Die zou zelfs jaloers op de hond zijnquote:Op maandag 8 juni 2015 16:10 schreef Enah het volgende:
[..]
Zou ik ook doen
Ivan![]()
![]()
![]()
Is maar goed dat waaif druk bezig is
Het is geen Billyboy, die jaloers was op T-rex of de koeien.quote:
Waaif doet niet veel onder aan Billy hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is geen Billyboy, die jaloers was op T-rex.
Ik vind dat wel meevallen. Billyboy was echt ziekelijk jaloers.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:14 schreef Cheszy het volgende:
Waaif doet niet veel onder aan Billy hoor
Ze hadden ruzie een dag voor de nieuwe (Gina) binnenkwam, Gina kwam binnen 2 tellen later stond Waaif het goed te maken.
How rude,een model flikkeren.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
Ze zouden ook gewoon een model erin kunnen flikkeren
Zelfde niv een beetje een grote blaatmuilquote:Op maandag 8 juni 2015 16:14 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Waaif doet niet veel onder aan Billy hoor
Ze hadden ruzie een dag voor de nieuwe (Gina) binnenkwam, Gina kwam binnen 2 tellen later stond Waaif het goed te maken.
Ik vraag mij echt af of Naomi wel papieren heeft als fotografequote:Op maandag 8 juni 2015 16:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ze moeten een shot van een opwaaiende jurk hebben en wat doet Naomi? 2 keer klikken ipv 40 keer achter elkaar.
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:18 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Zelfde niv een beetje een grote blaatmuil
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:18 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af of Naomi wel papieren heeft als fotografe
Hoi krullenbol,is je moeder ook thuis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |