In Italië zijn vrij recent nog seismologen veroordeeld voor de doden veroorzaakt door een aardbeving...quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Denken dat blote konten aardbevingen veroorzaken is geen cultuur maar pure achterlijkheid. En voor dit soort achterlijkheid zal ik nooit respect tonen. Dit is een belediging van onze intelligentie.
[..]
Ik vraag me af wie hier de eikel is. De stoute toeristen die in een melige bui hun blote kont op de foto zetten of de mierenneukende regering van Maleisië die de rechten van de mens niet zo nauw nemen. Mensen beschuldigen van aardbevingen en ze daar vervolgens voor in de gevangenis gooien.
Dan ben je pas een eikel.
(Zal ik ook eens primitief gaan doen? De economische crisis in het westen is veroorzaakt door het Halalvoedsel dat de Europese moslims eten. Daardoor zijn de goden boos geworden en hebben ons gestraft met een economische crisis. Opsluiten die moslims...toch?)
Klinkt achterlijk he ? Maar als 3de wereldvolkjes het doen knijpen we ineens een oogje dicht en vinden we het bijna aandoenlijk.
Ze zijn uiteindelijk, in beroep, weer vrijgesproken: http://www.nature.com/new(...)manslaughter-1.16313quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
In Italië zijn vrij recent nog seismologen veroordeeld voor de doden veroorzaakt door een aardbeving...
Italian court finds seismologists guilty of manslaughter
http://www.nature.com/new(...)manslaughter-1.11640
Hopen dat ze niet door medegevangenen gelyncht worden...quote:The father of a British woman arrested in Malaysia for posing naked on Mount Kinabalu has appealed to the authorities not to make an example of her, amid fears for her safety after the prank was blamed for causing a deadly earthquake.
Eleanor Hawkins, 23, from Derby, was one of 10 trekkers who stripped on the mountain on 30 May in a stunt that a local official said was insulting to indigenous people, suggesting it may even be considered the cause of an earthquake that killed 18 people days later.
Hawkins was arrested at Tawau airport on Tuesday before she was due to depart for Kuala Lumpur. She appeared in court on Wednesday with Dylan Snel, a Dutch tourist, and Lindsey and Danielle Petersen, two Canadian siblings, court sources have confirmed.
The four were remanded for four days pending further investigations into alleged indecency.
Hawkins’ father, Tim, who runs his own mechanical engineering business in Derby, said: “I would like to appeal to the Malaysian authorities. I have got every faith in their judicial system. I just hope they don’t make an example of them after the tragic earthquake.”
Tim Hawkins told the Guardian that he spoke to his daughter on Wednesday morning: “She is obviously upset. She’s pretty scared. But it was good to speak to her.”
He also spoke of his daughter’s relief to be in the hands of the Malaysia authorities after the stunt prompted an angry backlash among the Malaysian public. “She’s kind of relieved because she saw it coming. It’s good to know where she is. It is not the kind of situation you envisage when your daughter goes travelling.”
Eleanor Hawkins is understood to be held in a cell with Danielle Petersen. Ronny Cham, Hawkins’ lawyer, told the Guardian he requested the group be held separately for their own safety because of the level of public anger generated by the alleged stunt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
Denken dat blote konten aardbevingen veroorzaken is geen cultuur maar pure achterlijkheid. En voor dit soort achterlijkheid zal ik nooit respect tonen. Dit is een belediging van onze intelligentie.
Als men deze logica nu eens doortrekt en kijkt in Maleisië wat voor vreemde wetten in de weken voor de grote aardbeving in Nepal aangenomen zijn, kan Nepal dan een flinke schadevergoeding eisen?quote:
Zoiets ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
Op welke wettelijke grondslag hangt deze mensen eigenlijk een veroordeling boven het hoofd? Naaktrecreatie op een publieke plaats ofzo? Schennispleging?
Daar vroeg ik me gisteren ook af. Mijn gok: ze hadden het warm en dus kleedden ze zich uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 01:06 schreef NickGrouwen het volgende:
Mijn vraag is - wat de f*ck deden ze naakt op een berg? -____-
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:43 schreef Idisrom het volgende:
Ze verschijnen al relatief vroeg voor de rechter. Dat is lang niet in alle Aziatische landen in die omgeving het geval.
Netjes! Hoe lang zat die jongen die een waxinelichthouder naar de Gouden Koets smeet ook alweer vast alvorens hij een rechter zag? Nederland kan wat leren van Maleisië.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:43 schreef Idisrom het volgende:
Ze verschijnen al relatief vroeg voor de rechter. Dat is lang niet in alle Aziatische landen in die omgeving het geval.
Ze hadden in Nederland kunnen blijven, dan had de Nederlandse wetgeving voor hen gegolden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
Netjes? Die mensen zitten al vier dagen vast omdat ze in hun blote kont op een berg hebben gestaan. In Nederland krijg je daar alleen een bekeuring voor, als het al zover komt, en vaak kun je die ook nog succesvol aanvechten.
Achterlijke kutreli's.
Dat artikel is echt lachen. Huwelijken brengt groepen mensen bij elkaar die alcohol drinken en dus meer lichaamsvocht verdampen. Dus omdat er nu ook homohuwelijken zijn zijn er meer huwelijken dan normaal en verdampt er meer lichaamsvocht. Ook zouden op homohuwelijken meer gehuild worden en die tranen verdampen. En daardoor ontstaan overstromingen....right!quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:24 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
How same-sex marriage causes floods
A UKIP councillor recently caused controversy by saying gay marriage was responsible for the severe UK floods. However, scientific analysis reveals that he may have been more correct than most people think
http://www.theguardian.co(...)rriage-causes-floods
Dat klopt. Hun keuze om naar een achterlijk islamitisch land te gaan. Dat maakt het niet minder achterlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze hadden in Nederland kunnen blijven, dan had de Nederlandse wetgeving voor hen gegolden.
Hoezo dan? Is naakt zijn een stoornis?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:19 schreef misteriks het volgende:
kunnen die naaktlopers niet in de psychiatrie terecht?
Ben je gek? In een vrolijke bui veroorzaken zij al aardbevingen. Dan kan je wel nagaan wat ze doen als ze worden opgesloten. Dan laten ze waarschijnlijk de maan op de aarde botsen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:19 schreef misteriks het volgende:
kunnen die naaktlopers niet in de psychiatrie terecht?
Vandaar het uitschelden van de gidsen en het pissen op een heilige plek.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar vroeg ik me gisteren ook af. Mijn gok: ze hadden het warm en dus kleedden ze zich uit.
Heb jij nog nooit in de natuur gepist? Ik doe het met enige regelmaat en daarbij ga ik me natuurlijk niet afvragen of een stelletje lokale reli's die plek als heilig beschouwd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vandaar het uitschelden van de gidsen en het pissen op een heilige plek.
Volgens BBC World ontkennen zij het schelden en pissen. Het fotograferen van blote konten hebben ze bekend. Overigens kan die berg wel heilig zijn maar als je boven bent en je moet pissen kan je niet even snel naar beneden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vandaar het uitschelden van de gidsen en het pissen op een heilige plek.
Dan hou je het maar op.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:30 schreef Religieisfacisme het volgende:
Volgens BBC World ontkennen zij het schelden en pissen. Het fotograferen van blote konten hebben ze bekend. Overigens kan die berg wel heilig zijn maar als je boven bent en je moet pissen kan je niet even snel naar beneden.
Dat is niet aan jou om te bepalen, dat is aan Maleisië.quote:Voor de rest moeten ze in Maleisië niet zo lopen mierenneuken over een paar blote konten
Totaal niet relevant. Ze worden niet aangeklaagd wegens het veroorzaken van aardbevingen.quote:en wordt het misschien tijd dat achterlijk bijgeloof (en het aanwakkeren van haat tegen westerlingen) in dat land wordt vervangen door het wetenschappelijke en aantoonbare.
Zelfs onze kinderen weten dat aardbevingen worden veroorzaakt door het schuren van tektonische platen.
Dat is gewoon een domme opmerking. Die berg is 4100 meter hoog. Als je moet dan moet je. Je zal maar diarree krijgen. Dan kan die berg wel 'heilig' zijn maar dan zal je toch op die berg moeten poepen. Alsof de inheemse bevolking dat nooit heeft moeten doen. Denk je dat die gidsen niet piesen en poepen?quote:
En daar mag je toch kritiek op hebben. Mensen opsluiten omdat ze een foto van hun blote kont hebben gemaakt is gewoon een schending van de mensenrechten. En ze dan ook nog eens een aardbeving in de schoenen schuiven getuigt van complete achterlijkheid.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef Dagonet het volgende:
Dat is niet aan jou om te bepalen, dat is aan Maleisië.
Nee maar het wordt wel als achterliggende gedachte meegenomen in de rechtszaak. Als de overheid al dit soort achterlijkheid verspreid dan zal het met dat volk ook nooit iets worden. Racisme komt in vele vormen en bij 3de wereld volkeren worden natuurrampen vaak aangegrepen om bepaalde groepen aan te vallen en te beschuldigen. Er was trouwens eerst sprake van dat de beschuldigden voor een inheemse rechtbank van een of andere toekie toekie stam zouden moeten verschijnen. Dan was het waarschijnlijk anders voor ze afgelopen. Gelukkig kan de bewuste rechter in deze zaak, in tegenstelling tot de overheid en het volk, wel relativeren. Deze zware misdadigers hebben zojuist 3 dagen cel gekregen. Staat gelijk aan het voorarrest en iedereen is weer op vrije voeten. De toeristen industrie zou natuurlijk ernstige schade oplopen als de overheid echt mensen gaat opsluiten voor dit soort onbenulligheden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef Dagonet het volgende:
Totaal niet relevant. Ze worden niet aangeklaagd wegens het veroorzaken van aardbevingen.
Really?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
En daar mag je toch kritiek op hebben. Mensen opsluiten omdat ze een foto van hun blote kont hebben gemaakt is gewoon een schending van de mensenrechten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |