Ik zou willen zeggen, verstandig, maar dan zou ik liegenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:12 schreef StateOfMind het volgende:
Net maar gepre-ordered (PS4), dan ligt ie als ik de 12e thuis kom al klaar op de mat. Hoef ik niet meer naar de winkel toe
Ja, zo kut. De gemakzucht snap ik wel, game op je mat als je thuiskomt, waarschijnlijk gaat 99% ook gewoon goed.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Hoe vaak ik wel niet in topics users zie klagen dat ze hun pre orders niet op de beloofde datum op de mat krijgen
Geduld hebben om dood te gaan? Dat gaat meestal vrij makkelijk in Dark Soulsquote:Op donderdag 7 april 2016 08:34 schreef Knoflook het volgende:
Ik had nog DS nog nooit gespeeld, maar heb DS3 wel al gespeeld.... man je moet het geduld maar hebben om dood te gaan.....
quote:Bezorging door: PostNL (briefpost)
Verwacht op: 12-04-2016 tussen 09:30 - 12:30
Goed dat je ook weer van de partij bentquote:Op woensdag 13 april 2016 00:49 schreef Necrodeath het volgende:
Veel te lang gespeeld vandaag.
Ben ook bang dat ik al een covenant verneukt heb![]()
Morgen weer verder.
Hij's fijn hè. Ik ben alweer compleet hooked.quote:Op woensdag 13 april 2016 06:41 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren maar een paar uur kunnen spelen, maar man wat een toppertje weer![]()
De eerste baas in 3 pogingen neer en mooi gemaakt toen ie transformeerde.
quote:Firelink Shrine doet veel aan de Nexus van Demon's Souls denken.
Dat werd ook veel geroepen bij Dark Souls na Demon's Souls, bij Dark Souls II na Dark Souls en bij Bloodborne na Dark Souls IIquote:Op woensdag 13 april 2016 10:15 schreef Doenoe het volgende:
Las veel dat mensen DS3 te makkelijk vonden.. Ik merk er niks van!Ben bij de eerste baas al z'n 10-15x dood gegaan, en bij de High Wall ook zoiets.. Heerlijke game!
+1 over het Co-op deel. Al moet ik wel zeggen dat de messages soms wel misleidend zijn.. Al 2x een "Beware of fog wall" message tegen gekomen. Kon rammen tegen het muurtje tot m'n Longsword krom stond, maar het muurtje breken ho maar.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat werd ook veel geroepen bij Dark Souls na Demon's Souls, bij Dark Souls II na Dark Souls en bij Bloodborne na Dark Souls IIEr is altijd een clubje 'pff heulemaal nie moeilijk'-roeperts.
Nu moet ik wel zeggen, en dat heb ik al eerder gezegd, dat met co-op het gewoon echt niet heel moeilijk hoeft te zijn. Ik heb DeSo, DaSo en DaSo II alle drie uitgespeeld in offline mode, omdat dat naar mijn mening de meest pure ervaring geeft. Want, geen spoilers op de grond die iedere vijand/ambush/illusory wall op voorhand verklappen, en geen co-op. Dan zijn de games gewoon echt pittig.
Maar met je soapstone kun je gewoon zonder enige consequentie de omgevingen verkennen/grinden, om vervolgens goed voorbereid en eventueel met versterking de boss areas te betreden.
Dit is de eerste Dark Souls waarin ik vanaf het begin online speel, gewoon omdat co-op'en te awesome is om niet te doen.
Ja soms zijn de messages verneukeratief, of 'ludiek', zo je wilt.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:59 schreef Doenoe het volgende:
[..]
+1 over het Co-op deel. Al moet ik wel zeggen dat de messages soms wel misleidend zijn.. Al 2x een "Beware of fog wall" message tegen gekomen. Kon rammen tegen het muurtje tot m'n Longsword krom stond, maar het muurtje breken ho maar.En zo zijn er wel meerdere misleidende messages, hoewel het merendeel van de messages wel kloppen. (En dus ook inderdaad spoilers bevatten)
Ik vermoed dat die gasten die de game te makkelijk vinden, ook overigens zonder de day-1 patch gespeeld hebben, las dat dat ook een wereld van verschil is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |