Dan moeten we elkaar wel gezien hebben. Was inderdaad echt moeilijk druk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 07:35 schreef Nero22 het volgende:
Tankieejjjj.Sorry dat ik niet zo sociaal Was. Als je dit nog leest, wacht even op me.
![]()
Best wel druk. Alles staat vol man. Ben blij dat ik gisteren al gepast had
* Nero22 doet live verslag
- We krijgen zels koffie en thee in de wachtrij voor de kassa.
- Zullen we überhaupt op tijd bij de kassa zijn op deze manier?
- Hm, we krijgen tickets voor de 30% nu en er wordt zelfs opgeroepen nu de rij in te stappen. Ik voel me net een Amerikaan op Black Friday.
Lijkt me wel tof, maar ik heb nog geen idee of ik kan in septemberquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:02 schreef Salatrel het volgende:
Afhankelijk of ik 2 dagen snipperverlof krijg ben ik voornemens om in september hoog een tripje te doen via Oostenrijk en Italië richting Kroatië en via Bosnië Slovenië Oostenrijk terug. Daggemiddelde ongeveer 400km per dag alleen 1e en laatste dag wat meer (snelweg) vanaf de Oostenrijkse grens zo min mogelijk snelweg..
Iemand zin om mee te gaan? Verblijf in hostel/hotel/bnb oid reisduur is een dag of 9
Als je hem gezien zou moeten hebben, dan moet je mij ook gezien hebben. Ik heb alleen geen idee hoe jij eruit ziet volgens mijquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan moeten we elkaar wel gezien hebben. Was inderdaad echt moeilijk druk.
Ben uiteindelijk naar huis gegaan met een nieuwe Rev it jas.
ik weet het ook pas eind juliquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof, maar ik heb nog geen idee of ik kan in september
Hmm oke, even in het achterhoofd houden dan. Plan is om te beginnen met een cursus op werk in september, maar ik heb nog geen planning daarvan gekregen. Dus ik weet niet op welke dagen ik aanwezig moet zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet het ook pas eind juligaat om periode 24-9 tm 2-10
Daar is geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:05 schreef Tankiej het volgende:
Als je hem gezien zou moeten hebben, dan moet je mij ook gezien hebben. Ik heb alleen geen idee hoe jij eruit ziet volgens mij
ga dat maar eens even uitzoeken danquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hmm oke, even in het achterhoofd houden dan. Plan is om te beginnen met een cursus op werk in september, maar ik heb nog geen planning daarvan gekregen. Dus ik weet niet op welke dagen ik aanwezig moet zijn
Nee, dat zegt me nietsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar is geen woord aan gelogen
Had een bruin leren motorjack aan, als dat je iets zegt.
Yes, ga ik doen komende week! Ik laat het horen als ik meer weetquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga dat maar eens even uitzoeken daneens even wat kilometers op die fiets zetten...
Achterste kassa. Ik kwam om 7:15 binnen gelopen. Uiteindelijk toch 2 uur in die winkel rond gestiefeldquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:21 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me niets
In welke rij stond je, voorste of achterste kassa? Nero en ik stonden bij de voorste.
top!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:21 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Yes, ga ik doen komende week! Ik laat het horen als ik meer weet
Aah oke! Ik was er rond 6.55, toen was het al druk. Nero kwam binnen toen ik net een paar minuten in de rij van de kassa stond. Dat was rond half 8 dacht ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Achterste kassa. Ik kwam om 7:15 binnen gelopen. Uiteindelijk toch 2 uur in die winkel rond gestiefeld
Leuk plan, maar het lijkt erop dat ik pas de 28e mee zou kunnenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:02 schreef Salatrel het volgende:
Afhankelijk of ik 2 dagen snipperverlof krijg ben ik voornemens om in september hoog een tripje te doen via Oostenrijk en Italië richting Kroatië en via Bosnië Slovenië Oostenrijk terug. Daggemiddelde ongeveer 400km per dag alleen 1e en laatste dag wat meer (snelweg) vanaf de Oostenrijkse grens zo min mogelijk snelweg..
Iemand zin om mee te gaan? Verblijf in hostel/hotel/bnb oid reisduur is een dag of 9
is jammerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:22 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Leuk plan, maar het lijkt erop dat ik pas de 28e mee zou kunnen
Neen.quote:Op zondag 14 juni 2015 10:27 schreef daNpy het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de meeste motorrijders dit jaar "plaats op de weg" vergeten?
...
blij dat marquez er weer naast lag.. weer bijna een ander onderuit geveegd bij een optimistische inhaalactiequote:
Alweer?!quote:Op zondag 14 juni 2015 17:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
blij dat marquez er weer naast lag.. weer bijna een ander onderuit geveegd bij een optimistische inhaalactie
kunnen jullie dit niet bespreken in motogp topic of op z'n minst spoiler tabs gebruiken? Ik lees dat topic expres niet en dan gaat het er hier ineens ook nog overquote:Op zondag 14 juni 2015 17:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
blij dat marquez er weer naast lag.. weer bijna een ander onderuit geveegd bij een optimistische inhaalactie
je bent ook zo'n echte regular dat we dat weten van jequote:Op zondag 14 juni 2015 17:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
kunnen jullie dit niet bespreken in motogp topic of op z'n minst spoiler tabs gebruiken? Ik lees dat topic expres niet en dan gaat het er hier ineens ook nog over
Ninja H2Rquote:Op zondag 14 juni 2015 16:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Neen.
Ze hebben alleen weer eens te veel fimpjes gekeken.
Die motor vind ik nog wel het minst indrukwekkend in dit filmpje. De tandjes, wat een ballen hebben die TT-gasten.quote:
ik kom niet in het motogp topicquote:Op zondag 14 juni 2015 17:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
kunnen jullie dit niet bespreken in motogp topic of op z'n minst spoiler tabs gebruiken? Ik lees dat topic expres niet en dan gaat het er hier ineens ook nog over
in de 2e ronde alquote:Op zondag 14 juni 2015 17:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Alweer?!![]()
Ik heb het helaas niet kunnen kijken, maar ik snap niet dat mensen nog fan van zo'n kerel kunnen zijn. Ja hij gaat snoeihard, maar het zou me niks verbazen als ie anderen ermee in gevaar brengt.
Die beukte eerst Crutchlow nog de baan af toch? karma?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:33 schreef BlackLining het volgende:
Schitterend mooie race wel, alleen erg zonde van Espargaro
Wat rij je?quote:
Nog niets, maar ik mág wel rijden nuquote:
thanksquote:Op maandag 15 juni 2015 15:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Gefeliciteerd.
Ben je ook van plan om binnenkort een motor aan te schaffen?
die busquote:Op maandag 15 juni 2015 21:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enners_zijn_kut.html
Nice, er is een nieuwe zondebok
Die heeft er lekker schijt aan iddquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga mij zo maar eens per GS500 naar Groningen verplaatsenDat wordt nog een rit zeg
Wel lievquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga mij zo maar eens per GS500 naar Groningen verplaatsenDat wordt nog een rit zeg
Elk nadeel heb ze voordeel kennelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:29 schreef Salatrel het volgende:
gelukkig had ik nog een alu kettingbeschermer voor de Ten in de schuur liggen die toentertijd niet paste met de schroefjes maar na de crash van vorig jaar hebben ze de nieuwe beschermer met een ander schroefie vastgezet die wel blijkt te passen![]()
dat mag ook wel want verder is er niks te beleven daar in twentequote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Elk nadeel heb ze voordeel kennelijk
Dit weekend motorweekend georganiseerd door een rijschool in Den Haag... 4 Dagen touren omgeving Achterhoek. Niet t meest optimale motorrijweer voorspeld helaas, wel een hele gezellige club.
lol succesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:46 schreef BlackLining het volgende:
Hé, ik heb de 25kW ellende nog meegemaakt hequote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
lol succesMerk je ook eens hoe kut het is om max 35 kw te rijden.
![]()
O wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hé, ik heb de 25kW ellende nog meegemaakt he
BMW rijders en motorscooters MP3's niet harleys afhankelijk van mijn humeurquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Catch22- het volgende:
Wat zijn de officieuze regels voor groeten eigenlijk? Groet iedereen elkaar, ongeacht type motor? En motoragenten?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
BMW rijders Salatrel en motorscooters MP3's niet harleys afhankelijk van mijn humeur
Dit. Alleen van die ouwe kekke jaren 70 motorscooters groet ik wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef Nero22 het volgende:
Iedereen behalve driewielers en (motor)scooters.
Heb al paar keer gehad dat ik per ongeluk een (brom)scooter ging groeten... De eerste keer wou ik er schijnbeweging van maken en de hand door me haar heen halen, maar dat zag er denk ik wel weird uit met een helm opquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef Nero22 het volgende:
Iedereen behalve driewielers en (motor)scooters.
Ik zet in op max 140.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:37 schreef Catch22- het volgende:
Wat voor cruisesnelheid is goed te doen op die GS BL?
harder wil je sowieso niet cruisen op een naked over langere afstand tenzij je hele sterke nekspieren hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zet in op max 140.
Gefeliciteerd met het slagen btw.![]()
pica:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:29 schreef Salatrel het volgende:
gelukkig had ik nog een alu kettingbeschermer voor de Ten in de schuur liggen die toentertijd niet paste met de schroefjes maar na de crash van vorig jaar hebben ze de nieuwe beschermer met een ander schroefie vastgezet die wel blijkt te passen![]()
Hij haalt 175 op teller. Maar boven de 150 wordt het zeer oncomfortabel. Ook omdat ik ruim te groot ben voor die motor, zit praktisch rechtop en da's gewoon niks. Helft van de tijd gereden zittend op de buddy met mijn voeten op de passagierssteptsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:37 schreef Catch22- het volgende:
Dat laatste sowieso. Kinderen vinden een motor natuurlijk super stoer. En dat is het ook
Wat voor cruisesnelheid is goed te doen op die GS BL?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Catch22- het volgende:
Wat zijn de officieuze regels voor groeten eigenlijk? Groet iedereen elkaar, ongeacht type motor? En motoragenten?
Zündapps of Kreidlersquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Alleen van die ouwe kekke jaren 70 motorscooters groet ik wel.
Afgelopen zaterdag groette ik een motorrijder. Vlak erachter kwam er weer een tweewieler, en groette ik weer. Ik zag te laat dat het een scooter was.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Catch22- het volgende:
Natuurlijk, maar die krijgen een duimpjequote:
Zwaaien naar kinderen is leuk. Een tijdje geleden reed ik op de Autobahn naast een busje met kinderen. Ze waren dolblij toen ik terugzwaaide.quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die krijgen een duimpje![]()
Zag gisteren nog vier Britten met volgepakte 125cc Kreidlers op de snelweg
Kinderen is ook altijd zwaaien ja. Schitterend is dat. En dan zie je de gedachte van de moeder.. "Ah nee he, hij houdt van motoren..."
Gast. Op de alp en niet eens van de dijk af om dat ventweggetje te nemen???quote:
Pas daarmee op hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zwaaien naar kinderen is leuk. Een tijdje geleden reed ik op de Autobahn naast een busje met kinderen. Ze waren dolblij toen ik terugzwaaide.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:43 schreef Salatrel het volgende:
deze meneer kan echt niet rijdengaat 2x op zijn muil in 1 filmpje
BMW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |