Noord Limburg ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dan hebben ze het over dat vlekje wat nu zo'n beetje onder luxemburg zit neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef marcel-o het volgende:
'Noodweer geeft wateroverlast in zuiden'
In maastricht nu zelfs bewolktquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De zon is niet heel erg fel meer nu.
Storm des doods?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt mij toch sterk dat er niets gaat gebeuren. Het trekt compleet dicht en het is vies vies vies benauwd aan het worden.
Het oosten des lands wil ookquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt mij toch sterk dat er niets gaat gebeuren. Het trekt compleet dicht en het is vies vies vies benauwd aan het worden.
Hier in Zeeland word het al wat lichter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie krijgen sowieso een bui.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:24 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hier in Zeeland word het al wat lichter.
Dat is ietwat overdrevenquote:
Camera maar in de buurt houden dan. Misschien nog een shelf die graag op de foto wilquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ietwat overdreven.
Maar als hier geen regenbui gaat komen dan snap ik er ook niets meer van. Kan gewoon niet anders dan dat er een plensbui overheen moet nu om die warmte weg te krijgen.
In ieder geval een gore lucht.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er hangt hier toch echt wel een dreigende lucht nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |