Leuk Arceequote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Arcee het volgende:
Het vorige topic was het snelste topic ooit van deze reeks.
Arcee <3quote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Arcee het volgende:
http://www.3fm.nl/live?stream=pinkpopquote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef DSVM het volgende:
Chef special nu op NL3![]()
Ik wil live beelden zien van Pinkpop
Hahahahahaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dude, wij timen behoorlijk gelijk
http://i.imgur.com/ylPS9KM.jpg
http://www.3fm.nl/live?stream=pinkpopquote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef DSVM het volgende:
http://www.101.tv/livequote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef DSVM het volgende:
Dat ik dit mee mag maken op mijn leeftijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Arcee het volgende:
Omdat ze achterlijk zijn lijkt me eerder. Met de natuur valt niet te spotten en die kan levensgevaarlijk zijn.quote:
Arceequote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, met dat ge omweer.twitter:viphouten twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:17:40gokje dar organisatie #Pinkpop2014 wat heeft uit te leggen. #omweer reageer retweet
Lijkt gelukkig voor alsnog wat mee te vallen.quote:
Levensgevaarlijk serieus.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar is het nu echt gevaarlijk daar?
Volgens mij valt dat reuze mee. Het is klote weer, dat wel.
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.phpquote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef DemonRage het volgende:
Kan iemand nog ergens een satellietbeeld vandaan toveren? Alle weer-sites liggen eruit.
Valt wel mee zo te zien. De neerslagradar toont ook vooral regen. Echte lijnvorming, wat dus zorgt voor oa. windstoten, is niet aanwezig.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar is het nu echt gevaarlijk daar?
Volgens mij valt dat reuze mee. Het is klote weer, dat wel.
Doet het nog prima:quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef DemonRage het volgende:
Kan iemand nog ergens een satellietbeeld vandaan toveren? Alle weer-sites liggen eruit.
ik zie enkel reclamequote:
Nee, maar de potentie was/is er wel. Het is dus ongelovelijk stom om dit soort adviezen te negeren. Het had zomaar anders kunnen uitpakken. Smeets komt er met een schampschot van af.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Valt wel mee zo te zien. De neerslagradar toont ook vooral regen. Echte lijnvorming, wat dus zorgt voor oa. windstoten, is niet aanwezig.
imgur > resize als thumbnailquote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef trabant het volgende:
[ afbeelding ]
Minder spectaculair, maar dit was de blik naar het noorden ten tijde van die andere foto.
Maar hoe krijg je 60.000 mensen vlot op een veilige plek? En een evacuatie zorgt op zichzelf ook weer voor risico's, of niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef -0- het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk serieus.
Alleen al de bliksem als die inslaat in dat veld heb je een heel groot probleem. En de bliksemintensiteit is extreem hoog dus veel kans op inslagen.
Daarna nog de kans op enorme hagelbollen en zware windstoten die tenten weg doen waaien.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef DemonRage het volgende:
Nou,ik zie al licht aan de horizon. Vroenhovenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef Basekid_NZ het volgende:
In Maastricht is het echt nog nergens licht aan het worden...
De bliksem is het gevaarlijkst ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef -0- het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk serieus.
Alleen al de bliksem als die inslaat in dat veld heb je een heel groot probleem. En de bliksemintensiteit is extreem hoog dus veel kans op inslagen.
Daarna nog de kans op enorme hagelbollen en zware windstoten die tenten weg doen waaien.
Jezus wat een enorm dingquote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat is de radar, dit is het satellietbeeld:
[ afbeelding ]
Wat een joekel.
Dat is het ook en dan voornamelijk om eind van de middag een persbericht eruit te doen dat ze GEEN extra maatregelen troffen. Dat is oerdom. Was het fout gegaan dan was Jan Smeets publiekelijk gelynched.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De bliksem is het gevaarlijkst ja.
Zware windstoten etc zijn over het hele front nauwelijks/niet gemeld. De ontladingen zijn vooral in de lucht. Er wordt imo iets te snel gedaan alsof er een grote blunder is begaan daar.
Mooi statistiekjequote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Arcee het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat is de radar, dit is het satellietbeeld:
[ afbeelding ]
Wat een joekel.
Daarom kijk ik de stream zonder geluidquote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef Wild_Overstekend het volgende:
L1 radio doet het nog, maar wat een kutmuziek.
Hier (Bonn) wordt het nu ook donker.quote:
ach dat zien wij ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:35 schreef TLC het volgende:
Nou dat was het dan, het was leuk jullie gekend te hebben![]()
ik had Oranje nog zo graag wereldkampioen zien worden
weerplaza.nlquote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef DemonRage het volgende:
Heeft idd weinig zin nu.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef Droopie het volgende:
Ik vind je spullen veiligstellen niet echt een slim advies, loop je straks tussen de wegwaaiende tenten
nou met 70.000 manquote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef Xaxax het volgende:
ZULKE buitjes hebben we jaarlijks wel een stuk of 20 keer...
omdat er pinkpop is het wordt het allemaal zwaar overdreven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |