morgen weer een FaxPo?quote:
Kon ik eindelijk weer eens een topic openenquote:Op zondag 7 juni 2015 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Topickaper verdomme
Grapje ik sloot hem om te kijken hoe lang het zou duren
Dotanquote:
Hahaha en 3FM MH, dat wist ik nog niet. Dit kan toch nietquote:Op maandag 8 juni 2015 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Walk on Water ook "Radio 2 Topsong".
Zijn alle publieke zenders gefuseerd ofzo?
quote:
FTFYquote:Op maandag 8 juni 2015 10:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hahaha en 3FM MH, dat wist ik nog niet. Dit kan toch niet Timur![]()
Die Viva tumbl postquote:
Ik vond hem matig.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die Viva tumbl post
Je bank bezaaien met handdoeken
Ik had meer zoiets van welke vrouw gaat dit vragen op een forum?quote:
Ik vind Roos tof.quote:
Walvissen zijn ook tofquote:
Sowiesoquote:
Goedemorgen!quote:
Je had een Rising ja?quote:Op maandag 8 juni 2015 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker!
En eerder ook al The Rising op Radio 2.
Hier staat de stand op 3 BBQ faxenquote:
quote:
Nergens voor nodig... als ik 1 keer ga faxen per dag, DAN moet ik naar de dokterquote:Op maandag 8 juni 2015 12:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja hoor!
misschien toch eens na laten kijken
Ja da's waar, viel me ook op in de autoquote:Op maandag 8 juni 2015 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
In dit nummer zit een soundeffect van een treinovergang. Vreselijk irritant.
Welke?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
In dit nummer zit een soundeffect van een treinovergang. Vreselijk irritant.
dus ík moet me laten nakijken?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nergens voor nodig... als ik 1 keer ga faxen per dag, DAN moet ik naar de dokter
Bad Blood
Broekje omlaagquote:Op maandag 8 juni 2015 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
Alleen op kantoor voor een uur
De radio kan weer ff hard!
Of rokje omhoog...quote:
quote:
Daar is het te koud voorquote:
quote:
Verkeerde account Roel.quote:
Maar het was fokkiing 30 graden,quote:Op maandag 8 juni 2015 12:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een jurkje aan en iedereen keek alsof ik gek was geworden
Het is allebei niks.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:01 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Wolves - Ben Howard
Love Me Again - John Newman
Lunchbox 2
Hero - Family Of The Year
In The End - Linkin Park
quote:
oeh, de hartige variantquote:Op maandag 8 juni 2015 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben dus verslaafd aan bananenchips
Hallo.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens mannen die aan bomen zagen doen
Ik ben niet graag het 3e wiel aan de wagen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet graag het 3e wiel aan de wagen.
Lb1 want minder grote baggerquote:Op maandag 8 juni 2015 13:01 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Wolves - Ben Howard
Love Me Again - John Newman
Lunchbox 2
Hero - Family Of The Year
In The End - Linkin Park
Die wordt elke maand wel een keer gevraagd aan Ekdom ookquote:
Tja, zo lang Ekdom ze ook in de uitzending blijft gooien houdt het niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt elke maand wel een keer gevraagd aan Ekdom ook
Jammer dat ik niet kon luisterenquote:Op maandag 8 juni 2015 13:56 schreef Bronson het volgende:
Godsamme wat een legendarische uitzending weer van Wat ging er allemaal fout vandaag??!/11!111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RIP je sociale leven.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik mijn FB moet geloven dan gaat iedereen tegenwoordig maar trouwen met elkaar![]()
![]()
Het VIVA-forumquote:Op maandag 8 juni 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
RIP je sociale leven.
Er moet een clubje zijn voor vrouwen van 25+ die single zijn. Gewoon om elkaar te steunen in deze zware tijden.
Pino en ik zijn het niet met je eensquote:
Nooit. Ik zal daar nooit mezelf registreren en posten. Nooit en ten nimmer.quote:
Wen er maar aan... Het is bij mij al een aantal jaren een groot trouw- en kinderfestijn....quote:Op maandag 8 juni 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik mijn FB moet geloven dan gaat iedereen tegenwoordig maar trouwen met elkaar![]()
![]()
SC welquote:
Kinderen valt nog wel mee, maar trouwen des te meer.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wen er maar aan... Het is bij mij al een aantal jaren een groot trouw- en kinderfestijn....
ik word schijtziek van al die pleuriskinderen. Mensen die ook echt elke poep of scheet van hun kind erop zetten worden per direct geblokkeerd.....quote:Op maandag 8 juni 2015 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kinderen valt nog wel mee, maar trouwen des te meer.
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik word schijtziek van al die pleuriskinderen. Mensen die ook echt elke poep of scheet van hun kind erop zetten worden per direct geblokkeerd.....
Oh dat ken ik nietquote:Op maandag 8 juni 2015 14:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En Facebook Purity installeren helpt ook
Ook met van die plaatjes die er uitzien alsof ze 80x door paint zijn getrokken en opnieuw zijn geupload?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet
Maar vaak zijn het dezelfde mensen die ook allemaal crap op Facebook gooien zoals "wat een kut dag", of overal over lopen zeiken en overal een (ongenuanceerde) mening over hebben en dat pontificaal op Facebook plempen....
met vervolgens een half chatgesprek eronder aan steunbetuigingen
Ik heb niet dat soort vriendenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook met van die plaatjes die er uitzien alsof ze 80x door paint zijn getrokken en opnieuw zijn geupload?
Ik ook niet. Maar ik zie dat soms wel bij m'n zusje voorbij komenquote:
Picsquote:Op maandag 8 juni 2015 15:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zie dat soms wel bij m'n zusje voorbij komen
Het zijn gelukkig niet mijn close friends neequote:
Ze is al bezet.quote:
Ik had het niet over je zusjequote:
Qua plaatjes: alles wat hier Topicreeks: Mijn 10 Facebook ergenissen gepost wordt zo ongeveerquote:
Ik ken ook volwassenen die dit soort dingen over zichzelf postenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
En dan die reactie ook
Postnatale abortus zeg ik je...
Da's een forum, da's wat andersquote:Op maandag 8 juni 2015 15:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ken ook volwassenen die dit soort dingen over zichzelf posten
oneensquote:
Ik begin me dat ook steeds meer af te vragen. Ook qua communicatie enz.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We stellen je graag voor aan Heavylight. NPO Radio 2 Talent."
Gelukkig onderscheidt Radio 2 zich zoveel van 3FM qua opzet. NOT.
quote:Op maandag 8 juni 2015 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We stellen je graag voor aan Heavylight. NPO Radio 2 Talent."
Gelukkig onderscheidt Radio 2 zich zoveel van 3FM qua opzet. NOT.
quote:Wat is dat, een Radio 2 Talent?
Radio 2 ondersteunt Nederlands talent. Artiesten die worden uitverkoren tot ‘Radio 2 Talent’ kunnen rekenen op airplay en maken kans op live optredens en een showcase.
De muziekredactie van Radio 2 kiest elke maand een nieuwe Nederlandse band. Lees hieronder alles over onze talenten!
quote:WAT IS 3FM SERIOUS TALENT?
3FM Serious Talent is constant op zoek naar jong, onbekend en veelbelovend muzikaal talent. Elke twee maanden worden (ongeveer) vier acts door 3FM uitgeroepen tot 3FM Serious Talent. Zij krijgen airplay op 3FM en komen regelmatig langs in de studio. 3FM Serious Talent is dé springplank voor nieuw talent. Heb jij het in je én ben je klaar voor de volgende stap?
Ook aan het eind van elk uur reclame voor een concert. Ze roepen nog net niet "NPO Radio 2 Presents..!"quote:Op maandag 8 juni 2015 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik begin me dat ook steeds meer af te vragen. Ook qua communicatie enz.
Ik bedoelde jouw niet, maar de band!quote:
quote:
Het is radio...quote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind die Eva Koreman nu al een aanwinst trouwens:
[ afbeelding ]
Lekkah!
Zolang de microfoon maar dichtblijft... Of is deze vrouw wel een aanwinst voor de radio?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind die Eva Koreman nu al een aanwinst trouwens:
[ afbeelding ]
Lekkah!
Webcamquote:
Sowieso kan je vrouwen beter niet horenquote:Op maandag 8 juni 2015 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang de microfoon maar dichtblijft... Of is deze vrouw wel een aanwinst voor de radio?
ik vind geluid op de TomTom sowieso stik vervelend. Ik zie wel op dat beeldscherm hoe ik moet rijden. Sowieso weet ik de routes meestal vrijwel uit mn hoofdquote:Op maandag 8 juni 2015 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso kan je vrouwen beter niet horen
Zoals een collega altijd zegt: "Als je lang een relatie hebt luister je niet meer naar je vriendin/vrouw... Daarom kan ik ook geen vrouwelijke stem hebben in m'n TomTom... dan luister ik namelijk niet meer"
Eens!quote:Op maandag 8 juni 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Sowieso als man een navigatiesysteem nodig hebben
eens, eigenlijk ook vrijwel nooit nodigquote:Op maandag 8 juni 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Ik kan prima op mijn zolderkamer navigeren zonder TomTomquote:Op maandag 8 juni 2015 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens, eigenlijk ook vrijwel nooit nodig
Homecoming?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 17:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Homecoming?
Dat is wel een prima plaat vind ik
Nee het is al 7 uur.quote:
oh bedankt ga ik gleijk even doenquote:Op maandag 8 juni 2015 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het is al 7 uur.
Heb je de memo gemist waarop stond dat de klok werd verzet?
quote:Op maandag 8 juni 2015 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
Wolfje, heb je Spy al gezien? Met extragratis een ESF-cameo
Hij is echt superleuk.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen, maar mogelijkerwijs ga ik met mijn lief er heen
Ik zie blokjesquote:Op maandag 8 juni 2015 20:02 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.mtv.com.au/tra(...)we-cant-stop-staring
Is dat een hont?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is gewoon mishandeling
[ afbeelding ]
blockfacequote:Op maandag 8 juni 2015 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is gewoon mishandeling
[ afbeelding ]
3FM heeft een speciale positie binnen de NPO-merkstrategie, daarom hebben ze ook nog steeds een redelijk afwijkend logo (net als FunX en 101).quote:Op maandag 8 juni 2015 16:11 schreef Pino112 het volgende:
Het enige verschil is dat NPO Radio 2 expliciet meldt dat ze NPO Radio 2 heten.
3FM heet eigenlijk gewoon NPO 3FM maar dat laten ze nergens blijken.
Wel handig voor de verkeersinfo. Heb je meer aan dan dat halve rijtje van Jon Bakker eens per half uur.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag nog niet voorin?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit of passief op de achterbank terwijl iemand anders rijdt of ik ga met het ov. En ik ken de kaart van de spoorwegen van Nederland bijna helemaal uit mijn hoofd.
Dat dus, vooral als het navigatiesysteem dan ook zelf een alternatieve route verzint. Heeft mij in de afgelopen jaren in ieder geval al heel wat tijd bespaard.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel handig voor de verkeersinfo. Heb je meer aan dan dat halve rijtje van Jon Bakker eens per half uur.
Huisdieren zitten op de achterbankquote:
Cumulonimbusquote:
Nou, hij draaide net iets van een of ander nieuw Nederlands bandje wat precies klonk als Kensington. En dan nog een slap aftreksel er van.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
GBTTZ
Da's een soort Kensington maar dan nog irritanter met hun "oh oh oh oh"
Ik vond het niks, The Brahms, maar vond het niet op Kensington lijken eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou, hij draaide net iets van een of ander nieuw Nederlands bandje wat precies klonk als Kensington. En dan nog een slap aftreksel er van.
edit: The Brahms volgens internet
Hey, geen kwaad woord over ome Paulus he?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Sersjee was gister op een concert van Paul McCartney ofzo... Scheen ook een flink slap aftreksel te zijn van The Beatles.
Dankzij Kanye West gaat Paul Macdinges eindelijk doorbrekenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Sersjee was gister op een concert van Paul McCartney ofzo... Scheen ook een flink slap aftreksel te zijn van The Beatles.
Hij deed maar 3 liedjes van z'n nieuwe album! Verder speelde ie zowat alleen maar covers...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
The Paul McCoverbandquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij deed maar 3 liedjes van z'n nieuwe album! Verder speelde ie zowat alleen maar covers...
Wat een prutserquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij deed maar 3 liedjes van z'n nieuwe album! Verder speelde ie zowat alleen maar covers...
Haha, inderdaad van die kids die dan dachten 'Wie is die ouwe?'quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankzij Kanye West gaat Paul Macdinges eindelijk doorbreken
Kanye heeft echt een goede kijk op nieuw talent
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zijn toch die ene gasten met paddestoel haars ?
mijn ouders hebben mij niet meegenomenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:34 schreef Sersjee het volgende:
Ik zag vrij veel kinderen van een jaar of 10, 12 die met hun ouders/grootouders mee waren. Dat deed me wel deugd, eerlijk gezegd.
dat is eer iets voor onze zoon van 7quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik had mijn zoontje van 12 wel mee willen nemen naar Royal Blood.
Kon helaas niet aan kaarten komen.
Ben bang dat die Paradiso 's avonds niet in komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is eer iets voor onze zoon van 7
daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben bang dat die Paradiso 's avonds niet in komt.
Jessie Jquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:00 schreef Againzender het volgende:
Over Paradiso gesproken, gisteren zat er al om 15:30 een flinke rij met jongelui voor de ingang. Welke hype trad daar op
Jessie J, zegt Google.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:00 schreef Againzender het volgende:
Over Paradiso gesproken, gisteren zat er al om 15:30 een flinke rij met jongelui voor de ingang. Welke hype trad daar op
die kids hadden zeker op rihanna gehooptquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:34 schreef Sersjee het volgende:
Ik zag vrij veel kinderen van een jaar of 10, 12 die met hun ouders/grootouders mee waren. Dat deed me wel deugd, eerlijk gezegd.
ik was wat luiquote:
Want je buurvrouw zong het altijd midden in de nacht?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:17 schreef Againzender het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan fast car?
jaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want je buurvrouw zong het altijd midden in de nacht?
Jamie Xx Feat. Young Thug & Popcaan. Kennelijk. Bagger inderdaad.quote:
Ik ben niet bepaald liefhebber van die multiculturele ellende, maar ik herken toch wel kwaliteit en of iets goed in elkaar zit. Dit was echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jamie Xx Feat. Young Thug & Popcaan. Kennelijk. Bagger inderdaad.
ben het volkomen met je eensquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald liefhebber van die multiculturele ellende, maar ik herken toch wel kwaliteit en of iets goed in elkaar zit. Dit was echt helemaal niks.
Epische clip ookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Land of Confusion
Maar draai dan het origineel van Disturbed
neequote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:17 schreef Againzender het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan fast car?
Jamie XXquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jamie Xx Feat. Young Thug & Popcaan. Kennelijk. Bagger inderdaad.
Dat was 20 jaar geleden nog wel leuk. Zag laatst een fragment van Pinkpop vorig jaar en moest een beetje huilen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Concert bijwonen van de Rolling Stones lijkt me helemaal lachwekkend
Ik vond dat optreden op Glastonbury twee jaar geleden nog wel heel tofquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was 20 jaar geleden nog wel leuk. Zag laatst een fragment van Pinkpop vorig jaar en moest een beetje huilen.
was niet zo slecht hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was 20 jaar geleden nog wel leuk. Zag laatst een fragment van Pinkpop vorig jaar en moest een beetje huilen.
Het wordt morgen en overmorgen goed weerquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
Blurgh, saaie meeting achter de rug. Vertel eens wat leuks om me op te vrolijken?!
Ik zit de hele dag binnenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het wordt morgen en overmorgen goed weer
Ik ookquote:
vrijdag wordt een warme dagquote:
Hallo treesquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:09 schreef minthy het volgende:
Er komt idd topweer aan!
"Helaas" vrijdag een bruiloft, zaterdag kamp en zondag een verjaardag.
Ik ben weer te druk...![]()
Helaas? Je wilt niet met eend trouwen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:09 schreef minthy het volgende:
Er komt idd topweer aan!
"Helaas" vrijdag een bruiloft, zaterdag kamp en zondag een verjaardag.
Ik ben weer te druk...![]()
Maar zo erg als vorig jaar wordt het toch niet, hoop ik tenminste. En ik heb een tent die waterdicht isquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
vrijdag wordt een warme dag. Weet niet hoe het daar is maar voor Den Haag staat weer eens regen aan het eind van de dag voorspelt
![]()
Nederlands weer
Opgegeten, sorry.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo trees
Ik ben mijn puntenslijper kwijt. Heb jij die weer eens niet teruggelegd?
Je bent het of je hebt het?quote:
Dat is toch het idee van een tent?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar zo erg als vorig jaar wordt het toch niet, hoop ik tenminste. En ik heb een tent die waterdicht is
je zei tentquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar zo erg als vorig jaar wordt het toch niet, hoop ik tenminste. En ik heb een tent die waterdicht is
Het is niet m'n eigen bruiloft. Dan had er wel een invitatie op de mat/in de mailbox gevallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helaas? Je wilt niet met eend trouwen?
Scherp!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent het of je hebt het?
met jou weet je het immers nooit.
Da's betere dan andere puntige lichaamsdelen...quote:
Normaal gesproken wel, maar die van vorig jaar was zo lek als een mandjequote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van een tent?
Het is pas dinsdag.quote:
werkse XOXOXXOXquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:13 schreef minthy het volgende:
Weer aan het werk, bijbaantje kwam weer met een spoedklus. Daag, vrije dag!
Zal zo de radio eens aantrappen en kom later nog wel eens om het hoekje gluren
Knieënquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's betere dan andere puntige lichaamsdelen...
Succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:13 schreef minthy het volgende:
Weer aan het werk, bijbaantje kwam weer met een spoedklus. Daag, vrije dag!
Zal zo de radio eens aantrappen en kom later nog wel eens om het hoekje gluren
Livin' on the edge....quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:19 schreef minthy het volgende:
De zanger van Aerosmith klinkt alsof hij met z'n ballen klem zit.
Dan ben ik toch niet de enige die dat vindt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Mercy van Muse eigenlijk niet zo'n goeie plaat....
gewoon in een kooi op zolder wegstoppen dat wijf.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
R&P / Vriendin is versierd op een feestje TS van dit topic
Bliss is fantastisch!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan ben ik de enige die dit wel heerlijk vindtDit had Muse al jaren moeten blijven doen. Het lijkt ook op 2 van mijn favoriete nummers van ze: Fillip en Bliss.
Fillip is, echt met afstand, het beste Musenummer ooit.quote:
Precies. Vrouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon in een kooi op zolder wegstoppen dat wijf.
Eens maar dit liedje had niet gehoeven..quote:
Vind ik nou wel weer een leuke van Wings.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens maar dit liedje had niet gehoeven..
Doe mij maar Mull of Kintyre. Dit doet me vrij weinig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vind ik nou wel weer een leuke van Wings.
Foo Fighters hebben dit gecovered ooit.
Wel jammer dat Got my mind set on you een cover is, al deed hij het wel geheel op z'n eigen manier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe mij maar Mull of Kintyre. Dit doet me vrij weinig.
Of Live and let die die rockt wel lekker. Maar heb sowieso meer met de solonummers van Lennon. (Jealous Guy) Harrison kan ik ook niet zoveel mee al is Got my mind set on you wel heerlijk opzwepend.
Obvious troll is obvious. Althans, daar ga ik even van uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe mij maar Mull of Kintyre. Dit doet me vrij weinig.
Of Live and let die die rockt wel lekker. Maar heb sowieso meer met de solonummers van Lennon. (Jealous Guy) Harrison kan ik ook niet zoveel mee al is Got my mind set on you wel heerlijk opzwepend.
Snap ik. Idem hier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel jammer dat Got my mind set on you een cover is, al deed hij het wel geheel op z'n eigen manier.
Mijn vader is nu hier, helemaal vol van het concert van gisterenavond. Een van de beste shows die hij gezien heeft
Nouja, ik vind het niet vervelend als ik het op de radio hoor en zal het niet afzetten, maar het doet mij gewoon weinig. Qua Harrison. Dat eerste is wel een beetje chargerend, wellicht.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious. Althans, daar ga ik even van uit.
Nee hoor, ik word er ook wel weer blij van na die gekkigheid van The 2nd Law.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan ben ik de enige die dit wel heerlijk vindtDit had Muse al jaren moeten blijven doen. Het lijkt ook op 2 van mijn favoriete nummers van ze: Fillip en Bliss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |