Hé, ik heb de 25kW ellende nog meegemaakt hequote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
lol succesMerk je ook eens hoe kut het is om max 35 kw te rijden.
![]()
O wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hé, ik heb de 25kW ellende nog meegemaakt he
BMW rijders en motorscooters MP3's niet harleys afhankelijk van mijn humeurquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Catch22- het volgende:
Wat zijn de officieuze regels voor groeten eigenlijk? Groet iedereen elkaar, ongeacht type motor? En motoragenten?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
BMW rijders Salatrel en motorscooters MP3's niet harleys afhankelijk van mijn humeur
Dit. Alleen van die ouwe kekke jaren 70 motorscooters groet ik wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef Nero22 het volgende:
Iedereen behalve driewielers en (motor)scooters.
Heb al paar keer gehad dat ik per ongeluk een (brom)scooter ging groeten... De eerste keer wou ik er schijnbeweging van maken en de hand door me haar heen halen, maar dat zag er denk ik wel weird uit met een helm opquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef Nero22 het volgende:
Iedereen behalve driewielers en (motor)scooters.
Ik zet in op max 140.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:37 schreef Catch22- het volgende:
Wat voor cruisesnelheid is goed te doen op die GS BL?
harder wil je sowieso niet cruisen op een naked over langere afstand tenzij je hele sterke nekspieren hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zet in op max 140.
Gefeliciteerd met het slagen btw.![]()
pica:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:29 schreef Salatrel het volgende:
gelukkig had ik nog een alu kettingbeschermer voor de Ten in de schuur liggen die toentertijd niet paste met de schroefjes maar na de crash van vorig jaar hebben ze de nieuwe beschermer met een ander schroefie vastgezet die wel blijkt te passen![]()
Hij haalt 175 op teller. Maar boven de 150 wordt het zeer oncomfortabel. Ook omdat ik ruim te groot ben voor die motor, zit praktisch rechtop en da's gewoon niks. Helft van de tijd gereden zittend op de buddy met mijn voeten op de passagierssteptsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:37 schreef Catch22- het volgende:
Dat laatste sowieso. Kinderen vinden een motor natuurlijk super stoer. En dat is het ook
Wat voor cruisesnelheid is goed te doen op die GS BL?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Catch22- het volgende:
Wat zijn de officieuze regels voor groeten eigenlijk? Groet iedereen elkaar, ongeacht type motor? En motoragenten?
Zündapps of Kreidlersquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Alleen van die ouwe kekke jaren 70 motorscooters groet ik wel.
Afgelopen zaterdag groette ik een motorrijder. Vlak erachter kwam er weer een tweewieler, en groette ik weer. Ik zag te laat dat het een scooter was.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef Catch22- het volgende:
Natuurlijk, maar die krijgen een duimpjequote:
Zwaaien naar kinderen is leuk. Een tijdje geleden reed ik op de Autobahn naast een busje met kinderen. Ze waren dolblij toen ik terugzwaaide.quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die krijgen een duimpje![]()
Zag gisteren nog vier Britten met volgepakte 125cc Kreidlers op de snelweg
Kinderen is ook altijd zwaaien ja. Schitterend is dat. En dan zie je de gedachte van de moeder.. "Ah nee he, hij houdt van motoren..."
Gast. Op de alp en niet eens van de dijk af om dat ventweggetje te nemen???quote:
Pas daarmee op hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zwaaien naar kinderen is leuk. Een tijdje geleden reed ik op de Autobahn naast een busje met kinderen. Ze waren dolblij toen ik terugzwaaide.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:43 schreef Salatrel het volgende:
deze meneer kan echt niet rijdengaat 2x op zijn muil in 1 filmpje
BMW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |