Je kan met mooie Wiki pagina's komen maar die geven geen uitkomst in dit soort specifieke gevallen. Zelf denken is ook een optie. Er was eerst sprake van dat ze maanden gevangenisstraf zouden krijgen. Enkel en alleen omdat ze een foto van hen eigen blote konten hebben gemaakt. Vind jij dat geen schending van de mensenrechten dan? Ik wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Really?
Kan je die even aanwijzen?
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights
Wat moet de maximumstraf voor exhibitionisme dan zijn volgens jou?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:26 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Je kan met mooie Wiki pagina's komen maar die geven geen uitkomst in dit soort specifieke gevallen. Zelf denken is ook een optie. Er was eerst sprake van dat ze maanden gevangenisstraf zouden krijgen. Enkel en alleen omdat ze een foto van hen eigen blote konten hebben gemaakt. Vind jij dat geen schending van de mensenrechten dan? Ik wel.
Hoezo is drie dagen cel niet buitenproportioneel?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:00 schreef Idisrom het volgende:
De straf is uiteindelijk niet buitenproportioneel uitgevallen. Drie dagen cel.
Zie hier op de NOS-site
wat krijgt een exhibitionist in Nederland?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo is drie dagen cel niet buitenproportioneel?
In ieder geval geen vrijheidsstraf.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
wat krijgt een exhibitionist in Nederland?
Nee, jij noemt het een schending van de mensenrechten, ik geef je een linkje naar de mensenrechten, wijs maar aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:26 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Je kan met mooie Wiki pagina's komen maar die geven geen uitkomst in dit soort specifieke gevallen.
Dan zijn ze erg mild in Nederland, in België en Frankrijk zijn straffen van 6 tot 15 maand gebruikelijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
In ieder geval geen vrijheidsstraf.
Een geldboete als een sprake is van opzettelijke aanranding van de eerbaarheid.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:21 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dan zijn ze erg mild in Nederland, in België en Frankrijk zijn straffen van 6 tot 15 maand gebruikelijk.
http://www.hbvl.be/cnt/ai(...)rdeeld-tot-6-maandenquote:
Dat gaat over mensen die opzettelijk anderen lastig vallen met hun geslachtsdelen. Niet te vergelijken met een stel backpakkers die in de vrije natuur op een bergtop een foto van hun blote kont maken.quote:
De gidsen stoorden zich alvast aan hun gedrag.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat gaat over mensen die opzettelijk anderen lastig vallen met hun geslachtsdelen. Niet te vergelijken met een stel backpakkers die in de vrije natuur op een bergtop een foto van hun blote kont maken.
Ik stoor me ook wel eens aan het gedrag van een ander.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De gidsen stoorden zich alvast aan hun gedrag.
Exhibitionisme in de ruime zin is het seksueel genieten van bekeken te worden. Daar is hier geen sprake van. Het nemen van een blote billen foto op een afgelegen plek waar niemand anders bij is, behalve de gids, is nou niet echt een misdaad. Maar als je het toch nodig vind om te straffen dan kan je het ook met een boete afdoen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wat moet de maximumstraf voor exhibitionisme dan zijn volgens jou?
Klopt maar maandenlange opsluiting in een 3de wereld bajes is wel een ander verhaal. En moet je kijken hoe ze eerder op de middag naar de rechtbank werden gebracht door een bewapende elite eenheid die met bivakmutsen opliepen. Alsof het terroristen waren. En dan de beschuldigingen van politici dat deze toeristen aardbevingen zouden veroorzaken. Absurde heksenjacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:20 schreef Dagonet het volgende:
Kleine kinderen moet je af en toe op de gang zetten tot ze manieren hebben geleerd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Satirequote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:11 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat artikel is echt lachen. Huwelijken brengt groepen mensen bij elkaar die alcohol drinken en dus meer lichaamsvocht verdampen. Dus omdat er nu ook homohuwelijken zijn zijn er meer huwelijken dan normaal en verdampt er meer lichaamsvocht. Ook zouden op homohuwelijken meer gehuild worden en die tranen verdampen. En daardoor ontstaan overstromingen....right!
De homo-hoofdstad van de wereld, San Francisco, zou dan al lang onder water moeten staan.
Dat UKIP raadslid is uit de partij gegooid en ik denk dat de wetenschap er niet anders over denkt. Dit artikel is geschreven door Dean Burnett die voor The Guardian schrijft en daarnaast is hij comedy schrijver en stand-up comedian. Hij heeft het over een 'wetenschappelijke verklaring' maar noemt geen enkele wetenschapper als bron. Er is gewoon geen serieuze wetenschapper die deze onzin ooit zou durven te verkopen.
Ik neem aan dat je over genoeg geestelijke vermogens beschikt om dit verhaal naar het rijk der fabelen te verwijzen.
Nadat de gidsen begonnen te klagen over het naakt zijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vandaar het uitschelden van de gidsen en het pissen op een heilige plek.
Hoezo geweldloos ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig hoe geweldloze mensen van jou mogen creperen in een of andere derde wereld cel.
Gebruik jij normaal gesproken geweld tegen andere mensen als je ergens in de bosjes staat te pissen?quote:
Maar als je dat weet - doe je het dan toch ?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit in de natuur gepist? Ik doe het met enige regelmaat en daarbij ga ik me natuurlijk niet afvragen of een stelletje lokale reli's die plek als heilig beschouwd.
Nog nooit tegen een kerk gepist?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:35 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar als je dat weet - doe je het dan toch ?
Zeg dat dat Jezusbeeld daar wel heel handig staat... pis je er dan tegenaan ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |