De pollen vliegen in het rondquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In ieder geval een gore lucht.
Weinig zin om me met deze omstandigheden in het openbaar vervoer te gaan begeven. Dampende bussen zijn net kassen.
Dat moest er nog eens bijkomen, de pollen die er nu zijn doen me gelukkig niks.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De pollen vliegen in het rond
Gelukkig zijn het niet de pollen waar ik allergisch voor ben
Dat dan weer welquote:
ik welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet fel? Volle polle!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De zon is niet heel erg fel meer nu.
Maar ik woon niet in hier, ik woon in Oldenzaal.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De zon is hier niet meer te bekennen
Het lijkt hier al heel de dag alsof het sneeuwt met al die pollen jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pollenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt hier al heel de dag alsof het sneeuwt met al die pollen ja
net even met de spons en wisser de ruiten van de auto moeten doen, die zaten helemaal dichtgesneeuwd met pollenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt hier al heel de dag alsof het sneeuwt met al die pollen ja
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel een irritant scherpe verstopte huig (zo heet dat gedeelte tussen je mond en neus toch?)quote:
Vanochtend had ik er nog niet zo'n last van. Meestal krijg ik er in de loop van de dag meer last van. Begint met niezen, dan jeukende ogen en vervolgens een irritante jeuk achter in mijn keel. Vorig jaar ging het redelijk maar dit jaar is weer eens waardeloos qua hooikoorts.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
wakker worden met dichtgeplakte droge ogen
Lichamen zijn zo dom.quote:
Bekende symptomen, helaasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lichamen zijn zo dom.
"Ho shit, stuifmeel, ALARM WE GAAN DOOD, ALLES MOET OPZWELLEN EN LEKKEN"
Verdomme
Ik weet er alles van, en dan ook nog eens koorts er bovenop.quote:
En met een pollenallergie is de kans ook groot dat je lichaam appels als puur vergif zietquote:
Erg misleidende titel, er is nog niks aan de hand..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef marcel-o het volgende:
'Noodweer geeft wateroverlast in zuiden'
Ik merk dat als ik alleen al in een tuincentrum ben en bloemen ruik, dat mijn lichaam al in PANIEK-modus gaat. gvd...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En met een pollenallergie is de kans ook groot dat je lichaam appels als puur vergif ziet.
Nee lichaam, is gewoon een stuk vreten, ging jarenlang goed, hou op met jeuk maken en m'n keel dicht te laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |