in een asiel.![]()
![]()
nee maar ik bedoel dat hondje krijgt geen rust danquote:Op maandag 8 juni 2015 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en? Heb jij een hond om konijnen te vangen?
Ja maar omdat LauB perse een blindegeleidehond wilde trainen maar ging niet door en later was Elzewieke tegen die allergisch was ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is toch al eerder geprobeerd? Of besproken iig.
Peter had het er in de eerste maand ook al over.![]()
en wat ben je rebels vandaagquote:Op maandag 8 juni 2015 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en? Heb jij een hond om konijnen te vangen?
met een hondje van stichting hulp hond mag je niet echt spelenquote:Op maandag 8 juni 2015 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en? Heb jij een hond om konijnen te vangen?![]()
![]()
Het lijkt me een fantastische omgeving voor een hond. Veel aandacht, veel ruimte om rond te rennen.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat arme beestje rent dan zelf richting Crailoo om asiel aan te vragen....![]()
Oooooh zoquote:Op maandag 8 juni 2015 17:01 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel dat hondje krijgt geen rust dan
Ik hoor Mark weer keffen![]()
Maar die klinkt wel weer helemaal in luv en op roze wolk, zal wel kloppen dat liefde blind maakt.![]()
Kan Mark uit beeld...
Het was niets..het is niets... en het word niets...
Ik snap die regie niet hoor., ze willen gewoon geen streamers.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
socialisatie is in het eerste jaar erg belangrijk. Dus wennen aan mensen, andere dieren en omgevingen. Een hulphondpuppy moet in zijn eerste jaar met zoveel mogelijk in aanraking komen.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me een fantastische omgeving voor een hond. Veel aandacht, veel ruimte om rond te rennen.
Dat kan niet in Utopia, geen andere dieren, geen bus, winkels, tram, verkeer, poezen, strand, enzenz![]()
Hoe een koe een haas vangt....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naoomi zei ook niet : Ik wil een HULPhond.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
socialisatie is in het eerste jaar erg belangrijk. Dus wennen aan mensen, andere dieren en omgevingen. Een hulphondpuppy moet in zijn eerste jaar met zoveel mogelijk in aanraking komen.
Dat kan niet in Utopia, geen andere dieren, geen bus, winkels, tram, verkeer, poezen, strand, enzenz
Ze zei: Ik wil een hondje.
Zucht.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
En altijd lollig doen over seks, nu roept ie weer squirting, die moet echt erge blauwe ballen hebben. Liet gister al weten dat ie aan de ziip ging omdat ie enorm gefrustreerd is.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan Mark uit beeld...
Het was niets..het is niets... en het word niets...
Ik snap die regie niet hoor., ze willen gewoon geen streamers.![]()
Ik had het eigenlijk over een volwassen hond. Een puppy is daar niet handig.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
socialisatie is in het eerste jaar erg belangrijk. Dus wennen aan mensen, andere dieren en omgevingen. Een hulphondpuppy moet in zijn eerste jaar met zoveel mogelijk in aanraking komen.
Dat kan niet in Utopia, geen andere dieren, geen bus, winkels, tram, verkeer, poezen, strand, enzenz
Mobiel, kan niet openen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: