Niet eens code geel voor zuid hollandquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het gaat afsterven is met meer zekerheid te zeggen dan het traject van de buien...
Er staat wel een stevige oostenwind, 5bftquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:12 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Hier in Weert hetzelfde en als de voorspellingen een beetje kloppen (en de weergoden mij gunstig gezind zijn) krijgen we rond 15.00 een zware onweersbui. Ik ben benieuwd...
Live stormchasen op NPO3 bij Pinkpop straks..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt, daarna sterft het gewoon af
Pinkpop
Krijgen we straks weer zoiets als vorig jaar: WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #714 Plenspopquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:41 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Live stormchasen op NPO3 bij Pinkpop straks..
Het laatste grote WKN eventquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Krijgen we straks weer zoiets als vorig jaar: WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #714 Plenspop
Hoogtepunt was Here Comes the Night Time op het moment dat het helemaal donker werd en losgingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:36 schreef Ener-G het volgende:
Bij Arcade Fire vorig jaar voegde het wel toe aan de show, ze speelden alsof de duivel ze op de hielen zat, legendarische show..
Klopt, 2885 posts in deze reeks die dag. Is daarna niet meer voorgekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij lange na niet volgens mij, als het maximum sinds die dag vorige week isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, 2885 posts in deze reeks die dag. Is daarna niet meer voorgekomen.
Zie editquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij lange na niet volgens mij, als het maximum sinds die dag vorige week is
Klopt, was niet zo spannend qua aantallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, dat gaat nooit meer overtroffen worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Arcee het volgende:
Het vorige topic was het snelste topic ooit van deze reeks.
We weten niet wat er vandaag nog gaat komenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whehehe, dat gaat nooit meer overtroffen worden.
CAPE van vandaag:quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
[..]
We weten niet wat er vandaag nog gaat komen![]()
Denk dat we hier in Assen sowieso weinig er van mee gaan krijgen.
Gezien de bovenste kaart zou een code geel uitbreiden niet de minste maatregel zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CAPE van vandaag:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Wat verreweg de meest onheilspellende weerkaart die ik ooit gezien heb is.
Die buien halen Zuid Holland niet eensquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezien de bovenste kaart zou een code geel uitbreiden niet de minste maatregel zijn.
Dat eerste kaartje verbleekt bij die tweedequote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CAPE van vandaag:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Wat verreweg de meest onheilspellende weerkaart die ik ooit gezien heb is.
Ik verwacht ook geen noodweer/zwaar onweer, maar wel een klein buitje in de avond met wat regen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die buien halen Zuid Holland niet eens
Hier ook niet. Die pinkpoppannekoek zoog alle energie weg uit de hele verre omgeving. Ik zag de randverschijnselen wel maar het heeft hier toen niet meer dan gerommeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:18 schreef Nattekat het volgende:
En zelfs met die hoge CAPE kreeg Leiden niks[ afbeelding ]
En hoe rechtvaardigt dat een code geel?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht ook geen noodweer/zwaar onweer, maar wel een klein buitje in de avond met wat regen.
Ze geven om het minst of geringste al een code geelquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:29 schreef JDude het volgende:
[..]
En hoe rechtvaardigt dat een code geel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |