Ik heb dat gedaan bij seizoen 1. Bij de laatste aflevering voor de season finale kon ik het echter niet meer opbrengen om verder te kijken. Toffe acteurs, tof camerawerk en toffe shots maar inhoudelijk vond ik het erg zwak en zeker het Will-gedeelte wat vrij prominent in beeld kwam vond ik weinig boeiend met een typische wonderboy-formule.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:57 schreef Anoonumos het volgende:
Ik wist dat ik dit had moeten binge-watchen, kan er echt niet inkomen.
Blijkbaar aired het gewoon door op donderdag in Canada.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:48 schreef wonderer het volgende:
De eerstvolgende aflevering is zaterdag, niet donderdag. FYI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zo graag willen weten wat ze met Silence zouden kunnen doen in een volledig seizoen... *zucht*quote:Op maandag 20 juli 2015 20:04 schreef Breuls het volgende:
'Hannibal zou verder kunnen als film'
Bryan Fuller, Martha de Laurentiis, Hugh Dancy en Richard Armitage praatten tijdens Comic-Con even kort met de pers over het huidige seizoen en een eventueel vervolg. Dit is mijn verslag ervan.
Clarice komt voorlopig helemaal niet dacht ik, omdat MGM de rechten heeft op Silence of the Lambs en dat personage (http://hannibalfannibals.(...)ers-hannibal-series/). Ik weet niet of daar al schot in is gekomen. Ik hoop echt dat er überhaupt nog een toekomst is voor deze serie, ik vind het echt één van de beste series op dit moment.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:55 schreef FoXje het volgende:
Hannibal heeft wel een mooie cel. Hoe heeft ie dat geregeld?
Hij doet me wel aan Hopkins denken ... Met die eenvoudige overall.
Oh en Freddie![]()
Als dit seizoen het laatste is, zou het mooi zijn om aan het einde Clarice te introduceren en dan BAM einde.
Eens. Begin seizoen was mwa, maar nu is het erg goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:11 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Clarice komt voorlopig helemaal niet dacht ik, omdat MGM de rechten heeft op Silence of the Lambs en dat personage (http://hannibalfannibals.(...)ers-hannibal-series/). Ik weet niet of daar al schot in is gekomen. Ik hoop echt dat er überhaupt nog een toekomst is voor deze serie, ik vind het echt één van de beste series op dit moment.
Ja, ik vind hem echt heel overtuigend overkomen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:11 schreef Pek het volgende:
Daarnaast is Richard Armitage natuurlijk een prima acteur.
Als we zijn rol in "The Hobbit" even vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |