abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161234224
Net maar gepre-ordered (PS4), dan ligt ie als ik de 12e thuis kom al klaar op de mat. Hoef ik niet meer naar de winkel toe *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 6 april 2016 @ 21:23:54 #52
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161234971
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
Net maar gepre-ordered (PS4), dan ligt ie als ik de 12e thuis kom al klaar op de mat. Hoef ik niet meer naar de winkel toe *O*
Ik zou willen zeggen, verstandig, maar dan zou ik liegen :P
Ik heb al jaren geen games meer gepreordert en ik heb nog nooit naast het net hoeven vissen via de reguliere kanalen. Wel heb ik bij meerdere grote releases de afgelopen tijd problemen gehoord bij preorders die niet op tijd verstuurd werden. Ik zie dat momenteel als een groter 'risico', maar dat is puur eigen ervaring/onderbuik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 6 april 2016 @ 21:37:32 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_161235976
Hoe vaak ik wel niet in topics users zie klagen dat ze hun pre orders niet op de beloofde datum op de mat krijgen :')
  Eindredactie Games woensdag 6 april 2016 @ 21:52:12 #54
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161236841
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Hoe vaak ik wel niet in topics users zie klagen dat ze hun pre orders niet op de beloofde datum op de mat krijgen :')
Ja, zo kut. De gemakzucht snap ik wel, game op je mat als je thuiskomt, waarschijnlijk gaat 99% ook gewoon goed.

Ach ja Nedgame zit hier om de hoek en die heeft me nog nooit teleurgesteld O+
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161239772
Ik pre order normaal eigenlijk heel, heel zelden, maar ik woon in een klein plattelands dorpje en op en neer naar de stad, parkeerplaats zoeken en zo kost mij heen en terug al gauw een uur en daar heb ik denk ik na het werk geen trek in volgende week :7
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 april 2016 @ 08:34:39 #56
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_161247130
Ik had nog DS nog nooit gespeeld, maar heb DS3 wel al gespeeld.... man je moet het geduld maar hebben om dood te gaan.....
Klap eens in je handjes.
  Eindredactie Games donderdag 7 april 2016 @ 15:47:10 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161256331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:34 schreef Knoflook het volgende:
Ik had nog DS nog nooit gespeeld, maar heb DS3 wel al gespeeld.... man je moet het geduld maar hebben om dood te gaan.....
Geduld hebben om dood te gaan? Dat gaat meestal vrij makkelijk in Dark Souls :P
pi_161260479
Dood gaan in een Souls game is één van de zekerheden in het leven idd :Y
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 13:23:56 #59
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161277723
pi_161343975
Nog 1 dag *O*
A murky, forgotten land.
pi_161344551
Het is ook mijn eerste Dark Souls. Ook al heb ik deel 2 op de PS4 en ook deel 1 (prepare to die edition) voor de PS3. Alleen nooit gespeeld omdat ik er geen geduld voor zou hebben dacht ik. Ook het item en level systeem leek mij erg lastig en ingewikkeld. Maar ik heb het hele weekend deel 3 gespeeld. En je gaat dood en het is eerlijk. Je moet er gewoon geduld voor hebben, niet meteen aan gaan vallen maar kijken wat de enemy doet. Kijken wat voor patroon hij heeft en dan aanvallen. Neem je tijd en verken het gebied wat je gaat betreden.

Het is een game dat ik onderbewust wel wilde maar ik niet wist hoeveel :)
pi_161354560
quote:
Bezorging door: PostNL (briefpost)
Verwacht op: 12-04-2016 tussen 09:30 - 12:30
*O* *O* *O*

Alleen jammer dat ik tot 17.00u moet werken :(
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 11 april 2016 @ 19:21:35 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161355155
Uurtje bezig nu.

O+ O+ O+ O+

Framerate is wel even wennen na de 60fps van SotFS.
  Eindredactie Games dinsdag 12 april 2016 @ 09:00:40 #66
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161368209
Hele avond gespeeld gister. Wat een heerlijke game.
De versimpeling van de power stance/attacks vind ik eigenlijk wel prima.
Verder zijn de eerste gebieden weer prachtig vormgegeven en bezaaid met awesome vijanden.

Weinig slaap deze week vrees ik.
pi_161384217
Na flink duimen en bij een vriend kijken hoe het spel speelt met muis+tobo kan ik concluderen dat ze nu toch eindelijk het spel speelbaar hebben gemaakt voor die setup. Het is nog steeds ietwat houterig maar duidelijk veel logischer ingericht en daardoor voelt het al meteen stukken soepeler. Bij voorgaande delen heb ik ondanks een flinke tijdsinvestering nooit echt mijn draai kunnen vinden met de controls en dat liep helaas ook uit op desinteresse.

Maargoed, dat is nu beter dus. Net de eerste baas gekilled. Morgen vrij. Vanavond lekker gamen 8-)
Conscience do cost.
pi_161391763
Veel te lang gespeeld vandaag.
Ben ook bang dat ik al een covenant verneukt heb ;(
Morgen weer verder.
Doe eens niet.
pi_161393117
Gisteren maar een paar uur kunnen spelen, maar man wat een toppertje weer _O_
De eerste baas in 3 pogingen neer en mooi gemaakt toen ie transformeerde.
Firelink Shrine doet veel aan de Nexus van Demon's Souls denken.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 09:59:09 #70
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161394693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 00:49 schreef Necrodeath het volgende:
Veel te lang gespeeld vandaag.
Ben ook bang dat ik al een covenant verneukt heb ;(
Morgen weer verder.
Goed dat je ook weer van de partij bent _O_
Iets te fanatiek om je heen gemept met per ongeluk een NPC binnen bereik? :P
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 10:00:31 #71
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161394710
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 06:41 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren maar een paar uur kunnen spelen, maar man wat een toppertje weer _O_
De eerste baas in 3 pogingen neer en mooi gemaakt toen ie transformeerde.
Hij's fijn hè. Ik ben alweer compleet hooked.
quote:
Firelink Shrine doet veel aan de Nexus van Demon's Souls denken.
:Y
Me like. Ook weer genoeg te vinden in en rondom de shrine ;)
pi_161394920
Las veel dat mensen DS3 te makkelijk vonden.. Ik merk er niks van! :o Ben bij de eerste baas al z'n 10-15x dood gegaan, en bij de High Wall ook zoiets.. Heerlijke game! :+
Ola
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 10:35:44 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161395152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:15 schreef Doenoe het volgende:
Las veel dat mensen DS3 te makkelijk vonden.. Ik merk er niks van! :o Ben bij de eerste baas al z'n 10-15x dood gegaan, en bij de High Wall ook zoiets.. Heerlijke game! :+
Dat werd ook veel geroepen bij Dark Souls na Demon's Souls, bij Dark Souls II na Dark Souls en bij Bloodborne na Dark Souls II :P Er is altijd een clubje 'pff heulemaal nie moeilijk'-roeperts.

Nu moet ik wel zeggen, en dat heb ik al eerder gezegd, dat met co-op het gewoon echt niet heel moeilijk hoeft te zijn. Ik heb DeSo, DaSo en DaSo II alle drie uitgespeeld in offline mode, omdat dat naar mijn mening de meest pure ervaring geeft. Want, geen spoilers op de grond die iedere vijand/ambush/illusory wall op voorhand verklappen, en geen co-op. Dan zijn de games gewoon echt pittig.

Maar met je soapstone kun je gewoon zonder enige consequentie de omgevingen verkennen/grinden, om vervolgens goed voorbereid en eventueel met versterking de boss areas te betreden.

Dit is de eerste Dark Souls waarin ik vanaf het begin online speel, gewoon omdat co-op'en te awesome is om niet te doen.
pi_161395556
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:35 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat werd ook veel geroepen bij Dark Souls na Demon's Souls, bij Dark Souls II na Dark Souls en bij Bloodborne na Dark Souls II :P Er is altijd een clubje 'pff heulemaal nie moeilijk'-roeperts.

Nu moet ik wel zeggen, en dat heb ik al eerder gezegd, dat met co-op het gewoon echt niet heel moeilijk hoeft te zijn. Ik heb DeSo, DaSo en DaSo II alle drie uitgespeeld in offline mode, omdat dat naar mijn mening de meest pure ervaring geeft. Want, geen spoilers op de grond die iedere vijand/ambush/illusory wall op voorhand verklappen, en geen co-op. Dan zijn de games gewoon echt pittig.

Maar met je soapstone kun je gewoon zonder enige consequentie de omgevingen verkennen/grinden, om vervolgens goed voorbereid en eventueel met versterking de boss areas te betreden.

Dit is de eerste Dark Souls waarin ik vanaf het begin online speel, gewoon omdat co-op'en te awesome is om niet te doen.
+1 over het Co-op deel. Al moet ik wel zeggen dat de messages soms wel misleidend zijn.. Al 2x een "Beware of fog wall" message tegen gekomen. Kon rammen tegen het muurtje tot m'n Longsword krom stond, maar het muurtje breken ho maar. |:( En zo zijn er wel meerdere misleidende messages, hoewel het merendeel van de messages wel kloppen. (En dus ook inderdaad spoilers bevatten)

Ik vermoed dat die gasten die de game te makkelijk vinden, ook overigens zonder de day-1 patch gespeeld hebben, las dat dat ook een wereld van verschil is! :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Doenoe op 13-04-2016 11:10:53 ]
Ola
  Eindredactie Games woensdag 13 april 2016 @ 11:24:28 #75
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161396055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:59 schreef Doenoe het volgende:

[..]

+1 over het Co-op deel. Al moet ik wel zeggen dat de messages soms wel misleidend zijn.. Al 2x een "Beware of fog wall" message tegen gekomen. Kon rammen tegen het muurtje tot m'n Longsword krom stond, maar het muurtje breken ho maar. |:( En zo zijn er wel meerdere misleidende messages, hoewel het merendeel van de messages wel kloppen. (En dus ook inderdaad spoilers bevatten)

Ik vermoed dat die gasten die de game te makkelijk vinden, ook overigens zonder de day-1 patch gespeeld hebben, las dat dat ook een wereld van verschil is! :+
Ja soms zijn de messages verneukeratief, of 'ludiek', zo je wilt.
Zoals eerst "liar ahead" en daarna "item ahead" en dat er dan geen item ligt :+
En uiteraard de schijtlollige messages zoals "Try tongue but hole" enzo.

Mijn ervaring is dat oprechte/hulpzame messages altijd hoge rating krijgen en ook blijven staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')