SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat ontbrak inderdaad, en reclamebord. Nu gaat het storm lopen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Utopia Kalender 2016 klieder pret
inmidd 6 models gespot
Frau Flicj ; vanaf de vide trap >>>> oeh hallo wat een getut hier
Col?!!! ga je roken ?? dan ga ik ff met je mee of heb je niet meer ??![]()
Baas vermaakt zich prima met naar de dames kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ik had vanmorgen een vergadering maar de helft ben ik al vergeten hehe.
Het is maar dat de cafetaria/bar weer verhuist maar ik geef me dan ook 100%
Ik heb een leven hoor. Alleen 's nachts komt Colinda effe piepen heheWerewolf![]()
Ik denk zomaar dat bas zijn gedachten niet geschikt zijn voor in de kerk![]()
Misschien toch een teken, dat Col zo weinig in beeld is. Zijn ze haar aan het wegschrijven?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:35 schreef sararaats het volgende:
Ik had vanmorgen een vergadering maar de helft ben ik al vergeten hehe.
Het is maar dat de cafetaria/bar weer verhuist maar ik geef me dan ook 100%
Ik heb een leven hoor. Alleen 's nachts komt Colinda effe piepen hehe![]()
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs nog te erg voor de biechtstoel denk je?![]()
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mooie cap. Wat heeft hij toch een goeie kop.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Wel kruisgericht ,denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Hoe gaat het eigenlijk tussen Mark en Gina? Is het weer wat? Of nog steeds hetzelfde kille gedoe van haar kant?![]()
En waarom maakt Rob zelf niet dat bord... heeft hij het te druk?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Rob's massages + ?????? bier? happy end? verrassingsei?
[ afbeelding ]![]()
Van teveel bier ga je bibberen, dus dan ziet dat bord er helemaal niet meer uit.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En waarom maakt Rob zelf niet dat bord... heeft hij het te druk?![]()
He bah......... je moet er toch niet aan denken dat Rob aan je zit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Rob geeft een massage aan Stef
Oefenen op Stef
Als ie niet ZIT...quote:Op maandag 8 juni 2015 12:49 schreef puzziepie het volgende:
ZIT ie aan je..
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gina had een pak aan Col uitgeleend en zit nu helemaal onder de vlekken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreselijkquote:Op maandag 8 juni 2015 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ie niet ZIT...
ZIT ie aan je..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jingle bells.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of hij ZIT aan het bierquote:Op maandag 8 juni 2015 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ie niet ZIT...
ZIT ie aan je..
![]()
![]()
![]()
Dan toch liever Colindaquote:Op maandag 8 juni 2015 12:49 schreef puzziepie het volgende:
Oeps nu doe ik het weer
Werewolf![]()
De TT klopt wel.
Bij een relatie hoort meer, ook seks zegt Mark
Maar hij is zo knettergek met haar dat hij het er voor over heeft te wachten
Maar ja, nu staat alles in de ijskast
Liever door Collie dan door deze flapdrolquote:Op maandag 8 juni 2015 12:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dan toch liever Colinda
Oeps nu doe ik het weer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij sliep vannacht apart..... ik dacht dat het weer aan was?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Bij een relatie hoort meer, ook seks zegt Mark
Maar hij is zo knettergek met haar dat hij het er voor over heeft te wachten
Maar ja, nu staat alles in de ijskast
[ afbeelding ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mark voelde dat het winnen van Utopiaan van 2014 tussen Vanessa en Gio ging, dat voelde je gewoon zegt hij tegen GabsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze doen het kalm aan. Gina wil niet echt een relatie daarquote:Op maandag 8 juni 2015 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij sliep vannacht apart..... ik dacht dat het weer aan was?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanessa had 23 en Gio 24. 2 stemmen verteld Mark aan GabsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De reactie van Vannes was het moment van het jaar.quote:![]()
![]()
Op zich logisch ...als ze zelf niet zo achter mark had aangelopen in het beginquote:Op maandag 8 juni 2015 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het kalm aan. Gina wil niet echt een relatie daar
vaag gedoeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, dat was geweldig om te zien, gunde het haar echt nietquote:Op maandag 8 juni 2015 12:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De reactie van Vannes was het moment van het jaar.![]()
ja haha.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De reactie van Vannes was het moment van het jaar.![]()
![]()
Ik dacht ik dacht dat er het een en ander uit haar mond/neus kwam . Maar was een ketting![]()
![]()
Ik wil LauB zien.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:00 schreef yaba het volgende:
[..]
ja haha.
Ik dacht ik dacht dat er het een en ander uit haar mond/neus kwam . Maar was een ketting
krijg zo de indruk dat Frau Flick, de streamers
he-le-maaal zat is die zuur harses af en toe naar de camera
prikt gewoon door de zonnebril heen![]()
Ballonnen oplaten is milieu vervuiling..
Was dat niet kort geleden verboden?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Kijk die wenkbrouwen bij Col
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
[ afbeelding ]![]()
hobbelpad
Twinning = boring![]()
Klap op je fontanel gehad?quote:
WTFquote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die zijn zoquote:Op maandag 8 juni 2015 13:07 schreef GekkePoes het volgende:
Wie heeft die wenkbrouwen van Col gedaan? of was dat altijd al zo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
CAP van de dag.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gab op het bankje met de bekende gezichtsuitdrukkingen van het moet, maar het interesseert me geen moer.![]()
Altijd al eens een massage willen hebben van Rob?
Schrijf je in, dat vind hij top!
Na afloop wel even dokken hoor.
Daar koopt hij dan weer bier voor.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Geen idee,ik denk dat ik verliefd ben.quote:
Het seizoen voor de processie rups is weer aangebroken. Ze heeft er 2 boven dr ogen zitten zo te zien.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Loopt Gio nog niet te geilen tussen de modellen kan die Noom weer een beurt geven vanavond
Twinning = boring![]()
Niet heel vreemd denk ik, ze krijgt nauwelijks nog iets positiefs te horen van een streamer en de schuimpjes zijn ook niet dol op haarquote:Op maandag 8 juni 2015 13:03 schreef Cir het volgende:
prikt gewoon door de zonnebril heen
SOONY![]()
![]()
Mooi ze moet ons nog veel meer zat worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:03 schreef Cir het volgende:
prikt gewoon door de zonnebril heen![]()
Ik ben toch lief over haar?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet heel vreemd denk ik, ze krijgt nauwelijks nog iets positiefs te horen van een streamer en de schuimpjes zijn ook niet dol op haar
Een nicotine pleister.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die knul is zo vol van zichzelf. Hij vind zichzelf prachtig, gezellig, aantrekkelijk en niet te vergeten een fenomenale zanger!quote:Op maandag 8 juni 2015 13:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bjorn: ik heb precies op het goede moment zon gehad, gister de hele dag in de zon gelegen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heb hem gemute. Plaatsvervangende schaamte.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Daarom stelde ik niet die vraag hoe het met die 2 ging.quote:Op maandag 8 juni 2015 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij sliep vannacht apart..... ik dacht dat het weer aan was?
Niemand weet het blijkbaar, want ik kreeg er geen reactie op?![]()
[ afbeelding ]![]()
U bent genomineerd voor de cap
van Juni 2015 award![]()
Nog steeds niks Luna , ik heb je vraag niet gezien anders had ik wel antwoord gegeven.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Daarom stelde ik niet die vraag hoe het met die 2 ging.
Het is uit, maar wel gewoon gezellig hebben.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Vrouw: Er zijn mensen die meekijken op de livestreams.
Naomi: Bjorn wil jij op je plek gaan staan?
Bjorn: Ik moest toch gaan liggen, ik zweet me nu al uit mijn naadje, ik heb nog niets gedaan.![]()
Het schijnt dat de Nicotine harder aan komt met pleisters, en de nicotineverslaving erger wordquote:
🐱![]()
Echt een opmerking dat je gelijk afknapt .quote:Op maandag 8 juni 2015 13:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vrouw: Er zijn mensen die meekijken op de livestreams.
Naomi: Bjorn wil jij op je plek gaan staan.
Bjorn: Ik moest toch gaan liggen, ik zweet me nu al uit mijn naadje, ik heb nog niets gedaan.![]()
Wat heeft Noom met haar linkerhand gedaan? Iets van 3 pleisters om de vingers.Intentionally left blank.![]()
Unaniem heeft de jury besloten.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
U bent genomineerd voor de cap
van Juni 2015 award![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar. Ik zie haar telkens niet in beeld?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
de nep nagels eraf misschien?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:24 schreef wwwever het volgende:
Wat heeft Noom met haar linkerhand gedaan? Iets van 3 pleisters om de vingers.![]()
![]()
Waarom zitten Nicole en Ivan elkaar aan te staren. Zo ongemakkelijk .....
No mercy for animal abusers![]()
Juni en zonde van de jurk ja in die gym dit maken .quote:Op maandag 8 juni 2015 13:25 schreef Cir het volgende:
welke maand is dit ?
prinses jurk baby blauw in het krot sport ruimte![]()
wat een slechte fodoquote:
![]()
![]()
snap tot het een cap is heur ..locatie stand model half half
gnoom kan het gewoon niet![]()
Michael Jackson stylequote:Op maandag 8 juni 2015 13:24 schreef wwwever het volgende:
Wat heeft Noom met haar linkerhand gedaan? Iets van 3 pleisters om de vingers.Twinning = boring![]()
Ivan vraagd aan Nikole of ze wel eens getweifeld heeft over zijn gevoelens naar haar
deel 986753420![]()
jeuk is erger dan pijn![]()
lijkt me te gek als dat gewicht in zn nek valt en je Bjorn daarachter dan ziet spartelenquote:Make trouble not war![]()
Dat doen zij altijd. Dat is een nonverbaal gesprek voeren bij die 2quote:Op maandag 8 juni 2015 13:27 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom zitten Nicole en Ivan elkaar aan te staren. Zo ongemakkelijk .....![]()
![]()
Meestal druk je de sluiter 4 seconden in zodat er een stuk of 30 foto's van een enkel shot zijn, om de beste uit te zoeken.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Steeds om de 2 seconden op dat schermpje kijken van de camera.Wat een prutser die Naomi.🐱![]()
Daar zijn de peuken. La B is er als de kippen bij.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ahaaaaaaaaa. Dank je. Uit Mark zijn woorden maakte ik ook zoiets op daarnet met Gabs op de schommel, maar omdat ze afstand gingen nemen gisteren, dacht ik dat het nog 'aan' was.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:23 schreef Enah het volgende:
[..]
Het is uit, maar wel gewoon gezellig hebben.![]()
![]()
Meestal is er meteen een heftige discussie als de peuken binnenkomen, net alsof je een zakje heroine in een kamer met junkies neerlegtquote:Op maandag 8 juni 2015 13:34 schreef beequeen het volgende:
Daar zijn de peuken. La B is er als de kippen bij.
🐱![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
lijkt me te gek als dat gewicht in zn nek valt en je Bjorn daarachter dan ziet spartelenZie het al voor me.
![]()
![]()
Biggie neemt de peuken mee naar boven.
― Mark Twain
Mooi, dat pinkje voor de lens. Echt een ster fotografe, kun je zo maar zien ....quote:Op maandag 8 juni 2015 13:26 schreef yaba het volgende:
[..]
de nep nagels eraf misschien?
[ afbeelding ]![]()
oh thnxs voor de infoquote:Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef yaba het volgende:
De fotoshoot is voor stichting hulp hond .Waarom hebben ze geen leuke doggies erbij
weer een goed doel wat de lijst af gaat dit jaar![]()
![]()
Had idd ook leuk geweest.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:32 schreef yaba het volgende:
De fotoshoot is voor stichting hulp hond .Waarom hebben ze geen leuke doggies erbij
Maar ja. Ze durven dat vast niet aan met dat zooitje ongeregeld.![]()
![]()
Wordt woensdag pas uitgezonden of zo?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef yaba het volgende:
mevrouw van de plus : nou dat was het weer, fijn weekend he![]()
![]()
fijn weekend?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef yaba het volgende:
mevrouw van de plus : nou dat was het weer, fijn weekend he
🐱![]()
Willen ze Gio niet op de foto?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nu foto op de akker. Wie wil je daarbij?
Naomi zegt: Jammer dat Chris er niet meer is----------------------------
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:39 schreef yaba het volgende:
mevrouw van de plus : nou dat was het weer, fijn weekend he![]()
![]()
![]()
![]()
logisch
OT : Koe achter prinseseh jurk shoot
scheit koe scheit
vette dunne kakie graag![]()
Wat weinig.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:38 schreef Cir het volgende:
152,87 voor de boodschappen
dan weet u dat ook weer
of het de terug gave is geen idee kreeg het mee
Dat is niet veel voor Utopiaanse begrippen, dat zijn maar 20 pakken peuken en geen eten.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:38 schreef Cir het volgende:
152,87 voor de boodschappen
dan weet u dat ook weer
of het de terug gave is geen idee kreeg het mee
![]()
Ivan en Waaif in gesprek over hoe het uit gegaan is
Voordat de zus van Ivan kwam werd Waaif naar ZK geroepen en werd haar verteld dat er 2 dames onderweg waren, op dat moment stonden de zussen van Ivan aan het hek.
Waaif is helemaal uit haar plaat gegaan in de ZK toe ze dat zag, ze dacht "wat voor vies spelletje word hier gespeeld".![]()
Als ze nu gewoon een lading foto's achterelkaar maakt. ipv na elke foto kijken of ie goed is gelukt.🐱![]()
Nee, alleen Bas toch?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef Luna1956 het volgende:
Ja. Daar zijn ze nu mee bezig. Bas mag er ook op“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik haat streamers.quote:
Idd. Bij een echt fotograaf hoor je een mitaraileur aan klikjes als hij foto's neemt.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef GekkePoes het volgende:
Als ze nu gewoon een lading foto's achterelkaar maakt. ipv na elke foto kijken of ie goed is gelukt.![]()
![]()
Volgens mij neemt ze foto's waar alleen Gio op de foto komt. Ze kijkt meer naar rechts met die camera dan naar het midden----------------------------
Geen sturing he?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef Cheszy het volgende:
Voordat de zus van Ivan kwam werd Waaif naar ZK geroepen en werd haar verteld dat er 2 dames onderweg waren, op dat moment stonden de zussen van Ivan aan het hek.
Waaif is helemaal uit haar plaat gegaan in de ZK toe ze dat zag, ze dacht "wat voor vies spelletje word hier gespeeld".![]()
Sorry.Klap op mijn fontanel gehad.quote:![]()
Mark en Gina zijn geen stelletje meer omdat Mark te plakkerig is en Nicole en Ivan zijn geen stelletje meer omdat Ivan het tegenovergestelde is...
No mercy for animal abusers![]()
Gio bemoeit zich er gewoon mee.Gaat meekijken met de fotos en aanwijzingen geven aan Kim.Wat een kneus is het toch.![]()
Kitty Kutty?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De tatoeëerder?quote:----------------------------
Die dusquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:45 schreef Rhosyn het volgende:
Mark en Gina zijn geen stelletje meer omdat Mark te plakkerig is en Nicole en Ivan zijn geen stelletje meer omdat Ivan het tegenovergestelde is...![]()
Het is ook nooit goed.![]()
![]()
Zou Naoomi onthouden welke ze steeds "accoord" vinden ?
Van die hele series.. kan weleens lastig wordenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ach dan raakt ze haar geheugenkaartje wel weer kwijtquote:Op maandag 8 juni 2015 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou Naoomi onthouden welke ze steeds "accoord" vinden ?
Van die hele series.. kan weleens lastig worden
Och, het is nog maar maandag he. Voordat het donderdag is, is deze voorraad al weer op hoor.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is niet veel voor Utopiaanse begrippen, dat zijn maar 20 pakken peuken en geen eten.
Gaat allemaal van de grote hoop.![]()
Bla bla bla.
― Mark Twain
is Nikole al naar de febo geroepen
dat ze dingetjes ventileerd on cam , ....
dat wrd febo niet blij van die zal wel uitgekaffert worden![]()
Één van die modellen zit al vanaf vanmorgen vroeg bij de FEBO, het haar te doen..
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik heb geen idee waar jij het over had...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Niemand weet het blijkbaar, want ik kreeg er geen reactie op?
ik antwoordde ook niet op een vraag van jou
maar zei gewoon wat me opvielMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mooie Cap,alleen jammer van die plofkop.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ze dat dacht zegt al genoeg over ZK.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef Cheszy het volgende:
Waaif is helemaal uit haar plaat gegaan in de ZK toe ze dat zag, ze dacht "wat voor vies spelletje word hier gespeeld".
Valt me wel op dat ze heel vaak dit soort gesprekken voeren als het druk is in de loods. Net of ze bewust dit soort momenten kiezen, zodat ze niet op de streams zijn.
Nicole is wel heel goed bezig met Ivan kneden naar wat zij graag wil.![]()
![]()
Ze klapte lekker uit de school. Denk dat de SL stagiair zat te slapen.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:51 schreef Cir het volgende:
is Nikole al naar de febo geroepen
dat ze dingetjes ventileerd on cam , ....
dat wrd febo niet blij van die zal wel uitgekaffert worden“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Onervaren meisje meisjes.
Kim K: Ik heb vandaag nog twee metamorfoosjes.
![]()
― Mark Twain
Gabri haar neus shined.quote:
![]()
En maar blijven volhouden dat de ZK alleen is voor het wisselen van de batterijen amehoelaquote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef Cheszy het volgende:
Waaif is helemaal uit haar plaat gegaan in de ZK toe ze dat zag, ze dacht "wat voor vies spelletje word hier gespeeld".Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
....en medische noodgevallenquote:Op maandag 8 juni 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat de ZK alleen is voor het wisselen van de batterijen amehoela![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi.quote:
gabrie en mark in gesprek met kittie kotie maneer die muziek komt maken
meneer kan de gehele dag op het terein blijven
mbt app mark weet nog niet hoe dat zit huuren enz
gabrie moet nog ff kijken /bellen hoe dat zit
gabrie vraagd of ze verzoek nrs mogen , ze houd van bob marly en jhon lennon
Michael jackson ook vraagd Mark, meneer lacht en vnd het allemaal best
27 /6 is het festival Mark oppert iets van muziek over de slaverny of zo
aanvoelen
Gabrie vnd het een goed idee dan kunnen de hele shift opgevuld worden
2 nrs en dan weer door
gabrie; heb je mischien nu ff iets acapellaaaaaaa
meneer wrd verlegen ..ehhhhhhh...denk denk , geen geluid komt er uit
mark ; hoe ben je bij de muziek terecht gekomen
meneer vanaf zn 9e jaar, begonnen met gitaar met 11 jaar een band![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat de ZK alleen is voor het wisselen van de batterijen amehoelaverder helemaal nietquote:
met droge ogen persoonlijk aan mij verteld tijdens de vip achter de schermen heur
dus je weet tog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intentionally left blank.![]()
Als het goed is ziet men de medische noodgevalen wel op de camera's.quote:maar als je geestelijk gesteldheid ook als 'medisch' meetelt is zitten er allemaal noodgevallen
🐱![]()
quote:
Bjorn zegt tegen de dames dat hij erg romantisch is, picknicken en zo. Dat mist hij heel erg in Utopia
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 08-06-2015 14:25:09 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De lockdown was anders wel gezellig picknickenquote:Op maandag 8 juni 2015 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Mark zegt tegen de dames dat hij erg romantische is, picknicken en zo. Dat mist hij heel erg in Utopia
[ afbeelding ]
🐱![]()
Bjorren.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Mark zegt tegen de dames dat hij erg romantisch is, picknicken en zo. Dat mist hij heel erg in Utopia
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Die voelt zich het mannetje zegquote:Op maandag 8 juni 2015 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Mark zegt tegen de dames dat hij erg romantisch is, picknicken en zo. Dat mist hij heel erg in Utopia
[ afbeelding ]![]()
![]()
Beter Ivan voor de gym, die lijkt er meer op dat ie wat gewichten in handen heeft gehadquote:Op maandag 8 juni 2015 14:16 schreef Enah het volgende:
[..]
Klopt voor geen kant al die rollen.
Bjorn voor de gym🐱![]()
En Rob bij de biertap.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Beter Ivan voor de gym, die lijkt er meer op dat ie wat gewichten in handen heeft gehad
Ik dacht even dat ik Willy Wartaal zag.
Kortom: van partner ruilen. Gina wil wel.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:45 schreef Rhosyn het volgende:
Mark en Gina zijn geen stelletje meer omdat Mark te plakkerig is en Nicole en Ivan zijn geen stelletje meer omdat Ivan het tegenovergestelde is...![]()
Swingers.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:23 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Kortom: van partner ruilen. Gina wil wel.![]()
![]()
Wij weten ondertussen wel beterquote:Op maandag 8 juni 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat de ZK alleen is voor het wisselen van de batterijen amehoela
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:08 schreef wwwever het volgende:
[ afbeelding ]Leuk die flap oor door de harenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn ook weer meer en meer samen
FEBOquote:Op maandag 8 juni 2015 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:24 schreef yaba het volgende:
Dit past dan weer wel bij rob
stil staan met een schoffel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:23 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Kortom: van partner ruilen. Gina wil wel.![]()
Gina vrijgezel en dronken![]()
![]()
Duurt niet lang meerquote:Op maandag 8 juni 2015 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ivan nu de baas Gabs geeft aan Ivan door dat het beter is als ze morgen centraal gaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:45 schreef mar378 het volgende:
wil ik en foto maken van de miss is mark on de stream![]()
am
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
wat een rot streams, geen lekkertje laub
nicole wil niet ..... wat denkt die trol wel niet, pfffff
had iemand moeten zeggen als het een project van haar was geweest![]()
![]()
Zet Ivan dan op de foto want die heeft het huisje ook gebouwdquote:Op maandag 8 juni 2015 14:54 schreef utopinee het volgende:
nicole wil niet ..... wat denkt die trol wel niet, pfffff
had iemand moeten zeggen als het een project van haar was geweest![]()
nicole is gewoon een arrogante bitchquote:Op maandag 8 juni 2015 14:55 schreef a_b het volgende:
[..]
Zet Ivan dan op de foto want die heeft het huisje ook gebouwd
het wordt ook steeds erger, snap niet dat ze steeds hoog in populariteitspoll eindigt![]()
![]()
IK heb geen verstand van foto's maken (maak ze altijd met mijn telefoon).
maar naomi heeft een enorme lens op haar fototoestel hoort ze deze niet te gebruiken?![]()
dat is toch haar goed rechtquote:There's a virus in my system
Bjorn: ik loop ook in m'n boxer naar de douche en terug, mensen zien dat maar ach, heb gelukkig niks om me voor te schamen![]()
echt een raar gesprek ..... of beter, een monoloogquote:Op maandag 8 juni 2015 15:00 schreef Cheszy het volgende:
Bjorn: ik loop ook in m'n boxer naar de douche en terug, mensen zien dat maar ach, heb gelukkig niks om me voor te schamen
wat een mafkees die bjorn![]()
Hopeloos... die gozer.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:00 schreef Cheszy het volgende:
Bjorn: ik loop ook in m'n boxer naar de douche en terug, mensen zien dat maar ach, heb gelukkig niks om me voor te schamenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Heb je genoeg van 'r?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:00 schreef mar378 het volgende:
wieso zeigt FEBO altujd naomi ? dat model zal on de stream zijnIntentionally left blank.![]()
ze vindt zichzelf de mooiste daar in utopia (zijn haar eigen woorden), als achtergrond materiaal gebruikt worden bij een mooi model op de foto is te min voor haarquote:Op maandag 8 juni 2015 15:01 schreef yaba het volgende:
[..]
Ja moet ze zelf weten , was toch leuk geweest mooie foto met haar huisje erop .![]()
![]()
bjorn is volgens mij zo iemand die de hele avond praat met een meisje waarna ze uiteindelijk met een ander naar huis gaat.
TEAM TAFEL![]()
Nicole echt gek jaloers is ,Ivan moet continu bij haar blijven , hij mag de misses niet kijken of bij er zijn..En hij denkt dat ze hem wil om hem gaat ..Nicole is een echt manipulator.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:04 schreef rowan634 het volgende:
bjorn is volgens mij zo iemand die de hele avond praat met een meisje waarna ze uiteindelijk met een ander naar huis gaat.![]()
![]()
Een blaaskaak dusquote:Op maandag 8 juni 2015 14:59 schreef yaba het volgende:
[..]
waarom hij praat gewoon graag over zichzelf"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Die gozer is zó blij met zichzelf. Ik krijg er kots neigingen van.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:04 schreef rowan634 het volgende:
bjorn is volgens mij zo iemand die de hele avond praat met een meisje waarna ze uiteindelijk met een ander naar huis gaat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: