Nog steeds niks Luna , ik heb je vraag niet gezien anders had ik wel antwoord gegeven.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Daarom stelde ik niet die vraag hoe het met die 2 ging.
Niemand weet het blijkbaar, want ik kreeg er geen reactie op?
Het is uit, maar wel gewoon gezellig hebben.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Daarom stelde ik niet die vraag hoe het met die 2 ging.
Niemand weet het blijkbaar, want ik kreeg er geen reactie op?
Het schijnt dat de Nicotine harder aan komt met pleisters, en de nicotineverslaving erger wordquote:
Echt een opmerking dat je gelijk afknapt .quote:Op maandag 8 juni 2015 13:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vrouw: Er zijn mensen die meekijken op de livestreams.
Naomi: Bjorn wil jij op je plek gaan staan.
Bjorn: Ik moest toch gaan liggen, ik zweet me nu al uit mijn naadje, ik heb nog niets gedaan.
Unaniem heeft de jury besloten.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
U bent genomineerd voor de cap
van Juni 2015 award
Hoe krijg je dat voor elkaar. Ik zie haar telkens niet in beeld?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Dotteke het volgende:
Kijk die wenkbrouwen bij Col
[ afbeelding ]
de nep nagels eraf misschien?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:24 schreef wwwever het volgende:
Wat heeft Noom met haar linkerhand gedaan? Iets van 3 pleisters om de vingers.
Juni en zonde van de jurk ja in die gym dit maken .quote:Op maandag 8 juni 2015 13:25 schreef Cir het volgende:
welke maand is dit ?
prinses jurk baby blauw in het krot sport ruimte
wat een slechte fodoquote:
Michael Jackson stylequote:Op maandag 8 juni 2015 13:24 schreef wwwever het volgende:
Wat heeft Noom met haar linkerhand gedaan? Iets van 3 pleisters om de vingers.
lijkt me te gek als dat gewicht in zn nek valt en je Bjorn daarachter dan ziet spartelenquote:
Dat doen zij altijd. Dat is een nonverbaal gesprek voeren bij die 2quote:Op maandag 8 juni 2015 13:27 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom zitten Nicole en Ivan elkaar aan te staren. Zo ongemakkelijk .....
Meestal druk je de sluiter 4 seconden in zodat er een stuk of 30 foto's van een enkel shot zijn, om de beste uit te zoeken.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Steeds om de 2 seconden op dat schermpje kijken van de camera.Wat een prutser die Naomi.
Ahaaaaaaaaa. Dank je. Uit Mark zijn woorden maakte ik ook zoiets op daarnet met Gabs op de schommel, maar omdat ze afstand gingen nemen gisteren, dacht ik dat het nog 'aan' was.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:23 schreef Enah het volgende:
[..]
Het is uit, maar wel gewoon gezellig hebben.
Meestal is er meteen een heftige discussie als de peuken binnenkomen, net alsof je een zakje heroine in een kamer met junkies neerlegtquote:Op maandag 8 juni 2015 13:34 schreef beequeen het volgende:
Daar zijn de peuken. La B is er als de kippen bij.
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
lijkt me te gek als dat gewicht in zn nek valt en je Bjorn daarachter dan ziet spartelen
Mooi, dat pinkje voor de lens. Echt een ster fotografe, kun je zo maar zien ....quote:Op maandag 8 juni 2015 13:26 schreef yaba het volgende:
[..]
de nep nagels eraf misschien?
[ afbeelding ]
oh thnxs voor de infoquote:Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef yaba het volgende:
De fotoshoot is voor stichting hulp hond .Waarom hebben ze geen leuke doggies erbij
Had idd ook leuk geweest.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef yaba het volgende:
De fotoshoot is voor stichting hulp hond .Waarom hebben ze geen leuke doggies erbij
Wordt woensdag pas uitgezonden of zo?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef yaba het volgende:
mevrouw van de plus : nou dat was het weer, fijn weekend he
fijn weekend?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef yaba het volgende:
mevrouw van de plus : nou dat was het weer, fijn weekend he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |