Het ijsvogeltje is bezig met de 2e leg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En hoe is het nu met het ijsvogeltje
Dat zijn de berichtenquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het ijsvogeltje is bezig met de 2e leg.
Exporteren met Lightroom, batch aanmaken in Photoshop of zoals kano al aangeeft veel andere programma's kunnen het ook.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:41 schreef Tjacka het volgende:
hoi mag ik hier een vraagje stellen
is er een programma dat je op een serie foto's nummer 1 t/m .00 kan zetten met een druk op de knop?
FOT / [Centraal] Het grote lenzen/objectieven topic #36quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:53 schreef over_hedge het volgende:
Ik kijk er vast over heen. Maar was er eerst niet een centraal objectieven topic?
» Er is al 250 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
FOT / [Centraal] Het grote lenzen/objectieven topic #36
Geen probleem! En zeker zinvol. Veel lenzen dingen werden nu besproken in de merken topics van de lenzen. Dit topic is daar eigenlijk beter voorquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
» Er is al 250 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ah vandaarDankje
dat dacht ik wel dat het kon met lightroomquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Exporteren met Lightroom, batch aanmaken in Photoshop of zoals kano al aangeeft veel andere programma's kunnen het ook.
Keep em coming, die video'squote:Op donderdag 11 juni 2015 16:10 schreef Ener-G het volgende:
Hoe het is om een Champions League finale te schieten:
Geargasmquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:10 schreef Ener-G het volgende:
Alsof hij tussen die paupers zou gaan staanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand al D_A gespot (Pinkpop)
Je werd donderdagavond nog wel op de radio bejubeld om de plaatjes van je huisorkest. Doe je goedquote:
Tof filmpjequote:Op donderdag 11 juni 2015 16:10 schreef Ener-G het volgende:
huis-onderhoud-klus-voorbereid-fuck-ik-ben-weer-iets-vergeten-te-bestellen-weekend....quote:Op maandag 15 juni 2015 08:20 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen, iedereen een goed weekend gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |