abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eindredactie Games zondag 7 juni 2015 @ 22:20:41 #1
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153338535


Developer(s):
From Software

Publisher(s):
JP From Software
Namco Bandai Games

Director(s):
Hidetaka Miyazaki

Release date(s):
April 2016

Platform(s):
PlayStation 4
Xbox One
Windows

FOK!Games coverage:
Vanaf nu doodgaan in Dark Souls III
Droevige Ben Affleck denkt terug aan Dark Souls-games
Dark Souls-bordspel en kledinglijn aangekondigd
Eli Roth maakt Dark Souls III animated short
Konten kijken met Dark Souls III-glitch
Ware kleuren in Dark Souls III-trailer
Dark Souls III 'weapon arts'-demonstratie
Launchtrailer voor Dark Souls III
Koude rillingen bij Dark Souls III opening cinematic
Dark Souls III-classes in actie

Epic launchtrailer:

Handige linkjes:
http://darksouls3.wiki.fextralife.com
https://www.youtube.com/user/EpicNameBro
https://www.youtube.com/user/VaatiVidya


Dark Souls III-spelende FOK!kers:

Xbox One (Gamertag)
jonneh.jpg 2dope - Wouternznk


PlayStation 4 (PSN)
necrodeath2.gif Necrodeath - Nerkhan
Dark_Souls_gif_2.gif StateOfMind - StateOfMind1976


PC

[ Bericht 17% gewijzigd door 2dope op 17-04-2016 15:13:52 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 10 juni 2015 @ 11:45:13 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153405941
Lijkt allemaal werkelijkheid te worden, IGN lekte gister promotiemateriaal voor waarschijnlijk de E3:

150610_104357_143387825569.jpg

Promotiemateriaal Dark Souls III gelekt
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153698431
Vanmiddag Bloodborne uitgespeeld, dus laat maar komen :Y
Duurt alleen nog zo lang ;(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_153698511
voor iedereen die dat het kasteel uit 2 vind: Das echt duidelijk Anor londo qua architectuur. Als je de trailer goed bekijkt zie je ook de undead burg ervoor liggen.
  Eindredactie Games zaterdag 20 juni 2015 @ 19:18:10 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153698521
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag Bloodborne uitgespeeld, dus laat maar komen :Y
Duurt alleen nog zo lang ;(
Ah, trouwe mede Dark Souls-fan #1 is gearriveerd O+

Heeft Bloodborne je op dezelfde manier kunnen bekoren als Dork Souls?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 20 juni 2015 @ 19:20:20 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153698575
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:17 schreef Donderkonijn het volgende:
voor iedereen die dat het kasteel uit 2 vind: Das echt duidelijk Anor londo qua architectuur. Als je de trailer goed bekijkt zie je ook de undead burg ervoor liggen.
Welk kasteel? Bedoel je die eerste screenshot of in de trailer? Qua architectuur komt het erg veel overeen, maar dat is meer een From Software-designkenmerk dacht ik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 20 juni 2015 @ 19:21:04 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153698594
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153698717
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:18 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ah, trouwe mede Dark Souls-fan #1 is gearriveerd O+

Heeft Bloodborne je op dezelfde manier kunnen bekoren als Dork Souls?
Ik had er voorheen zo mijn twijfels over (vuurwapens, Victoriaanse tijd/stijl ipv een middeleeuwse dark fantasy setting), maar ik vond het uiteindelijk een erg toffe game.
Heel anders dan zijn voorgangers en tegelijkertijd toch ook weer erg vertrouwd.

Ik vind het zelfs een van de vermakelijkste games uit de serie, al was ie ook een heel stuk gemakkelijker dan zijn voorgangers, wat dan weer jammer is.
Maar hoe dan ook was ie elke euro dubbel en dwars waard.

Over de toekomst van Dark Souls las ik ergens dat men niet uitsluit dat die in de toekomst met Mechs en ninja's zal gaan worden. Ik hoop het niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_153700311
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Welk kasteel? Bedoel je die eerste screenshot of in de trailer? Qua architectuur komt het erg veel overeen, maar dat is meer een From Software-designkenmerk dacht ik.
De trailer. Qua layout herkin ik zo Undead burg, het stuk waar de Firelink Shrine zit, en Anor Londo.
  Eindredactie Games zaterdag 20 juni 2015 @ 20:41:44 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153700523
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

De trailer. Qua layout herkin ik zo Undead burg, het stuk waar de Firelink Shrine zit, en Anor Londo.
Ik herken het niet. Op een bepaald moment lijkt het qua architectuur erg veel op Anor Londo, maar ook op bijvoorbeeld Tower of Flames.

Het lijkt me niet aannemelijk dat we terugkeren naar Lordran, maar zou het wel erg vet vinden!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 21 juni 2015 @ 21:40:21 #11
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153729341


Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 21 juni 2015 @ 21:41:39 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153729387
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 21 juni 2015 @ 22:31:47 #13
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_153731280
Ik ben bij de eindbaas van Bloodborne afgehaakt :') toen kwam the witcher 3 en heb ik BB niet meer aangeraakt.
Zal ik wel weer doen als ik in ben voor een NG+.

Wel hyped voor DSIII tho. DS2 niet gespeeld, DaSo en BB hebben me erg kunnen bekoren.
  Eindredactie Games zondag 21 juni 2015 @ 22:37:49 #14
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153731456
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:31 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben bij de eindbaas van Bloodborne afgehaakt :') toen kwam the witcher 3 en heb ik BB niet meer aangeraakt.
Zal ik wel weer doen als ik in ben voor een NG+.

Wel hyped voor DSIII tho. DS2 niet gespeeld, DaSo en BB hebben me erg kunnen bekoren.
Was die vies moeilijk dan ofzo? Of gewoon weggelegd vanwege Witch0r 3?

En idd, ik ben ook moeilijk hyped. Ga misschien nog een keer die Scholar of the First Sin doorlopen. En natuurlijk BB, mocht er ooit nog een PS4 komen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 21 juni 2015 @ 22:47:33 #15
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_153731718
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef 2dope het volgende:

[..]

Was die vies moeilijk dan ofzo? Of gewoon weggelegd vanwege Witch0r 3?

En idd, ik ben ook moeilijk hyped. Ga misschien nog een keer die Scholar of the First Sin doorlopen. En natuurlijk BB, mocht er ooit nog een PS4 komen.
Ik denk dat ik hem wel kan verslaan. Moet alleen even die tactiek aanpassen als ik hem over de helft van zijn hp heb.
Toen werd ie me aardig snel en was ik snel gefileerd.
Heb het echter maar n keer geprobeerd en toen ging ik wat anders doen. Voor ik het wist was ik toen alweer the Witcher aan het downen. Straks als ik over drie week vakantie heb zal ik eens de brut uitspelen :D
  Eindredactie Games donderdag 17 september 2015 @ 16:11:15 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156172538
87 dagen niet gereageerd :{

Tijd voor wat updates.

We hebben een releasedatummaand: Dark Souls III komt april 2016 uit in Europa

Interview met Miyazaki op Gamescom: Interview Miyazaki: 'Dark Souls III is een keerpunt in de franchise'

De preview van Pheno op E3: http://frontpage.fok.nl/preview/705844/1/1/50/dark-souls-3.html

Gameplaytrailer Gamescom:
Boss Battle gameplay (Dancer of the Frigid Valley, kutkwaliteit):


16 minuten gameplay van Gamescom (kutkwaliteit):


Goed leesbare special van Eurogamer:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-07-23-dark-souls-3
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156172722
Kanniewachtennie *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 18 september 2015 @ 12:55:36 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156195592
4 minuten redelijk goede kwaliteit gameplay van Tokyo Game Show gister (vanaf 2:43 een Cleric):

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156195896
Dat ziet er toch weer heerlijk en vertrouwd uit :9

Om de een of andere reden kies ik eigenlijk nooit voor een Cleric, hoewel die later als je eenmaal flink geleveld bent heel gaaf zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 18 september 2015 @ 13:23:29 #20
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156196134
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Dat ziet er toch weer heerlijk en vertrouwd uit :9

Om de een of andere reden kies ik eigenlijk nooit voor een Cleric, hoewel die later als je eenmaal flink geleveld bent heel gaaf zijn.
Ik ook niet :) Speel meestal als tank, hoewel dat in Dark Souls niet altijd even praktisch is omdat bij sommige enemies agility gewoon te belangrijk is. Ik heb dan vaak een tank-loadout en daarnaast een loadout waarmee ik lenig/flexibel ben :7

Wel een paar Cleric/Pyromancer playthroughs gedaan. Zeker vermakelijk vooral omdat de gameplay er flink anders van wordt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 22 september 2015 @ 21:33:33 #21
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156307198
Leuk stukje om te lezen voor Dark Souls-liefhebbers.

quote:
Dark Souls 3 is like returning home, only somebody has knocked out a dividing wall and transformed your living room into a veritable paradise.

I played Dark Souls 3 at Tokyo Game Show 2015 and it was the most relaxing appointment of my entire trip.

I’ve played all the Souls games so far, including Bloodborne if you want to lump them together. My personal favourite is Demon’s Souls, but I think all things considered the first Dark Souls is the best one.

Bloodborne wrecked me: it’s a very different style of play, favouring aggression and speed, and while that kind of play is more than possible in the core Souls series it normally comes after you’ve developed a build specifically for it.

I am a big fan of slow and shielded (and stealth and cheese and over-levelling and everything but white-knuckle action) and playing Bloodborne for editorial deadlines nearly gave me a nervous breakdown. Firing up the Dark Souls 3 demo at TGS, picking the Knight build and immediately slamming my finger into place on L2 felt so, so good. I was safe at last.

Of course, I wasn’t actually safe: this is a Souls game, after all. In the short, linear section I managed to explore during my time I was ambushed at least half a dozen times.

Every one of these little spats delighted me. Even on high alert I was taken by surprise at least once, when a crossbowman perched on a ledge overlooking a gallery sniped at me from behind (just to brag a little, I rolled at the first twang of the string and dodged the shot, and I’d been so careful in advancing towards the decoy foes ahead that I had no trouble dispatching him).

But that’s just one example; baddies were constantly popping up from side paths and behind cover to give me a piece of their minds, and also their spears and axes and enormous swords, ah ha ha.

It was such a small area that we can’t draw conclusions about overall level design and layout, but I enjoyed exploring multiple loot-filled dead ends as I progressed in one direction, before my time ran out. It was nice to be alerted to these interesting locations by attacks as well as through searching.

Because I’m a veteran (although not a very skilled one) I survived every ambush encounter, but I suspect the difficulty had been tuned downwards for demo purposes – this is a pretty common practice.

But even if the baddies were hitting a little less vigorously than usual, they still held my interest. The most common grunts I encountered seemed built on a larger scale than in past games, and had more interesting move sets.

You know how in Dark Souls those first guys have three or four well-telegraphed moves that leave a few frames (a wind-up, a leap) for you to take action after they start? Well, these new guys don’t give you that gap. Their attacks come much more swiftly and unpredictably, which is great fun, and perfectly suits the sword-and-board approach.

Stamina management means Souls players have always had to balance shield use with attacking and rolling, and find openings to drop their defences and refill the gauge. This leads to precise fencing, circling and feinting to find openings in the enemy’s guard.

In Dark Souls 3, fencing feels better than ever. Something about the timing of the animations on sword swings feels weightier, as if each blow is delivered with all the force of the body behind it. It’s like time – hovers, in the transition to the downswing.

I don’t know how else to describe it. It doesn’t slow you down. It just feels more real. It feels great.

It also feels like a natural evolution of core Souls combat to date, which serves to highlight the difference between Dark Souls and Bloodborne. Where cousin Bloodborne has founded a new family name, Dark Souls 3 is the brighter, shinier child of Dark Souls 2.

And what an heir it is. The first thing I noticed when I arrived in-game was my character’s armour – the cloth wrappings between plates, the ragged chain mail dripping from the hem of the surcoat. The chain mail in particular got me; I have a real thing about how chain mail is depicted in game, and seeing a detailed texture showing individual links and watching it ripple with movement pleased me greatly. You can tell this is the first Dark Souls game built specifically for new-gen – and that From Software learned a lot making Bloodborne.

I was also really impressed by the sound design. I rely on sound a lot when playing Souls games, and even in the noise of TGS while using Sony’s demo station headphones, I could tell that 3D positioning has improved. One other related touch I enjoyed was the huge number of non-hostiles about the place; I murdered them all, of course, just in case any of them turned out to be baddies just biding their time, but their moans and movements help to disguise the approach of genuine threats, which is unsettling and awesome.

Dark Souls 3 doesn’t feel precisely like Dark Souls 2. The combat has been finely tuned to even better reflect the brutal risk-reward reality of hacking away at each other with crude lumps of sharpened metal. The trademark ruinous world setting is brighter, clearer and more beautiful than ever before.

It was like one of those home renovation reality shows where someone comes home to find their crappy ex-council house has been rebuilt into an architectural marvel: familiar, yet dazzling. Dark Souls 3 made me feel at home, but also surprised me – and delighted me.
http://www.vg247.com/2015(...)r-than-dark-souls-2/
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 23 september 2015 @ 22:47:21 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156337105
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 18 oktober 2015 @ 21:51:44 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156931620
(Alle?) 4 classes Dark Souls III in actie:

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 18 oktober 2015 @ 21:52:45 #24
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156931664
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:07 schreef cherrycoke het volgende:
had iemand trouwens DS3 stress test keys gekregen? 3 emails en niks. :(
Hier moet je zijn makker :P

En nee, geen PS4 helaas ;(
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 19 oktober 2015 @ 19:54:58 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156952444
Aanpassingen n.a.v. de network stress test volgens From Software, van IGN:

quote:
Weapon arts hebben vanaf nu net als spells en miracles een blue pool die leegloopt. Elke ability heeft ook een andere cooldown die niet zichtbaar is voor de spelers, waardoor je geen ketting van spreuken kan maken. Het lijkt erop dat je spreuken gaat gebruiken om het gevecht te openen of af te sluiten.

Fakkels gaan niet meer uit en de wapen durability is erg hoog. De fakkels gaan een nog grotere rol spelen in deel 3 dan in eerdere delen. Er is simpelweg niet genoeg licht en vijanden gebruiken dat in hun voordeel. Het eerdere trucje om het aura van je personage te gebruiken, werkt niet meer.

Het gevechtssysteem is niet zo snel als dat van Bloodborne, maar dit is zeker wel de snelste Dark Souls tot nu toe. Back stabbing is terug en je hoeft geen 'charge attack' te doen om het te activeren. Vijanden staan deze keer vrij snel op na een back stab en geven je weinig tijd om aanvallen uit te voeren.

Wanneer je doodgaat in Dark Souls 3 verliest je levensbalk zo'n 40% van zijn totale lengte. Deze mechaniek heet 'ember' en je hebt het wel of niet. Als je je ember behoudt, blijft je levensbalk zoals die is en als je ember verliest gaat deze omlaag. Je kunt zien of je ember hebt door de oranje gloed die je personage omringt.

Je moet altijd uitkijken voor vijanden die plots tevoorschijn komen. Elk moment lijkt het wel of je aangevallen kan worden. Door de donkere levels en stiekeme vijanden zul je vaak schrikken in de game en honden zijn nog steeds erg lastige vijanden.

De game is enorm en geeft het gevoel dat je in een grote wereld rondloopt. Veel gebieden die je ziet in de verte kom je later tegen in de game en je kan daar zelfs al vijanden zien lopen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157118374
Zolang het meer dark souls/demon souls is i.p.v. dark souls 2 ben ik al blij!

Tijdens de netwerk test gespeeld en ik moet zeggen dat het echt precies als dark souls 1 aanvoelt
Invasions zijn vrijwel instant en backstabs zijn niet meer instant.
Kan niet wachten tot volgend jaar
Let's make better mistakes tomorrow!
Life is short, heels shouldn't be!
  zaterdag 28 november 2015 @ 18:25:36 #27
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157883325
Deze kan wel hier:
Demon's souls remastered ps4 tease
http://www.express.co.uk/(...)n-for-PS4-Bloodborne
pi_157883714
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 18:25 schreef Manke het volgende:
Deze kan wel hier:
Demon's souls remastered ps4 tease
http://www.express.co.uk/(...)n-for-PS4-Bloodborne
Normaliter ben ik niet van de Remasters als ik de games al gespeeld heb, en ik heb alle Souls games al gespeeld op de PS3, maar dit zou ik helemaal niet erg vinden, integendeel *O*

Onlangs voor de PS4 Dark Souls 2 SotFS weer aangeschaft en toen bedacht ik mij dat ik een remaster van Demon's Souls en Dark Souls 1 heel erg tof zou vinden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157890436
Waar moet je voor uitkijken wanneer je Demons Souls of DS2 gaat spelen (na DS1)? Heb gehoord dat die laatste niet zo leuk is, en dat de eerste niet zo verfijnd is als DS1.

En komt Bloodborne of demons souls naar de PC?
  Eindredactie Games vrijdag 8 januari 2016 @ 21:38:52 #30
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158941501
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:06 schreef topdeck het volgende:
Waar moet je voor uitkijken wanneer je Demons Souls of DS2 gaat spelen (na DS1)? Heb gehoord dat die laatste niet zo leuk is, en dat de eerste niet zo verfijnd is als DS1.

En komt Bloodborne of demons souls naar de PC?
Gewoon spelen, er valt niets uit te kijken. Ik heb Demon's Souls pas na de twee Dark Souls-games gespeeld en die was nog steeds fak-king episch.

Pc-versies; zeg nooit nooit, maar ga er maar niet vanuit. Demon's Souls is alweer 9 jaar oud en beide games zijn typische PlayStation-exclusives omdat Sony de rechten heeft, dit i.t.t. DaSo1/2.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:28:03 #31
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_158943499
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Gewoon spelen, er valt niets uit te kijken. Ik heb Demon's Souls pas na de twee Dark Souls-games gespeeld en die was nog steeds fak-king episch.

Pc-versies; zeg nooit nooit, maar ga er maar niet vanuit. Demon's Souls is alweer 9 jaar oud en beide games zijn typische PlayStation-exclusives omdat Sony de rechten heeft, dit i.t.t. DaSo1/2.
blighttown lag op de ps3 :'(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Eindredactie Games vrijdag 8 januari 2016 @ 23:00:46 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158944812
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

blighttown lag op de ps3 :'(
I know right. Net zo erg op X360. Met die nare rotsgooiers terwijl je wordt aangerand door van die bloedzuigmuggen en gepoisoned wordt door het water, en dat allemaal op 10 fps ofzo :{

En toch _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_158952339
Nog zooo lang wachten :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:33:21 #34
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_158952506
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:13 schreef StateOfMind het volgende:
Nog zooo lang wachten :'(
bloodborne heb ik onderrand ook al helemaal grijs gespeeld DLC vond ik een beetje teleurstellend ;(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_158952571
Ik ben normaal niet zo van de remasters als ik een game(s) al gespeeld heb, maar een Remastered versie van zowel Demon's Souls als Dark Souls 1 zou ik meteen kopen om de collectie ook op mijn PS4 compleet te hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:55:24 #36
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_158952685
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben normaal niet zo van de remasters als ik een game(s) al gespeeld heb, maar een Remastered versie van zowel Demon's Souls als Dark Souls 1 zou ik meteen kopen om de collectie ook op mijn PS4 compleet te hebben.
remastered DES?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_158954580
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:33 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

bloodborne heb ik onderrand ook al helemaal grijs gespeeld DLC vond ik een beetje teleurstellend ;(
Waarom teleurstellend? Ik moet Gehrman afmaken en dan wilde ik eigenlijk de DLC kopen.
Dit, dus.
  Eindredactie Games donderdag 21 januari 2016 @ 19:24:16 #38
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159288078
Dark Souls III krijgt eigen comic bij release

Nog drie maanden jongons en meisjons, voordat we massaal mogen sterven O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 4 februari 2016 @ 12:54:34 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159648361
Uitgelekte gameplay van Dark Souls 3

Uitgebreide gameplay van Thief-class
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:50:25 #40
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_159653377
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:54 schreef 2dope het volgende:
Uitgelekte gameplay van Dark Souls 3

Uitgebreide gameplay van Thief-class
ik durf niet te klikken ;(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Eindredactie Games maandag 8 februari 2016 @ 18:04:03 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159759533
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:50 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik durf niet te klikken ;(
:D

Nog n, maar dan een cinematic/story/intro-trailer.

Koude rillingen bij Dark Souls III opening cinematic

*ril*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159761515
Zelden heb ik zo erg uitgekeken naar een game als DaSo 3 _O_
Nog iets meer dan 2 maanden en dan kunnen we eindelijk aan de gang _O_

Heerlijk, dat duistere, onheilspellende 'alles is verloren' sfeertje uit de Souls games _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games donderdag 18 februari 2016 @ 13:59:33 #43
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160016566
Dark Souls III 'weapon arts'-demonstratie

Goddamn check die moves met die scimitar :9~ :9~ :9~ :9~

Shit keeps gettin' better.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_160892206
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:48:37 #45
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_160897759
Heb die trailer niet afgekeken omdat ik graag mijzelf spoilerfree wil houden voor als ik t spel voor de eerste keer opstart; maar wat ik heb gezien zag er weer fantastisch uit :D
Can't wait!!!
  Eindredactie Games donderdag 24 maart 2016 @ 11:06:43 #46
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160906283
Game is al te spelen op Xbox One als je echt niet kunt wachten:

http://www.eurogamer.net/(...)this-one-weird-trick

Eigen risico 8-)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 30 maart 2016 @ 13:56:22 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161048565
Momenteel her-verslaafd aan DaSo 2 (Scholar of the First Sin).
Jolly cooperation in de DLC-areas O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161073294
Pre-order geplaatst! Kan niet wachten om eindeloos dood te gaan bij veel te moeilijke bazen :+
Ola
  Eindredactie Games donderdag 31 maart 2016 @ 14:36:25 #49
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161073381
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 1 april 2016 @ 15:42:43 #50
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161097875
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161234224
Net maar gepre-ordered (PS4), dan ligt ie als ik de 12e thuis kom al klaar op de mat. Hoef ik niet meer naar de winkel toe *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 6 april 2016 @ 21:23:54 #52
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161234971
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
Net maar gepre-ordered (PS4), dan ligt ie als ik de 12e thuis kom al klaar op de mat. Hoef ik niet meer naar de winkel toe *O*
Ik zou willen zeggen, verstandig, maar dan zou ik liegen :P
Ik heb al jaren geen games meer gepreordert en ik heb nog nooit naast het net hoeven vissen via de reguliere kanalen. Wel heb ik bij meerdere grote releases de afgelopen tijd problemen gehoord bij preorders die niet op tijd verstuurd werden. Ik zie dat momenteel als een groter 'risico', maar dat is puur eigen ervaring/onderbuik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 6 april 2016 @ 21:37:32 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_161235976
Hoe vaak ik wel niet in topics users zie klagen dat ze hun pre orders niet op de beloofde datum op de mat krijgen :')
  Eindredactie Games woensdag 6 april 2016 @ 21:52:12 #54
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161236841
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Hoe vaak ik wel niet in topics users zie klagen dat ze hun pre orders niet op de beloofde datum op de mat krijgen :')
Ja, zo kut. De gemakzucht snap ik wel, game op je mat als je thuiskomt, waarschijnlijk gaat 99% ook gewoon goed.

Ach ja Nedgame zit hier om de hoek en die heeft me nog nooit teleurgesteld O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161239772
Ik pre order normaal eigenlijk heel, heel zelden, maar ik woon in een klein plattelands dorpje en op en neer naar de stad, parkeerplaats zoeken en zo kost mij heen en terug al gauw een uur en daar heb ik denk ik na het werk geen trek in volgende week :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:34:39 #56
162268 Knoflook
Lekker bij Dner
pi_161247130
Ik had nog DS nog nooit gespeeld, maar heb DS3 wel al gespeeld.... man je moet het geduld maar hebben om dood te gaan.....
Klap eens in je handjes.
  Eindredactie Games donderdag 7 april 2016 @ 15:47:10 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161256331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:34 schreef Knoflook het volgende:
Ik had nog DS nog nooit gespeeld, maar heb DS3 wel al gespeeld.... man je moet het geduld maar hebben om dood te gaan.....
Geduld hebben om dood te gaan? Dat gaat meestal vrij makkelijk in Dark Souls :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161260479
Dood gaan in een Souls game is n van de zekerheden in het leven idd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 13:23:56 #59
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161277723
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161343975
Nog 1 dag *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161344551
Het is ook mijn eerste Dark Souls. Ook al heb ik deel 2 op de PS4 en ook deel 1 (prepare to die edition) voor de PS3. Alleen nooit gespeeld omdat ik er geen geduld voor zou hebben dacht ik. Ook het item en level systeem leek mij erg lastig en ingewikkeld. Maar ik heb het hele weekend deel 3 gespeeld. En je gaat dood en het is eerlijk. Je moet er gewoon geduld voor hebben, niet meteen aan gaan vallen maar kijken wat de enemy doet. Kijken wat voor patroon hij heeft en dan aanvallen. Neem je tijd en verken het gebied wat je gaat betreden.

Het is een game dat ik onderbewust wel wilde maar ik niet wist hoeveel :)
pi_161354560
quote:
Bezorging door: PostNL (briefpost)
Verwacht op: 12-04-2016 tussen 09:30 - 12:30
*O* *O* *O*

Alleen jammer dat ik tot 17.00u moet werken :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 11 april 2016 @ 19:21:35 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161355155
Uurtje bezig nu.

O+ O+ O+ O+

Framerate is wel even wennen na de 60fps van SotFS.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 12 april 2016 @ 09:00:40 #66
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161368209
Hele avond gespeeld gister. Wat een heerlijke game.
De versimpeling van de power stance/attacks vind ik eigenlijk wel prima.
Verder zijn de eerste gebieden weer prachtig vormgegeven en bezaaid met awesome vijanden.

Weinig slaap deze week vrees ik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161384217
Na flink duimen en bij een vriend kijken hoe het spel speelt met muis+tobo kan ik concluderen dat ze nu toch eindelijk het spel speelbaar hebben gemaakt voor die setup. Het is nog steeds ietwat houterig maar duidelijk veel logischer ingericht en daardoor voelt het al meteen stukken soepeler. Bij voorgaande delen heb ik ondanks een flinke tijdsinvestering nooit echt mijn draai kunnen vinden met de controls en dat liep helaas ook uit op desinteresse.

Maargoed, dat is nu beter dus. Net de eerste baas gekilled. Morgen vrij. Vanavond lekker gamen 8-)
Conscience do cost.
pi_161391763
Veel te lang gespeeld vandaag.
Ben ook bang dat ik al een covenant verneukt heb ;(
Morgen weer verder.
Doe eens niet.
pi_161393117
Gisteren maar een paar uur kunnen spelen, maar man wat een toppertje weer _O_
De eerste baas in 3 pogingen neer en mooi gemaakt toen ie transformeerde.
Firelink Shrine doet veel aan de Nexus van Demon's Souls denken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 09:59:09 #70
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161394693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 00:49 schreef Necrodeath het volgende:
Veel te lang gespeeld vandaag.
Ben ook bang dat ik al een covenant verneukt heb ;(
Morgen weer verder.
Goed dat je ook weer van de partij bent _O_
Iets te fanatiek om je heen gemept met per ongeluk een NPC binnen bereik? :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 10:00:31 #71
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161394710
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 06:41 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren maar een paar uur kunnen spelen, maar man wat een toppertje weer _O_
De eerste baas in 3 pogingen neer en mooi gemaakt toen ie transformeerde.
Hij's fijn h. Ik ben alweer compleet hooked.
quote:
Firelink Shrine doet veel aan de Nexus van Demon's Souls denken.
:Y
Me like. Ook weer genoeg te vinden in en rondom de shrine ;)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161394920
Las veel dat mensen DS3 te makkelijk vonden.. Ik merk er niks van! :o Ben bij de eerste baas al z'n 10-15x dood gegaan, en bij de High Wall ook zoiets.. Heerlijke game! :+
Ola
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 10:35:44 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161395152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:15 schreef Doenoe het volgende:
Las veel dat mensen DS3 te makkelijk vonden.. Ik merk er niks van! :o Ben bij de eerste baas al z'n 10-15x dood gegaan, en bij de High Wall ook zoiets.. Heerlijke game! :+
Dat werd ook veel geroepen bij Dark Souls na Demon's Souls, bij Dark Souls II na Dark Souls en bij Bloodborne na Dark Souls II :P Er is altijd een clubje 'pff heulemaal nie moeilijk'-roeperts.

Nu moet ik wel zeggen, en dat heb ik al eerder gezegd, dat met co-op het gewoon echt niet heel moeilijk hoeft te zijn. Ik heb DeSo, DaSo en DaSo II alle drie uitgespeeld in offline mode, omdat dat naar mijn mening de meest pure ervaring geeft. Want, geen spoilers op de grond die iedere vijand/ambush/illusory wall op voorhand verklappen, en geen co-op. Dan zijn de games gewoon echt pittig.

Maar met je soapstone kun je gewoon zonder enige consequentie de omgevingen verkennen/grinden, om vervolgens goed voorbereid en eventueel met versterking de boss areas te betreden.

Dit is de eerste Dark Souls waarin ik vanaf het begin online speel, gewoon omdat co-op'en te awesome is om niet te doen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161395556
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:35 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat werd ook veel geroepen bij Dark Souls na Demon's Souls, bij Dark Souls II na Dark Souls en bij Bloodborne na Dark Souls II :P Er is altijd een clubje 'pff heulemaal nie moeilijk'-roeperts.

Nu moet ik wel zeggen, en dat heb ik al eerder gezegd, dat met co-op het gewoon echt niet heel moeilijk hoeft te zijn. Ik heb DeSo, DaSo en DaSo II alle drie uitgespeeld in offline mode, omdat dat naar mijn mening de meest pure ervaring geeft. Want, geen spoilers op de grond die iedere vijand/ambush/illusory wall op voorhand verklappen, en geen co-op. Dan zijn de games gewoon echt pittig.

Maar met je soapstone kun je gewoon zonder enige consequentie de omgevingen verkennen/grinden, om vervolgens goed voorbereid en eventueel met versterking de boss areas te betreden.

Dit is de eerste Dark Souls waarin ik vanaf het begin online speel, gewoon omdat co-op'en te awesome is om niet te doen.
+1 over het Co-op deel. Al moet ik wel zeggen dat de messages soms wel misleidend zijn.. Al 2x een "Beware of fog wall" message tegen gekomen. Kon rammen tegen het muurtje tot m'n Longsword krom stond, maar het muurtje breken ho maar. |:( En zo zijn er wel meerdere misleidende messages, hoewel het merendeel van de messages wel kloppen. (En dus ook inderdaad spoilers bevatten)

Ik vermoed dat die gasten die de game te makkelijk vinden, ook overigens zonder de day-1 patch gespeeld hebben, las dat dat ook een wereld van verschil is! :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Doenoe op 13-04-2016 11:10:53 ]
Ola
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 11:24:28 #75
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161396055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:59 schreef Doenoe het volgende:

[..]

+1 over het Co-op deel. Al moet ik wel zeggen dat de messages soms wel misleidend zijn.. Al 2x een "Beware of fog wall" message tegen gekomen. Kon rammen tegen het muurtje tot m'n Longsword krom stond, maar het muurtje breken ho maar. |:( En zo zijn er wel meerdere misleidende messages, hoewel het merendeel van de messages wel kloppen. (En dus ook inderdaad spoilers bevatten)

Ik vermoed dat die gasten die de game te makkelijk vinden, ook overigens zonder de day-1 patch gespeeld hebben, las dat dat ook een wereld van verschil is! :+
Ja soms zijn de messages verneukeratief, of 'ludiek', zo je wilt.
Zoals eerst "liar ahead" en daarna "item ahead" en dat er dan geen item ligt :+
En uiteraard de schijtlollige messages zoals "Try tongue but hole" enzo.

Mijn ervaring is dat oprechte/hulpzame messages altijd hoge rating krijgen en ook blijven staan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161396292
Ik speel em helemaal in offline. Heb geen behoefte aan messages en coop en de sfeer komt wat mij betreft zo het best naar voren.

Andere mensen trouwens ook veel moeite met de parry/counter move? Het is me welgeteld 1 keer gelukt en de timing moet zo belachelijk perfect zijn dat ik niet echt het gevoel heb dat het effectief is om te gebruiken.
Conscience do cost.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 11:53:09 #77
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161396559
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:38 schreef ems. het volgende:
Ik speel em helemaal in offline. Heb geen behoefte aan messages en coop en de sfeer komt wat mij betreft zo het best naar voren.
O+ ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht.
quote:
Andere mensen trouwens ook veel moeite met de parry/counter move? Het is me welgeteld 1 keer gelukt en de timing moet zo belachelijk perfect zijn dat ik niet echt het gevoel heb dat het effectief is om te gebruiken.
Mja al sinds DeSo is dat een lastige move, ik gebruik 'm alleen bij vijanden waarvan ik de moveset door en door ken, verder alleen om af en toe uit te proberen. In DaSo1 had ik 'm op den duur aardig onder de knie bij de standaard ventjes. Ook in PvP kon ik de long sword-aanvallen op den duur wel redelijk counteren/voorspellen.

Voorlopig heb ik genoeg aan die nieuwe moves. Die charged LT/L2 (Bloodborne erfenis als ik me niet vergis) is al sick qua damage en doodeenvoudig te timen imho.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161397618
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:53 schreef 2dope het volgende:

[..]

O+ ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht.
Heb ik met de meeste "single player" games. Ook dingen zoals companions in fallout/skyrim enzo wil ik niet. En zeker met Dark Souls is dat gevoel dat je verlaten en alleen bent juist heel 'fijn' :P

quote:
Mja al sinds DeSo is dat een lastige move, ik gebruik 'm alleen bij vijanden waarvan ik de moveset door en door ken, verder alleen om af en toe uit te proberen. In DaSo1 had ik 'm op den duur aardig onder de knie bij de standaard ventjes. Ook in PvP kon ik de long sword-aanvallen op den duur wel redelijk counteren/voorspellen.

Voorlopig heb ik genoeg aan die nieuwe moves. Die charged LT/L2 (Bloodborne erfenis als ik me niet vergis) is al sick qua damage en doodeenvoudig te timen imho.
Ik blijf nog wel even door-oefenen maar vooralsnog kost het me alleen maar health. Verder weet ik niet wat LT/L2 is in keyboard/toetsenbord land maar ik vermoed zo'n powerattack 8-)
Conscience do cost.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 12:53:17 #79
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161397715
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 12:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Heb ik met de meeste "single player" games. Ook dingen zoals companions in fallout/skyrim enzo wil ik niet. En zeker met Dark Souls is dat gevoel dat je verlaten en alleen bent juist heel 'fijn' :P

[..]

Ik blijf nog wel even door-oefenen maar vooralsnog kost het me alleen maar health. Verder weet ik niet wat LT/L2 is in keyboard/toetsenbord land maar ik vermoed zo'n powerattack 8-)
Ohja, pc-versie. Ik bedoel de standaard heavy attack, die kun je nu chargen (knop inhouden).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161397882
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

Goed dat je ook weer van de partij bent _O_
Iets te fanatiek om je heen gemept met per ongeluk een NPC binnen bereik? :P
Ik speel zo goed als blind, dus zeker ben ik er niet van, maar ik heb een baas verslagen en daarna kwam ik een covenant altar tegen, maar kan er niks mee.

Misschien dat ik iets mis, maar ben er bang voor.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 15:00:43 #81
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161400229
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:03 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik speel zo goed als blind, dus zeker ben ik er niet van, maar ik heb een baas verslagen en daarna kwam ik een covenant altar tegen, maar kan er niks mee.

Misschien dat ik iets mis, maar ben er bang voor.
Ben je al ver? Welk level?

Ik heb nog maar weinig toffe gear gevonden en ik heb toch al een stuk of 10 bonfires aangestoken inmiddels. Vanavond maar ff backtracken en zoeken naar loot.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161400539
Even vraagje: Die wapens upgraden met (raw) gems. Is dat slim of kan ik die beter nog even bij me houden?

En die losse souls die je af en toe vindt en in je inventory krijgt. Gewoon meteen gebruiken of is er een handigere manier om die toe te passen?

En dezelfde vraag voor wapens reinforcen :P

[ Bericht 22% gewijzigd door ems. op 13-04-2016 15:24:02 ]
Conscience do cost.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 15:25:06 #83
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161400728
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:17 schreef ems. het volgende:
Even vraagje: Die wapens upgraden met (raw) gems. Is dat slim of kan ik die beter nog even bij me houden?

En die losse souls die je af en toe vindt en in je inventory krijgt. Gewoon meteen gebruiken of is er een handigere manier om die toe te passen?
Raw stones bieden in n klap een forse boost aan fysieke schade, met als nadeel dat na gebruik van een Raw Stone de stat-buffs van het betreffende wapen komen te vervallen. Dat is 't in een notendop (ben je bekend met stat buffs?).

De losse souls bewaar ik zelf altijd voor wanneer ik net te kort kom bij items kopen of levelen. Een handigere manier kan ik me niet bedenken (dat geldt dan weer niet voor 'boss' souls).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161401137
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben je al ver? Welk level?

Ik heb nog maar weinig toffe gear gevonden en ik heb toch al een stuk of 10 bonfires aangestoken inmiddels. Vanavond maar ff backtracken en zoeken naar loot.
Ik heb ook zo'n 10-12 bonfires gedaan. Ben rond de lvl 20 uit mijn hoofd? Tutorial baas meegeteld heb ik er nu drie omgelegd.
Doe eens niet.
pi_161401175
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Raw stones bieden in n klap een forse boost aan fysieke schade, met als nadeel dat na gebruik van een Raw Stone de stat-buffs van het betreffende wapen komen te vervallen. Dat is 't in een notendop (ben je bekend met stat buffs?).
Ik meen dat dat betekent dat bepaalde wapens meer damage doen als je bijvoorbeeld meer punten in dexterity ofzo hebt? En dat vervalt dan?

Nu weet ik nog steeds niet zo goed of het een slim idee is :P
quote:
De losse souls bewaar ik zelf altijd voor wanneer ik net te kort kom bij items kopen of levelen. Een handigere manier kan ik me niet bedenken (dat geldt dan weer niet voor 'boss' souls).
Ahja, dat is natuurlijk wel handig met oog op het eventuele verliezen van souls.
Conscience do cost.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 15:59:41 #86
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161401401
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:46 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n 10-12 bonfires gedaan. Ben rond de lvl 20 uit mijn hoofd? Tutorial baas meegeteld heb ik er nu drie omgelegd.
Aight, gaan we ongeveer gelijk op denk ik. Volgens mij zit ik ergens rond lvl 30, maar ik heb gisteravond ook een goede 2 uur gegrind als Phantom bij andere spelers :@ Dan gaat 't altijd wel hard met de souls. Ook belachelijk hoe snel je gesummoned wordt.

Die derde boss was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik meen dat dat betekent dat bepaalde wapens meer damage doen als je bijvoorbeeld meer punten in dexterity ofzo hebt? En dat vervalt dan?

Nu weet ik nog steeds niet zo goed of het een slim idee is :P
Exact.

Tja, wat is slim. Ik heb 'm aan het begin meteen gebruikt voor mijn Long Sword, die zit nu met +4 aan shards op 180 base damage ofzo. Dat ding heeft van zichzelf een D-rating op STR en een D-rating op DEX.

Let wel, als je via het standaard upgradepad gaat (dus zonder infuse van raw/fire etc.), worden de stat buffs (ParamBonus) na een tijdje ook hoger, de Long Sword eindigt bijv. met een C op STR. Kun je mooi zien in de tabel op http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Longsword
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161401667
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:59 schreef 2dope het volgende:

Tja, wat is slim. Ik heb 'm aan het begin meteen gebruikt voor mijn Long Sword, die zit nu met +4 aan shards op 180 base damage ofzo. Dat ding heeft van zichzelf een D-rating op STR en een D-rating op DEX.

Let wel, als je via het standaard upgradepad gaat (dus zonder infuse van raw/fire etc.), worden de stat buffs (ParamBonus) na een tijdje ook hoger, de Long Sword eindigt bijv. met een C op STR. Kun je mooi zien in de tabel op http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Longsword
Goede info. Probleem is dat ik niet zo bekend ben met de wapens (en hoeveel ik er nog ga vinden) dus ik weet dat niet zo goed of het verstandig is om mijn fijne broadsword op die manier 'af te schrijven' of dat ik hem beter met de stats kan laten scalen. Ik probeer wel wat.

Wat trouwens wel jammer is van muis+tobo is dat door de letterlijke vertaling van de gamepad je niet altijd even lekker kan sturen als je bijvoorbeeld wilt dodgen. Met een d-pad of thumbstick kan je veel exacter bepalen waar je heen wilt springen terwijl ik beperkt ben tot 8 richtingen.

Met name die grote knights zijn voor mijn niet-ranged mannetje een hel. Erg lastig om hun attacks effectief te vermijden zodat ik ze kan afstraffen.

Nog laatste vraagje: Als ik doodga en dan quit, blijven mijn souls dan op dezelfde plek liggen voor de volgende keer als ik spawn?

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 13-04-2016 16:21:28 ]
Conscience do cost.
pi_161403645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Goede info. Probleem is dat ik niet zo bekend ben met de wapens (en hoeveel ik er nog ga vinden) dus ik weet dat niet zo goed of het verstandig is om mijn fijne broadsword op die manier 'af te schrijven' of dat ik hem beter met de stats kan laten scalen. Ik probeer wel wat.

Wat trouwens wel jammer is van muis+tobo is dat door de letterlijke vertaling van de gamepad je niet altijd even lekker kan sturen als je bijvoorbeeld wilt dodgen. Met een d-pad of thumbstick kan je veel exacter bepalen waar je heen wilt springen terwijl ik beperkt ben tot 8 richtingen.

Met name die grote knights zijn voor mijn niet-ranged mannetje een hel. Erg lastig om hun attacks effectief te vermijden zodat ik ze kan afstraffen.

Nog laatste vraagje: Als ik doodga en dan quit, blijven mijn souls dan op dezelfde plek liggen voor de volgende keer als ik spawn?
Yup dat blijven ze.
En je kunt je enchantments ook weer van je wapens afhalen met bepaalde items.
Doe eens niet.
pi_161403824
Net mijn eerste lord of cinder in 1 keer gedood. Ik weet niet of ik overleveld ben of niet. Maar hij was best wel makkelijk :?
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 20:16:13 #90
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161407564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:11 schreef ems. het volgende:
Wat trouwens wel jammer is van muis+tobo is dat door de letterlijke vertaling van de gamepad je niet altijd even lekker kan sturen als je bijvoorbeeld wilt dodgen. Met een d-pad of thumbstick kan je veel exacter bepalen waar je heen wilt springen terwijl ik beperkt ben tot 8 richtingen.

Met name die grote knights zijn voor mijn niet-ranged mannetje een hel. Erg lastig om hun attacks effectief te vermijden zodat ik ze kan afstraffen.
Maar is een controller aansluiten niet alsnog een betere optie? Het is niet alsof aim nu echt een grote rol speelt.

Die grote knights zijn even wennen idd, vooral omdat ze lange combo's met hoge stamina drain hebben. Je kunt ze echter wel gewoon stun-locken met snelle attacks, en wat bij mij goed bevalt is de thrust attack van longswords/greatswords (werkt ook gewoon met halberts/spears natuurlijk). Flinke range, flinke damage en ze staggeren lang genoeg om weg te rollen. Rinse repeat.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161409403
Iemand trouwens al secret doors tegen gekomen? Gaat me nu niet zozeer om de locaties, maar hoe je ze activeert. Wederom tegenaan meppen, of wellicht met een gesture oid?

Ben inmiddels al 4x een "Beware of fog wall/illusion" tegen gekomen.. Geen van deze messages lijken te kloppen. :(
Ola
pi_161409622
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Maar is een controller aansluiten niet alsnog een betere optie? Het is niet alsof aim nu echt een grote rol speelt.
Dat is zeker een betere optie maar het staat me tegen om een controller alleen voor deze game aan te schaffen :P

Maar dat is ook meteen het enige hoor. Zoals gezegd is de tobo-muis combo in deel 3 een stuk soepeler uitgewerkt en is het dodgen eigenlijk het enige waar ik wel durf te concluderen dat ik daar echt een nadeel mee heb.
quote:
Die grote knights zijn even wennen idd, vooral omdat ze lange combo's met hoge stamina drain hebben. Je kunt ze echter wel gewoon stun-locken met snelle attacks, en wat bij mij goed bevalt is de thrust attack van longswords/greatswords (werkt ook gewoon met halberts/spears natuurlijk). Flinke range, flinke damage en ze staggeren lang genoeg om weg te rollen. Rinse repeat.
Duidelijk. Het is ook een beetje hit en miss nog. De ene knight weet ik moeiteloos tegen de grond te werken en bij de ander wordt ik opeens genadeloos doormidden gehakt. Vooralsnog is het voornamelijk mijn eigen incompetentie de me parten speelt :P

Ik heb deel 1 en 2 nooit heel intensief gespeeld dus ben eigenlijk gewoon noob.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:03 schreef Doenoe het volgende:
Iemand trouwens al secret doors tegen gekomen? Gaat me nu niet zozeer om de locaties, maar hoe je ze activeert. Wederom tegenaan meppen, of wellicht met een gesture oid?

Ben inmiddels al 4x een "Beware of fog wall/illusion" tegen gekomen.. Geen van deze messages lijken te kloppen. :(
Ik zag bij een playtrough mensen succesvol meppen dus ik neem aan dat dat de norm is.
Conscience do cost.
pi_161410951
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:09 schreef ems. het volgende:

Ik zag bij een playtrough mensen succesvol meppen dus ik neem aan dat dat de norm is.
Thnx! Zit toch telkens te twijfelen als ik die berichten lees, vervolgens als een dolle alle muurtjes e.d. in de omgeving proberen kapot te slaan. |:(
Ola
pi_161416270
Net een uurtje gespeeld, maar bah, wat een boutervaring zeg. Is dit nu een grote miskoop voor mij of moet ik blijven doorzetten? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om alles uit te zoeken. Ik snap er allemaal geen zak van. Niet van de menu's, de stats, de equipment, de items, de besturing, en van alle toestanden eromheen niet, en ik heb eigenlijk geen zin om het uit te zoeken omdat ik het eigenlijk ook geen leuk uurtje vond. Daarnaast hou ik van een uitdaging, maar ik krijg de eerste boss al geen schade toegediend. Waarom heeft het spel niet een fatsoenlijke tutorial? Fallout 4 was ook al lackluster in zijn uitleg, maar daar had ik tenminste motivatie om het uit te zoeken.
The show must go on
pi_161416389
Als je van te voren wat had gegoogled had je kunnen weten wat voor soort game het was.
Met alles wat erbij hoort, maar vooral wat er net bij hoort...

[ Bericht 27% gewijzigd door StateOfMind op 14-04-2016 06:47:00 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161416509
Als de menu's en statssysteem al te lastig is :D
Dit, dus.
pi_161419107
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 06:52 schreef Buitendam het volgende:
Als de menu's en statssysteem al te lastig is :D
Nouja, ik wil het spel gewoon goed begrijpen voor ik begin. Ik zie icoontjes waarvan ik niet weet wat ze betekenen, ik zie skills waarvan ik niet weet wat het zijn of hoe ik ze activeer, ik zie drankjes die ik dan weer niet linksonder zie, gedoe over souls waarvan ik niet weet wat het is of wat ik ermee moet, en nog meer van dat soort dingen.

Ik probeer het vanavond nog wel met een knight ofzo, want nu heb ik zo'n figuur met een speer waar ik niet mee overweg kan.
The show must go on
  Eindredactie Games donderdag 14 april 2016 @ 11:16:07 #98
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161419329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:03 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Nouja, ik wil het spel gewoon goed begrijpen voor ik begin. Ik zie icoontjes waarvan ik niet weet wat ze betekenen, ik zie skills waarvan ik niet weet wat het zijn of hoe ik ze activeer, ik zie drankjes die ik dan weer niet linksonder zie, gedoe over souls waarvan ik niet weet wat het is of wat ik ermee moet, en nog meer van dat soort dingen.

Ik probeer het vanavond nog wel met een knight ofzo, want nu heb ik zo'n figuur met een speer waar ik niet mee overweg kan.
Probeer in de menu's eens 'select' (of linker touchpad voor PS4) -> 'explanation'. Dan kun je ieder icoontje in het menu afzonderlijk highlighten voor uitleg wat het doet/inhoudt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161424202
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 06:52 schreef Buitendam het volgende:
Als de menu's en statssysteem al te lastig is :D
Eerlijk is eerlijk: Het is niet een heel erg voor de hand liggend systeem voor het ongeoefende oog. Zeker als dit je eerste souls game is kan het best overwhelming zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:03 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Nouja, ik wil het spel gewoon goed begrijpen voor ik begin.
Allicht is het handig om dat voordat je het spel daadwerkelijk koopt uit te zoeken.

Tegenwoordig kan je overal informatie en gameplay vandaan halen, voordat je de game op de kop tikt. Daarom heb ik ook nooit miskopen wat betreft games :P
quote:
Ik zie icoontjes waarvan ik niet weet wat ze betekenen, ik zie skills waarvan ik niet weet wat het zijn of hoe ik ze activeer, ik zie drankjes die ik dan weer niet linksonder zie, gedoe over souls waarvan ik niet weet wat het is of wat ik ermee moet, en nog meer van dat soort dingen.
Heb ik ook. Google geeft gelukkig alle antwoorden die toegegeven soms een beetje cryptisch zijn in de game zelf. Als je een beetje zoekt op beginner guides dan kom je ook een hoop waardevolle shit tegen.

Of misschien nog beter: Volg een playtrough op youtube en doe diegene precies na. Volg z'n pad, kijk hoe hij vecht en als het goed is dan vind je op een gegeven moment wel je draai.
quote:
Ik probeer het vanavond nog wel met een knight ofzo, want nu heb ik zo'n figuur met een speer waar ik niet mee overweg kan.
Knight is denk ik wel eenvoudiger voor de beginner. Echter vrees ik dat je vanavond net zo hard de grond in wordt gestampt als je niet eerst even uitgebreid de moeite neemt om te begrijpen wat je precies aan het doen bent :P
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2016 11:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Probeer in de menu's eens 'select' (of linker touchpad voor PS4) -> 'explanation'. Dan kun je ieder icoontje in het menu afzonderlijk highlighten voor uitleg wat het doet/inhoudt.
De knights gaan nu trouwens al stukken beter. Die power attacks schelen inderdaad een hoop. Ik moet even in de vingers krijgen dat ik mijn aanvallen iets meer afwissel in plaats van de standaard attack te spammen.

Zag een playtrough van een pyromancer. Die dude heeft het over het algemeen wel iets makkelijker, zeker tegen die knights ;(
Conscience do cost.
  Eindredactie Games donderdag 14 april 2016 @ 14:57:58 #100
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161424717
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:34 schreef ems. het volgende:
De knights gaan nu trouwens al stukken beter. Die power attacks schelen inderdaad een hoop. Ik moet even in de vingers krijgen dat ik mijn aanvallen iets meer afwissel in plaats van de standaard attack te spammen.

Zag een playtrough van een pyromancer. Die dude heeft het over het algemeen wel iets makkelijker, zeker tegen die knights ;(
Nice :) Het is verleidelijk om die standaard attack te spammen omdat 'ie lekker snel gaat, maar range is vaak drama (vooral bij zwaarden). By the by, je hebt naast 'power attacks' , of weapon arts zoals ze officieel heten (die je activeert door n knop in te houden, waarbij je stance ook verandert en die FP kosten, blauwe balkje) ook je gewone heavy attack die je kunt opladen h. Dat laatste begin ik nu echt goed te beheersen - geeft 200% damage. Ook tof dat de follow-up attack evengoed opgeladen kan worden.

Ben zelf niet zo fan van pyromancy, maar zitten wel toffe attacks bij. Kun je gewoon combineren met jouw huidige build h, als je dat zou willen. Ik ben niet zo'n fan van ranged combat in Souls-games. Heb wel altijd een boogje op zak om vijanden uit de tent te lokken om mob-ganks te voorkomen :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161427608
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nice :) Het is verleidelijk om die standaard attack te spammen omdat 'ie lekker snel gaat, maar range is vaak drama (vooral bij zwaarden). By the by, je hebt naast 'power attacks' , of weapon arts zoals ze officieel heten (die je activeert door n knop in te houden, waarbij je stance ook verandert en die FP kosten, blauwe balkje) ook je gewone heavy attack die je kunt opladen h. Dat laatste begin ik nu echt goed te beheersen - geeft 200% damage. Ook tof dat de follow-up attack evengoed opgeladen kan worden.
Ja, dat is degene die het best werkt bij die dudes. Weapon arts opening, ~2 korte slagen erachteraan en dan wegdodgen en repeat.
quote:
Ben zelf niet zo fan van pyromancy, maar zitten wel toffe attacks bij. Kun je gewoon combineren met jouw huidige build h, als je dat zou willen. Ik ben niet zo'n fan van ranged combat in Souls-games. Heb wel altijd een boogje op zak om vijanden uit de tent te lokken om mob-ganks te voorkomen :P
Ik vind melee ook fijner en wil me niet al te veel focussen om magic. Viel me gewoon op dat die dude eerst 2-3 fireballs spamt van afstand om vervolgens met wat snelle attacks die dude af te maken. Ongetwijfeld heeft hij weer nadelen tegen andere mobs/bazen :P
Conscience do cost.
pi_161435806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:38 schreef s0ul1991 het volgende:
Net mijn eerste lord of cinder in 1 keer gedood. Ik weet niet of ik overleveld ben of niet. Maar hij was best wel makkelijk :?
Ik heb hem ook net verslagen. 1x doodgegaan, vond hem ook best makkelijk eigenlijk.
Welk level ben je? Of was je toen je die baas versloeg? Ik zit nu op 34.

Wie speelt eigenlijk allemaal op PS4? Kan ik wat mensen toevoegen voor wat jolly co-op!
Doe eens niet.
pi_161438916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk: Het is niet een heel erg voor de hand liggend systeem voor het ongeoefende oog. Zeker als dit je eerste souls game is kan het best overwhelming zijn.

[..]

Allicht is het handig om dat voordat je het spel daadwerkelijk koopt uit te zoeken.

Tegenwoordig kan je overal informatie en gameplay vandaan halen, voordat je de game op de kop tikt. Daarom heb ik ook nooit miskopen wat betreft games :P

[..]

Heb ik ook. Google geeft gelukkig alle antwoorden die toegegeven soms een beetje cryptisch zijn in de game zelf. Als je een beetje zoekt op beginner guides dan kom je ook een hoop waardevolle shit tegen.

Of misschien nog beter: Volg een playtrough op youtube en doe diegene precies na. Volg z'n pad, kijk hoe hij vecht en als het goed is dan vind je op een gegeven moment wel je draai.

[..]

Knight is denk ik wel eenvoudiger voor de beginner. Echter vrees ik dat je vanavond net zo hard de grond in wordt gestampt als je niet eerst even uitgebreid de moeite neemt om te begrijpen wat je precies aan het doen bent :P

[..]

De knights gaan nu trouwens al stukken beter. Die power attacks schelen inderdaad een hoop. Ik moet even in de vingers krijgen dat ik mijn aanvallen iets meer afwissel in plaats van de standaard attack te spammen.

Zag een playtrough van een pyromancer. Die dude heeft het over het algemeen wel iets makkelijker, zeker tegen die knights ;(
Nouja het spel leek me leuk. Ik waagde vandaag nog een poging, maar dan niet meer een irritante speer, maar als knight met zwaard. Iets van vijftien keer afgemaakt door de eerste baas tot ik erachter kwam dat je met je kleine schildje enorme aanvallen kan afweren. Toen lukte die baas wel.

Nu net weer acht keer vermoord door een mannetje met samuraizwaard.

Ik weet niet hoor, ik wist dat het spel een uitdaging zou zijn, maar dit is een beetje too much voor mij. Ik zie de lol er niet van in om door elk monster minstens tien keer gedood te worden.
The show must go on
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 10:58:37 #104
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161441676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 02:56 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Nouja het spel leek me leuk. Ik waagde vandaag nog een poging, maar dan niet meer een irritante speer, maar als knight met zwaard. Iets van vijftien keer afgemaakt door de eerste baas tot ik erachter kwam dat je met je kleine schildje enorme aanvallen kan afweren. Toen lukte die baas wel.

Nu net weer acht keer vermoord door een mannetje met samuraizwaard.

Ik weet niet hoor, ik wist dat het spel een uitdaging zou zijn, maar dit is een beetje too much voor mij. Ik zie de lol er niet van in om door elk monster minstens tien keer gedood te worden.
Daar is maar n reactie op te geven: git gud.

Deze games hebben een vrij hoge leercurve, maar hoe meer moeite je er nu mee hebt, hoe meer plezier en voldoening je er straks uithaalt als je de mechanics onder de knie begint te krijgen.

Ben je al in Firelink Shrine? Daar kun je de White Sign Soapstone kopen waarmee je andere spelers kunt joinen. Dat is wel een handige, veilige manier om te oefenen. Als je dan doodgaat boeit 't niet en kun je je Sign opnieuw neerzetten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161442159
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik heb hem ook net verslagen. 1x doodgegaan, vond hem ook best makkelijk eigenlijk.
Welk level ben je? Of was je toen je die baas versloeg? Ik zit nu op 34.

Wie speelt eigenlijk allemaal op PS4? Kan ik wat mensen toevoegen voor wat jolly co-op!
Volgens mij was ik inderdaad rond dat level toen ik hem versloeg. En ik speel op PS4. Maar alleen offline. Ik vind het namelijk wel tergend dat je zomaar ge-invade kan worden. Dat is namelijk iets wat ik niet wil :P Messages etc zijn prima maar dan opeens PVP... ben ik niet goed genoeg voor.
pi_161445058
Jullie vonden de Abyss Watchers makkelijk? In 1 keer verslagen? Indrukwekkend hoor, ik vond em best te doen maar ik ben wel 10 keer doodgegaan voordat ik em echt goed doorhad en kon verslaan.
Was wel een rg tof gevecht, net zoals de andere bossfights tot nu toe. Geniet met volle teugen van de game.

Chill dat er in dit topic geen n spoiler staat maar dat het vooral over de mechanics gaat ^O^ .

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:27 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Volgens mij was ik inderdaad rond dat level toen ik hem versloeg. En ik speel op PS4. Maar alleen offline. Ik vind het namelijk wel tergend dat je zomaar ge-invade kan worden. Dat is namelijk iets wat ik niet wil :P Messages etc zijn prima maar dan opeens PVP... ben ik niet goed genoeg voor.
Als je niet in ember-form bent kan je ook niet ge-invade worden hoor, is dat niet goed genoeg? Oh maar dan maak je de NPC-invades natuurlijk ook niet mee.
Ik heb ook zoiets van "klote!!" als ik invaded word maar tegelijk voegt dat wel echt een extra graadje spanning en opwinding toe, probeer zoveel mogelijk in ember-form te zijn dit spel. De vorige Dark Souls games heb ik de PvP ook aan me voorbij laten gaan maar in dit spel heb ik wel zin om me ook in dat aspect van de game te verdiepen.
  vrijdag 15 april 2016 @ 14:05:21 #107
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_161445202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 13:57 schreef n0ir het volgende:
Jullie vonden de Abyss Watchers makkelijk? In 1 keer verslagen? Indrukwekkend hoor, ik vond em best te doen maar ik ben wel 10 keer doodgegaan voordat ik em echt goed doorhad en kon verslaan.
Was wel een rg tof gevecht, net zoals de andere bossfights tot nu toe. Geniet met volle teugen van de game.

Chill dat er in dit topic geen n spoiler staat maar dat het vooral over de mechanics gaat ^O^ .

[..]

Als je niet in ember-form bent kan je ook niet ge-invade worden hoor, is dat niet goed genoeg? Oh maar dan maak je de NPC-invades natuurlijk ook niet mee.
Ik heb ook zoiets van "klote!!" als ik invaded word maar tegelijk voegt dat wel echt een extra graadje spanning en opwinding toe, probeer zoveel mogelijk in ember-form te zijn dit spel. De vorige Dark Souls games heb ik de PvP ook aan me voorbij laten gaan maar in dit spel heb ik wel zin om me ook in dat aspect van de game te verdiepen.
Dat is het voordeel als je hem rond launch tijd aanschaft

Ik heb nog een game die ik wil uitspelen, daarna ga ik er ook weer aan geloven :D

Helaas is iedereen dan al uitgespeeld en heb je dan wel meer kans op spoilers.

Maar scheelt dat de "lore" een beetje verborgen is dus echt dikke spoilers krijg je hier niet.
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 14:10:03 #108
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161445292
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 13:57 schreef n0ir het volgende:
Als je niet in ember-form bent kan je ook niet ge-invade worden hoor, is dat niet goed genoeg? Oh maar dan maak je de NPC-invades natuurlijk ook niet mee.
Ik heb ook zoiets van "klote!!" als ik invaded word maar tegelijk voegt dat wel echt een extra graadje spanning en opwinding toe, probeer zoveel mogelijk in ember-form te zijn dit spel. De vorige Dark Souls games heb ik de PvP ook aan me voorbij laten gaan maar in dit spel heb ik wel zin om me ook in dat aspect van de game te verdiepen.
Ook NPC-invasions zijn er niet als je niet-ember bent voor zover ik weet. Dat was in voorgaande games ook zo toch? Ik bedoel dus die Dark Spirits, die kwamen alleen als je human was.

Overigens vind ik die roze Dark Spirits die regelmatig opduiken als je in co-op zit wel echt hilarisch. Die AI is ook vl beter geworden. Ze worden terughoudender naarmate er meer spelers op het toneel zijn, wisselen veel vaker/logischer de melee en ranged attacks af, gebruiken voortdurend Estus (volgens mij ook hoe meer spelers > hoe meer Estus ze gebruiken) en het tofste: ze lokken de speler(s) naar mobs van vijanden _O_ echt heel vet.

PVP is wel leuk, maar zal voor mij nooit centraal staan in Dark Souls. Anderen invaden is wel grappig omdat je vaak noobs treft :P andersom leg ik 't ook vaak af.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 14:17:03 #109
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161445444
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 14:05 schreef RickoKun het volgende:
Helaas is iedereen dan al uitgespeeld en heb je dan wel meer kans op spoilers.

Maar scheelt dat de "lore" een beetje verborgen is dus echt dikke spoilers krijg je hier niet.
Sowieso gaan we daar voorlopig nog een stokje voor steken.

Alvast ff topicpointer gemacht.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161445460
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 14:05 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat is het voordeel als je hem rond launch tijd aanschaft

Ik heb nog een game die ik wil uitspelen, daarna ga ik er ook weer aan geloven :D

Helaas is iedereen dan al uitgespeeld en heb je dan wel meer kans op spoilers.

Maar scheelt dat de "lore" een beetje verborgen is dus echt dikke spoilers krijg je hier niet.
Spoilers van het verhaal vind ik nog niet eens zo heel erg (want is inderdaad behoorlijk verborgen en mysterieus) maar op andere fora zijn mensen nogal blij als ze iets hebben uitgevogeld dus krijg je reacties van "Als je naar deze locatie gaat kan je dit item vinden" of "als je dit en dit doet kan je deze baas heel makkelijk verslaan!". Doodirritant want ik wil in m'n eerste playthrough zelf alles uitvogelen, dan ga ik in m'n tweede ronde wel uitvogelen wat ik allemaal heb gemist.

quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2016 14:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ook NPC-invasions zijn er niet als je niet-ember bent voor zover ik weet. Dat was in voorgaande games ook zo toch? Ik bedoel dus die Dark Spirits, die kwamen alleen als je human was.

Overigens vind ik die roze Dark Spirits die regelmatig opduiken als je in co-op zit wel echt hilarisch. Die AI is ook vl beter geworden. Ze worden terughoudender naarmate er meer spelers op het toneel zijn, wisselen veel vaker/logischer de melee en ranged attacks af, gebruiken voortdurend Estus (volgens mij ook hoe meer spelers > hoe meer Estus ze gebruiken) en het tofste: ze lokken de speler naar mobs van vijanden _O_ echt heel vet.

PVP is wel leuk, maar zal voor mij nooit centraal staan in Dark Souls. Anderen invaden is wel grappig omdat je vaak noobs treft :P andersom leg ik 't ook vaak af.
Klopt, ik vroeg me af waarom ie op offline speelt ipv gewoon in niet-ember form, maar dat je dan de NPC-invasions mist zal wel de reden zijn.
De co-op is inderdaad verbeterd, het blijft nu nog steeds erg uitdagend als je met meerdere gasten speelt. Volgens mij hebben bosses ook een pak meer health, weet niet of dat in de vorige games ook al was.
Vind het erg leuk om andere mensen te helpen, maar in m'n eigen game wil ik per se alles solo verslaan. Zelfs geen NPC-summons, al zou ik het wel jammer vinden als ik daardoor NPC-questlines mis ga lopen.
Iemand enig idee of NPC-summons bij een baas de questline van die NPC verder helpen?
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 14:30:27 #111
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161445723
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 14:17 schreef n0ir het volgende:
Klopt, ik vroeg me af waarom ie op offline speelt ipv gewoon in niet-ember form, maar dat je dan de NPC-invasions mist zal wel de reden zijn.
Ik heb DeSo, DaSo1 en DaSo2 allemaal uitgespeeld in offlinemodus. De reden daarvoor zit hem voor mij vooral in het ontbreken van de messages. Uiteindelijk zijn de berichten van andere spelers op de grond m.i. enorme spoilers; iedere geheime deur wordt je voorgekauwd, als je een hinderlaag staat te wachten om de hoek wordt je hiervoor standaard gewaarschuwd, als er een boss nadert achter een rookgordijn wordt dit je van te voren verteld.. Ontzettend veel verrassingselementen worden daardoor weggegeven. Het is zo oneindig veel spannender als al die dingen rauw op je dak komen.

Dan kun je zeggen, lees ze dan niet, maar dat werkt niet (althans niet bij mij :P I can't not read 'em), net als de blood stains met sterfmomenten van ander spelers, hoewel je daar een stuk minder uit kunt opmaken. In dit deel kon ik het echter na een paar uur niet laten om toch ff de co-op te proberen en ben sindsdien eigenlijk online gebleven.
quote:
De co-op is inderdaad verbeterd, het blijft nu nog steeds erg uitdagend als je met meerdere gasten speelt. Volgens mij hebben bosses ook een pak meer health, weet niet of dat in de vorige games ook al was.
Volgens mij is het hetzelfde als vorige games, het is niet zozeer meer health van bosses, maar minder damage van de spelers naarmate meer mensen joinen.
quote:
Vind het erg leuk om andere mensen te helpen, maar in m'n eigen game wil ik per se alles solo verslaan. Zelfs geen NPC-summons, al zou ik het wel jammer vinden als ik daardoor NPC-questlines mis ga lopen.
Iemand enig idee of NPC-summons bij een baas de questline van die NPC verder helpen?
Nog niet meegemaakt. Sterker nog, volgens mij heb ik nog geen enkele NPC-summon gezien.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161445974
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 02:56 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Nouja het spel leek me leuk. Ik waagde vandaag nog een poging, maar dan niet meer een irritante speer, maar als knight met zwaard. Iets van vijftien keer afgemaakt door de eerste baas tot ik erachter kwam dat je met je kleine schildje enorme aanvallen kan afweren. Toen lukte die baas wel.

Nu net weer acht keer vermoord door een mannetje met samuraizwaard.

Ik weet niet hoor, ik wist dat het spel een uitdaging zou zijn, maar dit is een beetje too much voor mij. Ik zie de lol er niet van in om door elk monster minstens tien keer gedood te worden.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar mijn punt is dat je deze (mis)koop eenvoudig had kunnen vermijden door je enigszins in te lezen in wat Dark Souls precies is of door wat gameplay te kijken op youtube. Sowieso een slim idee om dat te doen bij elke aankoop, tenzij je genoeg centjes hebt :+
Conscience do cost.
pi_161446217
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 14:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar mijn punt is dat je deze (mis)koop eenvoudig had kunnen vermijden door je enigszins in te lezen in wat Dark Souls precies is of door wat gameplay te kijken op youtube. Sowieso een slim idee om dat te doen bij elke aankoop, tenzij je genoeg centjes hebt :+
Maar ik zou nog niet zeggen dat het een miskoop is, misschien neemt ie toch de moeite om zich te verdiepen in de mechanics en wordt deze game z'n favoriete reeks ooit, zoals ook bij mij en vele anderen is gebeurd.
Ik ben aangehaakt bij DS2 en in het begin wist ik ook niet waar ik mee bezig was, maar na veel oefenen en een beetje online-uitleg lezen begon het te klikken en dan kan je zoveel voldoening uit de game halen. Ik hoop dat Kokoswater dat ook kan vinden.
Tja het is niet voor iedereen, maar iedereen kan het wel leren. Het is lastig maar wel fair.

Als je acht keer vermoord wordt door dat ventje met het samuraizwaard kap je gewoon met die kerel en ga je ergens anders heen. Je oefent, verzamelt wat gear en levels en daarna probeer je die kerel nog een keer. Als je hem uiteindelijk verslaat voel je jezelf een ontzettende held 8-)

Het belangrijkste om te leren is dat je stamina snel opraakt en je niet oneindig kan rollen, blokken en meppen, je moet je verdediging en aanval timen en tussen de aanvallen door een beetje afstand nemen tot je groene balkje weer vol zit (met je schild omhoog gaat je stamina er heel langzaam bij). Probeer altijd een klein beetje over te houden voor een laatste blok of rol, als het balkje helemaal leeg is ben je ontzettend kwetsbaar. Het is lastig om dat tijdens het vechten in de gaten te houden maar al snel krijg je daar een gevoel voor en dan wordt de game alweer een stuk makkelijker. Probeer de tegenstanders 1 voor 1 te bevechten. De knight krijgt wat betere gear, dat maakt het begin een stuk vergefelijker.
Ik hoop dat je niet opgeeft Kokoswater, je kan het!

[ Bericht 8% gewijzigd door n0ir op 15-04-2016 15:01:30 ]
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 15:21:34 #114
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161446905
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 14:52 schreef n0ir het volgende:

[..]

Maar ik zou nog niet zeggen dat het een miskoop is, misschien neemt ie toch de moeite om zich te verdiepen in de mechanics en wordt deze game z'n favoriete reeks ooit, zoals ook bij mij en vele anderen is gebeurd.
Ik ben aangehaakt bij DS2 en in het begin wist ik ook niet waar ik mee bezig was, maar na veel oefenen en een beetje online-uitleg lezen begon het te klikken en dan kan je zoveel voldoening uit de game halen. Ik hoop dat Kokoswater dat ook kan vinden.
Tja het is niet voor iedereen, maar iedereen kan het wel leren. Het is lastig maar wel fair.

Als je acht keer vermoord wordt door dat ventje met het samuraizwaard kap je gewoon met die kerel en ga je ergens anders heen. Je oefent, verzamelt wat gear en levels en daarna probeer je die kerel nog een keer. Als je hem uiteindelijk verslaat voel je jezelf een ontzettende held 8-)

Het belangrijkste om te leren is dat je stamina snel opraakt en je niet oneindig kan rollen, blokken en meppen, je moet je verdediging en aanval timen en tussen de aanvallen door een beetje afstand nemen tot je groene balkje weer vol zit (met je schild omhoog gaat je stamina er heel langzaam bij). Probeer altijd een klein beetje over te houden voor een laatste blok of rol, als het balkje helemaal leeg is ben je ontzettend kwetsbaar. Het is lastig om dat tijdens het vechten in de gaten te houden maar al snel krijg je daar een gevoel voor en dan wordt de game alweer een stuk makkelijker. Probeer de tegenstanders 1 voor 1 te bevechten. De knight krijgt wat betere gear, dat maakt het begin een stuk vergefelijker.
Ik hoop dat je niet opgeeft Kokoswater, je kan het!
Dit inderdaad _O_

We geloven in je Kokoswater *O*
Blijf gewoon in dit topic je gal spuien en je vragen stellen. Er zitten hier redelijk wat Souls-veteranen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 15:21:45 #115
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161446908
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik heb hem ook net verslagen. 1x doodgegaan, vond hem ook best makkelijk eigenlijk.
Welk level ben je? Of was je toen je die baas versloeg? Ik zit nu op 34.

Wie speelt eigenlijk allemaal op PS4? Kan ik wat mensen toevoegen voor wat jolly co-op!
Ik kan desgewenst PSN ID's / XBL Gamertags en SteamID's wel in de OP raggen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161447649
Ik weet dat het niet erg dark soulsig is om te zeggen maar ik mis toch wel een klein beetje quicksaves. Dood gaan en souls verliezen doet me niets maar elke keer weer een flink stuk moeten lopen om vervolgens binnen enkele seconden weer de grond in getimmerd te worden kan vermoeiend zijn bij de lastige stukken.

Ik wil gewoon lekker oefenen tegen zo'n baas en dan is elke keer ~3 minuten onderweg zijn iets waar ik niet echt plezier uit haal, ongeacht of dat "onderdeel" is van de lastige gameplay.
Conscience do cost.
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 16:10:06 #117
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161447883
quote:
Ik weet dat het niet erg dark soulsig is om te zeggen
:D

Die ergenis deel ik tot zekere hoogte, maar ik moet toch echt bekennen dat het aantal bonfires in III bizar hoog is (zoals Kensuke ook al aangaf in z'n review). Ik heb gisteravond 'maar' drie uurtjes gespeeld en ben in die tijd 8 bonfires tegengekomen. In het tweede 'hoofd'gebied was het zelfs zo dat ik er drie binnen 10 minuten ofzo had gevonden.

Sommige zijn wel echt debiel gepositioneerd, dat je alsnog een tyfuseind om moet sjauwen zonder dat er leuke dingen onderweg zijn. Heb je het over een specifiek gebied trouwens? Misschien mis je nog een shortcut o.i.d.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161447959
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2016 16:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heb je het over een specifiek gebied trouwens? Misschien mis je nog een shortcut o.i.d.
Het is nog bij die high wall of lothric. Ik heb al een shortcut geunlocked door langs die dikke blauwe ridder te rennen en die lift te unlocken waardoor ik makkelijker vanaf de eerste bonfire daar kan komen. Maar alsnog is dat best een stuk joggen.

En die dikke blauwe ridder en Vordt of the Boreal Valley zijn dus de twee die ik al een tijdje (onsuccesvol) probeer om te brengen.
Conscience do cost.
pi_161448913
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 16:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is nog bij die high wall of lothric. Ik heb al een shortcut geunlocked door langs die dikke blauwe ridder te rennen en die lift te unlocken waardoor ik makkelijker vanaf de eerste bonfire daar kan komen. Maar alsnog is dat best een stuk joggen.

En die dikke blauwe ridder en Vordt of the Boreal Valley zijn dus de twee die ik al een tijdje (onsuccesvol) probeer om te brengen.
SPOILER: looproute
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso hoef je niet telkens alle vijanden te killen, ze blijven je maar erg kort achtervolgen.

[ Bericht 9% gewijzigd door n0ir op 15-04-2016 17:10:16 ]
pi_161449736
Hehe,eindelijk weekend *O*
Doordeweeks amper kunnen spelen (ben nog niet eens bij de 2e bonfire van High Wall of Lothric), maar kan nu in het weekend eindelijk uren maken *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161449811
Waar moet de cross region functie nou op staan om met mensen te kunnen spelen buiten mijn regio? Matchmaking on/off zijn de opties.
Probeer een beetje pvp te doen in de forest covenant. Gisteren werd ik constant als blue phantom naar andere werelden gestuurd, vandaag nog geen enkele keer terwijl ik het wel al een hele tijd probeer...

quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2016 15:21 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik kan desgewenst PSN ID's / XBL Gamertags en SteamID's wel in de OP raggen.
Vind ik prima :) Mijn PSN is Nerkhan
Doe eens niet.
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 18:27:49 #122
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161450337
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:53 schreef StateOfMind het volgende:
Hehe,eindelijk weekend *O*
Doordeweeks amper kunnen spelen (ben nog niet eens bij de 2e bonfire van High Wall of Lothric), maar kan nu in het weekend eindelijk uren maken *O*
Ik ben blij dat 't nog ff kutweer is :P

Geen plannen voor het weekend behalve op een hont passen.
Wordt waarschijnlijk vaak sterven komende twee dagen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 18:34:08 #123
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161450468
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:58 schreef Necrodeath het volgende:
Vind ik prima :) Mijn PSN is Nerkhan
Wij staan er vast in :)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161450967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 14:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar mijn punt is dat je deze (mis)koop eenvoudig had kunnen vermijden door je enigszins in te lezen in wat Dark Souls precies is of door wat gameplay te kijken op youtube. Sowieso een slim idee om dat te doen bij elke aankoop, tenzij je genoeg centjes hebt :+
Het zag er leuker uit dan ik het tot nog toe vind, maar ik heb dat natuurlijk gedaan.

quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2016 10:58 schreef 2dope het volgende:

[..]

Daar is maar n reactie op te geven: git gud.

Deze games hebben een vrij hoge leercurve, maar hoe meer moeite je er nu mee hebt, hoe meer plezier en voldoening je er straks uithaalt als je de mechanics onder de knie begint te krijgen.

Ben je al in Firelink Shrine? Daar kun je de White Sign Soapstone kopen waarmee je andere spelers kunt joinen. Dat is wel een handige, veilige manier om te oefenen. Als je dan doodgaat boeit 't niet en kun je je Sign opnieuw neerzetten.
Ik heb geen PlaystationPlus dus helaas :P.
Ik heb veel moeite met timing. Zoals bij die man met een katana, elke keer als ik sla slaat hij terug, mijn schild kan het ook maar beperkt tegenhouden en soms kan ik niet op tijd terugspringen. Soms staat hij een tijd niks te doen, om daarna weer aan een stuk door te zwiepen. Ik weet niet echt wat ik beter kan doen.
The show must go on
pi_161451579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:57 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Het zag er leuker uit dan ik het tot nog toe vind, maar ik heb dat natuurlijk gedaan.

[..]

Ik heb geen PlaystationPlus dus helaas :P.
Ik heb veel moeite met timing. Zoals bij die man met een katana, elke keer als ik sla slaat hij terug, mijn schild kan het ook maar beperkt tegenhouden en soms kan ik niet op tijd terugspringen. Soms staat hij een tijd niks te doen, om daarna weer aan een stuk door te zwiepen. Ik weet niet echt wat ik beter kan doen.
Ik heb aardig wat uren in de vorige twee delen zitten maar ik had ook heel veel moeite om hem te verslaan, uiteindelijk heb ik hem op een flauwe manier verslagen door
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn broertje (heeft nooit Dark Souls gespeeld) was op bezoek en ging ook even spelen, ik wou niks verklappen en hij heeft hem verslagen door
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast is ontzettend sterk en lastig te verslaan op de traditionele manier, misschien is ie er ook wel ingestopt om je te leren om handig gebruik te maken van de omgeving.
Maar bij Dark Souls geldt ook, lukt het je niet om iets te verslaan, ga dan wat anders doen tot je beter/sterker bent geworden en probeer het later nog eens.
pi_161453434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:20 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik heb aardig wat uren in de vorige twee delen zitten maar ik had ook heel veel moeite om hem te verslaan, uiteindelijk heb ik hem op een flauwe manier verslagen door
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn broertje (heeft nooit Dark Souls gespeeld) was op bezoek en ging ook even spelen, ik wou niks verklappen en hij heeft hem verslagen door
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast is ontzettend sterk en lastig te verslaan op de traditionele manier, misschien is ie er ook wel ingestopt om je te leren om handig gebruik te maken van de omgeving.
Maar bij Dark Souls geldt ook, lukt het je niet om iets te verslaan, ga dan wat anders doen tot je beter/sterker bent geworden en probeer het later nog eens.
Bedankt voor de tips! Maar volgens mij moet ik langs hem heen om verder te komen. Maar ik probeer het nog wel eens. :)
The show must go on
pi_161462705
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:23 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips! Maar volgens mij moet ik langs hem heen om verder te komen. Maar ik probeer het nog wel eens. :)
Nee dat hoeft niet :)
Je kunt in principe niet veel anders doen in het begin gebied, maar je moet bij de bonfire in Firelink Shrine travelen naar het eerste echte gebied.
Waar speel je eigenlijk op? PS4/Xbox/PC?
Doe eens niet.
pi_161462868
Ik was vergeten hoeveel hekel ik had aan die Mimmick Chests; nu weer ik het weer :P
En die Lothric Knights vind ik ook vervelend.
Op de een of andere manier liggen die mij niet, in de vorige delen had ik daar ook consyant moeite mee.

Maar wat een fantastische game weer _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games zaterdag 16 april 2016 @ 15:56:10 #129
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161469460
Poeh, had tot nu toe nog weinig moeite met bosses, toen kwam ik deze knakker tegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: gehaald, wel met een summon :@

[ Bericht 7% gewijzigd door 2dope op 16-04-2016 16:40:54 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 16 april 2016 @ 15:57:20 #130
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161469480
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 07:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik was vergeten hoeveel hekel ik had aan die Mimmick Chests; nu weer ik het weer :P
:D standaard eerst meppen voordat je kistjes open doen is het devies :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:14:57 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_161469676
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2016 15:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

:D standaard eerst meppen voordat je kistjes open doen is het devies :P
Weet het niet zeker, maar was er niet iets waardoor je kon zien dat t een mimic chest was?

Na de eerste keer begon ik ook op chests te rammen, though.
pi_161470294
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Weet het niet zeker, maar was er niet iets waardoor je kon zien dat t een mimic chest was?

Na de eerste keer begon ik ook op chests te rammen, though.
Als het goed is liggen die Mimics aan een ketting op de grond.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161470329
Vanmiddag overigens Vordt verslagen.
Vanuit die bonfire eerst maar eens wat oefenen op die knights, daar blijf ik moeite mee hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161470576
Vordt is een goed voorbeeld van waarom het misschien beter is dat ik geen controller heb anders had ik daar mensen mee doodgegooid.
Conscience do cost.
pi_161476218
Ik ben in Undead Settlement, ik heb tot nu toe nog geen Illusion Walls gezien, of heb ik er al een paar gemist?

En ik zie overal ook paarse Summon Signs, waar zijn die voor?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161476913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben in Undead Settlement, ik heb tot nu toe nog geen Illusion Walls gezien, of heb ik er al een paar gemist?

En ik zie overal ook paarse Summon Signs, waar zijn die voor?
Ik had er op dat moment ook nog geen gevonden, ze lijken wat minder vaak voor de komen in dit deel.

Paarse summon signs zijn van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161476979
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161479705
Ugh, shotel gebruikende skeletten zijn me toch een partij irritant..
Ben vandaag ook mijn eerste echt blokkade tegen gekomen. Ben de naam van het gebied alweer kwijt, maar net na de catacombs. Niet eens een baas, maar een 'gewone' mob.
Doe eens niet.
pi_161484940
Is het wellicht een idee om de DS3 wiki van Fextralife aan de OP toe te voegen?
En het Youtube kanaal van Vaatvydia (en er was er nog eentje, EpicName of zoiets)?

Zelf probeer ik ze zoveel mogelijk te mijden, omdat ik bang ben dat ik anders iets teveel zie of lees qua spoilers zeg maar.

Mijn PSN name is trouwens StateOfMind1976, speel op de PS4.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161492442
Wat een geweldige locatie is Undead Settlement toch _O_

En toch is het zo ontzettend jammer dat dit de allerlaatste Souls game is :'(
Maar ik verwacht dan wel weer dat de dlc's kneiters van dlc's gaan worden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games zondag 17 april 2016 @ 14:57:31 #141
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161494433
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 07:51 schreef StateOfMind het volgende:
Is het wellicht een idee om de DS3 wiki van Fextralife aan de OP toe te voegen?
En het Youtube kanaal van Vaatvydia (en er was er nog eentje, EpicName of zoiets)?
EpicNameBro is een bekende ja. Heb ze in de OP gezet ^O^
quote:
Mijn PSN name is trouwens StateOfMind1976, speel op de PS4.
Ook toegevoegd. Al drie man in de OP, gaat hard!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 17 april 2016 @ 14:58:09 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161494452
Iemand al gearriveerd in (redelijk 'verre' locatie):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161494873
quote:
2s.gif Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef 2dope het volgende:
Iemand al gearriveerd in (redelijk 'verre' locatie):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog lang niet, pas bij Undead Settlement (erg toffe area), maar ik had wel gelezen dat die locatie er weer inzat.
Hopelijk zonder de oorspronkelijke bazen :X :X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161494942
Je hebt de UI's van mij en Necrodeath verwisseld zie ik, in de OP ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games zondag 17 april 2016 @ 15:15:04 #145
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161495019
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nog lang niet, pas bij Undead Settlement (erg toffe area), maar ik had wel gelezen dat die locatie er weer inzat.
Hopelijk zonder de oorspronkelijke bazen :X :X
Genoeg herkenbaarheid in ieder geval, ook in frustrerende zin :P
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
Je hebt de UI's van mij en Necrodeath verwisseld zie ik, in de OP ;)
Whups. Aangepast.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161496039
En uitgespeeld *O* Goeie shit! Nu deel 1 & 2 en Bloodborne erbij pakken
pi_161499232
Deju, in 5 dagen uitgespeeld? Ik neem er zelf rustig de tijd voor, heb sinds release pas 15 uur gespeeld.

Bloodborne heb ik verkocht enige tijd geleden, maar ik wil wel de GOTY editie nog een keer kopen en spelen.
Dark Souls 2 SOTFS heb ik hier ook nog ongespeeld liggen (maar ik had de vanilla versie uiteraard al op de PS3 gespeeld).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161499806
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
Deju, in 5 dagen uitgespeeld? Ik neem er zelf rustig de tijd voor, heb sinds release pas 15 uur gespeeld.

Bloodborne heb ik verkocht enige tijd geleden, maar ik wil wel de GOTY editie nog een keer kopen en spelen.
Dark Souls 2 SOTFS heb ik hier ook nog ongespeeld liggen (maar ik had de vanilla versie uiteraard al op de PS3 gespeeld).
8 dagen. Ik kreeg hem de zaterdag al van YGZ :)
  Eindredactie Games zondag 17 april 2016 @ 17:49:40 #149
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161500117
Loop net tegen een bug aan waarin het laadscherm oneindig duurt, lekker handig.
Schijnbaar een bekend probleem.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161501011
quote:
2s.gif Op zondag 17 april 2016 17:49 schreef 2dope het volgende:
Loop net tegen een bug aan waarin het laadscherm oneindig duurt, lekker handig.
Schijnbaar een bekend probleem.
Morgen komt er een nieuwe patch (1.04), hopelijk is het dan gefixed.

quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

8 dagen. Ik kreeg hem de zaterdag al van YGZ :)
Oh ja, jij had toch zo'n speciale editie, in een zwarte verpakking meen ik me te kunnen herinneren?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161502011
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Morgen komt er een nieuwe patch (1.04), hopelijk is het dan gefixed.

[..]

Oh ja, jij had toch zo'n speciale editie, in een zwarte verpakking meen ik me te kunnen herinneren?
Klopt helemaal :) De collectors edition.

Net even gekeken en ik heb er trouwens 32 uur over gedaan
pi_161502730
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:13 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Klopt helemaal :) De collectors edition.

Net even gekeken en ik heb er trouwens 32 uur over gedaan
Als je hem in 32 uur hebt uitgespeeld heb je vast wel wat gemist :P is een tweede playthrough misschien geen slecht idee.

Maar de andere Soulsborne games zijn ook zeker de moeite waard :)
pi_161506046
Ik ben na 16 uur speeltijd nog steeds in Undead Settlement.
Net toen ik dacht dat ik alles gehad had en naar de eindbaas wou gaan ontdekte ik nog 2 gebieden: een waarbij de ingang in de Sewers is, met die ratten, daar heb je een key voor nodig.
En als je iets voorbij Siegward of Catarina met de lift naar boven gaat ipv naar beneden dan kom je ook bij een heel gebied uit, hoort allemaal nog bij Undead Settlement.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161514198
Die key die je voor 20.000 souls kunt kopen voor die locked door in Firelink Shrine, loont dat de moeite, of bemachtig je die key later in de game?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 18 april 2016 @ 08:25:14 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161514450
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 07:29 schreef StateOfMind het volgende:
Die key die je voor 20.000 souls kunt kopen voor die locked door in Firelink Shrine, loont dat de moeite, of bemachtig je die key later in de game?
Ik heb 'm vrij in het begin gekocht, loont wel ja, in ieder geval ligt er n erg fijn item achter de deur.

Ik denk niet dat er andere manieren zijn om die sleutel te bemachtigen, net als de Residence Key van Undead Burg in Dark Souls 1.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161514460
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:32 schreef n0ir het volgende:

[..]

Als je hem in 32 uur hebt uitgespeeld heb je vast wel wat gemist :P is een tweede playthrough misschien geen slecht idee.

Maar de andere Soulsborne games zijn ook zeker de moeite waard :)
Ik heb heel wat gemist. Wat ringen gemist. Gestures en nog veel meer. Maar de eerste playthrough ging mij meer om het uitspelen. Er komt vast wel tijd een tweede playthrough voor de DLC komt :)

quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 07:29 schreef StateOfMind het volgende:
Die key die je voor 20.000 souls kunt kopen voor die locked door in Firelink Shrine, loont dat de moeite, of bemachtig je die key later in de game?
Die key krijg je niet gratis later in de game :P Wat je daar kunt vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dat 20k waard is moet je zelf weten :P
pi_161514518
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 08:27 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Ik heb heel wat gemist. Wat ringen gemist. Gestures en nog veel meer. Maar de eerste playthrough ging mij meer om het uitspelen. Er komt vast wel tijd een tweede playthrough voor de DLC komt :)

[..]

Die key krijg je niet gratis later in de game :P Wat je daar kunt vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dat 20k waard is moet je zelf weten :P
Je krijgt nog meer met die sleutel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm irritant dat die forest covenant zo slecht werkt. Alle andere werken wel, maar krijg helaas daar geen summons bij.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games maandag 18 april 2016 @ 08:41:20 #158
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161514563
Give us silky!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 18 april 2016 @ 09:25:16 #159
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161515005
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 08:37 schreef Necrodeath het volgende:
Enorm irritant dat die forest covenant zo slecht werkt. Alle andere werken wel, maar krijg helaas daar geen summons bij.
Nog niet een getest geloof ik, moet ik ook wat meer gaan doen.
Heb de laatste 10 uur ofzo rondgelopen als Warrior of Sunlight, want toffere summon sign/phantom-kleur :P

Ik heb Watchdogs of Farron wel geprobeerd maar werd ik 1 keer gesummoned ofzo in twee uur.
Wel weer een paar memorabele invasion-momentjes gehad _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161525261
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 08:37 schreef Necrodeath het volgende:

[..]
Enorm irritant dat die forest covenant zo slecht werkt. Alle andere werken wel, maar krijg helaas daar geen summons bij.
Die werkte bij mij als een trein. Maar ik vraag me af, zou er geen level-limiet op zitten? Want het lijkt me toch raar als je op level 30 in dat gebied rondloopt en genvade kan worden door level 50 of zelfs 70. Ga vanavond nog eens proberen.
pi_161529489
Zojuist uitgespeeld. Meesterlijke game!
[P]otverdorie
  Eindredactie Games dinsdag 19 april 2016 @ 11:24:55 #162
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161545133
Gister wedstrijdje gedaan met twee spelers wie het langst op de grond bleef liggen :') :D



Heeft zeker drie minuten geduurd, met overal vijanden in de buurt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:34:24 #163
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161546686


yes en gaan, ik ga pas net beginnen.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Eindredactie Games dinsdag 19 april 2016 @ 12:38:24 #164
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161546830
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:34 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

yes en gaan, ik ga pas net beginnen.
Welkom broeder. Laat me weten hoe 'ie bevalt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161546898
Hoop bekende namen weer in dit topic :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161546916
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:24 schreef 2dope het volgende:
Gister wedstrijdje gedaan met twee spelers wie het langst op de grond bleef liggen :') :D

[ afbeelding ]

Heeft zeker drie minuten geduurd, met overal vijanden in de buurt.
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 19 april 2016 @ 12:44:24 #167
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161547067
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
Hoop bekende namen weer in dit topic :Y
Jij Undead Settlement al achter je gelaten inmiddels?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161547271
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Jij Undead Settlement al achter je gelaten inmiddels?
Gisteren niet gespeeld. Vanavond verder :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161567107
Veel gedaan vandaag. Heb het gevoel dat ik richting het einde aan het gaan ben.

SPOILER: Lothric Castle
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bosses
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games woensdag 20 april 2016 @ 09:15:51 #170
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161568186
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:00 schreef Necrodeath het volgende:
Veel gedaan vandaag. Heb het gevoel dat ik richting het einde aan het gaan ben.

SPOILER: Lothric Castle
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bosses
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice :) Ben zelf net Lothric Castle voorbij, erg tof gebied weer. Heb ook het gevoel dat het einde nadert.

SPOILER: Yhorm, Dancer, Siegward)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 20 april 2016 @ 09:21:35 #171
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161568254
Had gister nog een mooi momentje bij Armour (niet echt spoiler imho tenzij je de baas niet wil zien)

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 20 april 2016 @ 09:21:51 #172
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_161568257
Heb hem nog steeds niet gekocht :@

Zit verdomme maar op 15% met dying light verhaal (en dan nog niet eens the following)
  Eindredactie Games woensdag 20 april 2016 @ 09:33:40 #173
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161568383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:21 schreef RickoKun het volgende:
Heb hem nog steeds niet gekocht :@

Zit verdomme maar op 15% met dying light verhaal (en dan nog niet eens the following)
Vette game is dat. Jammer dat je op PS4 speelt anders kon ik je even assisteren met co-op ;(
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161568939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:21 schreef RickoKun het volgende:
Heb hem nog steeds niet gekocht :@

Zit verdomme maar op 15% met dying light verhaal (en dan nog niet eens the following)
Ik heb uiteindelijk zo'n 75 uur in Dying Light en The Following gestoken en dan ng niet alles gedaan. Topgame.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 april 2016 @ 10:52:43 #175
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161569720
ik dacht bij de eerste boss al die transformeerde oh oh maar dat viel me, die crystal mob even terug vond ik lastiger maar ik vind de bewegingen van de mobs tot nu toe goed te anticiperen en het spel reageert heerlijk soepel.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_161570352
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:15 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nice :) Ben zelf net Lothric Castle voorbij, erg tof gebied weer. Heb ook het gevoel dat het einde nadert.

SPOILER: Yhorm, Dancer, Siegward)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games woensdag 20 april 2016 @ 11:33:51 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161570522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:25 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice. Niet verder gelezen na 'Cleansing Chapel' :P Thanks.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 20 april 2016 @ 11:45:18 #178
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161570774
Zijn anderen trouwens ook terughoudend met levelen? Ik zit alweer op level 80 ofzo en ik wil eigenlijk niet veel hoger gaan zitten omdat ik bang ben dat gesummoned worden dan steeds moeilijker gaat worden. Loop steeds rond met honderdduizenden souls die ik dan grotendeels maar uitgeef aan pijlen, resins, moss clumps en dat soort shizzle
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161571273
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nice. Niet verder gelezen na 'Cleansing Chapel' :P Thanks.
Ik had precies hetzelfde als jij. Had hem ook niet meer gezien na US.
Doe eens niet.
pi_161576623
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:45 schreef 2dope het volgende:
Zijn anderen trouwens ook terughoudend met levelen? Ik zit alweer op level 80 ofzo en ik wil eigenlijk niet veel hoger gaan zitten omdat ik bang ben dat gesummoned worden dan steeds moeilijker gaat worden. Loop steeds rond met honderdduizenden souls die ik dan grotendeels maar uitgeef aan pijlen, resins, moss clumps en dat soort shizzle
Level 80 lijkt me een beetje vroeg om te stoppen met levelen, van wat ik hoor komen mensen dichter in de buurt van de 100 dan de 80 na een volle playthrough. In DS1 was het algemeen geaccepteerde level 125, en in DS2 lag dat nog wel hoger, tussen de 125 en 200.
De ranges voor co-op en PvP zijn ook best wel wijd (tussen de -20/+20 of -10/+30 bijvoorbeeld), en met een password erop maakt je level al helemaal niet uit, dan spreek je gewoon op Fok met wat mensen af voor wat Jolly co-op of PvP.
Denk dat veel mensen het sowieso wel leuk vinden om een beetje een veelzijdig karakter te bouwen, waarin je bijvoorbeeld nog wat spells of verschillende soorten wapens kan gebruiken. En op level 80 gaat dat wel lastig.

En mocht je nou ooit onverhoopt veel te hoog zijn geleveled, dan maak je toch een nieuw personage aan O-) .
  Eindredactie Games woensdag 20 april 2016 @ 15:59:30 #181
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161577013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:43 schreef n0ir het volgende:

[..]

Level 80 lijkt me een beetje vroeg om te stoppen met levelen, van wat ik hoor komen mensen dichter in de buurt van de 100 dan de 80 na een volle playthrough. In DS1 was het algemeen geaccepteerde level 125, en in DS2 lag dat nog wel hoger, tussen de 125 en 200.
De ranges voor co-op en PvP zijn ook best wel wijd (tussen de -20/+20 of -10/+30 bijvoorbeeld), en met een password erop maakt je level al helemaal niet uit, dan spreek je gewoon op Fok met wat mensen af voor wat Jolly co-op of PvP.
Denk dat veel mensen het sowieso wel leuk vinden om een beetje een veelzijdig karakter te bouwen, waarin je bijvoorbeeld nog wat spells of verschillende soorten wapens kan gebruiken. En op level 80 gaat dat wel lastig.

En mocht je nou ooit onverhoopt veel te hoog zijn geleveled, dan maak je toch een nieuw personage aan O-) .
goeie info, merci :)

Ik denk dat ik de 100 wel aantik zodra ik bij het einde ben. Het souls vergaren gaat gewoon echt retehard met een paar co-op potjes op de juiste plek (zoals Lothric Castle). Als men een beetje meewerkt kan ik in een uur anderhalf met gemak een miljoen souls binnenharken.

Een veelzijdiger personage is wel leuk ja, ik wil uiteindelijk ook nog wat aandacht besteden aan sorceries. Voorlopig nog maar ff m'n tankje speccen dan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 20 april 2016 @ 16:27:32 #182
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161577700
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Eindredactie Games woensdag 20 april 2016 @ 17:02:56 #183
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161578535
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:27 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Visions of the bed of chaos
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 20 april 2016 @ 17:05:53 #184
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161578578
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_161579122
Hoge levels hoef ik me voorlopig nog geen zorgen om te maken, ben pas level 23 of zo.
Maar heb sowieso doordeweeks weinig tijd om te gamen de laatste tijd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 april 2016 @ 17:42:12 #186
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161579210
wat fijn dat het pvp gewoon werkt en niet alles lagged en de hitboxes compleet ruk zijn
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 20 april 2016 @ 17:42:22 #187
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161579214
ohw wacht
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Eindredactie Games woensdag 20 april 2016 @ 17:46:19 #188
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161579304
Hitboxes zijn regelmatig extreem ruk bij mij, dan denk je ver buiten het bereik van de ander te zijn maar krijg je alsnog volop slaag.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 20 april 2016 @ 17:46:59 #189
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161579312
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:46 schreef 2dope het volgende:
Hitboxes zijn regelmatig extreem ruk bij mij, dan denk je ver buiten het bereik van de ander te zijn maar krijg je alsnog volop slaag.
ik had net de klassieke word geback stapped van de andere kant van de map klassieker uit DS1 :{
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 20 april 2016 @ 17:51:28 #190
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161579421
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_161581085
Geen last van lag bij pvp hier.
Ben er verder compleet ruk in en iedereen waar ik tegen vecht heeft drie keer zoveel damage als ik ofzo, maar dat is bijzaak.

Weer een baas verder nu, maar begin het gevoel te krijgen alsof ik een hoop mis.
Doe eens niet.
  woensdag 20 april 2016 @ 19:02:23 #192
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161581224
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 20 april 2016 @ 19:46:33 #193
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161582653
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 20 april 2016 @ 19:57:28 #194
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161583024
en neer godverdomme

met zweet klwautjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 20 april 2016 @ 19:59:04 #195
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161583084
ik ging naar beneden en nu is mijn ps4 vastgelopen dit meen je toch godverdomme niet
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 20 april 2016 @ 20:00:27 #196
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161583132
er is een fout opgetreden in de volgende applicatie
(ce-34878-0)

DARK SOULS tm III
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 20 april 2016 @ 20:33:25 #197
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161584064
niks verloren nu in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel weer leuk geweest voor vandaag
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 20 april 2016 @ 22:31:35 #198
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161589484
Zojuist begonnen en heb maar die ene class met dual wield nog iets gepakt.

Moet alleen echt weer wennen aan dat parryen :r
Irene is bae <3
pi_161594167
Jezus tering. Gewoon 3 uur non stop vast gezeten op 1 baas.
Nog nooit zo lang gedaan over een baas in een een Souls game of Bloodborne...
Hij is eindelijk dood gelukkig.

SPOILER: Bossfight
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 31% gewijzigd door Necrodeath op 21-04-2016 03:14:52 ]
Doe eens niet.
  Eindredactie Games donderdag 21 april 2016 @ 08:31:25 #200
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161595008
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 02:52 schreef Necrodeath het volgende:
Jezus tering. Gewoon 3 uur non stop vast gezeten op 1 baas.
Nog nooit zo lang gedaan over een baas in een een Souls game of Bloodborne...
Hij is eindelijk dood gelukkig.

SPOILER: Bossfight
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes. Spannend gevecht om te kijken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 21 april 2016 @ 14:28:25 #201
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161601660
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 21 april 2016 @ 14:41:16 #202
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161601889
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 21 april 2016 @ 15:10:44 #203
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161602382
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_161603248
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:10 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
pi_161617550
Weer een baas verder :7

Deze ging een stuk beter dan de vorige.
Volgens mij heb ik nu alleen nog de eindbaas over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: En de laatste baas dood. Vond hem toch een stuk makkelijker dan die in m'n gespoilerde filmpjes...

Tijd voor Fashion Souls en PVP. Net al een gevecht gehad met een mooi einde al zeg ik het zelf :D



[ Bericht 10% gewijzigd door Necrodeath op 22-04-2016 01:43:12 ]
Doe eens niet.
pi_161618923
Ik heb de hele week niet kunnen spelen :'(
Van het weekend maar eens bingedarksoulsen :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 22 april 2016 @ 08:45:43 #207
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161619733
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 22 april 2016 @ 08:57:50 #208
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161619842
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 00:22 schreef Necrodeath het volgende:
Edit: En de laatste baas dood. Vond hem toch een stuk makkelijker dan die in m'n gespoilerde filmpjes...
Ik sta voor de
SPOILER: einde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 22 april 2016 @ 11:06:30 #209
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161621778
ik wou voor een tank build maar heb nu een soort half gaar glass cannon build

greatsword omg de stats _O_
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 22 april 2016 @ 11:08:43 #210
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_161621825
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Eindredactie Games vrijdag 22 april 2016 @ 11:41:44 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161622389
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:08 schreef cherrycoke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet en ik wil zijn schild voor mijn ultieme tank. Geen zin om op internet te zoeken waar 'ie is dus blijf nog ff zelf zoeken. Sowieso nog twee hele locaties waarvan ik weet dat ze bestaan maar waar ik nog niet geweest ben.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 23 april 2016 @ 03:27:09 #212
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161644780
Wauw wat een kutplek daarzo bij road of sacrifices in dat bos :')

Kan toch niet eens normaal al die zooi looten zonder 20x geinvade te worden
Irene is bae <3
pi_161645023
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 03:27 schreef Jiang153 het volgende:
Wauw wat een kutplek daarzo bij road of sacrifices in dat bos :')

Kan toch niet eens normaal al die zooi looten zonder 20x geinvade te worden
Gewoon geen ember gebruiken? Zie het probleem niet zo.
En als je per se embered wilt zijn kun je offline spelen.

Optie drie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Necrodeath op 23-04-2016 05:40:03 ]
Doe eens niet.
  zaterdag 23 april 2016 @ 10:43:06 #214
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161646787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 05:22 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Gewoon geen ember gebruiken? Zie het probleem niet zo.
En als je per se embered wilt zijn kun je offline spelen.

Optie drie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah summon altijd.

Ook een drama dat ik amper kan lvlen + shards kan vinden voor upgraden. Heb nog steeds weight+ niet geupgrade waardoor ik amper zware dingen kan dragen.
Irene is bae <3
pi_161654998
Waar sommigen hem hier in de afgelopen weer alweer (bijna) hebben uitgespeeld, heb ik de hele week niet kunnen spelen helaas.

Vanmiddag de draad eindelijk weer op kunnen pakken en iig de dingen die ik pers wou doen, gedaan voordat ik verder ging (Firelink Shrine key kopen, ATT levelen totdat ik iig n Soul Arrows n Fireballs kan schieten voor ranged enemies) en de Undead Settlement baas verslagen.
Blijft een geweldige area :Y

Ben nu in de Road of Sacrifices, ook erg tof gemaakt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161666136
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2016 10:43 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Nah summon altijd.

Ook een drama dat ik amper kan lvlen + shards kan vinden voor upgraden. Heb nog steeds weight+ niet geupgrade waardoor ik amper zware dingen kan dragen.
Tipje voor als je genoeg Faith hebt. Seek Guidance miracle zorgt ervoor dat je ook summon signs kan zien zonder dat je embered bent :)
Doe eens niet.
pi_161666757
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 05:06 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Tipje voor als je genoeg Faith hebt. Seek Guidance miracle zorgt ervoor dat je ook summon signs kan zien zonder dat je embered bent :)
Hoeveel Faith moet je daarvoor hebben?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161672419
Farron Keep, wat een verschrikkelijke kutlocatie :r
Met die ellendige kikkers :r

Ik ga eerst maar naar Cathedral of the Deep denk ik.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_161672881
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 08:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hoeveel Faith moet je daarvoor hebben?
12 maar.
Als je de curse van die 'kikkers' vervelend vind, switch naar wat lichtere gear. Vaak hebben de 'spellcaster' sets veel hogere resist voor elemental, poison en curse, maar weer veel minder physical.
Doe eens niet.
pi_161721672
Cathederal of the Deep bereikt.. man man man, wat een garf gebied zeg. :P

Kleine vraag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ola
pi_161722480
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:13 schreef Doenoe het volgende:
Cathederal of the Deep bereikt.. man man man, wat een garf gebied zeg. :P

Kleine vraag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161723649
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Farron Keep, wat een verschrikkelijke kutlocatie :r
Met die ellendige kikkers :r

Ik ga eerst maar naar Cathedral of the Deep denk ik.
`
Catherdral of the Deep vind ik ook niet bepaald een fijne locatie.. Oh well, souls games. :+
Ola
pi_161723961
En dat vind ik nou weer wel een tiffe area :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:47:29 #224
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161735866
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Farron Keep, wat een verschrikkelijke kutlocatie :r
Met die ellendige kikkers :r

Ik ga eerst maar naar Cathedral of the Deep denk ik.
Wacht maar tot je in Anor Londo ben :')

Gvd om de minuut geinvade zonder dat ik iemand kan summonen. Heb nog steeds hulp nodig met twee lizards hier :r
Irene is bae <3
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:49:46 #225
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161735948
Heb je in deze souls game ook een small white sign soapstone zodat je nog je vrienden kan summonen na de baas?
Irene is bae <3
pi_161736716
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:49 schreef Jiang153 het volgende:
Heb je in deze souls game ook een small white sign soapstone zodat je nog je vrienden kan summonen na de baas?
Nee die heb je niet.
Maar je hebt wel een covenant waar je opgeroepen kan worden als 'mad phantom' en dan kan je op die manier wel samen rondlopen in een gebied nadat de baas dood is.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:11:00 #227
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161736776
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef n0ir het volgende:

[..]

Nee die heb je niet.
Maar je hebt wel een covenant waar je opgeroepen kan worden als 'mad phantom' en dan kan je op die manier wel samen rondlopen in een gebied nadat de baas dood is.
Hoe bedoel je?

Hij joined die covenant en dan dropped hij z'n teken zodat ik hem als mad phantom kan summonen?
Irene is bae <3
pi_161737586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:11 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Hij joined die covenant en dan dropped hij z'n teken zodat ik hem als mad phantom kan summonen?
Precies dat ja, dan krijg je ipv een wit of een rood teken een paars teken, en die kan je summonen. Het enige punt is dat ie jou dan ook kan aanvallen, een white phantom kan dat niet. Covenant heet Mound Makers, heel erg makkelijk te missen in de early game dus als je dat zou willen zou ik het toch eventjes opzoeken.
  woensdag 27 april 2016 @ 02:57:07 #229
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161744477
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:32 schreef n0ir het volgende:

[..]

Precies dat ja, dan krijg je ipv een wit of een rood teken een paars teken, en die kan je summonen. Het enige punt is dat ie jou dan ook kan aanvallen, een white phantom kan dat niet. Covenant heet Mound Makers, heel erg makkelijk te missen in de early game dus als je dat zou willen zou ik het toch eventjes opzoeken.
Weet je ook wanneer een way of white circlet weer respawned?
Irene is bae <3
  Eindredactie Games donderdag 28 april 2016 @ 10:46:25 #230
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161770606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:13 schreef Doenoe het volgende:
Cathederal of the Deep bereikt.. man man man, wat een garf gebied zeg. :P

Kleine vraag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er mijn favoriete UGS aan overgehouden, Cathedral Knight Greatsword.
Heb 'm inmiddels op +10, ding heeft een heerlijke moveset O+

Btw is die Dark Sword nu generfd sinds patch 1.04?
Volgens mij is die patch nog niet actief bij mij, maar heb de game alweer een week ofzo niet aangeraakt.
Die is wel echt belachelijk OP, vooral in PvP, mede vanwege de vage hitboxes. Dat ding heeft een veel groter bereik dan het zou moeten hebben voor dat type zwaard.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161783901
Na eerder zo negatief te zijn en duizend keer afgemaakt te zijn door de eerste boss en de katana gast ben ik nu lekker aan het chillen met de geitjes in Farron Keep. Het gaat allemaal een stuk beter, geen idee hoe, ik speel toch hetzelfde als toen ik duizend keer dood ging? :P
The show must go on
  Eindredactie Games donderdag 28 april 2016 @ 20:36:19 #232
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161784118
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:29 schreef Kokoswater het volgende:
Na eerder zo negatief te zijn en duizend keer afgemaakt te zijn door de eerste boss en de katana gast ben ik nu lekker aan het chillen met de geitjes in Farron Keep.
_O_
quote:
Het gaat allemaal een stuk beter, geen idee hoe, ik speel toch hetzelfde als toen ik duizend keer dood ging? :P
Nee, niet dus. U got gud.
Dat is waar Dork Souls om draait: beheersing, meesterschap.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 april 2016 @ 21:14:55 #233
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161785639
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

_O_

[..]

Nee, niet dus. U got gud.
Dat is waar Dork Souls om draait: beheersing, meesterschap.
Zeg dat maar ff als je Archdragon peak hebt geprobeerd :r

Moest het zelfs met summons doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd te gretig op laatste moment :(

Maar die BGM is wel goeie.
Irene is bae <3
  Eindredactie Games donderdag 28 april 2016 @ 21:21:48 #234
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161785976
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:14 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zeg dat maar ff als je Archdragon peak hebt geprobeerd :r

Moest het zelfs met summons doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd te gretig op laatste moment :(

Maar die BGM is wel goeie.
Ghehe, lekker herkenbaar dat laatste stukje :')
Dat is wel een taaie boss ja. Sowieso een fraaie locatie.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161788048
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:14 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zeg dat maar ff als je Archdragon peak hebt geprobeerd :r

Moest het zelfs met summons doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd te gretig op laatste moment :(

Maar die BGM is wel goeie.
Shiiit dat is wel echt jammer.. 1 hit nog maar ofzo.
Het spelen met phantoms vind ik over het algemeen alleen maar lastiger soms. Het maakt het gevecht een stuk onoverzichtelijker, en de baas krijgt er echt zo onwijs veel HP bij. Als ik jouw critical vergelijk met de mijne wanneer hij staggerde, wereld van verschil.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 20:29 schreef Kokoswater het volgende:
Na eerder zo negatief te zijn en duizend keer afgemaakt te zijn door de eerste boss en de katana gast ben ik nu lekker aan het chillen met de geitjes in Farron Keep. Het gaat allemaal een stuk beter, geen idee hoe, ik speel toch hetzelfde als toen ik duizend keer dood ging? :P
Tof om te lezen! Super dat je toch gewoon doorgezet hebt.
En het is zoals 2dope zegt, u got gud.

En 2dope, heb je Havel al gevonden ondertussen? ;)
Doe eens niet.
  donderdag 28 april 2016 @ 22:41:08 #236
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161788964
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 21:21 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ghehe, lekker herkenbaar dat laatste stukje :')
Dat is wel een taaie boss ja. Sowieso een fraaie locatie.
Tears of Denial standaard lifesaver :7

Irene is bae <3
pi_161789428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 02:57 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Weet je ook wanneer een way of white circlet weer respawned?
Je krijgt geen nieuwe hiervan.
Dit item is om 1x een softban op te heffen.
Softban krijg je door vaak(!) te disconnecten wanneer je actief online speelt. Dat wil zeggen phantoms hebt gesummoned, geinvade bent enz. Black Separation Crystal telt hier niet bij mee.
Doe eens niet.
  donderdag 28 april 2016 @ 22:58:59 #238
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161789490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:57 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Je krijgt geen nieuwe hiervan.
Dit item is om 1x een softban op te heffen.
Softban krijg je door vaak(!) te disconnecten wanneer je actief online speelt. Dat wil zeggen phantoms hebt gesummoned, geinvade bent enz. Black Separation Crystal telt hier niet bij mee.
Heb al gekregen was ca. 10 uurtjes in game wachten.
Irene is bae <3
pi_161791740
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:58 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Heb al gekregen was ca. 10 uurtjes in game wachten.
Ahh dus het werkt toch hetzelfde als in DS2.
Had gelezen dat deze dit keer niet zou terugkomen.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games vrijdag 29 april 2016 @ 08:36:07 #240
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161793374
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 22:11 schreef Necrodeath het volgende:
En 2dope, heb je Havel al gevonden ondertussen? ;)
Yup!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161795223
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yup!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, van die summons. Ik keek gisteren een stukje van een playthrough van Lobos, en daar zag ik inderdaad ook Havel gesummoned worden. Bij mij werd Havel nooit gesummoned, alleen die Drakeblood Knight de hele tijd.
Heb je de 'echte' ook al gedood? Dat moet je doen, anders kun je zijn armor ook niet krijgen.

Ik ben wat redelijk low lvl pvp aan het doen nu met m'n tweede character. Assassin class, mage en Estoc. Vrij veel eerlijke gevechten, soms 2v1, 3v1, 2v2, 3v3 etc etc.
Gisteravond een super korte invasion die niet zo goed begon, maar die heel snel mijn kant op ging :7

Doe eens niet.
  Eindredactie Games vrijdag 29 april 2016 @ 11:20:45 #242
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161795586
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:04 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ah, van die summons. Ik keek gisteren een stukje van een playthrough van Lobos, en daar zag ik inderdaad ook Havel gesummoned worden. Bij mij werd Havel nooit gesummoned, alleen die Drakeblood Knight de hele tijd.
Heb je de 'echte' ook al gedood? Dat moet je doen, anders kun je zijn armor ook niet krijgen.

Ik ben wat redelijk low lvl pvp aan het doen nu met m'n tweede character. Assassin class, mage en Estoc. Vrij veel eerlijke gevechten, soms 2v1, 3v1, 2v2, 3v3 etc etc.
Gisteravond een super korte invasion die niet zo goed begon, maar die heel snel mijn kant op ging :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk filmpje. Mooi gebied is dat ook om als invader terecht te komen met al die vuurbal gooiende etters aan je zijde :D
Ik ga vanavond ook een nieuwe character maken om te low-lvl pvp'en. Wil ff kijken of ik op level 1 of 2 die Dark Sword al kan krijgen en dan lui invaden :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:42:25 #243
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161823314
Leukste boss in game is toch wel die laatste.

Geen gekke dingen.
Irene is bae <3
  Eindredactie Games zaterdag 30 april 2016 @ 14:54:00 #244
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161823565
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:42 schreef Jiang153 het volgende:
Leukste boss in game is toch wel die laatste.

Geen gekke dingen.
Vond 't een klein beetje een anticlimax, hoewel het best veel weg had van de knokpartij met Gwyn.

Het was in ieder geval niet zo'n anticlimax als de eindbawss van Demon's Souls, dat was echt ernstig.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 30 april 2016 @ 15:05:29 #245
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161823780
Gister ff SL1 run begonnen voor de lulz. Leuke uitdaging en nog best goed te doen tot nu toe (road of sacrifices).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 2 mei 2016 @ 10:28:58 #246
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161866317
Iemand anders al NG+ gedaan? Wat is er anders behalve meer souls voor vijanden/consumables?

Gisteravond binnen ong. 15 minuten Iudex Gundyr, Vordt en Rotten Greatwood gepwned in m'n eentje. Had gehoopt dat er wat verschil zou zijn, meer dark spirits, bosses op andere plekken etc. zoals DaSo II maar tot nu toe lijkt alles precies hetzelfde als de eerste run. Motiveert niet echt, veel te OP.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161872429
Voor de STR, STR/DEX builds, Dark Sword is een echte aanrader! Icm de juiste gem infusions krijg je echt bizarre scaling en DPS. :+
Ola
  Eindredactie Games maandag 2 mei 2016 @ 15:09:18 #248
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161872543
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Doenoe het volgende:
Voor de STR, STR/DEX builds, Dark Sword is een echte aanrader! Icm de juiste gem infusions krijg je echt bizarre scaling en DPS. :+
Yup, heavy +10 all the way. Is ook niet generfd door de laatste patch volgens mij.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161874443
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yup, heavy +10 all the way. Is ook niet generfd door de laatste patch volgens mij.
Helaas nog niet zo ver gekomen om 'm tot +10 te krijgen, zit nu ergens op +7 uit m'n hoofd. Zal vast niet lang meer duren. :P
Ola
  maandag 2 mei 2016 @ 16:36:50 #250
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161874452
Bijna platinum :7
Irene is bae <3
  Eindredactie Games maandag 2 mei 2016 @ 20:53:47 #251
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161881455
Invaden gaat vrij matig bij mij de laatste tijd. 9/10 keer tref ik iemand die: f 10sec later een bossfight ingaat, f spontaan een 'connection error' krijgt, f een blue sentinel is en standaard backup heeft :'(
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 2 mei 2016 @ 22:15:52 #252
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161884723
Die Abyss Watchers zijn echt niet te doen. Volgens mijn heb ik nog nooit zo veel uur geprobeerd om een baas te verslaan in welke Souls game dan ook.
Dit, dus.
  maandag 2 mei 2016 @ 22:34:28 #253
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161885483
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:53 schreef 2dope het volgende:
Invaden gaat vrij matig bij mij de laatste tijd. 9/10 keer tref ik iemand die: f 10sec later een bossfight ingaat, f spontaan een 'connection error' krijgt, f een blue sentinel is en standaard backup heeft :'(
Ben jij ook zo'n gare estoc/dark sword spammer?
Irene is bae <3
  Eindredactie Games maandag 2 mei 2016 @ 22:53:46 #254
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161886221
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:34 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ben jij ook zo'n gare estoc/dark sword spammer?
:')

Verschillende loadouts, btje afwisseling is 't mooist. Estoc gebruikers nog nauwelijks tegengekomen.

Net wel iemand afgeranseld met dork sword. Dubieuze hitboxes ftw.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 12:01:11 #255
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161893738
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:15 schreef Buitendam het volgende:
Die Abyss Watchers zijn echt niet te doen. Volgens mijn heb ik nog nooit zo veel uur geprobeerd om een baas te verslaan in welke Souls game dan ook.
Welk platform?

De eerste helft zou sowieso simpel moeten zijn aangezien er extra watchers spawnen die de boss voor jou slopen.

Ik weet niet wat je tactiek is maar ik zou het drastisch gaan veranderen.
Deze boss zou geen enorm obstakel moeten zijn, want dan staat je nog wat te wachten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 5 mei 2016 @ 10:22:27 #256
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161940286
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef 2dope het volgende:

[..]

Welk platform?

De eerste helft zou sowieso simpel moeten zijn aangezien er extra watchers spawnen die de boss voor jou slopen.

Ik weet niet wat je tactiek is maar ik zou het drastisch gaan veranderen.
Deze boss zou geen enorm obstakel moeten zijn, want dan staat je nog wat te wachten.
Vreemd genoeg waren de rest van de bosses geen probleem. Ben nu bij Pontiff Sulyvahn en die is ook echt ontzettend moeilijk.
Dit, dus.
  Eindredactie Games donderdag 5 mei 2016 @ 21:00:15 #257
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161950615
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vreemd genoeg waren de rest van de bosses geen probleem. Ben nu bij Pontiff Sulyvahn en die is ook echt ontzettend moeilijk.
Hurray voor doorzetten :)
Eerste Souls? Bloodborne had je wel gespeeld toch?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:30:12 #258
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161960204
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2016 21:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hurray voor doorzetten :)
Eerste Souls? Bloodborne had je wel gespeeld toch?
Ja, wel eerste Soulsgame. Bloodborne en de DLC heb ik wel gespeeld. Ik moet zeggen dat ik DS3 ook super vind, alleen zit ik nu muurvast bij Pontiff omdat ik hem nagenoeg niet kan parry'en.
Dit, dus.
  zondag 8 mei 2016 @ 13:49:15 #259
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_162007199
Gisteren besloten om voor shits and giggles toch maar te investeren in faith/intelligence, en zodoende ook hoger dan SL110 gegaan. Ik word nu om de 10 minuten gesummoned als Aldritch Faithful :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_162250131
Ik had DaSo 3 tijdelijk gepauzeerd ivm andere games, maar ben dit weekend weer verder gegaan.
Heb Cathedral of the Deep en Farron Keep gecleared en Smouldering Lake nu bijna.
Die snelle ninja skeletten met die roodgloeiende ogen zijn erg kut :X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_162251789
Mooi man, als je voor het eerst Irithyll of the Boreal Valley binnenkomt vanuit de Catacombs _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 22:17:35 #262
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_162929365
En klaar. Echt een fenomenale game, maar Bloodborne blijft toch een streepje voor houden. Dat is toch wel 1 van mijn favoriete games aller tijden.
Dit, dus.
pi_163086825
Ik ga voor een luck/hollow/bleed build. Zal ik puur voor DEX gaan of voor een quality build? De extra 20 points die in STR gaan voor de quality build wil ik dan in VIG en VIT stoppen bij de DEX build. Wil als wapens voor de Ward Twinblades/washing pole of Onikiri and Ubadachi/washing pole gaan.

Iemand hier ervaring mee?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_163101820
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 14:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga voor een luck/hollow/bleed build. Zal ik puur voor DEX gaan of voor een quality build? De extra 20 points die in STR gaan voor de quality build wil ik dan in VIG en VIT stoppen bij de DEX build. Wil als wapens voor de Ward Twinblades/washing pole of Onikiri and Ubadachi/washing pole gaan.

Iemand hier ervaring mee?
Ik zou zeker voor 18STR, 40DEX en 30LCK gaan, extra HP en Stamina is (in PvP) veel belangrijker dan die paar punten extra damage die je krijgt door meer in STR te investeren. Een groot deel van je damage moet toch vanaf het Bleed effect komen. Het verschil tussen 1000(1300) HP met 27 Vigor en 1213(1576) HP op 40VIG maakt enorm veel verschil, met die eerste ben je dood na 2 klappen met een groot wapen of 1 riposte, met die laatste overleef je het nt.



Warrior is daarvoor de meest efficinte starting class, met een andere kom je misschien een paar levels hoger uit. Overgebleven punten kan je investeren in VIT als je dat nodig hebt voor je favoriete fashion souls, en attunement als je vaak de weapon arts gebruikt. Maar moet sowieso wel lukken om tussen de SL120-125 uit te komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door n0ir op 17-06-2016 23:46:02 ]
pi_163102574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 23:38 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik zou zeker voor 18STR, 40DEX en 30LCK gaan, extra HP en Stamina is (in PvP) veel belangrijker dan die paar punten extra damage die je krijgt door meer in STR te investeren. Een groot deel van je damage moet toch vanaf het Bleed effect komen. Het verschil tussen 1000(1300) HP met 27 Vigor en 1213(1576) HP op 40VIG maakt enorm veel verschil, met die eerste ben je dood na 2 klappen met een groot wapen of 1 riposte, met die laatste overleef je het nt.

[ afbeelding ]

Warrior is daarvoor de meest efficinte starting class, met een andere kom je misschien een paar levels hoger uit. Overgebleven punten kan je investeren in VIT als je dat nodig hebt voor je favoriete fashion souls, en attunement als je vaak de weapon arts gebruikt. Maar moet sowieso wel lukken om tussen de SL120-125 uit te komen.
Ik zat te denken voor een SL120 build: (warrior)

Vigor - 40 (+5 The Prisoner's Chain )
Attunement - 14 (2 slots)
Endurance - 35 (+5 The Prisoner's Chain )
Vitality - 20 (+5 The Prisoner's Chain )
Strength - 22
Dexterity - 40
Intelligence - 8
Faith - 15 (voor tears of denial)
Luck - 30 (+10 hollow weapons)

Early game zsm de uchigatana, black bow pharis & dark armor. Wat gebruik jij als hollow offhand voor +5 luck? Ik zit te denken aan de Caestus, een shield of parrying dagger.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_163104006
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 00:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik zat te denken voor een SL120 build: (warrior)

Vigor - 40 (+5 The Prisoner's Chain )
Attunement - 14 (2 slots)
Endurance - 35 (+5 The Prisoner's Chain )
Vitality - 20 (+5 The Prisoner's Chain )
Strength - 22
Dexterity - 40
Intelligence - 8
Faith - 15 (voor tears of denial)
Luck - 30 (+10 hollow weapons)

Early game zsm de uchigatana, black bow pharis & dark armor. Wat gebruik jij als hollow offhand voor +5 luck? Ik zit te denken aan de Caestus, een shield of parrying dagger.
Ik zou die Prisoners Chain niet dragen op level 120, de damage increase is in PvE 10% maar in PvP nog een stuk hoger, boven de 15%! Je krijgt tussen 35 en 40 VIG slechts 72 extra HP = 6%, maar 15% extra damage, dat brengt je overlevingskansen enorm omlaag.

Op lage levels is ie nog wel de moeite waard omdat 5 punten extra in Vigor dan nog genoeg extra HP geeft om de extra schade te neutraliseren (het verschil tussen 20 en 25 Vigor is bijvoorbeeld 183HP / 24% +health) en de 10 punten in END/VIT pure bonuspunten zijn, maar op hoge levels geeft de Ring of Favor vergelijkbare bonussen zonder de nadelen.

Als je graag 14ATT/15FTH gebruik voor Tears zou ik gewoon voor 35VIG en 30END gaan. Misschien kijken of je geen ruimte in je build hebt voor de Priestess Ring om de Faith voor Tears te halen, kan je zelfs nog ruilen voor een andere ring nadat je Tears gebruikt hebt.

Wat is de reden dat je 22STR wil en niet 18, is dat om een bepaald wapen te gebruiken? Die vier punten brengen de Attack Rating van een +10 Hollow Washing Pole van 410 naar 418. Als je die in END investeert (van 30 naar 34) gaat je Stamina van 134 naar 144, heb je naar mijn mening meer aan.

Ik vind het zelf het makkelijkst om met fist/claw wapens te parryen, merk dat ik in PvP m'n schild eigenlijk nooit gebruik, en ze zijn ook lekker licht. Misschien wel leuk om de (Manikin) Claws als offhand te gebruiken, hebben vorige week een aardige buff gekregen, ze doen ook Bleed damage en die kan je misschien wel eens gebruiken om je tegenstander in de war te brengen. Die twee Claws zijn vergelijkbaar, de weapon-arts zijn het belangrijkste verschil. Kwestie van uitproberen wat goed voor je werkt.

Zo zou ik em maken:
https://mugenmonkey.com/darksouls3/44209

[ Bericht 1% gewijzigd door n0ir op 18-06-2016 02:41:21 ]
pi_163105090
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 02:15 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik zou die Prisoners Chain niet dragen op level 120, de damage increase is in PvE 10% maar in PvP nog een stuk hoger, boven de 15%! Je krijgt tussen 35 en 40 VIG slechts 72 extra HP = 6%, maar 15% extra damage, dat brengt je overlevingskansen enorm omlaag.

Op lage levels is ie nog wel de moeite waard omdat 5 punten extra in Vigor dan nog genoeg extra HP geeft om de extra schade te neutraliseren (het verschil tussen 20 en 25 Vigor is bijvoorbeeld 183HP / 24% +health) en de 10 punten in END/VIT pure bonuspunten zijn, maar op hoge levels geeft de Ring of Favor vergelijkbare bonussen zonder de nadelen.

Als je graag 14ATT/15FTH gebruik voor Tears zou ik gewoon voor 35VIG en 30END gaan. Misschien kijken of je geen ruimte in je build hebt voor de Priestess Ring om de Faith voor Tears te halen, kan je zelfs nog ruilen voor een andere ring nadat je Tears gebruikt hebt.

Wat is de reden dat je 22STR wil en niet 18, is dat om een bepaald wapen te gebruiken? Die vier punten brengen de Attack Rating van een +10 Hollow Washing Pole van 410 naar 418. Als je die in END investeert (van 30 naar 34) gaat je Stamina van 134 naar 144, heb je naar mijn mening meer aan.

Ik vind het zelf het makkelijkst om met fist/claw wapens te parryen, merk dat ik in PvP m'n schild eigenlijk nooit gebruik, en ze zijn ook lekker licht. Misschien wel leuk om de (Manikin) Claws als offhand te gebruiken, hebben vorige week een aardige buff gekregen, ze doen ook Bleed damage en die kan je misschien wel eens gebruiken om je tegenstander in de war te brengen. Die twee Claws zijn vergelijkbaar, de weapon-arts zijn het belangrijkste verschil. Kwestie van uitproberen wat goed voor je werkt.

Zo zou ik em maken:
https://mugenmonkey.com/darksouls3/44209
Ja, die build is perfect zo te zien, thanks. Enige wat ik er aan zou veranderen is de Dancer's set omdat fasion O+

Vanmiddag aan beginnen, zin in.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_163423561
En uitgespeeld, wat een fantastische game... zeker mijn favoriet van de huidige generatie, er is nog geen enkele game er in geslaagd om me zo hooked te krijgen. Ben voorlopig nog niet klaar, ik wil sowieso platinum gaan halen in NG+, mijn build af maken en ik wil nog een toffe andere build doen. Iets met vuur, grote zwaarden en een zwaar harnas.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_163423623
Voor PVP speel ik liever Dark Souls 2 overigens, ik mis de iframes in backstep.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_163500041
Aan NG+ begonnen, Crystal sage bossfight @ NG+ met een dex/bleed/hollow build :') (niet de meest moeilijke baas, maar toch).

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games dinsdag 5 juli 2016 @ 20:12:02 #271
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_163541985
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Aan NG+ begonnen, Crystal sage bossfight @ NG+ met een dex/bleed/hollow build :') (niet de meest moeilijke baas, maar toch).

Dat is inderdaad wel de grootste pussy uit de game ja.
Nog steeds 'n mooi filmpje + mooie tijd neergezet.
Artorias set O+

Btw, dit gezien?
Dark Sword krijgt nerf in Dark Souls III
Zat er wel aan te komen. Weet je't ff voor als je voor een STR-build gaat.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_163544697
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel de grootste pussy uit de game ja.
Nog steeds 'n mooi filmpje + mooie tijd neergezet.
Artorias set O+

Btw, dit gezien?
Dark Sword krijgt nerf in Dark Souls III
Zat er wel aan te komen. Weet je't ff voor als je voor een STR-build gaat.
Voor PVP is deze build ook behoorlijk disgusting :D De weapon art van dit wapen is een jump die zorgt voor een korte stun, je kan hem gelijk opvolgen met een korte combo --> bleed --> dood.

https://gfycat.com/TiredPositiveFlies


Ben nu NG+ aan het afronden voor mijn +1 ringen en daarna ga ik voor een pyro only build. Jammer dat ze de Anri straightsword ook generfed hebben, de enige viable straightsword voor mijn luck build. Was wel leuk voor de afwisseling in PVP.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164084430
Zijn er nog mensen die spelen? Ik heb nu 2 level 120 characters, een bleed build en een pyro build. Verder ben ik bezig om een full sorcerer en een quality character op 125 te krijgen voor de DLC straks (vooral sorcery doet echt zieke damage), maar ben ik eigenlijk voornamelijk bezig met invaden. Ik heb een level 30 twink pyro build:

13 VIG
18 ATT
11 END
8 VIT
12 STR
10 DEX
20 INT
20 FAI
7 LCK

- Great Swamp Ring
- Witch's Ring
- Chloranthy Ring+1
- Sage's Ring

- Raw Astora straight sword +2
- Pyro Flame +2
- Caestus voor parry

- Chaos Bed Vestiges
- Black Serpent
- Black Flame.

en hiermee n00bs en gankers oneshotten @ de Farron Keep _O_ :@ Heb er toch alweer een kleine 200 uur in zitten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 22:58:21 #274
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_164099969
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zijn er nog mensen die spelen? Ik heb nu 2 level 120 characters, een bleed build en een pyro build. Verder ben ik bezig om een full sorcerer en een quality character op 125 te krijgen voor de DLC straks (vooral sorcery doet echt zieke damage), maar ben ik eigenlijk voornamelijk bezig met invaden. Ik heb een level 30 twink pyro build:

13 VIG
18 ATT
11 END
8 VIT
12 STR
10 DEX
20 INT
20 FAI
7 LCK

- Great Swamp Ring
- Witch's Ring
- Chloranthy Ring+1
- Sage's Ring

- Raw Astora straight sword +2
- Pyro Flame +2
- Caestus voor parry

- Chaos Bed Vestiges
- Black Serpent
- Black Flame.

en hiermee n00bs en gankers oneshotten @ de Farron Keep _O_ :@ Heb er toch alweer een kleine 200 uur in zitten.
Nice!

Wanneer komt de DLC?
Dit, dus.
pi_164105082
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 22:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nice!

Wanneer komt de DLC?
Oktober dacht ik.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games maandag 1 augustus 2016 @ 17:41:07 #276
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164158556
Lekker bezig M_Z. Als ik weer actief ga spelen meld ik me hier weer.

Ondertussen wilde ik onderstaande filmpje ff delen omdat ik zelf he-le-maal stuk ging.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164182389
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:41 schreef 2dope het volgende:
Lekker bezig M_Z. Als ik weer actief ga spelen meld ik me hier weer.

Ondertussen wilde ik onderstaande filmpje ff delen omdat ik zelf he-le-maal stuk ging.

Haha, ja die is hilarisch idd. Ik heb echt de meeste lol met m'n SL30 pvp character, dit weekend ook weer alleen maar zitten te invaden _O_ Zal vanavond eens wat leuke 2v1 en 3v1 filmpjes posten. Echt, als je aars wil kicken bij (low level) pvp dan moet je deze build proberen. Je moet de game wel uit kunnen spelen met je level 30 character om de juiste spells en alle estus en boneshards te kunnen krijgen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164183389
Wat PvP voor de liefhebber:






[ Bericht 14% gewijzigd door Miauw_Zedong op 02-08-2016 20:23:40 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164649594
En klaar. Tweede playtrough in 25 uur.

Nu even verder met Inside en wachten op de DLC
Dit, dus.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:44:01 #280
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164651502
Ik durf niet NG+ te doen voor ik veel trophies heb.

Maar ik heb bijna geen enkele npc questline gedaan. Die fuckers zie je ook niet zo duidelijk.
Hoe moet ik nou weten dat ze ineens ergens op gaan duiken?

Dan maar even een trophy walkthrough er bij.

Bazenspel overigens. Echt heerlijk! Moet dus alleen nog de laatste baas verslaan!

Overigens lvl 100 SL pyrobuild met voornaamste punten in faith en intelligence (elk ong 38 punten)

Lekker, dat gooien met vuurballen :@
pi_164653922
Ik heb de trophies maar laten varen toen ik zag dat je NG+ en NG++ ringen moet hebben voor een trophie en NG+ is echt heel erg saai helaas in deze game.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164656256
Als er hier nog eventueel mensen zijn die nav deze game bloodborne willen spelen, de GOTY is nu 28 euro bij Bart Smit.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164664928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb de trophies maar laten varen toen ik zag dat je NG+ en NG++ ringen moet hebben voor een trophie en NG+ is echt heel erg saai helaas in deze game.
Laat iemand ze overgeven ben je klaar.
Irene is bae <3
pi_164665009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:47 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Laat iemand ze overgeven ben je klaar.
Geen zin om te bedelen voor die shit bij vreemden man.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164665140
Plus de covenant stuff die je moet grinden voor platinum is ook een pain in the ass, vooral Proof of a Concord voor Blade of the darkmoon en vertrebra shackles voor de pyromancy Warmth.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Eindredactie Games woensdag 24 augustus 2016 @ 19:47:55 #286
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164820729
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 24 augustus 2016 @ 19:51:43 #287
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164820840
Lekker trailertje weer hoor
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164832015
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Plus de covenant stuff die je moet grinden voor platinum is ook een pain in the ass, vooral Proof of a Concord voor Blade of the darkmoon en vertrebra shackles voor de pyromancy Warmth.
Die proofs zijn wel kut ja.

Rest had ik zo binnen maarja heb elke souls game platinum dus moest wel.
Irene is bae <3
pi_164848472
quote:
Super nice, is de painted world of niet? En ik zie Velka? Ook nieuwe sorceries!

[ Bericht 1% gewijzigd door Miauw_Zedong op 25-08-2016 19:38:29 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 20 september 2016 @ 19:38:37 #290
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165456749
Hey maar cockblazers. Ik probeer dus aangezien ik toch alles al bijna 100% heb alle ringen enzo te halen.

Maar dan moet je bij van die vercrackte covenants zoals sentinels of the blue.

Ik ben hier dus nog NOOIT voor opgeroepen en zie dit eerlijk gezegd ook niet gebeuren? Want ik moet dan 30 van die tokens inleveren voordat ik zo'n pleuris ring / miracle krijg.
  Eindredactie Games maandag 24 oktober 2016 @ 09:24:24 #291
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166166217
Morgen Ashes of Ariandel *O*

Schijnt op Xbox One al beschikbaar/downloadbaar te zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_166173144
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2016 09:24 schreef 2dope het volgende:
Morgen Ashes of Ariandel *O*

Schijnt op Xbox One al beschikbaar/downloadbaar te zijn.
Ik heb een hele tijd terug mijn NG+ run gestaakt, hoe werkt dat als ik de nieuwe dlc koop? Kan ik die gewoon starten of moet ik mijn run helemaal af maken?
  Eindredactie Games maandag 24 oktober 2016 @ 16:13:24 #293
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166173314
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 16:00 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Ik heb een hele tijd terug mijn NG+ run gestaakt, hoe werkt dat als ik de nieuwe dlc koop? Kan ik die gewoon starten of moet ik mijn run helemaal af maken?
Als je de DLC koopt wordt de content automatisch in je game verwerkt. NG of NG+ zou niet uit mogen maken. Er waren wel verhalen van mensen die alle bosses hadden verslagen maar nog niet naar NG+ waren gegaan, die de benodigde NPC niet konden vinden.

DLC starten gaat vanaf een specifieke locatie, bij de Cleansing Cathedral-bonfire in Cathedral of the Deep staat ergens een NPC die je toegang geeft tot de DLC.

Ik zit nog te twijfelen om een nieuwe build te maken, zit zelf ook in NG+.
De DLC is toch vrij vroeg beschikbaar.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_166175012
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2016 16:13 schreef 2dope het volgende:

[..]
Thanks. Ik weet niet of ik het aan had gekund om nog een keer Nameless King te doen. Bij deze gast met z'n draak en die twee broers heb ik ouderwets tegen m'n tv zitten schreeuwen. :D

Builds en setups weet ik niks van, ben wat dat betreft echt een DS noob. Ik heb die hele game met een zwaard en een schild uitgespeeld en geloof ik nooit iets geblokt of een parry uitgevoerd... :@
  woensdag 26 oktober 2016 @ 16:24:44 #295
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_166220938
DLC binnen. Binnenkort maar eens heen, ben pas level 58 op PC (speel daar met vrienden, zelf 100+ op PS4). Nog even doorlevelen dus. Gaat zo langzaam in DS3.... (in vergelijking tot Bloodborne).
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrbt.
Glcklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  Eindredactie Games woensdag 26 oktober 2016 @ 23:11:21 #296
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166232099
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:55 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Thanks. Ik weet niet of ik het aan had gekund om nog een keer Nameless King te doen. Bij deze gast met z'n draak en die twee broers heb ik ouderwets tegen m'n tv zitten schreeuwen. :D

Builds en setups weet ik niks van, ben wat dat betreft echt een DS noob. Ik heb die hele game met een zwaard en een schild uitgespeeld en geloof ik nooit iets geblokt of een parry uitgevoerd... :@
Waarom heb je een schild als je niet blockt? :P Nameless King was wel een lekker pittig baasje ja.

Ik zat zelf ook in NG+, vanavond de DLC ff opgehaald en de game sinds 5 maanden weer aangezet. Moest wel eerst Crystal Sage en High Lord Wolnir van kant maken om de DLC weer te bereiken, maar dat zijn gelukkig de makkelijkste bazen. Painted World of Ariandel is tot nu toe erg vet.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 26 oktober 2016 @ 23:13:37 #297
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166232149
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:24 schreef OudeBok het volgende:
DLC binnen. Binnenkort maar eens heen, ben pas level 58 op PC (speel daar met vrienden, zelf 100+ op PS4). Nog even doorlevelen dus. Gaat zo langzaam in DS3.... (in vergelijking tot Bloodborne).
Ik level voor mijn gevoel juist te snel, ben altijd bang dat ik dan niet meer kan invaden of summonen. Zit nu met level 130 op NG+ halverwege
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 02:07:19 #298
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_166234343
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik level voor mijn gevoel juist te snel, ben altijd bang dat ik dan niet meer kan invaden of summonen. Zit nu met level 130 op NG+ halverwege
Dat is vrij normaal, denk ik. Ik ben 110 of zo in het begin van NG+.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrbt.
Glcklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 17:38:51 #299
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_166244080
Heb 'm gekocht, wat doe ik met Andariel? Meteen mee installeren, kom ik het dan vanzelf tegen op een gegeven moment? Of eerst vanilla uitspelen? Spoilervrij svp, dank u.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Eindredactie Games donderdag 27 oktober 2016 @ 17:44:53 #300
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166244170
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 17:38 schreef Tyr80 het volgende:
Heb 'm gekocht, wat doe ik met Andariel? Meteen mee installeren, kom ik het dan vanzelf tegen op een gegeven moment? Of eerst vanilla uitspelen? Spoilervrij svp, dank u.
Je hoeft vanilla niet eerst uit te spelen. Je kan de DLC vanzelf tegenkomen, ongeveer halverwege het spel, maar als je niet weet waar je het moet zoeken kan het lastig zijn en kun je het eenvoudig over het hoofd zien.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 18:31:04 #301
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_166244841
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 17:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Je hoeft vanilla niet eerst uit te spelen. Je kan de DLC vanzelf tegenkomen, ongeveer halverwege het spel, maar als je niet weet waar je het moet zoeken kan het lastig zijn en kun je het eenvoudig over het hoofd zien.
Ok klinkt vergelijkbaar met DaS 1 dan, bedankt!

Iudex first try neergehaald met de warrior...hoop dat het moeilijker wordt :P
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')