How terribly rudequote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:15 schreef tralalala het volgende:
Ik had eigenlijk al geen zin meer om aflevering 3 te kijken, dus prima.
Moge Dr Lecter je lever nuttigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:15 schreef tralalala het volgende:
Ik had eigenlijk al geen zin meer om aflevering 3 te kijken, dus prima.
Ligt eraan wat je uit de serie wilt halen. Je moet er goed je aandacht bijhouden, ze hebben het kunstzinnige/filosofische nogal opgeschroefd. Als het eerste seizoen je beter beviel dan het tweede, zal het derde je minder aanspreken, denk ik, maar als ze je beide goed vond, kun je 3 prima kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:12 schreef Alxander het volgende:
Ik heb het begin van seizoen 3 gemist, is het de moeite waard om nog te gaan kijken of zeggen jullie van laat maar?
1. Dat was in aflevering 1 al duidelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:18 schreef MAHL het volgende:
jammer dat Abigal blijkbaar toch dood was en dat Will hem enkel zat te trippen
QFT, Gewoon halve afleveringen met vage beelden die nergens voor dienenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:41 schreef FoXje het volgende:
Ik ben grote Hannibal fan, maar met dit tempo en artsy shit raken ze me toch echt kwijt.
Ze gebruiken events uit Hannibal (boek/film) om de schaakstukken klaar te zetten voor Red Dragon, waarvan de verhaallijn over een paar afleveringen begint. Best slim gedaan, eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:48 schreef wonderer het volgende:
Het lijkt erop dat Alana de stand-in voor Clarice is. Ben benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen. Vraag me ook af waarom er in elk seizoen een gevecht zit waarin Lecter het flink te verduren krijgt. Willen ze laten zien dat hij niet onfeilbaar is of zo?
De afgelopen twee afleveringen voelden echt alsof ze schaakstukken klaarzetten. Hopelijk begint het echte spel volgende week, anders haken er waarschijnlijk zo veel mensen af dat seizoen 4 er sowieso niet meer inzit.
Ja, ik zit echt te genieten, zowel fan zijnde van de franchise als uit professioneel oogpunt. Respect voor de schrijvers, echt! Al die leuke verwijzingen naar films en boeken, heerlijk. En het feit dat gebeurtenissen uit Hannibal zich afspelen nog voor Red Dragon begint... zoiets heb ik nog nooit gezien. Laat me wel afvragen waar het gaat eindigen (ik doe gewoon alsof ze hun plannen kunnen waarmaken, er komt heus nog wel een vierde en volgende seizoen(en)quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ze gebruiken events uit Hannibal (boek/film) om de schaakstukken klaar te zetten voor Red Dragon, waarvan de verhaallijn over een paar afleveringen begint. Best slim gedaan, eigenlijk.
Fuller gaf aan dat hij zich tijdens het structureren van seizoen 3 realiseerde dat hij geen zeven seizoenen nodig had om alles te vertellen, maar ook met zes af kon. Of vijf ipv zes, zoiets. Misschien was dit die ingeving: In RD en SOTL zit Hannibal achter tralies, dus waarom niet zijn vangst eerder in de tijdlijn plaatsen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik zit echt te genieten, zowel fan zijnde van de franchise als uit professioneel oogpunt. Respect voor de schrijvers, echt! Al die leuke verwijzingen naar films en boeken, heerlijk. En het feit dat gebeurtenissen uit Hannibal zich afspelen nog voor Red Dragon begint... zoiets heb ik nog nooit gezien.
Ik hoop het. Misschien dat ze dit weekend wat te melden hebben.quote:Laat me wel afvragen waar het gaat eindigen (ik doe gewoon alsof ze hun plannen kunnen waarmaken, er komt heus nog wel een vierde en volgende seizoen(en)).
Wat een xenofobe reactie. Dat je nog niet bent gevlucht voor de homoseksuele aard van de relatie tussen Will en Hannibal, zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat ze Alana in een pot veranderen puur voor ''bisexual representation'' was voor mij de nagel in de doodskist.Hoef het niet meer te zien.
Er is weinig seksueels aan de relatie tussen Will en Hannibalquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat een xenofobe reactie. Dat je nog niet bent gevlucht voor de homoseksuele aard van de relatie tussen Will en Hannibal, zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |