Nog steeds niks Luna , ik heb je vraag niet gezien anders had ik wel antwoord gegeven.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Daarom stelde ik niet die vraag hoe het met die 2 ging.
Niemand weet het blijkbaar, want ik kreeg er geen reactie op?
Het is uit, maar wel gewoon gezellig hebben.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Daarom stelde ik niet die vraag hoe het met die 2 ging.
Niemand weet het blijkbaar, want ik kreeg er geen reactie op?
Het schijnt dat de Nicotine harder aan komt met pleisters, en de nicotineverslaving erger wordquote:
Echt een opmerking dat je gelijk afknapt .quote:Op maandag 8 juni 2015 13:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vrouw: Er zijn mensen die meekijken op de livestreams.
Naomi: Bjorn wil jij op je plek gaan staan.
Bjorn: Ik moest toch gaan liggen, ik zweet me nu al uit mijn naadje, ik heb nog niets gedaan.
Unaniem heeft de jury besloten.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
U bent genomineerd voor de cap
van Juni 2015 award
Hoe krijg je dat voor elkaar. Ik zie haar telkens niet in beeld?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:05 schreef Dotteke het volgende:
Kijk die wenkbrouwen bij Col
[ afbeelding ]
de nep nagels eraf misschien?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:24 schreef wwwever het volgende:
Wat heeft Noom met haar linkerhand gedaan? Iets van 3 pleisters om de vingers.
Juni en zonde van de jurk ja in die gym dit maken .quote:Op maandag 8 juni 2015 13:25 schreef Cir het volgende:
welke maand is dit ?
prinses jurk baby blauw in het krot sport ruimte
wat een slechte fodoquote:
Michael Jackson stylequote:Op maandag 8 juni 2015 13:24 schreef wwwever het volgende:
Wat heeft Noom met haar linkerhand gedaan? Iets van 3 pleisters om de vingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |