abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 8 juni 2015 @ 13:02:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_153350631
Een Nederlandse bron...

quote:
Tourists blamed for Malaysian earthquake
Canadian, Dutch and German tourists who posed naked on top of 'sacred' mountain are blamed by Malaysian government for causing earthquake that killed 16

Malaysia's government has blamed a group of foreign tourists for a magnitude 5.9 earthquake on one of the country's most sacred mountains.

The earthquake on Mount Kinabalu killed at least 16 people on Friday, and authorities are still searching for at least two others.

A few weeks ago, the ten foreign holidaymakers stripped naked, posed for a series of photographs and were accused of urinating as the scaled the mountain in the Malaysian state of Sabah. The photos didn't appear on social media until days before the earthquake.

Deputy Chief Minister of Sabah Tan Sri Joseph Pairin Kitingan said on Saturday that he believes the tourists caused the earthquake, according to Buzzfeed.

Pairin said that the earthquake was 'confirmation' that Mount Kinabalu was sacred and that people 'cannot take it lightly', the Malay Mail Online reported.

Pairin saw a flock of birds outside his home and had a feeling something bad might happen, he told Malay Mail Online.

He said: 'At first I didn't think anything of it, but after it went on for more than half an hour I knew something was not well. I brought it up with my wife and we bought agreed that something bad was going to happen.

'The next day, I was on the way to the airport when the earthquake occurred. To me, when something like this happens, it is a clear connection of the incident to the earthquake that has brought about so much damage and loss of lives.

'There is almost certainly a connection. We have to take this as a reminder that local beliefs and customs are not to be disrespected.

He added that he plans to charge five tourists who authorities have identified.

Local official Datuk Masidi Manjun added that the identified suspects will not be allowed to leave the country until their cases are resolved, according to the Malay Mail Online.

Located on the island of Borneo, the 13,435ft peak has protected status within a national park and is considered a sacred site by Sabahans, The Star reported.

Photos showing the tourists stripping at the Unesco World Heritage Site caused outrage in Malaysia, with their tour guide claiming they broke away from the main group and ignored his requests to keep their clothes on.
Engelse bron, inclusief foto's

Ik zou Nederlanders eigenlijk willen aanraden niet meer naar landen buiten Europa te reizen.

Reizen is sowieso erg jaren 70. Een beetje indruk maak je tegenwoordig met briljante opmerkingen op FOK!

:P

[ Bericht 39% gewijzigd door Frutsel op 08-06-2015 20:57:17 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_153350987
Klinkt plausibel.
Zo'n aardbeving gebeurt immers niet zomaar voor de lol. God straft onmiddellijk zie je maar.
5 Ferrari's op videoband!
pi_153351113
Westerse mensen die zich niet aan lokale gebruiken houden?!
pi_153351149
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:02 schreef tong80 het volgende:

'Als het lokale geloof bepaalde acties verbiedt, dan moeten mensen die dat geloof aanhangen zich daaraan houden. Maar ze kunnen niet verwachten dat iedereen hun idiote regels naleeft.'

Zeer logische redenatie. Wat een idiote toerist.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:23:25 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_153351154
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:21 schreef loni55 het volgende:
Westerse mensen dat zich niet aan lokale gebruiken houden?!
Waar gaat het heen.

Straks komen er nog arme mensen deze kant op en houden ze zich niet aan Westerse gebruiken. :N
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_153351203
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waar gaat het heen.

Straks komen er nog arme mensen deze kant op en houden ze zich niet aan Westerse gebruiken. :N
Precies. Snel grenzen dicht.
  Trouwste user 2022 maandag 8 juni 2015 @ 13:25:52 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_153351218
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:21 schreef loni55 het volgende:
Westerse mensen dat zich niet aan lokale gebruiken houden?!
Nederlanders die slechter Nederlands posten dan Pamouk spreekt........

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 8 juni 2015 @ 13:26:55 #8
14505 OProg
A Life in Music
pi_153351258
Misschien ligt het aan mij maar wat heeft de inhoud van dat stukje met wildplassen te maken? :?
Trokken ze al hun kleren uit omdat ze gingen wildplassen?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_153351280
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:26 schreef OProg het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar wat heeft de inhoud van dat stukje met wildplassen te maken? :?
Trokken ze al hun kleren uit omdat ze gingen wildplassen?
Doe ik ook.
Als het een beetje waait is je hele broek nat.
pi_153352131
Wat een sukkels. Je weet gewoon dat het een land is waar dit soort onzin volstrekt niet kan. En dan toch maar lekker doen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153352302
Die Canadees komt dus nooit meer Maleisië binnen.
Ура для россии
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 20:52:46 #12
8781 crew  Frutsel
pi_153363051
En weer even open... opmerkelijk dat er zelfs foto's staan bij de Engelse bron en dat de identiteiten gewoon worden weergegeven. Naja, wel aparte namen voor Nederlanders :')
  maandag 8 juni 2015 @ 20:56:22 #13
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_153363214
De homo's kunnen blij zijn, ze krijgen een keer niet de schuld!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 8 juni 2015 @ 21:01:15 #14
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_153363415
Duidelijk de wil van Allah, die minister maakt zich dus schuldig aan minachting en blasfemie.

Steniging lijkt me wel op zijn plaats. ^O^
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 21:02:51 #15
8781 crew  Frutsel
pi_153363505
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2015 21:01 schreef MichaelScott het volgende:
Duidelijk de wil van Allah, die minister maakt zich dus schuldig aan minachting en blasfemie.

Steniging lijkt me wel op zijn plaats. ^O^
Nou een stuk steen zit niet meer op zijn plaats... dus wie weet ligt daar nog iemand onder..

pi_153365128
ik ging ook 's nachts skinny dippen , maar toen was ik 17 en dat was om indruk te maken op de meisjes . (Die niet mee wilden doen en gekleed bleven kijken naar de jongens bij deze illegale zwempartijtjes in het openbare bad)

Deze toeristen lijken me wat oud voor dit puberale gedrag.

En die Maleisiërs zijn ofwel grote mongolen, ofwel gewiekste politici die een smoesje verzinnen om hun eigen falen bij het reageren op een natuurramp te bedekken.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  maandag 8 juni 2015 @ 23:56:19 #17
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153370768
Bijgelovig volkje. _O-
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 9 juni 2015 @ 00:18:50 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153371345
Wat is het leven toch simpel als je voor alles wat er gebeurt een reden kunt bedenken die altijd de schuld van een ander is.
En dan ook nog eens een "straf van God".

Als een God (of die heilige berg zelf) werkelijk zo beledigd was dan hadden ze die bergschenners wel direct aangepakt, met een bliksemschicht waardoor een stuk berg over de bergschenners zou rollen, terwijl ze nog naakt waren natuurlijk, caught in the act.

In dit geval is het kennelijk pas tot de heilige berg en de goden doorgedrongen toen de foto's op social media verschenen, conclusie: God heeft Twitter.
Het wordt tijd dat Twitter hem eens valideert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 02:26:05 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_153372492
Dat aardbeving verhaal is natuurlijk onzin, maar wat bezielt die lui om daar naakt rond te gaan lopen? Wat zijn dat voor ranzige praktijken? Het schijnt bovendien een soort van heilige plek voor de lokale bevolking te zijn, dus het is bovendien ook nog eens volledig respectloos. Kuttoeristen. :{w
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 05:11:33 #20
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_153373023
Super handig toch! In geval van oorlog kunnen we dit soort landen gewoon kapot maken door naakte toeristen op een berg te droppen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_153373049
Je mag ook wel wat respect opbrengen voor de cultuur en de mensen die je bezoekt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_153373052
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 05:37 schreef TLC het volgende:
Je mag ook wel wat respect opbrengen voor de cultuur en de mensen die je bezoekt.
Gewoon zuipen en de boel vernielen en bij weerstand de wapens oppakken. Dat zou de insteek moeten zijn als je de grens overgaat.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 05:55:45 #23
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153373067
One of the naked tourists accused of causing Malaysian earthquake doubles down with "F**k your culture" statement

When advised to show respect to the local culture by a commenter on Facebook, Kaminski replied by saying "f**k your culture".

Lekker laten rotten daar :W
pi_153373315
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 05:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
One of the naked tourists accused of causing Malaysian earthquake doubles down with "F**k your culture" statement

[ afbeelding ]

When advised to show respect to the local culture by a commenter on Facebook, Kaminski replied by saying "f**k your culture".

Lekker laten rotten daar :W
Grappig hoe geweldloze mensen van jou mogen creperen in een of andere derde wereld cel.
  Spellchecker dinsdag 9 juni 2015 @ 07:32:03 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_153373334
quote:
13s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:53 schreef DS4 het volgende:
Wat een sukkels. Je weet gewoon dat het een land is waar dit soort onzin volstrekt niet kan. En dan toch maar lekker doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 02:26 schreef Hathor het volgende:
Dat aardbeving verhaal is natuurlijk onzin, maar wat bezielt die lui om daar naakt rond te gaan lopen? Wat zijn dat voor ranzige praktijken? Het schijnt bovendien een soort van heilige plek voor de lokale bevolking te zijn, dus het is bovendien ook nog eens volledig respectloos. Kuttoeristen. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')